abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 september 2005 @ 13:49:41 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30200610

Dit seizoen gewoon weer kampioen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_30200753
--------------------Rosenberg---------------------Babel-----------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------Pienaar-------------------------------------------
-----Maxwell----------------------------------------------------de Jong-------------
----------------------Sneijder-------------------Maduro------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------
-----------Juanfran----------------------------------------Trabelsi------------------
-------------------------------------Escude---------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------Vonk-------------------------------------------------

Zoiets moet toch kunnen?
Ik twijfel alleen nog aan de juiste namen . . . ???
Maxwell is natuurlijk geblesseerd, maar bijvoorbeeld sneijder kan opschuiven en galasek erin, voor wat meer verdedigende kwaliteit ? ? ? ?
pi_30200811
Hoe goed ik SQD ook vind, in dit systeem past meer een type Grygera.
pi_30200986
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 13:53 schreef Robar het volgende:
--------------------Rosenberg---------------------Babel-----------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------Pienaar-------------------------------------------
-----Maxwell----------------------------------------------------de Jong-------------
----------------------Sneijder-------------------Maduro------------------------------
-----------Juanfran----------------------------------------Trabelsi------------------
-------------------------------------Escude---------------------------------------------
--------------------------------------Vonk-------------------------------------------------

Zoiets moet toch kunnen?
Maxwell is natuurlijk geblesseerd, maar bijvoorbeeld sneijder kan opschuiven en galasek erin, voor wat meer verdedigende kwaliteit ? ? ? ?

Ajax blijft gewoon 4-3-3 spelen, gun Blind nou gewoon wat tijd...
pi_30201005
----------------------Babel---------Charisteas------------------
---------------------------------------------------------------------
-----------------------------Pienaar-------------------------------
--Sneijder-----------------Maduro-------------------De Jong---
-----------------------------Heitinga-------------------------------
------------- Escudé------Grygera-----Trabelsi----------------
----------------------------------------------------------------------
------------------------------Lobont-------------------------------
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:01:06 #6
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30201014
Ik heb dus liever:

----------------Babel-----------Charisteas---------------
------------------------Pienaar-----------------------------
----Emanuelson-------------------------De Jong---------
------------------------Galásek-----------------------------
-Juanfran----Maduro--------Grygera----------Trabelsi-
--------------------------Vonk------------------------------

Dus met Angelos Charisteas in de basis, Markus Rosenberg kan dan wat rustiger gebracht worden.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_30201035
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 13:55 schreef Tobbes het volgende:
Hoe goed ik SQD ook vind, in dit systeem past meer een type Grygera.
Daar twijfelde ik ook aan ja . . .
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:02:06 #8
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_30201050
die opstelling is heel sexy Robar
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_30201111
--------------------------Rosenberg------
-------------------Babel-------------------
----------------------------------------

Maxwell---Sneijder--------De Jong-----Pienaar (Rosales)
----------------- ----Maduro (Galasek)---------------------
------------------------------------------------------------------
----------Lindenbergh----Grygera---------Trabelsi----------
-------------------------------------------------------------------
---------------------------Lobont-------------------------------
pi_30201125
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:02 schreef Houniet het volgende:
die opstelling is heel sexy Robar
pi_30201133
Boukhari - Babel - Pienaar

Emanuelson - Galasek - De Jong

Juanfran - Maduro - Grygera - Trabelsi

Vonk
Houd van een lijntje.
pi_30201151
Erwtensoep...:')
pi_30201219
Ik heb eerlijk gezegd niet zo heel veel vertrouwen in Emanuelson Montana!
Ik zie liever iemand als Lindenbergh of Galasek.
pi_30201224
quote:
Perfect
pi_30201228
Babel - Rosenberg - Rosales

Snejider - Galasek - Pienaar

Vonk

hoe is het eigelijk met Lindenberg?
pi_30201259
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:07 schreef keijz het volgende:

Vonk

sukkelt met wat blessures.
pi_30201277
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:07 schreef keijz het volgende:

Vonk

Opniew geblesseerd geraakt

Geen De Jong bij jou, keijz?
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:14:43 #18
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_30201419
hij heeft rosales, dus pienaar zakt naar het middenveld i.p.v. de jong

[ Bericht 8% gewijzigd door Houniet op 02-09-2005 14:21:10 ]
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:21:46 #19
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30201644
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:07 schreef Robar het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd niet zo heel veel vertrouwen in Emanuelson Montana!
Ik zie liever iemand als Lindenbergh of Galasek.
Galásek speelt ook in mijn opstelling, het nadeel van Lindenbergh is zijn multi-functionaliteit (en zijn blessuregevoeligheid) want hij kan als linksback uit de voeten, net als Emanuelson, Juanfran en straks ook weer Maxwell. Hij kan als linker centrale verdediger uit de voeten, net als Escudé, Maduro en eventueel Vermaelen. Hij kan als defensieve middenvelder, net voor de defensie uit de voeten, net als Maduro en Galásek. En hij kan als linkshalf uit de voeten, net als Sneijder, Emanuelson en Boukhari.

Door de blessure van Nicolae Mitea en de verkoop van Daniël de Ridder, hebben we met Mauro Rosáles nog slechts één buitenspeler in de selectie. Nourdin Boukhari, Ryan Babel en Steven Pienaar zijn géén buitenspelers. Waarom dan 4-3-3 willen blijven spelen, als we daar geen spelers voor hebben? Ga dan het systeem spelen waar de beschikbare spelers het beste in uitkomen!

Zowel Ryan Babel, Markus Rosenberg en Angelos Charisteas zijn spitsen die het 4-4-2-systeem gewend zijn en Steven Pienaar komt het beste tot zijn recht als aangever, kort daarachter. Nigel de Jong op rechtshalf, Nourdin Boukhari/Wesley Sneijder/Urby Emanuelson op linkshalf en Tomás Galásek net voor de verdediging. De verdediging zelf bestaat uit Hatem Trabelsi, Zdenek Grygera, Hedwiges Maduro en Juanfran, Hans Vonk is de doelman.

Dit lijkt mij de beste opstelling, maar goed, ik ben niet blind/blind niet.
pi_30201829
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Galásek speelt ook in mijn opstelling, het nadeel van Lindenbergh is zijn multi-functionaliteit (en zijn blessuregevoeligheid) want hij kan als linksback uit de voeten, net als Emanuelson, Juanfran en straks ook weer Maxwell. Hij kan als linker centrale verdediger uit de voeten, net als Escudé, Maduro en eventueel Vermaelen. Hij kan als defensieve middenvelder, net voor de defensie uit de voeten, net als Maduro en Galásek. En hij kan als linkshalf uit de voeten, net als Sneijder, Emanuelson en Boukhari.

Door de blessure van Nicolae Mitea en de verkoop van Daniël de Ridder, hebben we met Mauro Rosáles nog slechts één buitenspeler in de selectie. Nourdin Boukhari, Ryan Babel en Steven Pienaar zijn géén buitenspelers. Waarom dan 4-3-3 willen blijven spelen, als we daar geen spelers voor hebben? Ga dan het systeem spelen waar de beschikbare spelers het beste in uitkomen!

Zowel Ryan Babel, Markus Rosenberg en Angelos Charisteas zijn spitsen die het 4-4-2-systeem gewend zijn en Steven Pienaar komt het beste tot zijn recht als aangever, kort daarachter. Nigel de Jong op rechtshalf, Nourdin Boukhari/Wesley Sneijder/Urby Emanuelson op linkshalf en Tomás Galásek net voor de verdediging. De verdediging zelf bestaat uit Hatem Trabelsi, Zdenek Grygera, Hedwiges Maduro en Juanfran, Hans Vonk is de doelman.

Dit lijkt mij de beste opstelling, maar goed, ik ben niet blind/blind niet.
Hehe, ben het deels wel met je eens hoor, zeker over dat 4-3-3.
Hoewel het echt de mooiste opstelling is, past het niet bij de huidige spelersgroep.
Ik vind Emanuleson gewoon nog niet goed genoeg, hij komt er wel, maar hij mist nog het overzicht.
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:29:22 #21
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_30201887
het blijft toch vreemd dat ook Blind weer van die rare beslissingen neemt. De hele wereld ziet dat A moet gebeuren, en Blind doet B.

Nou zijn wij geen trainers, en het is lekker makkelijk zo achter je keyboard, maar keer op keer lopen dingen kut en gebeurt er niets.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_30201931
zullen we allemala info@ajax.nl mailen dat ie van 4-3-3 af moet stappen?:p
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:32:27 #23
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30201989
Hoi
A.M.A.B
pi_30202007
NEEEEEJ
pi_30202042
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:30 schreef Tobbes het volgende:
zullen we allemala info@ajax.nl mailen dat ie van 4-3-3 af moet stappen?:p
dat idd en heel veel tifo acties

tvp
pi_30202143
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:32 schreef Cart_man het volgende:
Hoi
pi_30202161
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:36 schreef Robar het volgende:

[..]

[afbeelding]
pi_30202247
quote:

Zoiets moet toch kunnen?
Mooie opstelling

Ik zou alleen Grygera ipv Escudé doen.
pi_30202436
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:09 schreef Radegast het volgende:

[..]

Opniew geblesseerd geraakt

Geen De Jong bij jou, keijz?
ik ben niet echt van hem onder de indruk eigelijk

Onze Armeense topper Edgar Manucharyan kan ook op linksbuiten toch? misschien dat eens proberen?
pi_30202468
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:39 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Mooie opstelling

Ik zou alleen Grygera ipv Escudé doen.
En Lobont ipv Vonk.
pi_30202616
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:45 schreef Tobbes het volgende:

[..]

En Lobont ipv Vonk.
Ik heb niet zo problemen met Vonk.
Lobont is een aardige jongen, maar straalt onrust uit.
pi_30202786
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:50 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Ik heb niet zo problemen met Vonk.
Lobont is een aardige jongen, maar straalt onrust uit.
ik vind lobont een betere keeper dan vonk
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:57:03 #33
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_30202823
Vonk is een prima degelijke keeper hoor .
Get woke, go broke!
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:58:05 #34
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30202858
Twee honden vechten om een been en de derde gaat er mee heen. (vierde is geblesseerd)

Kenneth Vermeer dus maar?
pi_30202890
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:58 schreef M0NTANA het volgende:
Twee honden vechten om een been en de derde gaat er mee heen. (vierde is geblesseerd)

Kenneth Vermeer dus maar?
ja is goed, geef maar een kans
een neger in de goal, altijd lachen
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:07:01 #36
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_30203153
Die vermeer deed het opzich niet slecht toch??
Get woke, go broke!
pi_30203216
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:07 schreef HeatWave het volgende:
Die vermeer deed het opzich niet slecht toch??
op t wk was hij goed
pi_30203246
Maar wie vinden jullie eigenlijk beter Steek of Vermeer?
pi_30203294
Moeilijk te zeggen he, na die paar wedstrijdjes die we hebben gezien van Vermeer.

Weet wel dat ze allebei de potentie hebben om een nieuwe Edwin te worden.
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:17:07 #40
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30203460
Maarten Stekelenburg wordt de nieuwe Edwin van der Sar, Kenneth Vermeer de nieuwe Stanley Menzo.
pi_30203606
quote:

Zoiets moet toch kunnen?
Dan hou je achterin dus echt NIKS meer over. Juanfran en Trabelsi gaan veel over de flank, dan hou je vaak opperfrotter Escude achterin. Met nog wat geluk let Maduro goed op om de fouten te herstellen, maar met deze opstelling heb je een zekerheid nodig achterin.
pi_30203804
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:22 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dan hou je achterin dus echt NIKS meer over. Juanfran en Trabelsi gaan veel over de flank, dan hou je vaak opperfrotter Escude achterin. Met nog wat geluk let Maduro goed op om de fouten te herstellen, maar met deze opstelling heb je een zekerheid nodig achterin.
Kan je dan niet beter Escudé op de plek van Juanfran zetten, en Grygera rechts. Dan zet je Madura centraal ofzo. Met die opstelling heb je echt drie goede mandekkers nodig achterin, bovendien zal Blind aanvoerder Escudé er niet snel uithalen denk ik
pi_30203814
De linkerkant is zo wel behoorlijk uit balans. Er is dus maar 1 speler die zich puur met verdedigen bezighoudt, lijkt me echt te weinig.

Niet dat ik de perfecte opstelling zo klaar heb natuurlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30203947
Ik zou Galasek op de plak van sneijder om toch nog wat vededigende balans aan te brengen.
Supertalent Sneijder moet dan concurreren met Maxwell of evt Pienaar.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_30204097
Waarom moeten jullie in elk topic eerst even roepen dat jullie kampioen worden? Is dat om de onzekerheid te verbergen ofzo?
pi_30204473
Misschien toch iets te aanvallend
Misschien moet Lindenbergh dan op links?
Maduro centraal achterin en Galasek op het middenveld?
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:53:45 #47
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_30204518
--------------------Rosenberg---------------------Harry/ Babel-----------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------Pienaar-----------------------------------------------
-----Sneijder-------------------------------------------------------de Jong--------------
-------------------------------------Galasek----------------------------------------------
-----------Juanfran-----------------Maduro--------------Trabelsi---------------------
-------------------------------------Grygera----------------------------------------------
--------------------------------------keeper ---------------------------------------------

Keeper ben ik nog niet helemaal uit. Grygera als laatste man met daarvoor Maduro en Galasek afwisselend als inschuivende man. De voorste van de twee bevindt zich tussen verdediging en het middenveld als een soort vrije man. Trabelsi en Juanfran op de flanken, zij kunnen dus verdedigend eventueel ondersteund worden door Galasek of Maduro.
Middenveld met links Sneijder en rechts de Jong of Rosales. Achter de spitsen in een vrijere rol Pienaar die de twee spitsen bedient.........
Vind dit eigenlijk helemaal niks, maar ik denk wel dat dit met deze groep het beste gaat werken!
Ajax moet 433 spelen, maar daar dan ook echt de mensen voor hebben. Nu staat er alleen 433 op papier, maar in het veld wordt er totaal niet zo gevoetbald. Stap dan voorlopig hier ook vanaf en ga voetballen zoals voor deze groep het beste is! Daarnaast proberen zo snel mogelijk weer terug te vallen op 433 en schitterend aanvallend voetbal laten zien.....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_30204678
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:53 schreef BoNi het volgende:

Vind dit eigenlijk helemaal niks, maar ik denk wel dat dit met deze groep het beste gaat werken!
Ajax moet 433 spelen, maar daar dan ook echt de mensen voor hebben. Nu staat er alleen 433 op papier, maar in het veld wordt er totaal niet zo gevoetbald. Stap dan voorlopig hier ook vanaf en ga voetballen zoals voor deze groep het beste is! Daarnaast proberen zo snel mogelijk weer terug te vallen op 433 en schitterend aanvallend voetbal laten zien.....

Een anders systeem is het probleem niet! Het ligt ook meer aan de spelers! Als je nu iets anders gaat spelen moeten ze daar weer aan gaan wennen... en bovendien...net alsof Rosenberg die ene bal er wel in schiet als ze 442 spelen. Net alsof Escude en Grygera dan wel heel de wedstrijd Kuyt en Kalou van scoren af kunnen houden.

pi_30204737
Maduro en Galasek tegelijk opstellen is onzin natuurlijk..
pi_30204826
Babel - Charisteas - Pienaar
Sneijder - Maduro - de Jong
Juanfran - Escudé - Grygera - Trabelsi

Dit lijkt me de meest logische opstelling..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')