quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:53 schreef Robar het volgende:
--------------------Rosenberg---------------------Babel-----------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------Pienaar-------------------------------------------
-----Maxwell----------------------------------------------------de Jong-------------
----------------------Sneijder-------------------Maduro------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------
-----------Juanfran----------------------------------------Trabelsi------------------
-------------------------------------Escude---------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------Vonk-------------------------------------------------
Zoiets moet toch kunnen?
Ik twijfel alleen nog aan de juiste namen . . . ???
Maxwell is natuurlijk geblesseerd, maar bijvoorbeeld sneijder kan opschuiven en galasek erin, voor wat meer verdedigende kwaliteit ? ? ? ?
Daar twijfelde ik ook aan ja . . .quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:55 schreef Tobbes het volgende:
Hoe goed ik SQD ook vind, in dit systeem past meer een type Grygera.
Perfectquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:53 schreef Robar het volgende:
--------------------Rosenberg---------------------Babel-----------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------Pienaar-------------------------------------------
-----Maxwell----------------------------------------------------de Jong-------------
----------------------Sneijder-------------------Maduro------------------------------
-----------Juanfran----------------------------------------Trabelsi------------------
-------------------------------------Escude---------------------------------------------
--------------------------------------Vonk-------------------------------------------------
sukkelt met wat blessures.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:07 schreef keijz het volgende:
Babel - Rosenberg - Rosales
Snejider - Galasek - Pienaar
Juanfran - Maduro - Grygera - Trabelsi
Vonk
hoe is het eigelijk met Lindenberg?
Opniew geblesseerd geraaktquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:07 schreef keijz het volgende:
Babel - Rosenberg - Rosales
Snejider - Galasek - Pienaar
Juanfran - Maduro - Grygera - Trabelsi
Vonk
hoe is het eigelijk met Lindenberg?
Galásek speelt ook in mijn opstelling, het nadeel van Lindenbergh is zijn multi-functionaliteit (en zijn blessuregevoeligheid) want hij kan als linksback uit de voeten, net als Emanuelson, Juanfran en straks ook weer Maxwell. Hij kan als linker centrale verdediger uit de voeten, net als Escudé, Maduro en eventueel Vermaelen. Hij kan als defensieve middenvelder, net voor de defensie uit de voeten, net als Maduro en Galásek. En hij kan als linkshalf uit de voeten, net als Sneijder, Emanuelson en Boukhari.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:07 schreef Robar het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd niet zo heel veel vertrouwen in Emanuelson Montana!
Ik zie liever iemand als Lindenbergh of Galasek.
Hehe, ben het deels wel met je eens hoor, zeker over dat 4-3-3.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Galásek speelt ook in mijn opstelling, het nadeel van Lindenbergh is zijn multi-functionaliteit (en zijn blessuregevoeligheid) want hij kan als linksback uit de voeten, net als Emanuelson, Juanfran en straks ook weer Maxwell. Hij kan als linker centrale verdediger uit de voeten, net als Escudé, Maduro en eventueel Vermaelen. Hij kan als defensieve middenvelder, net voor de defensie uit de voeten, net als Maduro en Galásek. En hij kan als linkshalf uit de voeten, net als Sneijder, Emanuelson en Boukhari.
Door de blessure van Nicolae Mitea en de verkoop van Daniël de Ridder, hebben we met Mauro Rosáles nog slechts één buitenspeler in de selectie. Nourdin Boukhari, Ryan Babel en Steven Pienaar zijn géén buitenspelers. Waarom dan 4-3-3 willen blijven spelen, als we daar geen spelers voor hebben? Ga dan het systeem spelen waar de beschikbare spelers het beste in uitkomen!
Zowel Ryan Babel, Markus Rosenberg en Angelos Charisteas zijn spitsen die het 4-4-2-systeem gewend zijn en Steven Pienaar komt het beste tot zijn recht als aangever, kort daarachter. Nigel de Jong op rechtshalf, Nourdin Boukhari/Wesley Sneijder/Urby Emanuelson op linkshalf en Tomás Galásek net voor de verdediging. De verdediging zelf bestaat uit Hatem Trabelsi, Zdenek Grygera, Hedwiges Maduro en Juanfran, Hans Vonk is de doelman.
Dit lijkt mij de beste opstelling, maar goed, ik ben niet blind/blind niet.![]()
dat idd en heel veel tifo actiesquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:30 schreef Tobbes het volgende:
zullen we allemala info@ajax.nl mailen dat ie van 4-3-3 af moet stappen?:p
Mooie opstellingquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:53 schreef Robar het volgende:
Zoiets moet toch kunnen?
Maxwell is natuurlijk geblesseerd, maar bijvoorbeeld sneijder kan opschuiven en galasek erin, voor wat meer verdedigende kwaliteit ? ? ? ?
ik ben niet echt van hem onder de indruk eigelijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Opniew geblesseerd geraakt![]()
Geen De Jong bij jou, keijz?
En Lobont ipv Vonk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:39 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Mooie opstelling
Ik zou alleen Grygera ipv Escudé doen.
ik vind lobont een betere keeper dan vonkquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:50 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik heb niet zo problemen met Vonk.
Lobont is een aardige jongen, maar straalt onrust uit.
ja is goed, geef maar een kansquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:58 schreef M0NTANA het volgende:
Twee honden vechten om een been en de derde gaat er mee heen. (vierde is geblesseerd)
Kenneth Vermeer dus maar?
op t wk was hij goedquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:07 schreef HeatWave het volgende:
Die vermeer deed het opzich niet slecht toch??
Dan hou je achterin dus echt NIKS meer over. Juanfran en Trabelsi gaan veel over de flank, dan hou je vaak opperfrotter Escude achterin. Met nog wat geluk let Maduro goed op om de fouten te herstellen, maar met deze opstelling heb je een zekerheid nodig achterin.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:53 schreef Robar het volgende:
Zoiets moet toch kunnen?
Kan je dan niet beter Escudé op de plek van Juanfran zetten, en Grygera rechts. Dan zet je Madura centraal ofzo. Met die opstelling heb je echt drie goede mandekkers nodig achterin, bovendien zal Blind aanvoerder Escudé er niet snel uithalen denk ikquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan hou je achterin dus echt NIKS meer over. Juanfran en Trabelsi gaan veel over de flank, dan hou je vaak opperfrotter Escude achterin. Met nog wat geluk let Maduro goed op om de fouten te herstellen, maar met deze opstelling heb je een zekerheid nodig achterin.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:53 schreef BoNi het volgende:
Vind dit eigenlijk helemaal niks, maar ik denk wel dat dit met deze groep het beste gaat werken!
Ajax moet 433 spelen, maar daar dan ook echt de mensen voor hebben. Nu staat er alleen 433 op papier, maar in het veld wordt er totaal niet zo gevoetbald. Stap dan voorlopig hier ook vanaf en ga voetballen zoals voor deze groep het beste is! Daarnaast proberen zo snel mogelijk weer terug te vallen op 433 en schitterend aanvallend voetbal laten zien.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |