abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30203421
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:08 schreef BlaZ het volgende:
Moet gewoon gezien worden als aanval op EU dan.
Engeland of Frankrijk atoombom op Caracas en klaar is kees.
op de NAVO zelfs misschien, krijgt Venezuela ook bv. de VS op hun dak, alhoewel in deze dagen zij wel met iets anders zich druk kunnen maken
pi_30203534
Ik zou het verkopen. Scheelt een hoop geld voor onze samenleving.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:23:57 #28
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_30203646
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:19 schreef Lucille het volgende:
Dat is wel een goed idee. Mischien willen ze het wel voor een euro kopen.
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:23:57 #29
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30203647
Een prima excuus om die linkse dictator te verwijderen. Ik vind dat de Nederlandse regering dit geval moet opblazen en dit moet zien als een oorlogsverklaring.
pi_30203652
quote:
Het eiland wat echt binnen handbereik ligt is Aruba. Terwijl dat juist het enige eiland is wat totaal geen problemen oplevert, in tegenstelling tot de Nederlandse Antillen.

Ik ken overigens flink wat Venezolanen op Aruba, en dat zijn waarschijnlijk de mensen die zich het hardst zouden verzetten tegen zoiets. Die mensen zitten daar neit voor niets.

Maffe vent ook, die Chavez.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_30203711
quote:
Aruba en de Antillen zijn zelfstandige landen, en geen onderdeel van Nederland. Nederland heeft net zoveel mogelijkheden om Aruba of de Antillen te verkopen als andersom.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_30203755
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:15 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

op de NAVO zelfs misschien, krijgt Venezuela ook bv. de VS op hun dak, alhoewel in deze dagen zij wel met iets anders zich druk kunnen maken
De VS kan het zich nu even niet veroorloven om geen olie uit Venezuela te importeren. Al zijn die importen nu wel extra moeilijk geworden aangezien New Orleans niet gebruikt kan worden.

Wat ik me nu even afvraag. Nederland heeft F16 in Afganistan, in Leeuwarden (zo te horen) en dan ook nog eens in de Antillen. Hoeveel van die dingen heeft Nederland eigenlijk?
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:34:54 #33
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30203941
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:15 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

op de NAVO zelfs misschien,
De NAVO is zelfs zonder de VS in staat die dictator te verwijderen. Hoewel de EU de helft van de militaire kracht van de VS beslaat, is Venuzuela geen militaire grootheid en de enige kracht die zij bezitten bestaat uit straatbendes die de bevolking onderdrukken.
quote:
krijgt Venezuela ook bv. de VS op hun dak, alhoewel in deze dagen zij wel met iets anders zich druk kunnen maken
NAVO != VS
pi_30205102
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:28 schreef Num het volgende:

[..]

De VS kan het zich nu even niet veroorloven om geen olie uit Venezuela te importeren. Al zijn die importen nu wel extra moeilijk geworden aangezien New Orleans niet gebruikt kan worden.

Wat ik me nu even afvraag. Nederland heeft F16 in Afganistan, in Leeuwarden (zo te horen) en dan ook nog eens in de Antillen. Hoeveel van die dingen heeft Nederland eigenlijk?
een stuk of 120 dacht ik die vervangen worden door zo`n 100 (of minder) jsf`s

en de EU heeft de VS al vaten olie aangeboden de olie is het probleem niet
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator vrijdag 2 september 2005 @ 16:11:21 #35
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_30205118
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:10 schreef rutger05 het volgende:
Laat hem dat maar eens proberen. Geeft ons direct een goede reden om definitief met deze schooier af te rekenen.

Nederland moet Venezuela (Chavez) waarschuwen dat bij de volgende schending van Nederlands territorium door Venezuelaanse militaire vliegtuigen of vaartuigen, het betreffende militaire vliegtuig of vaartuig onderschept zal worden en desnoods uit de lucht of uit het water zal worden geschoten.
hoe wil je dat doen?

de F16's zijn weer terug naar huis, de ggw is niet aanwezig en hrms van Amstel is naar het schijnt aan het opstomen naar New Orleans ... Chavez is niet dom, die weet dit ook die begint hard te lachen bij dergelijke dreigementen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_30205200
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

De NAVO is zelfs zonder de VS in staat die dictator te verwijderen. Hoewel de EU de helft van de militaire kracht van de VS beslaat, is Venuzuela geen militaire grootheid en de enige kracht die zij bezitten bestaat uit straatbendes die de bevolking onderdrukken.
[..]

NAVO != VS
ik denk dat NL met de luchtmacht en de marine wel genoeg druk kan uitoefenen op chavez om de eilanden toch maar te verlaten
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:14:47 #37
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_30205227
Slim ventje die Chavez. Blair, Bush en die Franse hondekop zijn waarschijnlijk nu al ruzie aan het maken over wie hoeveel olie krijgt na de invasie.
pi_30205276
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:11 schreef sp3c het volgende:

[..]

hoe wil je dat doen?

de F16's zijn weer terug naar huis, de ggw is niet aanwezig en hrms van Amstel is naar het schijnt aan het opstomen naar New Orleans ... Chavez is niet dom, die weet dit ook die begint hard te lachen bij dergelijke dreigementen
het is toch mogelijk een luchtverdedigingsfregat en een onderzeeer te sturen om het luchtruim en de wateren te bewaken.

en die f16`s zijn er binnen een week en wel sneller als het moet
  Moderator vrijdag 2 september 2005 @ 16:17:11 #39
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_30205313
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:34 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

[..]

NAVO != VS
Nederland zou het in zijn eentje moeten kunnen doen ... gewoon oorlog verklaren, wapenwedloop winnen, dientsplicht invoeren, SCH voorop in de landingsboot met een gebroken geweer

0h joy

maar ff serieus van het verwijderen van Chavez is momenteel geen sprake alleen van het al dan niet verdedigen (lees: heroveren) van de eilanden
pi_30205317
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:14 schreef ShaoliN het volgende:
Slim ventje die Chavez. Blair, Bush en die Franse hondekop zijn waarschijnlijk nu al ruzie aan het maken over wie hoeveel olie krijgt na de invasie.
dan is hij juist niet slim want dan is een invasie onafwendbaar
pi_30205339
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:28 schreef Num het volgende:

[..]
... Hoeveel van die dingen heeft Nederland eigenlijk?
Initiële order was 102 F16s, eerste indienstneming was 1979. Later zijn er bijgekocht en het totale aantal aangekochte F16s kwam op 213. 27 zijn afgeschreven door crashes en dergelijke.
pi_30205373
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:17 schreef sp3c het volgende:

[..]

Nederland zou het in zijn eentje moeten kunnen doen ... gewoon oorlog verklaren, wapenwedloop winnen, dientsplicht invoeren, SCH voorop in de landingsboot met een gebroken geweer

0h joy

maar ff serieus van het verwijderen van Chavez is momenteel geen sprake alleen van het al dan niet verdedigen (lees: heroveren) van de eilanden
denk jij dat dan die kruisraketten zeker aangeschaft gaan worden
  Moderator vrijdag 2 september 2005 @ 16:19:26 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_30205398
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

het is toch mogelijk een luchtverdedigingsfregat en een onderzeeer te sturen om het luchtruim en de wateren te bewaken.

en die f16`s zijn er binnen een week en wel sneller als het moet
mjah maar die toestellen die dat luchtruim schenden doen daar geen week over

daarom vond ik het zo grappig
Balkenende kan wel zeggen ... doe het niet nog is want anders stuur ik er wat spullen naar toe die jouw vanaf eigen gebied flink uit je slaap kunnen houden

maar dat doet balkenende niet, Chavez zit gewoon een reactie uit te lokken, hij is een klein kind met te duur speelgoed en het is goed dat jpb hier niet op ingaat
pi_30205512
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:17 schreef tupolev141 het volgende:

[..]

Initiële order was 102 F16s, eerste indienstneming was 1979. Later zijn er bijgekocht en het totale aantal aangekochte F16s kwam op 213. 27 zijn afgeschreven door crashes en dergelijke.
er zijn er toch ook wegbezuinigd
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:22:25 #45
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_30205515
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

dan is hij juist niet slim want dan is een invasie onafwendbaar
  Moderator vrijdag 2 september 2005 @ 16:22:32 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_30205522
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

denk jij dat dan die kruisraketten zeker aangeschaft gaan worden
nee

ik zie meer heil in eenzelfde aantal harpoons (block2 ) en een extra bataljon mariniers ofzo

of het moet al JASSM zijn die je vanaf straaljagers af kunt werpen, die zijn goedkoper en hebben ook meer dan genoeg bereik
  Moderator vrijdag 2 september 2005 @ 16:24:11 #47
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_30205599
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

er zijn er toch ook wegbezuinigd
ja

maar die staan nog wel in Nederland in opslag (zijn ook nog niet geupgrade naar MLU standaard) afaik hebben we er 138 geupgrade waarvan er 108 bij de operationele squadrons staan ingedeeld (die andere 30 zijn ook bezuinigd) bovendien staan er 20 of 30 in de rij om aan chile verkocht te worden
pi_30206281
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:26 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Aruba en de Antillen zijn zelfstandige landen, en geen onderdeel van Nederland. Nederland heeft net zoveel mogelijkheden om Aruba of de Antillen te verkopen als andersom.
Zolang we niet aan Venezuela vertellen dat het geen onderdeel is van Nederland kunnen we het toch wel verkopen?
  Moderator vrijdag 2 september 2005 @ 16:46:09 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_30206382
dan kunnen we ze beter de gordel van Smaragd aanbieden ... die inboorlingen gaan toch helemaal los van kraaltjes enzo
pi_30206833
Gaan we Suriname ook 'verkopen'?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')