Direct naar de platenzaak?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:43 schreef Norrage het volgende:
Hmm eens kijken of ik die al heb, anders heb ik die straks
Een download aanzetten waarschijnlijkquote:
Hey al die nummers ken ik welquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:14 schreef Wepeel2 het volgende:
Small Change vind ik, naast zijn debuut, zijn sterkste jaren 70-album.
Invitation to the Blues, The piano has been drinking, Jitterbug Boy en inderdaad Tom Trauberts Blues. Allemaal topnummers.
Volledig mee eensquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:14 schreef Wepeel2 het volgende:
Small Change vind ik, naast zijn debuut, zijn sterkste jaren 70-album.
Invitation to the Blues, The piano has been drinking, Jitterbug Boy en inderdaad Tom Trauberts Blues. Allemaal topnummers.
quote:Op maandag 1 november 2010 19:42 schreef Norrage het volgende:
Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor Heart of Saturday Night..Als ik Closing Time geweldig vind zou ik deze ook goed moeten vinden (geloof ik) maar afgezien van het openingsnummer vind ik het maar een beetje een saai album...maar goed, ga het nog wel meer luisteren
Ik vind 'Step right up' zo'n sterk nummer. Telkens als ik iets van Tellsell zie of ook andere reclames moet ik aan dat nummer denken. Met dat opzwepende ritme van een veilingmeester uit Kentucky zit er bijna Bluegrass door die jazz heen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:33 schreef Gillingham het volgende:
Dan raad ik je Small Change nog aan. Opent met wat mij betreft zijn beste nummer: Tom Traubert's Blues. En het is ook jazzy.
Van dat nummer krijg ik ook standaard een glimlach op mijn gezicht. Heerlijke tekst en delivery. Ik vind het muzikaal echter niet één van de beste nummers op Small Change.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind 'Step right up' zo'n sterk nummer. Telkens als ik iets van Tellsell zie of ook andere reclames moet ik aan dat nummer denken. Met dat opzwepende ritme van een veilingmeester uit Kentucky zit er bijna Bluegrass door die jazz heen.
ah... nou dan hoef ik er niet naartoe. dacht dat ie zelf kwam, maar had het kunnen weten, vorige keer dat ie kwam was t zelfs op het journaal..quote:Op maandag 23 mei 2011 11:14 schreef Bosbeetle het volgende:
http://www.muziekgebouwei(...)-rain-dogs-revisited
haha ik dacht dat hij zelf kwam maar het is dus een groepje artiesten die raindogs gaan herintrepeteren ...
Ik wil wel een keer naar tom zelf maar de vorige keer in den haag waren kaartjes 99 euro
dus ik denk dat naast deze single misschien de titel ook wel bekent wordt gemaakt.quote:There have been rumblings and rumors. New music from Tom Waits, you say? Come to TomWaits.com on Tuesday August 23rd, and Mr. Waits himself will set the record straight
Is weggehaald... hier staat ie nog welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:42 schreef Gillingham het volgende:
De nieuwe single van Waits, 'Bad as Me', is nu te beluisteren.
Ja erg he?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:40 schreef Felagund het volgende:
Maar 230 post in het Tom Waits topic.
Ik ben benieuwd naar het nieuwe album. Nu Closing Time aan het luisteren, een van mijn favoriete Waits albums.
Ik begrijp vooral die 66 artic monkeys topics nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja erg he?Soms begrijp je dit forum niet echt.
Nog niks van gehoord maar bij al zijn vorige albums deed hij het wel al zijn die tours nooit groot, de vorige tour kwam niet in nederland die daarvoor wel, ik hoop dat hij nederland weer eens aandoet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:49 schreef Z het volgende:
Koppelt hij nog een tour aan de nieuwe plaat?
ja toen ik er heen wou in 2005 (oid) in den haag was het ¤99 voor kutplekkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:51 schreef thettes het volgende:
En... Tom Waits is helaas verschrikkelijk duur, vast ook door de kleine gelegenheden waar hij speelt.
Heb jij een code ontvangen, of anders?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef Felagund het volgende:
Nieuwe album klinkt goed en afwisselend na luisterbeurt 1.
Ik heb een code ontvangen, volgens mij zou ik ook nog vijf andere codes uit kunnen delen. Dus als iemand anders het album ook wil luisteren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:38 schreef Bookie65 het volgende:
[..]
Heb jij een code ontvangen, of anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |