Is weggehaald... hier staat ie nog welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:42 schreef Gillingham het volgende:
De nieuwe single van Waits, 'Bad as Me', is nu te beluisteren.
Ja erg he?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:40 schreef Felagund het volgende:
Maar 230 post in het Tom Waits topic.
Ik ben benieuwd naar het nieuwe album. Nu Closing Time aan het luisteren, een van mijn favoriete Waits albums.
Ik begrijp vooral die 66 artic monkeys topics nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja erg he?Soms begrijp je dit forum niet echt.
Nog niks van gehoord maar bij al zijn vorige albums deed hij het wel al zijn die tours nooit groot, de vorige tour kwam niet in nederland die daarvoor wel, ik hoop dat hij nederland weer eens aandoet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:49 schreef Z het volgende:
Koppelt hij nog een tour aan de nieuwe plaat?
ja toen ik er heen wou in 2005 (oid) in den haag was het ¤99 voor kutplekkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:51 schreef thettes het volgende:
En... Tom Waits is helaas verschrikkelijk duur, vast ook door de kleine gelegenheden waar hij speelt.
Heb jij een code ontvangen, of anders?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef Felagund het volgende:
Nieuwe album klinkt goed en afwisselend na luisterbeurt 1.
Ik heb een code ontvangen, volgens mij zou ik ook nog vijf andere codes uit kunnen delen. Dus als iemand anders het album ook wil luisteren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:38 schreef Bookie65 het volgende:
[..]
Heb jij een code ontvangen, of anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |