abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30204404
Tja, het is voor de Amerikaanse regering natuurlijk veel lekkerder en makkelijker om een illegale oorlog te voeren dan met het zelfde genot en efficiëntie de eigen bevolking in New Orleans te helpen.
A disgrace for America, very very upset, we did it in Iraq we can do it here. Om maar wat uitspraken op Fox News te citeren.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_30204409
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er is geen sprake geweest van een echte "evacuatie". Het was meer zo van "Mensen, jullie kunnen maar beter weggaan want er komt een storm aan". Voor de rest heeft geen enkel persoon aan de armen, de zieken of gehandicapten gedacht. Nu jij het ook zegt, waarom hebben ze in GODSNAAM de ziekenhuizen NIET geevacueerd?
Dat bedoel ik. Je zult maar overgeleverd zijn aan andere (incompetente) mensen zoals dit oudje, zodat er voor jou beslist wordt of jij geëvacueerd moet worden of niet. En dan zit je ineens in je rolstoel dood te gaan tussen 20.000 mensen die gek worden. En niemand denkt aan jou.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_30204515
quote:
President Bush bezoekt rampgebied

WASHINGTON President Bush bezoekt later vanmiddag het gebied dat overstroomd is na de orkaan Katrina. Verder heeft hij zijn vader, oud-president Bush, en Bill Clinton gevraagd een inzamelingsactie voor de slachtoffers te leiden.

Bush zal praten met de burgemeester van New Orleans, en per helikopter over de getroffen gebieden vliegen. Hij zal in elk geval landen in de stad Biloxi om de situatie daar te bekijken.

Bush trekt 10,5 miljard dollar uit om de eerste nood te lenigen. Het Congres is daarmee akkoord. Zodra er een beter beeld is van de ramp, wordt opnieuw bij het Congres aangeklopt voor geld.
pi_30204529
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:50 schreef Mikrosoft het volgende:
Tja, het is voor de Amerikaanse regering natuurlijk veel lekkerder en makkelijker om een illegale oorlog te voeren dan met het zelfde genot en efficiëntie de eigen bevolking in New Orleans te helpen.
A disgrace for America, very very upset, we did it in Iraq we can do it here. Om maar wat uitspraken op Fox News te citeren.
Tis toch ook veel stoerder om aan je vriendjes te vertellen dat je zoveel miljard hebt besteed aan een oorlog, als dat je zou moeten vertellen dat je geld hebt besteed aan dijken omdat er misschien ooit wel eens een orkaan zou kunnen komen.
Je vrienden zullen je uitlachen met de woorden; waarneer komt er nou zo'n zware orkaan? noooooit toch.

als ik me even inleef in Bush
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_30204536
Tuurlijk land ie in Biloxi, een volledig blanke stad...
Allah Al Watan Al Malik
pi_30204539
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er is geen sprake geweest van een echte "evacuatie". Het was meer zo van "Mensen, jullie kunnen maar beter weggaan want er komt een storm aan". Voor de rest heeft geen enkel persoon aan de armen, de zieken of gehandicapten gedacht. Nu jij het ook zegt, waarom hebben ze in GODSNAAM de ziekenhuizen NIET geevacueerd?
er reden bussen naar de Superdome voor die mensen die wilden, maar ja moet je wel weten of zij weten dat er bussen reden om ze op te halen en waarom ze dat deden etc., het was allemaal een haastklus
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:54:45 #209
111863 JackyVie
No shit, Sherlock?
pi_30204551
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:41 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal bendes. Denk je nou echt dat die geen wapens hadden hiervoor? En denk je echt dat die in bedwang gehouden kunnen worden? Dat kon in bepaalde wijken voor deze hele zooi al niet, laat staan in zo'n chaos.
Komt ervan, stadje zwarten, nou daar kijken we niet naar om, laat ze maar arm, tis toch hun eigen fout. Sja, nu heb je een situatie waarvoor je daarvoor afgestraft wordt. Hoe kut het ook is.
pi_30204554
Volgens mij hebben ze de meeste ziekenhuizen ( 22 stuk) wel geevacueerd, alleenn diegen die noodval. medisch zorg krijgen niet.
pi_30204560
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:54 schreef Mutant01 het volgende:
tja, in New Orleans staan ze met geladen wapens op 'm te wachten.
  vrijdag 2 september 2005 @ 15:56:08 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30204588
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:54 schreef Mutant01 het volgende:
Wat dacht jij dan... Dat hij de guts zou hebben om door die wijken te lopen/varen waar het één grote puinzooi is? Waar er geschoten wordt? Geplunderd? Hij kijkt wel link uit. Waarschijnlijk wordt 'ie gelyncht zodra 'ie daar 1 stap zet.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_30204590
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

tja, in New Orleans staan ze met geladen wapens op 'm te wachten.
Niet geheel onterecht
Allah Al Watan Al Malik
pi_30204637
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:37 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

achgossie, wordt er te weinig aandacht besteed aan het jou zo geliefde america?

Het is voor NL gewoon niet zo belangrijk, er zijn geen nederlanders bij betrokken.
De Natalee Holloway/Joran vd Sloot case is hier ook zwaar onderbelicht gebleven.
So you're talking out of your arse.
pi_30204688
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wat dacht jij dan... Dat hij de guts zou hebben om door die wijken te lopen/varen waar het één grote puinzooi is? Waar er geschoten wordt? Geplunderd? Hij kijkt wel link uit. Waarschijnlijk wordt 'ie gelyncht zodra 'ie daar 1 stap zet.
Als ie ene echte vent was..
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_30204712
Jeutermina, die burgemeester scheld wel veel zeg. Hoor alleen piepgeluiden op CNN.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:00:27 #217
2618 Beezz
Criticaster
pi_30204732
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:22 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ff wat water en voedsel brengen voor 100.000 mensen verspreid over een hele stad terwijl de kogels om je oren vliegen? Lijkt me niet heel erg gemakkelijk (om niet te hoeven zeggen onmogelijk).
Tuurlijk, maar ondertussen staan er wel al tig journalisten. Al lang voordat er nu eindelijk militiairen komen binnendruppelen.
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:00:31 #218
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_30204734
Ray Nagin is pissed off Hij word herhaaldelijk weggepiept vanwege z'n krachttermen. Wist trouwens niet dat hij ook zwart is..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_30204739
ja, die zal onderhand wel oververmoeid zijn, net als vele anderen
pi_30204741
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:57 schreef halion het volgende:

[..]

De Natalee Holloway/Joran vd Sloot case is hier ook zwaar onderbelicht gebleven.
bullshit, die zaak is gewoon overtrokken in de VS omdat het een rijk blond kind was.
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:01:01 #221
111863 JackyVie
No shit, Sherlock?
pi_30204745
Ow fuck, dat interview. Als het waar is wat die burgemeester allemaal zegt, en waarom zou het niet zo zijn, dan mogen ze Bush echt wel ter plekke beginnen lynchen.
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:01:15 #222
2618 Beezz
Criticaster
pi_30204750
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:59 schreef Mutant01 het volgende:
Jeutermina, die burgemeester scheld wel veel zeg. Hoor alleen piepgeluiden op CNN.
Hij zegt een paar keer dat de mensen van hun "ass" moeten komen. Dus dat schelden valt wel mee.
pi_30204761
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:00 schreef Beezz het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar ondertussen staan er wel al tig journalisten. Al lang voordat er nu eindelijk militiairen komen binnendruppelen.
Logisch die doen alles op eigen houtje en daarbij komt geen enkele vorm van organisatie aan te pas.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_30204770
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:57 schreef halion het volgende:

[..]

huhhh???? wie praat er nou uit z'n kont.

D'r was toch regelmatig wat nieuws over, meer in ieder geval als een gemiddelde moordzaak in NL.
Daarnaast zag ik het belang van dat nieuws niet zo heel erg in, er is een moord daar gepleegd, en er wordt een nederlander van verdacht. that's it volgens mij hoor.
Fiets
pi_30204779
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:00 schreef SEMTEX het volgende:
Ray Nagin is pissed off Hij word herhaaldelijk weggepiept vanwege z'n krachttermen. Wist trouwens niet dat hij ook zwart is..
Hij is inderdaad flink pissig.. en terecht..
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_30204785
En wat heeft die burgemeester gelijk. Ik hoor ook al 2 dagen dat ze zo en zoveel mensen gaan sturen. Alleen sturen, waarom zijn ze er nog niet???

En ach, laat europa maar olie sturen idd, daar hebben ze nu echt wat aan daar
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_30204788
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:00 schreef SEMTEX het volgende:
De geluidsfragmenten in de OP hebben geen piepjes trouwens.
pi_30204789
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:00 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

bullshit, die zaak is gewoon overtrokken in de VS omdat het een rijk blond kind was.
Jij vindt Bush echt een Hitler volgens mij he.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_30204791
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:00 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Indonesiah, ik reageer hiermee op de beperkte berichtgeving in Nederland over zaken die elders veel aandacht krijgen.
pi_30204823
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 15:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niet geheel onterecht
Indirect geef jij daarmee je fiat om Bush neer te schieten. Dan ben je in m'n ogen een slecht voorbeeld voor de aanwezige moslims hier.
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:03:18 #231
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30204825
En weer die beelden van die vrouw in die rolstoel... Ik zou "graag" eens wat nieuwe beelden zien, niet alsof er maar een paar doden zijn.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_30204883
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
En weer die beelden van die vrouw in die rolstoel... Ik zou "graag" eens wat nieuwe beelden zien, niet alsof er maar een paar doden zijn.
Als ik ze zo mag horen zijn die er niet nee. Zeker niet als er een man staat te huilen omdat de lichamen aan zijn raam voorbij dreven ....
pi_30204884
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:02 schreef halion het volgende:

[..]

Indonesiah, ik reageer hiermee op de beperkte berichtgeving in Nederland over zaken die elders veel aandacht krijgen.
elders = amerika? of is er in nog meer landen veel aandacht aan besteed.

Daarnaast is die aandacht die amerika eraan bestede ronduit overdreven, alsof er in amerika nooit iemand vermoord wordt.
Fiets
pi_30204888
quote:
Ga zelf ff filmen met je handycam dan ipv te hopen dat er een paar journalisten hun leven op het spel gaan zetten zodat jij lekker kan genieten van je verse portie sensatie en daarna weer verder kan gaan met het affakkelen van je aartsrivaal Bush.
pi_30204896
quote:
veel beelden die je niet op CNN ziet,
http://www.wwltv.com/perl/common/video/wmPlayer.pl?title=beloint_wfaa&props=livenoad
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:05:33 #236
2618 Beezz
Criticaster
pi_30204909
Uurtje CNN en je hoort de burgemeester wel 10x hetzelfde zeggen.

Ik zag het voor het 1st vanochtend, en sindsdien herhalen ze het iedere keer weer als ik kijk.
pi_30204927
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:02 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Jij vindt Bush echt een Hitler volgens mij he.
Ik vind Bush geen Hitler, hij komt alleen regelmatig behoorlijk dom over.
pi_30204958
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:02 schreef halion het volgende:

[..]

ooh.. tja, dat is het NIMBY-syndroom, als het niet in de directe omgeving gebeurt, vinden veel mensen het niet belangrijk.
pi_30204977
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:06 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Ik vind Bush geen Hitler, hij komt alleen regelmatig behoorlijk dom over.
toch heeft ie gestudeerd aan Yale en Harvard.
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:07:23 #240
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30204978
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:05 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ga zelf ff filmen met je handycam dan ipv te hopen dat er een paar journalisten hun leven op het spel gaan zetten zodat jij lekker kan genieten van je verse portie sensatie en daarna weer verder kan gaan met het affakkelen van je aartsrivaal Bush.
Pff... neem je kalmeringspilletje even in zeg. Ik zette "graag" niet voor niets tussen aanhalingstekens hoor. Voel je eens niet zo aangevallen als iemand wat over Bush zegt, doe ik ook niet.
pi_30205005
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:03 schreef Extremini het volgende:

[..]

Indirect geef jij daarmee je fiat om Bush neer te schieten. Dan ben je in m'n ogen een slecht voorbeeld voor de aanwezige moslims hier.
Ja negeer voor het gemak even de geplaatste smilie en betrek gelijk mijn geloof erbij.
Allah Al Watan Al Malik
pi_30205007
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:05 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

kom.. kom.. niet zo naief, je weet net zo goed als ik dat mensen verschrikkelijk nieuwsgierig en sensatiebelust zijn. Tevens is leedvermaak het leukste vermaak, maar dat durf ik niet in deze context te noemen.
pi_30205018
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:03 schreef Extremini het volgende:

[..]

Jezus, laat die moslims er eens buiten
Ik kan me trouwens ook voorstellen dat de mensen in NO boos genoeg zijn om Bush neer te knallen. Niet dat ik het goedkeur...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_30205026
Vacation is Over... an open letter from Michael Moore to George W. Bush

Friday, September 2nd, 2005

Dear Mr. Bush:

Any idea where all our helicopters are? It's Day 5 of Hurricane Katrina and thousands remain stranded in New Orleans and need to be airlifted. Where on earth could you have misplaced all our military choppers? Do you need help finding them? I once lost my car in a Sears parking lot. Man, was that a drag.

Also, any idea where all our national guard soldiers are? We could really use them right now for the type of thing they signed up to do like helping with national disasters. How come they weren't there to begin with?

Last Thursday I was in south Florida and sat outside while the eye of Hurricane Katrina passed over my head. It was only a Category 1 then but it was pretty nasty. Eleven people died and, as of today, there were still homes without power. That night the weatherman said this storm was on its way to New Orleans. That was Thursday! Did anybody tell you? I know you didn't want to interrupt your vacation and I know how you don't like to get bad news. Plus, you had fundraisers to go to and mothers of dead soldiers to ignore and smear. You sure showed her!

I especially like how, the day after the hurricane, instead of flying to Louisiana, you flew to San Diego to party with your business peeps. Don't let people criticize you for this -- after all, the hurricane was over and what the heck could you do, put your finger in the dike?

And don't listen to those who, in the coming days, will reveal how you specifically reduced the Army Corps of Engineers' budget for New Orleans this summer for the third year in a row. You just tell them that even if you hadn't cut the money to fix those levees, there weren't going to be any Army engineers to fix them anyway because you had a much more important construction job for them -- BUILDING DEMOCRACY IN IRAQ!

On Day 3, when you finally left your vacation home, I have to say I was moved by how you had your Air Force One pilot descend from the clouds as you flew over New Orleans so you could catch a quick look of the disaster. Hey, I know you couldn't stop and grab a bullhorn and stand on some rubble and act like a commander in chief. Been there done that.

There will be those who will try to politicize this tragedy and try to use it against you. Just have your people keep pointing that out. Respond to nothing. Even those pesky scientists who predicted this would happen because the water in the Gulf of Mexico is getting hotter and hotter making a storm like this inevitable. Ignore them and all their global warming Chicken Littles. There is nothing unusual about a hurricane that was so wide it would be like having one F-4 tornado that stretched from New York to Cleveland.

No, Mr. Bush, you just stay the course. It's not your fault that 30 percent of New Orleans lives in poverty or that tens of thousands had no transportation to get out of town. C'mon, they're black! I mean, it's not like this happened to Kennebunkport. Can you imagine leaving white people on their roofs for five days? Don't make me laugh! Race has nothing -- NOTHING -- to do with this!

You hang in there, Mr. Bush. Just try to find a few of our Army helicopters and send them there. Pretend the people of New Orleans and the Gulf Coast are near Tikrit.
pi_30205047
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:08 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Jezus, laat die moslims er eens buiten
idd. dit topic was nog lekker moslim vrij.
pi_30205051
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja negeer voor het gemak even de geplaatste smilie en betrek gelijk mijn geloof erbij.
Sommigen zien alles wel héél serieus hoor.. zeker als 't van een blauwe af komt
pi_30205053
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:07 schreef halion het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Lachwekkend die fokkertjes die altijd roepen Bush 'dom' te vinden (met voornaamste reden dat iedereen het roept).
pi_30205095
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:09 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Lachwekkend die fokkertjes die altijd roepen Bush 'dom' te vinden (met voornaamste reden dat iedereen het roept).
ik mag toch gewoon zeggen dat ik hem soms dom vind overkomen? Whatever, ik ga niet met je in discussie over Bush hier...
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:11:00 #249
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30205106
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:08 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

kom.. kom.. niet zo naief, je weet net zo goed als ik dat mensen verschrikkelijk nieuwsgierig en sensatiebelust zijn. Tevens is leedvermaak het leukste vermaak, maar dat durf ik niet in deze context te noemen.
Dat je zelfs maar het woord 'leedvermaak' in deze situatie in de mond durft te nemen . Ik ben geschokt door de gebeurtenissen daar en heb het idee dat CNN niet alles zegt en laat zien wat er beschikbaar is en dat keur ik af. Laat écht zien wat er gebeurt. Niet om sensatieredenen, niet uit nieuwsgierigheid, maar puur als een signaal aan de wereld.
pi_30205129
quote:

[..]

Dat heeft niets te maken met dat mensen soms dom over kunnen komen hoor, dat heet persoonlijkheid.
pi_30205168
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat je zelfs maar het woord 'leedvermaak' in deze situatie in de mond durft te nemen . Ik ben geschokt door de gebeurtenissen daar en heb het idee dat CNN niet alles zegt en laat zien wat er beschikbaar is en dat keur ik af. Laat écht zien wat er gebeurt. Niet om sensatieredenen, niet uit nieuwsgierigheid, maar puur als een signaal aan de wereld.
lees mijn zin nog eens rustig door en je komt al direct tot de conclusie dat dat hier absoluut niet genoemd mag worden inderdaad.
pi_30205187
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:08 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Staatsidioot Moore grijpt ook weer even deze heerlijke ramp aan om met z'n dikke volgevreten harses in de media te verschijnen.
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:13:51 #253
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30205201
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

lees mijn zin nog eens rustig door en je komt al direct tot de conclusie dat dat hier absoluut niet genoemd mag worden inderdaad.
Ok, dan is het goed. Ik ben gewoon nogal pissed dat mensen hier verwijten lopen te maken over sensatiezucht.

Sorry.
pi_30205207
quote:

Dear Mr. Bush:

Any idea where all our helicopters are? It's Day 5 of Hurricane Katrina and thousands remain stranded in New Orleans and need to be airlifted. Where on earth could you have misplaced all our military choppers? Do you need help finding them? I once lost my car in a Sears parking lot. Man, was that a drag.

Also, any idea where all our national guard soldiers are? We could really use them right now for the type of thing they signed up to do like helping with national disasters. How come they weren't there to begin with?

Last Thursday I was in south Florida and sat outside while the eye of Hurricane Katrina passed over my head. It was only a Category 1 then but it was pretty nasty. Eleven people died and, as of today, there were still homes without power. That night the weatherman said this storm was on its way to New Orleans. That was Thursday! Did anybody tell you? I know you didn't want to interrupt your vacation and I know how you don't like to get bad news. Plus, you had fundraisers to go to and mothers of dead soldiers to ignore and smear. You sure showed her!

I especially like how, the day after the hurricane, instead of flying to Louisiana, you flew to San Diego to party with your business peeps. Don't let people criticize you for this -- after all, the hurricane was over and what the heck could you do, put your finger in the dike?

And don't listen to those who, in the coming days, will reveal how you specifically reduced the Army Corps of Engineers' budget for New Orleans this summer for the third year in a row. You just tell them that even if you hadn't cut the money to fix those levees, there weren't going to be any Army engineers to fix them anyway because you had a much more important construction job for them -- BUILDING DEMOCRACY IN IRAQ!

On Day 3, when you finally left your vacation home, I have to say I was moved by how you had your Air Force One pilot descend from the clouds as you flew over New Orleans so you could catch a quick look of the disaster. Hey, I know you couldn't stop and grab a bullhorn and stand on some rubble and act like a commander in chief. Been there done that.

There will be those who will try to politicize this tragedy and try to use it against you. Just have your people keep pointing that out. Respond to nothing. Even those pesky scientists who predicted this would happen because the water in the Gulf of Mexico is getting hotter and hotter making a storm like this inevitable. Ignore them and all their global warming Chicken Littles. There is nothing unusual about a hurricane that was so wide it would be like having one F-4 tornado that stretched from New York to Cleveland.

No, Mr. Bush, you just stay the course. It's not your fault that 30 percent of New Orleans lives in poverty or that tens of thousands had no transportation to get out of town. C'mon, they're black! I mean, it's not like this happened to Kennebunkport. Can you imagine leaving white people on their roofs for five days? Don't make me laugh! Race has nothing -- NOTHING -- to do with this!

You hang in there, Mr. Bush. Just try to find a few of our Army helicopters and send them there. Pretend the people of New Orleans and the Gulf Coast are near Tikrit.
Hail Michael Moore.
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:15:16 #255
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_30205247
AM, kom je ook klaar als je Bush op tv ziet? Volgens mij wel
pi_30205251
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:13 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ok, dan is het goed. Ik ben gewoon nogal pissed dat mensen hier verwijten lopen te maken over sensatiezucht.

Sorry.
Ik denk trouwens dat CNN het nog netjes houdt, en dat er doden in beeld zijn, tja harde realiteit. Op Ogrish.com of rotten.com zullen de filmpjes vast al staan, ik heb er alleen totaal geen behoefte aan daar te kijken
pi_30205269
quote:

[..]

hahhh, nog een bush-lover
Fiets
pi_30205275
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:11 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Dat heeft niets te maken met dat mensen soms dom over kunnen komen hoor, dat heet persoonlijkheid.
En als je zelf over enige intelligentie beschikt dan weet je dat iemands uitstraling absoluut niets zegt over zijn optreden en handelen als president.
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:17:05 #259
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30205309
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:15 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Ik denk trouwens dat CNN het nog netjes houdt, en dat er doden in beeld zijn, tja harde realiteit. Op Ogrish.com of rotten.com zullen de filmpjes vast al staan, ik heb er alleen totaal geen behoefte aan daar te kijken
De sites die je noemt zijn ook weer het andere uiterste, er zit een middenweg tussen imho. Ik zit nou al een tijdje CNN te kijken, maar ik zie constant dezelfde beelden en hoor dezelfde verhalen. Lijkt me dat er toch ook nog wel "verser" nieuws is...
pi_30205314
quote:

Dear Mr. Bush:

etc
Uh ja, zit helaas een heleboel in......
pi_30205327
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:16 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

En als je zelf over enige intelligentie beschikt dan weet je dat iemands uitstraling absoluut niets zegt over zijn optreden en handelen als president.
correct, maar de mens kijkt ook naar poppetjes he.. dat zien we hier in Nederland ook.

maar goed, dat was het wel betreft Bush voor mij..
pi_30205350
In verband met deze ramp,wil ik proberen om iets op te zetten en dan in de vorm van hulpgoederen.
Mijn grootste vraag is dus:
Kan ik zomaar een stichting opzetten(of hoe je het dan ook wil noemen)of moet je dat aanmelden bij de kvk?
Als iemand weet of ik in een ander topic beter deze vraag kan posten,dan hoor ik dat graag.
Graag snel een reactie!!!!!!.
Andere tips in verband hiermee zijn ook welkom!!!

Groetjes,Minoes
pi_30205359
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:16 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee dat niet.
Maar om nou te zeggen dat bush goed heeft gehandeld na deze ramp is ook niet helemaal waar he?
Fiets
pi_30205386
National Guard komt in beweging:

8:16 A.M. - National Guard spokesman: We're here to save Louisiana and restore order to the lives of the civilians.
8:16 A.M. - National Guard spokesman: The majority of the citizens have responded in an exemplary manner.
8:16 A.M. - National Guard spokesman: This is a massive airlift here. The calvary has arrived and will continue arriving.
8:13 A.M. - National Guard spokesman: We have several hundred police officers on the way.
8:13 A.M. - National Guard spokesman: We now have the resources we need to get this situation under control.
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:19:04 #265
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30205389
quote:

Dear Mr. Bush:
Mja, lijkt me nogal moeilijk te ontkennen.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_30205405
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:15 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Wees gerust. Ogrish heeft niet méér dan twee Katrina-items . Een filmpje waar je een kerel met z'n auto het water in ziet rijden (niet kopje onder), waarna hij wordt gered door een andere kerel. En het andere item zijn wat foto's van de schade. Zonder lijken .
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:20:17 #267
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_30205438
Weer een brand uitgebroken in de buurt van de binnenstad...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_30205456
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:18 schreef minoes_ het volgende:
In verband met deze ramp,wil ik proberen om iets op te zetten en dan in de vorm van hulpgoederen.
Mijn grootste vraag is dus:
Kan ik zomaar een stichting opzetten(of hoe je het dan ook wil noemen)of moet je dat aanmelden bij de kvk?
Als iemand weet of ik in een ander topic beter deze vraag kan posten,dan hoor ik dat graag.
Graag snel een reactie!!!!!!.

Groetjes,Minoes
Zoals bij iedere ramp is geld beter, daar dit ingezet kan worden voor dingen die nodig zijn, mensen hoeven geen bankstellen te hebben, want ze hebben geen huis meer. TV's hebben ze al genoeg nu, en airconditioning hebben ze nog niets aan zonder stroom. Schoenen met punthakken en jurken voor kinderen van 5 hoeft ook niet (zoals in Aceh, Indonesië gebeurde)
pi_30205464
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

Laat écht zien wat er gebeurt. Niet om sensatieredenen, niet uit nieuwsgierigheid, maar puur als een signaal aan de wereld.
Ik denk dat de ware gruwelijkheden en beelden ook nog niet echt naar buiten zijn gekomen, maar dat komt nog wel in deze tijd van digitale camera's, internet ed.

Maar je krijgt soms wel het idee dat niet alles word uitgezonden, al merk ik wel dat CNN steeds meer laat zien en zowaar af en toe kritiek begint te leveren op de authoriteiten..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:21:18 #270
2618 Beezz
Criticaster
pi_30205476
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:13 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Staatsidioot Moore grijpt ook weer even deze heerlijke ramp aan om met z'n dikke volgevreten harses in de media te verschijnen.
Pfff, misschien moet je lezen wat er staat. Hij heeft ook niet gelijk ofzo?
pi_30205508
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:19 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Wees gerust. Ogrish heeft niet méér dan twee Katrina-items . Een filmpje waar je een kerel met z'n auto het water in ziet rijden (niet kopje onder), waarna hij wordt gered door een andere kerel. En het andere item zijn wat foto's van de schade. Zonder lijken .
Dat valt wel mee inderdaad
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:22:35 #272
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_30205523
Kan er niet een apart 'flame hier over het beleid van Bush en de zijnen'-topic komen?
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:22:51 #273
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30205536
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:21 schreef Beezz het volgende:

[..]

Pfff, misschien moet je lezen wat er staat. Hij heeft ook niet gelijk ofzo?
Hoezo, iemand die op Yale heeft gezeten weet heus wel perfect wat er gebeuren moet hoor . Hij is echt niet dom. Dat bewijst ie al jaren.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:23:22 #274
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30205567
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:22 schreef SEMTEX het volgende:
Kan er niet een apart 'flame hier over het beleid van Bush en de zijnen'-topic komen?
Dat zou wel prettig zijn ja. Kunnen de Bush-adepten en -haters daar verder bekvechten.
pi_30205596
quote:
voorstander, ik zal eens een modje aanschieten
pi_30205605
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:20 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Maar je krijgt soms wel het idee dat niet alles word uitgezonden, al merk ik wel dat CNN steeds meer laat zien en zowaar af en toe kritiek begint te leveren op de authoriteiten..
ze moeten wel, met al die live-blogs op locatie.
CNN zou door de mand vallen indien ze te postief zouden berichten.
pi_30205617
Waar staat dat ik bankstellen wil gaan opsturen???Blond zeker???
Er is daar groot tekort aan water en babyvoeding,daar zit ik dus aan te denken.

Groetjes,Minoes
pi_30205621
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:22 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Hoezo, iemand die op Yale heeft gezeten weet heus wel perfect wat er gebeuren moet hoor . Hij is echt niet dom. Dat bewijst ie al jaren.
Hoezo bewijst?

Maar goed, hij gaat nu naar het rampgebied om daar te praten, dus gebeurt er nog steeds heel erg weinig.
pi_30205624
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:22 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Moore is een domme mongool die ontzettend goed is in het leveren van kritiek maar NOOIT hoor je 'm vertellen hoe het wel had gemoeten. Een verschijnsel waar veel mensen hier last van hebben overigens.
pi_30205625
quote:
Inderdaad, ik word een beetje moe van dat gezeur op de politiek, waar het nu om gaat is hoe de situatie er nu uitziet, wat er aan gedaan wordt en hoe het in de zeer nabije toekomst aangepakt gaat worden.

Wie hier de schuldige is en hoe het voorkomen had kunnen worden is nog lang niet van toepassing.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:24:56 #281
111863 JackyVie
No shit, Sherlock?
pi_30205629
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:13 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Pijnlijk dat zijn open brief bol staat van waarheden he?
pi_30205657
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:20 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik denk dat de ware gruwelijkheden en beelden ook nog niet echt naar buiten zijn gekomen, maar dat komt nog wel in deze tijd van digitale camera's, internet ed.

Dat komt omdat ze nog niet met de troepen meegestuurd worden en daardoor wel weat meer laten zien. Ze zullen over 2 dagen wel verplicht embedded worden om nog opnames te mogen maken.
pi_30205674
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/748395/1/50#30199713]vrijdag 2
die foto stond ook in de spits vanmorgen. De vrouw is 89 en is stervende

ik zit net CNN te kijken. Ongelofelijk.... het slechtse in de mens komt in New Orleans naar boven.

Ik hoorde over kinderen die verkracht (!) worden in de superdome, mensen die zelfmoord plegen, mensen die schieten op artsen die uit het ziekenhuis komen (waarom in godsnaam?). Complete anarchie!

Zou het trouwens zo'n zooi in de HELE stad zijn, of zou het in de buitenwijken redelijk tot normaal zijn en alleen in het centrum een zooi?
pi_30205721
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:24 schreef minoes_ het volgende:
Waar staat dat ik bankstellen wil gaan opsturen???Blond zeker???
Er is daar groot tekort aan water en babyvoeding,daar zit ik dus aan te denken.

Groetjes,Minoes
Ik denk dat je beter kunt doneren aan gevestigde hulporganisaties. Zelf iets opzetten zal weinig opleveren.

Kijk even bij:
http://www.redcross.org/
http://www.directrelief.org/
http://www.unicef.org/
http://www.americares.org/default.aspx

Genoeg om je geld kwijt te kunnen, op een goede manier.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:28:32 #285
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_30205776
105 Teletekst vr 02 sep
Nederlands fregat naar New Orleans

DEN HAAG Nederland stuurt een fregat
met hulpgoederen en reddingsmateriaal
naar New Orleans.De Hare Majesteit Van
Amstel ligt nu bij Curaçao en kan over
ongeveer vier dagen in het gebied zijn.

Dat heeft premier Balkenende gezegd.Het
fregat wordt gestuurd vooruitlopend op
een eventueel formeel verzoek van de
Amerikanen om hulp.De marineschepen
zijn standaard uitgerust om noodhulp te
geven.

De Samenwerkende Hulporganisaties gaan
geen nationale actie houden voor het
getroffen gebied in de VS.Volgens de
SHO heeft het land zelf genoeg geld om
de gevolgen van de ramp op te vangen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_30205792
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:24 schreef JackyVie het volgende:

[..]

Pijnlijk dat zijn open brief bol staat van waarheden he?
Eerder vol van makkelijke kritiek. Ik zie geen enkele verifieerbare waarheid staan, noch zie ik staan hoe het wel had gemoeten.
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:30:53 #287
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_30205865
En toch moet het me van het hart dat ik het moeilijk te begrijpen vind dat zo een grootmacht zichzelf niet ter machte is om zijn eigen burgers bij een ramp als deze te beschermen.
pi_30205877
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:28 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Eerder vol van makkelijke kritiek. Ik zie geen enkele verifieerbare waarheid staan, noch zie ik staan hoe het wel had gemoeten.
Is dat zijn taak dan? Volgens mij is nog steeds de president verantwoordelijk voor de te nemen beslissingen en oplossingen. Dat daar kritiek op komt als ie dat niet doet is heel terecht.

Hoe ver we dan ook zijn, ik heb nog steeds geen echte oplossingen of wat dan ook gehoord.

Wat ik net wel lees is dat Nederland een fregat stuurt dat noodhulp gaat geven.
pi_30205919
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:30 schreef ondeugend het volgende:
En toch moet het me van het hart dat ik het moeilijk te begrijpen vind dat zo een grootmacht zichzelf niet ter machte is om zijn eigen burgers bij een ramp als deze te beschermen.
Die 'Grootmacht' is ook alleen maar een beeld dat de buitenwereld van Amerika heeft.
pi_30205996
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:31 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Is dat zijn taak dan? Volgens mij is nog steeds de president verantwoordelijk voor de te nemen beslissingen en oplossingen. Dat daar kritiek op komt als ie dat niet doet is heel terecht.

[..]
Dan moet ie ook even vermelden hoe het wel had gemoeten. Maar ja daar is de heer Moore iets te onderontwikkeld voor, want dat bleek al uit zijn films. Irak was voor de oorlog een gelukkige vrije natie vol met speeltuintjes vol blije spelende kindertjes. De heer Moore houdt er zo zijn eigen waarheden op na.

En ja dat is zijn taak. Als hij openlijk kritiek levert moet hij ook zo moedig zijn om te melden hoe het wel moet. Ik kan ook vloeken en tieren op onze regering dat ons land te crimineel is en dat ze er geen reet aan doen. Ik zal dan ook niet schromen om te vermelden hoe ze hier iets aan zouden kunnen veranderen.
pi_30206085
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:34 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dan moet ie ook even vermelden hoe het wel had gemoeten. Maar ja daar is de heer Moore iets te onderontwikkeld voor, want dat bleek al uit zijn films. Irak was voor de oorlog een gelukkige vrije natie vol met speeltuintjes vol blije spelende kindertjes. De heer Moore houdt er zo zijn eigen waarheden op na.
Waarom moet hij zeggen hoe het wel moet?????

Daarnaast komen zijn films blijkbaar wel dicht bij de waarheid op een aantal punten (nee lang niet alles). Het wordt tijd dat de amerikaanse overheid (bestaat dat wel) een heel duidelijk stappen onderneemt om de hulpverlening op te zetten.
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:37:52 #292
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_30206107
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:32 schreef halion het volgende:

[..]

Die 'Grootmacht' is ook alleen maar een beeld dat de buitenwereld van Amerika heeft.
Een Bush zou veel meer kunnen doen naar mijn mening.

Ik kan me trouwens ook heel goed voorstellen dat het die mensen daar enorm steekt als ze zien hoeveel geld er naar Irak en bijvoorbeeld het ruimtevaartprogramma gaat, maar dat mensen in New Orleans doodgaan omdat er geen insuline op voorraad is.

Het land van de onbegrensde mogelijkheden.
pi_30206108
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:28 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Jij kan echt niets slecht over Bush zeggen he?

Is het zo moeilijk om toe te geven dat ze te laat zijn begonnen met hulpactie's en de situatie hebben onderschat. Tuurlijk dan wijs je naar de burgemeester en die heeft ook de boel onderschat maar meneer Bush is altijd nog de eindverantwoordelijke.
Fiets
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:38:55 #294
111863 JackyVie
No shit, Sherlock?
pi_30206142
quote:

[..]

En ja dat is zijn taak. Als hij openlijk kritiek levert moet hij ook zo moedig zijn om te melden hoe het wel moet. Ik kan ook vloeken en tieren op onze regering dat ons land te crimineel is en dat ze er geen reet aan doen. Ik zal dan ook niet schromen om te vermelden hoe ze hier iets aan zouden kunnen veranderen.
Als je het een beetje wil zien, dan reikt hij oplossingen aan. Nu ja, één grote eigenlijk: niet naar Irak gaan. Das wel duidelijk hoe hij vindt dat het moest.
pi_30206173
quote:

[..]

Moore heeft geen taak.
Hij is alleen maar iemand die zeer critisch naar Bush en de zijnen kijkt, en dat mag iedereen doen.
Fiets
pi_30206194
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:37 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Jij kan echt niets slecht over Bush zeggen he?

Is het zo moeilijk om toe te geven dat ze te laat zijn begonnen met hulpactie's en de situatie hebben onderschat. Tuurlijk dan wijs je naar de burgemeester en die heeft ook de boel onderschat maar meneer Bush is altijd nog de eindverantwoordelijke.
Nee dat kan ik niet zeggen want daar heb ik totaal geen overzicht over, net zo min als jullie. Jullie hebben geen idee hoeveel hulpverleners er daar actief zijn en welke plannen er al uitgevoerd zijn en nu nog uitgevoerd worden. Iedereen roept hier elkaar als een stel schapen na "er gebeurt niets! er gebeurt niets!".
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:40:31 #297
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_30206198
Ik kreeg net op CNN wat statistiekjes te zien en zag dus ook hoe New Orleans verdeeld was qua populatie en ik krijg idd ook steeds sterker de indruk dat NO gewoon geen prioriteit voor de rechtse Bush heeft omdat NO een voornl. 'zwarte' stad is
pi_30206254
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Moore heeft geen taak.
Hij is alleen maar iemand die zeer critisch naar Bush en de zijnen kijkt, en dat mag iedereen doen.
Behoorlijk kansloos dus. Overigens kijkt ie helemaal niet 'zeer critisch' naar Bush. Hij zeikt 'm gewoon op zoveel mogelijk punten af, al dan niet terecht. Van contructieve kritiek is in geen enkel opzicht sprake. Bovendien is het geven van kritiek zonder alternatieven aan te dragen dom en gemakkelijk.
pi_30206284
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:40 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kreeg net op CNN wat statistiekjes te zien en zag dus ook hoe New Orleans verdeeld was qua populatie en ik krijg idd ook steeds sterker de indruk dat NO gewoon geen prioriteit voor de rechtse Bush heeft omdat NO een voornl. 'zwarte' stad is
Ja ik denk dat Bush zelf die dam heeft opgeblazen want hij wilde van al die zwarten af.
pi_30206300
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:40 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee dat kan ik niet zeggen want daar heb ik totaal geen overzicht over, net zo min als jullie. Jullie hebben geen idee hoeveel hulpverleners er daar actief zijn en welke plannen er al uitgevoerd zijn en nu nog uitgevoerd worden. Iedereen roept hier elkaar als een stel schapen na "er gebeurt niets! er gebeurt niets!".
Ik weet niet of er niets gebeurt, ik weet wel dat er te weinig gebeurt en te laat.
Fiets
pi_30206318
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:40 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar kom eens terug naar de werkelijkheid. Kijk een eens tijdje CNN. Er gaan mensen DOOD, en als er niet snel meer hulp komt gaan er vele meer dood. De burgemeester roept om hulp. De gouveneur heb ik nog helemaal niet gezien, dus dan is Bush verantwoordelijk. En dat heeft ie volledig verkanld tot zover (wat ie zelf ook al deels toe geeft). Hij houdt toch zo van oorlog, goed hier is zijn oorlog, ben de nationale garde in actie (die is daar voor), de grootste marine van de wereld kan hier zeker veel beteken. Waar zijn ze al die dagen al??????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')