GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
hoi lieverd!! ben je vanavond thuis ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
Revolutionquote:
Ja, maar vanavond komt er iemand een beschadiging maken van de kast die beschadigd geleverd isquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:58 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hoi lieverd!! ben je vanavond thuis ?
etter! scheelt 10 km ja en dat is 10 km. Ik ben nog net Nederlanderquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:00 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ha die limburger !! alles goed ?![]()
Zeeeeelda Gijsquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:01 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
klopt.....*game cube uit raam gooit*
Alles voorbij Eindhoven: Limburgquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:03 schreef Magneet het volgende:
[..]
etter! scheelt 10 km ja en dat is 10 km. Ik ben nog net Nederlander
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alles voorbij Eindhoven: Limburg
quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alles voorbij Eindhoven: Limburg
quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Laten we hopen op een coole Mario !
Gijs... ik heb je wat nieuwe screens gemailed in hoge resolutie. Ik voorspel voorvochtquote:
prima echt bedankt nogquote:
Heerlijk pik.... je geeft me een lekker gevoelquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:17 schreef kepler het volgende:
[..]
het gamen is echt relaxed, supergroot en lekker scherp
Ik mis Games.quote:Seks en auto's domineren mannenleven
Mannen denken voornamelijk aan drie dingen: seks, vrouwen en auto's. Eerlijk toegeven doen ze dat trouwens niet, volgens eigen zeggen denken ze vooral aan familie, partner en werk.
Doorvragen levert echter de harde waarheid op, aldus het mannenblad Men's Health dat een onderzoek door Trendbox liet uitvoeren onder 501 Nederlandse vrouwen en mannen. Vrouwen zijn beter in het benoemen van het werkelijke gedachtepatroon van mannen. Feilloos weten ze twee van de drie dingen in hun topdrie te noemen. Op de vraag: 'Waar denk je dat mannen het meest aan denken?' scoort seks het best. Auto's en werk komen beide op een goede tweede plaats.
Als mannen over hun eigen gedachten praten, komen auto's en vrouwen in de topvijf helemaal niet voor. Seks staat pas op de vierde plaats, onder de politiek correcte antwoorden als familie, partner en werk.
dat is voor nerdsquote:
jij mij ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heerlijk pik.... je geeft me een lekker gevoel
gjs.... je spamtquote:
en het verschil met alles wat jij hier ooit gepost hebt is???quote:
nee, ik bedoel die nutteloze mailtjes....quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
en het verschil met alles wat jij hier ooit gepost hebt is???![]()
ow maar het van hier spam posten geef je iig wel toe?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee, ik bedoel die nutteloze mailtjes....
Lekker manquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:22 schreef mr_Brown het volgende:
tanden poetsen???
http://www.discus-paradise.com//seins-lavabo.mpg
Stukquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:22 schreef QueenR het volgende:
[..]
ow maar het van hier spam posten geef je iig wel toe?![]()
spam mail sucks... krijg ook steeds van die geintjes of kettingbrieven...![]()
that doesn't look like your colour...quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:40 schreef Chocobo het volgende:
Rellen![]()
http://www.zippyvideos.co(...)-looting-in-walmart/
Winkel leegPolitie loopt ook met een winkelwagen rond !
Het is echt een puinhoop daar! Gedeelte van New Orleans staat in brand. Politie heeft zich in de eigen bureaus verschanst, ex-Irak veteranen worden ingezet om plunderaars af te schieten, de burgermeester doet een wanhopige hulpkreet op TV.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:40 schreef Chocobo het volgende:
Rellen![]()
Ja fantastisch hequote:Op vrijdag 2 september 2005 13:46 schreef kepler het volgende:
[..]
that doesn't look like your colour...
zo droog![]()
What are you doing?quote:
weer beetje goedgemaakt nu??quote:
Heel veel cops doen er niks aan. Ze zijn zelf ook hun huis kwijt en kunnen het niet over hun hart halen om die mensen te arresteren. Sommige leveren hun badge in las ik op CNN !quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
What are you doing?
I'm doing my job, looking for looters.
What are you going to do when you find one? Look, there's one, and there. There all around us!
*wegloopt*
Ja, was net ook te zien op RTLZ. Ze hebben niks meer wat waard is om zich te laten neerschieten door plunderaars.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:50 schreef Chocobo het volgende:
Heel veel cops doen er niks aan. Ze zijn zelf ook hun huis kwijt en kunnen het niet over hun hart halen om die mensen te arresteren. Sommige leveren hun badge in las ik op CNN !
ik zeg: geef ze een schaap en nu oprottenquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:45 schreef Chocobo het volgende:
Doeg
Turken dreigen EU met vaarwel
De Turkse minister van Buitenlandse Zaken Abdullah Gül heeft gezegd dat zijn land niet wil toetreden tot de Europese Unie (EU) als de Unie nieuwe eisen gaat stellen of Turkije een onvolledig lidmaatschap aanbiedt. ''Wanneer dat gebeurt, stappen we op. En dit keer voorgoed'', zei Gül tegen het tijdschrift The Economist
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:40 schreef Chocobo het volgende:
Rellen![]()
die chaos daarquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:59 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*zuidelijke staten voorlopig van lijst toekomstige vakantiebestemmingen schrapt*quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:04 schreef kepler het volgende:
die chaos daar
het zal echt maanden/jaren duren voordat New Orleans weer woonbaar is...
het is wel heel duidelijk inderdaad, maar ik denk dat als Rdam onder water zou komen je precies hetzelfde zal zien...quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar nu valt eigenlijk pas goed op hoe groot de tegenstellingen tussen balnk en zwart in het zuiden van de V.S. nog zijn.
SERIEUS..... wil die gast dood ofzoquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:06 schreef Chocobo het volgende:
Die gozer is geeeeeeek
http://www.dumpalink.com/media/1125570690
http://www.dumpalink.com/media/1125651381
Nou mag die stink Bush laten zien wat hij waard is!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:59 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
goh.....quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:50 schreef Magneet het volgende:
Maandag op gesprek bij een nieuwe klant
quote:
wat een kleintjesquote:
a 10 cent per minuut zeker? zo verdienen die rotzakken een leuk extra zakcentje!quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:16 schreef mr_Brown het volgende:
TYPHUSSSSSSSSSSSSS
wat een mongolen daar bij HP zeg![]()
ben al een uur bezig om een printer op storing te melden!!!![]()
![]()
Puinhoop zeg!quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:35 schreef Chocobo het volgende:
Oorlog daar hoor
http://www.nu.nl/news/584(...)_in_New_Orleans.html
0.05quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:21 schreef QueenR het volgende:
[..]
a 10 cent per minuut zeker? zo verdienen die rotzakken een leuk extra zakcentje!![]()
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:10 schreef mr_Brown het volgende:
JOEEEEEEEEHOEEEEEEEEEEEEEEEE struikrover..................
voor welk bureau werk jij???
stel je een serieuze vraag, krijg je ditquote:
Ik werk niet via een detacheringsbureauquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
stel je een serieuze vraag, krijg je dit![]()
![]()
vriend van me is net afgestudeerd en hij is zich een beetje aan het oriënteren voor detacheringbureaus...
sja ik zou wel een keer blij zijn met een eigen klus, van de 3 jaar die ik nu bij deze baas werk heb ik de laatste 2 jaar alleen maar vervanging gedaan of intern werk. Dan zit ik toch liever bij een klantquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:53 schreef kepler het volgende:
[..]
dat was mn broertje
ik was aan het werk
poepoe, ik kwam vandaag thuis en toen lag er een vrouw in m`n bed die niet van mij wasquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:14 schreef Bastard het volgende:
Oeh bij BB zien ik 2 meiden samen onder de douche staan![]()
!!
Ross?quote:Op zaterdag 3 september 2005 08:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
poepoe, ik kwam vandaag thuis en toen lag er een vrouw in m`n bed die niet van mij was
quote:Op zaterdag 3 september 2005 08:51 schreef -Struikrover- het volgende:
Hier werk mijn vrouw
http://www.nu.nl/news/584(...)als_best_getest.html
En toen dacht je HOPPA!!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 08:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
poepoe, ik kwam vandaag thuis en toen lag er een vrouw in m`n bed die niet van mij was
Feliciteer haar even van mequote:Op zaterdag 3 september 2005 08:51 schreef -Struikrover- het volgende:
Hier werk mijn vrouw
http://www.nu.nl/news/584(...)als_best_getest.html
*Op de leenlijst zet*quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
Fahrenheit uitgespeeld!Wel een kort spel, 6,5 uur , maar zeker de moeite waard!
quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb de PS2-versie Gijs. Die had jij toch niet of wel?
Dan wacht ik wel ff met de 360.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:49 schreef kepler het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6138![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:49 schreef kepler het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6138![]()
volgend jaar mag ik hopenquote:Op zondag 4 september 2005 09:13 schreef Magneet het volgende:mogguh
Ik las vannacht ergens dat pgr3 uitgesteld is naar juli vorig jaar, hab alleen geen flauw idee meer waar dat stond
ik denk het 1, tiep het ander, heel irriquote:Op zondag 4 september 2005 12:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
volgend jaar mag ik hopendat nederlands van jou ook
![]()
quote:PULLE/BRUSSEL - Een Belgische vrouw in de plaats Pulle is op macabere wijze om het leven gekomen. Na bezoek aan een café liep Peggy Vereycken (33) naar huis en moest hoognodig plassen. De vrouw besloot om het kerkhof op te lopen. Ze hurkte tussen twee grafzerken, maar verloor haar evenwicht. In een reflex greep ze naar een van de opstaande zerken. Die brak af en viel bovenop haar hoofd. De klap was zo heftig dat de vrouw ter plaatse overleed
Wil je anders GTA: San Andreas lenen?quote:
whahahaaaaaaaaa niet gedaan zeker?quote:Op maandag 5 september 2005 07:35 schreef Strolie75 het volgende:
Collega van me belde gisteravond om 23:00 uur nog. "Ja, kun jij doorgeven dat ik morgen een snipperdag neem, dan hoef ik zelf niet zo vroeg mijn bed uit om te bellen".
Hij staat al op Packing.quote:Op maandag 5 september 2005 12:49 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ach tis zo weer weekend.
Tijd voor RBS4.![]()
Hopen dat Play wel snel is.
Spel ook maar even besteld bij play, ze staan 'in stock' dus zal wel snel komen danquote:
Succes Gijsquote:Op maandag 5 september 2005 14:41 schreef Magneet het volgende:
[..]gunt
dadelijk op gesprek, op 1 of ander manier ben ik toch wat zenuwachtig
Hou gewoon een oogje in het zeil Gijs... alles komt goedquote:Op maandag 5 september 2005 14:47 schreef Magneet het volgende:
thanx, en het ergste is dat het gewoon bij een klant is, niet echt speciaal dus. Het zou wel me eerste eigen klus in 2 jaar zijn dus dat is wel relaxed.
quote:Op maandag 5 september 2005 14:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit er sterk aan te denken om te wachten met de aanschaf van de Xbox360. Er verschijnt in november nog zoveel op de huidige generatie consoles.Verder kan ik dan nog even de kat uit de boom kijken.
quote:
Maar het vlees is zwak...quote:
was gezellig gisteren manquote:
Ja dat heb ik ook, ben nog niet klaar met de xbox.quote:Op maandag 5 september 2005 14:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit er sterk aan te denken om te wachten met de aanschaf van de Xbox360. Er verschijnt in november nog zoveel op de huidige generatie consoles.Verder kan ik dan nog even de kat uit de boom kijken.
Succes pik!!quote:Op maandag 5 september 2005 14:41 schreef Magneet het volgende:
[..]gunt
dadelijk op gesprek, op 1 of ander manier ben ik toch wat zenuwachtig
En ik hoop niet dat de eerste Xbox 360's weer een kinderziekte oplopen zoals bv een verneukte dvd drive.....quote:Op maandag 5 september 2005 15:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, ben nog niet klaar met de xbox.
Gezelligste 15 minuten ooitquote:Op maandag 5 september 2005 14:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
was gezellig gisteren man![]()
voor 15 minuten
En met de PS2....oktober komt Shadow of the Colossus, november komt Dragon Quest VIII...quote:Op maandag 5 september 2005 15:07 schreef Bastard het volgende:
Ja dat heb ik ook, ben nog niet klaar met de xbox.
dat welquote:
Beetje kinky he vind je nietquote:Op maandag 5 september 2005 16:05 schreef QueenR het volgende:
ff een foto van mijn benen en poesje
[afbeelding]
hoi lievertjes!!!
Mag je wel es scheren danquote:Op maandag 5 september 2005 16:05 schreef QueenR het volgende:
ff een foto van mijn benen en poesje
[afbeelding]
hoi lievertjes!!!
WHAHAHAHAHAquote:
tja, eigenlijk wel. Maar het is wel lekker zacht zoquote:
quote:Op maandag 5 september 2005 17:33 schreef Magneet het volgende:
gesprek ging goedgaat tussen een collega van me en mij, zijn profiel sluit niet echt goed aan en hij had zijn gsm aanstaan tijdens het gesprek en die ging dus af
Morgen horen we of het doorgaat of niet
Ik zal je eens wat zac....... oh nee, dat kan nietquote:Op maandag 5 september 2005 17:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
tja, eigenlijk wel. Maar het is wel lekker zacht zo![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 17:33 schreef Magneet het volgende:
gesprek ging goedgaat tussen een collega van me en mij, zijn profiel sluit niet echt goed aan en hij had zijn gsm aanstaan tijdens het gesprek en die ging dus af
Hoe ziet hij eruit ?quote:Op maandag 5 september 2005 17:33 schreef Magneet het volgende:
Istie ontsnapt ?quote:Op maandag 5 september 2005 17:44 schreef -Struikrover- het volgende:
Tis dertig graden hier en ik zit hutspot te eten![]()
Je huisneger, je mist `m toch? Dan istie niet meer bij jouw ?quote:
Nou enquote:Op maandag 5 september 2005 17:03 schreef Chocobo het volgende:
Kankerleiders hier
De Nederlandse benzine is de duurste ter wereld. Landelijk ligt de adviesprijs op 1,48 euro per liter waarmee Nederland andere dure landen als Noorwegen (1,35), Italië (1,28), Denemarken (1,27), Zweden (1,25) ver achter zich laat. Al sinds jaar en dag is de Nederlandse brandstof de duurste ter wereld. Sinds begin dit jaar is de prijs met twintig eurocent (vijftien procent) toegenomen als gevolg van de hoge olieprijs. Dat komt neer op meer dan 3,25 gulden. "Ik kan mij nog herinneren dat de benzineprijs door de guldengrens ging. Het hele land was in rep en roer," aldus M. van Dansik van de branchevereniging Bovag.
Ik zie dus op de SMS vanmorgen : "Ik ben het alweer zat eigenlijk!! Gijs, aanstaand weekend word hem niet trouwens. Na 6 weekenden weg willen we eigenlijk weer es een weekend voor onszelf.quote:
Eerste reaktie die ik sturrde was: Whahahahahahaahahahquote:Op maandag 5 september 2005 17:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie dus op de SMS vanmorgen : "Ik ben het alweer zat eigenlijk!! Gijs, aanstaand weekend word hem niet trouwens. Na 6 weekenden weg willen we eigenlijk weer es een weekend voor onszelf.
Ik snapte je reactie al niet " raad es wie er nog meer komt "
Net als ikquote:Op maandag 5 september 2005 18:00 schreef Magneet het volgende:
enige nadeel is dat ik bij die nieuwe klant veel op de weg zal zitten of iig niet achter een pc dus overdag zal je me hier dan weinig zien.
voordeel voor mij is wel weer dat ik mijn klusjes goed kan plannen en als laatste natuurlijk het dichtst bij huis ga zittenquote:
Maar dat je het weetquote:Op maandag 5 september 2005 18:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Eerste reaktie die ik sturrde was: Whahahahahahaahahah
Ik zit nu 20 km van huisquote:Op maandag 5 september 2005 18:06 schreef Magneet het volgende:
[..]
voordeel voor mij is wel weer dat ik mijn klusjes goed kan plannen en als laatste natuurlijk het dichtst bij huis ga zitten
quote:Op maandag 5 september 2005 17:55 schreef Bastard het volgende:
Ik zie dus op de SMS vanmorgen : "Ik ben het alweer zat eigenlijk!! Gijs, aanstaand weekend word hem niet trouwens. Na 6 weekenden weg willen we eigenlijk weer es een weekend voor onszelf.
Ik snapte je reactie al niet " raad es wie er nog meer komt "
quote:Bugatti heeft de officiële prestaties van de Veyron bekendgemaakt. Het is de snelste in serie gebouwde auto ooit. Acceleratietijden, topsnelheid én brandstofverbruik slaan alles…
De Bugatti Veyron heeft een lengte van 4,46 meter, is twee meter breed en is 1,20 meter hoog. De wielbasis bedraagt 2,71 meter. De auto weegt 1.888 kilo. De Veyron is voorzien van een W16 met 7,993 liter inhoud. De krachtbron levert 1.001 pk bij 6.000 toeren per minuut. Het maximale koppel komt vrij bij een toerental van 2.200 tot 5.500 toeren per minuut en bedraagt 1.250 Nm. De versnellingsbak is een 7-traps DSG.
Met deze techniek kan de sportauto uit Molsheim maximaal 407 km/u. De sprint van 0 naar 100 verloopt in 2,5 seconden, van stilstand naar 200 in 7,3 seconden en van 0 naar 300 kan in 16,7 seconden. De auto remt in 31,4 meter af van 100 naar 0.
In de Veyron zit een brandstoftank met een inhoud van 100 liter. Geen overbodige luxe van in de bebouwde kom verbruikt hij 40,4 liter op 100 km; wat neerkomt op 1:2,5. Buiten de bebouwde kom haalt hij een wat beschaafdere 1:6,8; het gemiddelde verbruik komt uit op 1:4,1. Wie de adviesprijs van Shell van vandaag betaalt en zijn Veyron tot de nok toe voltankt met Euro 98 betaalt 160,30 euro; daarmee komt de Veyron 410 kilometer ver wat neerkomt op 0,39 euro brandstofkosten per kilometer. De nieuwprijs van de Veyron, die ruim boven de miljoen euro uitkomt, laten we bij de kilometerkosten voor het gemak maar even buiten beschouwing.
Ik ook, maar ik heb er net (weer) anderhalf uur over gedaan. Klote NS.quote:
quote:dinsdag 06 september tot en met zaterdag 10 september 2005
De eerste dagen vooral in het zuiden en westen kans op een enkele bui. Woensdagochtend kans op mist. Tegen het eind van de week overal toenemende buienkans. Aanhoudend warm voor de tijd van jaar.
Jij wilt in de regen zitten zaterdagquote:Op maandag 5 september 2005 18:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Van mij mag die hele zomer nu wel lekker gaan opzouten
Pijpenstelen Gijsquote:Op maandag 5 september 2005 19:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jij wilt in de regen zitten zaterdag
Blijf je slapen gijs?quote:Op maandag 5 september 2005 19:14 schreef Strolie75 het volgende:
Er zitten draken in Gijs....gewoon kijken met verstand op 0.
We nemen in elk geval slaapspullen mee, dan kijken we wel of we niet te gaar zijn om terug te rijden.quote:Op maandag 5 september 2005 19:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Blijf je slapen gijs?
Keequote:Op maandag 5 september 2005 19:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We nemen in elk geval slaapspullen mee, dan kijken we wel of we niet te gaar zijn om terug te rijden.
Jaquote:Op maandag 5 september 2005 19:20 schreef Strolie75 het volgende:
Moet ik GTA:SA nog voor je meenemen?
DRAAAMAAAATISCH dat 'samen'quote:Op maandag 5 september 2005 20:31 schreef Magneet het volgende:
[..]
yup, staat al aan, nu alleen nog ff zo'n klote soap
het goede weer zatquote:Op maandag 5 september 2005 18:55 schreef Magneet het volgende:
[..]
mooi, eindelijk weer kutweer, ben het goede weer wel zat.
die Nicole die helemaal losgaat in dat voorstukjequote:
zooooo slecht, staat ergens dat het een komedie moet zijn, echt niet.quote:
Jaaa,... Nicole ging los met een baksteen op die schatkist puur om de rest te naaienquote:Op maandag 5 september 2005 21:47 schreef kepler het volgende:
[..]
die Nicole die helemaal losgaat in dat voorstukje![]()
en Johnny wat een heaumeau
en Meredith en Emma zijn echt lekkerquote:Op maandag 5 september 2005 21:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jaaa,... Nicole ging los met een baksteen op die schatkist puur om de rest te naaien![]()
![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 21:55 schreef kepler het volgende:
[..]
en Meredith en Emma zijn echt lekker![]()
Ik weet het niet, zit geloof ik maar 1 lekkere bij.. en die ken ik niet bij naamquote:
Ik vond het juist een mooie actie van die Elbert... lekker patsen.. zo breek je het andere team toch mentaal..quote:Op maandag 5 september 2005 22:08 schreef Bastard het volgende:
Dat gezeik op die krachtpatser zeg.. ze hebben toch maar mooi gewonnen!
Dat mierengeneuk over dat op 1 been staan.. ik had gezegd, volgende keer mag jij de sterke man gaan uithangen van me.
Die Hagenees.. wat een fucking huillie zeg... echt 1 van het ergste soort ook.. met zon instelling kom je er wel in je levenJammer, die hadden ze weg mogen stemmen.
Ik heb meer met de oudere
Lieskequote:Op maandag 5 september 2005 22:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zit geloof ik maar 1 lekkere bij.. en die ken ik niet bij naam
www.talpa.nlquote:Op maandag 5 september 2005 22:38 schreef Magneet het volgende:
ik heb de vorige aflevering niet gezien maar ik ga me best doen de rest van ER te volgen
En toch blijven kijken hequote:Op maandag 5 september 2005 22:08 schreef Bastard het volgende:
Dat gezeik op die krachtpatser zeg.. ze hebben toch maar mooi gewonnen!
Dat mierengeneuk over dat op 1 been staan.. ik had gezegd, volgende keer mag jij de sterke man gaan uithangen van me.
Die Hagenees.. wat een fucking huillie zeg... echt 1 van het ergste soort ook.. met zon instelling kom je er wel in je levenJammer, die hadden ze weg mogen stemmen.
Ik heb meer met de oudere
Je kijkt nooit tvquote:Op maandag 5 september 2005 23:43 schreef gijsje79 het volgende:
Morgen misschien een nieuwe tv halen.![]()
Ff kijken of ik op tijd weg kan.
Waar gamed hij dan op?quote:
GIjssssquote:Op dinsdag 6 september 2005 08:56 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Gaat goed met NL..
Moguh gastuh!
dikkerquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
1.5 kilo in mn vakantie
Maar das niet zo gek na 6 kratten bier
F5 is lekker hèquote:
ik huurquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:58 schreef Strolie75 het volgende:
Wie waren er allemaal van plan een Xbox 360 te halen rond de kerst.
Energienota honderden euro's hoger
En dan verbruik je geen stroom?quote:
Ik ga mn Nuon alvast maar es bellen om mn maandbedrag omhoog te gooien.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:58 schreef Strolie75 het volgende:
dat zit all-inquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En dan verbruik je geen stroom?
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
Alles goed pik? Ik heb het zo drukquote:
nog 24 dagen gijsquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:58 schreef Strolie75 het volgende:
Gelukkig stook ik elke dag in de winter m`n houtkachel en staat de verwarming bijna nooit aan danquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:58 schreef Strolie75 het volgende:
Krijg nog 20 euro van jequote:Op dinsdag 6 september 2005 14:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gelukkig stook ik elke dag in de winter m`n houtkachel en staat de verwarming bijna nooit aan dan
Gijs, heerlijke medebacklog hoer van mequote:
Nee, die verrekenen we wel met Center Parksquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Die kom je maar opeten zaterdag
Nee Gijs.... heb nog steeds geen Inet thuis.... en Tiscali werkt niet meequote:Op dinsdag 6 september 2005 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, heerlijke medebacklog hoer van meAlles goed?
Je komt niet zaterdag ? Bedankt voor het geld danquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, die verrekenen we wel met Center Parks
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs.... heb nog steeds geen Inet thuis.... en Tiscali werkt niet meeTis overal hetzelfde... KPN, Tiscali, Versatel... allemaal Joden
[afbeelding]
Maar hou van jullie allemaal !
Ik ga zo maar weer Bloggen
Zoals ik al eerder aangegeven heb hier, ik kan niet zaterdagquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je komt niet zaterdag ? Bedankt voor het geld dan
Ja, ik heb zo het idee dat het niet helemaal bij hem doordringt hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aangegeven heb hier, ik kan niet zaterdag
Teringjongquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]! GEEN INTERNET THUIS?
! !
*PROEST*
WHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
kijk je goed uit je doppen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:05 schreef Magneet het volgende:
net telefoontje gehad, morgen beginnen. Eerst voor een maand en daarna kijken hoe het gaat en of we ermee doorgaan
nieuw spel voor noot & zijn trommels : trommel de ringtonequote:Op dinsdag 6 september 2005 16:34 schreef Bastard het volgende:
Jezus
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6171
quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik heb zo het idee dat het niet helemaal bij hem doordringt hoor![]()
quote:AMSTERDAM - Een 31-jarige motorrijder uit Amsterdam heeft een wel heel baldadige manier uitgekozen om zijn afkeer van politie en justitie duidelijk te maken. Agenten zagen de motorrijder zondagavond met flinke snelheid over de A6 rijden in de richting van Amsterdam. Ze zagen dat het kenteken was afgeplakt en besloten hem te volgen.
Op de ringweg rond de hoofdstad klokten de agenten een snelheid van bijna 200 kilometer per uur. Toen de man voor zijn huis in het centrum van Amsterdam van zijn motor afstapte, werd hij gearresteerd. Tot verbijstering van de agenten zagen ze dat de snelheidsduivel zijn kenteken had afgeplakt met een oude bekeuring
Crazy Marioquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:34 schreef Bastard het volgende:
Jezus
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6171
It's the REVOLUTION!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:08 schreef Chocobo het volgende:
Oh,.. en dat Mario nieuws is weer van het padziek hoor Nintendo !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |