GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
hoi lieverd!! ben je vanavond thuis ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
Revolutionquote:
Ja, maar vanavond komt er iemand een beschadiging maken van de kast die beschadigd geleverd isquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:58 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hoi lieverd!! ben je vanavond thuis ?
etter! scheelt 10 km ja en dat is 10 km. Ik ben nog net Nederlanderquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:00 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ha die limburger !! alles goed ?![]()
Zeeeeelda Gijsquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:01 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
klopt.....*game cube uit raam gooit*
Alles voorbij Eindhoven: Limburgquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:03 schreef Magneet het volgende:
[..]
etter! scheelt 10 km ja en dat is 10 km. Ik ben nog net Nederlander
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alles voorbij Eindhoven: Limburg
quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alles voorbij Eindhoven: Limburg
quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Laten we hopen op een coole Mario !
Gijs... ik heb je wat nieuwe screens gemailed in hoge resolutie. Ik voorspel voorvochtquote:
prima echt bedankt nogquote:
Heerlijk pik.... je geeft me een lekker gevoelquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:17 schreef kepler het volgende:
[..]
het gamen is echt relaxed, supergroot en lekker scherp
Ik mis Games.quote:Seks en auto's domineren mannenleven
Mannen denken voornamelijk aan drie dingen: seks, vrouwen en auto's. Eerlijk toegeven doen ze dat trouwens niet, volgens eigen zeggen denken ze vooral aan familie, partner en werk.
Doorvragen levert echter de harde waarheid op, aldus het mannenblad Men's Health dat een onderzoek door Trendbox liet uitvoeren onder 501 Nederlandse vrouwen en mannen. Vrouwen zijn beter in het benoemen van het werkelijke gedachtepatroon van mannen. Feilloos weten ze twee van de drie dingen in hun topdrie te noemen. Op de vraag: 'Waar denk je dat mannen het meest aan denken?' scoort seks het best. Auto's en werk komen beide op een goede tweede plaats.
Als mannen over hun eigen gedachten praten, komen auto's en vrouwen in de topvijf helemaal niet voor. Seks staat pas op de vierde plaats, onder de politiek correcte antwoorden als familie, partner en werk.
dat is voor nerdsquote:
jij mij ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heerlijk pik.... je geeft me een lekker gevoel
gjs.... je spamtquote:
en het verschil met alles wat jij hier ooit gepost hebt is???quote:
nee, ik bedoel die nutteloze mailtjes....quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
en het verschil met alles wat jij hier ooit gepost hebt is???![]()
ow maar het van hier spam posten geef je iig wel toe?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee, ik bedoel die nutteloze mailtjes....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |