Mogu lieverd...quote:Op donderdag 1 september 2005 08:10 schreef O-Ren het volgende:
Goedemorgen Gijsjes.......
Nog 1 maand
quote:Op donderdag 1 september 2005 08:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mogu lieverd...
Ben je al een beetje nerveus![]()
![]()
Pisvlekquote:
quote:
quote:
quote:
penis..... ik mis jequote:
wat is groot en wat is klein??quote:Op donderdag 1 september 2005 08:37 schreef QueenR het volgende:
mogge gijsjes![]()
spannend, trouwen. Gaan jullie trouwen met alle toeters en bellen en flink feest enzo? Of meer casual met handjevol mensen en het geld voor groot feest lekker uitgeven op een vakantie?![]()
vind 250 toch al best aardig, volgens mij KEN ik nog niet eens 250 mensenquote:Op donderdag 1 september 2005 08:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat is groot en wat is klein??
250 mensen is niet zo groot nee.... en het geld gaat naar de rekeningen
Voor mijn doen is dat klein.... 250...... bij een groot feest komen er toch al gauw zo'n 1200-1500 mensenquote:Op donderdag 1 september 2005 08:45 schreef QueenR het volgende:
[..]
vind 250 toch al best aardig, volgens mij KEN ik nog niet eens 250 mensenMaar geen vakantie dus?
![]()
met 1200-1500 mensen voor een persoonlijk feest? dan zou je dus ook die vage bekende die je ooit hebt ontmoet bij de vleessectie in de AH uitnodigen ofzo? of hebben jullie om te beginnen allebei al een hele grote familie?quote:Op donderdag 1 september 2005 08:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Voor mijn doen is dat klein.... 250...... bij een groot feest komen er toch al gauw zo'n 1200-1500 mensen![]()
![]()
vakantie? jawel.... tot de benzine op is![]()
![]()
ik heb een grote familie ja....quote:Op donderdag 1 september 2005 09:02 schreef QueenR het volgende:
[..]
met 1200-1500 mensen voor een persoonlijk feest? dan zou je dus ook die vage bekende die je ooit hebt ontmoet bij de vleessectie in de AH uitnodigen ofzo? of hebben jullie om te beginnen allebei al een hele grote familie?
en vakantie, geen geen gepland iets dus? je rijdt gewoon aan en ziet wel?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |