Dat klopt maar dan zou je eventueel wat meer info in de OP kunnen zetten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:06 schreef M.Melandri het volgende:
als er toch geen monza topic is kun j heir tenminste discusieeren over de gp van italie
Inderdaad. Misschien wel handig om de titel van de andere poging te nemen. Lijkt me dat mensen naar zoiets zoeken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:13 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja boeien.. als er niemand zin heeft om een OP te maken dan mag er niet over de GP gepraat worden? Wat een gelul.
die titel bedoelde ikquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:20 schreef ElmarO het volgende:
Ik had ook al een topic gemaakt. Had deze niet gezien
deze me dunkt, maar verander de titel alleen evenquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:22 schreef M.Melandri het volgende:
welek gaan we nu gebruiken?????????
motoren niet opblazen noem jij mazzel?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:27 schreef Giem het volgende:
Mmm renault mag van mij nu heeeeeeeeell veel rondjes rijden hoor... als die bakken maar stuk gaan in de race.. maar dat hoop ik al een paar races en het gebeurd maar niet... Ze hebben daar altijd mazzel..
ook nog inderdaad, belachelijk dat dat gebeurd isquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:27 schreef M.Melandri het volgende:
ik denk ook dat het heel rustig gaat zijn met vaste rijder want ze hebben laatst ook al 3 dagen getest op monza.
Nee... maar dat altijd iedereen en alles voor hun uitvalt dat noem ik mazzel..quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:28 schreef Riert het volgende:
[..]
motoren niet opblazen noem jij mazzel?
En ze zullen nu helemaal voor betrouwbaarheid gaan bij Alonso. Hij kon dacht ik in alle races derde worden en hengelt ie alsnog de titel binnen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:29 schreef Giem het volgende:
[..]
Nee... maar dat altijd iedereen en alles voor hun uitvalt dat noem ik mazzel..
E alonso heeft al regelmatig met een stukke motor gereden hoor... die het dan telken net uithoud tot het eind..
Heb een titelverandering aangevraagd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:23 schreef Riert het volgende:
[..]
deze me dunkt, maar verander de titel alleen even
Ja het wordt dus saai... gewoon een beetje rond rijden en de boel heel houden.. ze zijn sneller dan de rest dus daar rijden ze toch wel voor en langzamer dan mclaren dus worden ze presies 3 elke keer en zo zal hij net WK worden.. erg saai..quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En ze zullen nu helemaal voor betrouwbaarheid gaan bij Alonso. Hij kon dacht ik in alle races derde worden en hengelt ie alsnog de titel binnen.
Tenzij Montoya een "stuurfout" maakt natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:36 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja het wordt dus saai... gewoon een beetje rond rijden en de boel heel houden.. ze zijn sneller dan de rest dus daar rijden ze toch wel voor en langzamer dan mclaren dus worden ze presies 3 elke keer en zo zal hij net WK worden.. erg saai..
Zou niet verkeerd zijn, maar rijmt niet hiermeequote:Op vrijdag 2 september 2005 12:09 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Tenzij Montoya een "stuurfout" maakt natuurlijk.
" it was a raceaccident. I'm very sorry voor Alonso"![]()
Kijk, daar is de 1e afleiding al...... En je trapt erin.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:17 schreef Riert het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn, maar rijmt niet hiermee
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=96757
Vakantie toch of zo.. of net terug... zo iets was hetquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:20 schreef mitt het volgende:
Topictitel aangepast en hier gewoon verder.
Waar is onze gebruikelijke topicopener eigenlijk
Geloof ik niet. Mailde hij jou niet terug dan dat je overal net moet doen of je dat artikel geloofde?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:19 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Kijk, daar is de 1e afleiding al...... En je trapt erin.
Ik heb montoya gemaild (heb zijn email adres namelijk)
Nieuwe testcoureur van Minardi.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:17 schreef TeazNutz het volgende:
TOCCACELO?? Wie is dat dan ?
Die sneller is dan Doornbos.........quote:Nieuwe testcoureur van Minardi.
We zullen zienquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:18 schreef TeazNutz het volgende:
Die sneller is dan Doornbos.........
En Albers nog snellerquote:
Record van Montoya is 367kmphquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:29 schreef TeazNutz het volgende:
De la Rose haalde net ff 361KM/uur
De tering...
Letterlijk geparkeerd (evt motorprobleem) of eraf gestuiterd?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:29 schreef ElmarO het volgende:
En Schumacher heeft hem naast de baan geparkeerd.
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:31 schreef Riert het volgende:
[..]
Letterlijk geparkeerd (evt motorprobleem) of eraf gestuiterd?
Hier heeft ie hem al afgemaakt. Dus ik denk dat de timing bij jou vast staat.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:31 schreef Googolplexian het volgende:
Record is in handen van Montoya met 372.2 km/h
En ik begrijp niet waarom Doornbos al 5 minuten over sector3 doet
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:33 schreef ElmarO het volgende:
Hier heeft ie hem al afgemaakt. Dus ik denk dat de timing bij jou vast staa.
conclusie..?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:36 schreef M.Melandri het volgende:
schumi stop
was in hongarije ook zo en toen pakte hij pole
http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P7612_0_1_0quote:Michael Schumacher: "Het Formule 1 moet goedkoper worden om nieuwe teams te motiveren zich aan te sluiten bij het Formule 1.
Op dit moment hebben we maar 10 teams, vroeger hadden we er meer.
Als het te duur is geworden wil dat zeggen dat er iets mis is."
BAR is in de 2e vt wel is vaker wat langzamer dan in de 1e vtquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:46 schreef Riert het volgende:
BAR is wel droevig te nomen
jammer..quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:47 schreef M.Melandri het volgende:
schumi is er in de parabolika vanaf gegaan
gelukkig geen motor kapot
En niet zo'n beetje ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:56 schreef TeazNutz het volgende:
Daar komt Zonta nog ff een rondkje aanbeuken, wat gaat die fuckin hard zeg
Die 0.380 op Montoya word groter denk ik
die rijdt in italiequote:Op vrijdag 2 september 2005 14:18 schreef TeazNutz het volgende:
Mclaren 1,2 & 3.
![]()
Eens kijken wat renault gaat/kan doen
[..]
Die sneller is dan Doornbos.........
Graag, nog mensen van hier die naar Spa gaan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:01 schreef JPM01 het volgende:
[..]
die rijdt in italie![]()
maar sorry ben door vakantie en prive omstandigheden niet aan toe gekomen, zondag maak ik die wel voor belgie![]()
nee ik ben dit jaar bij DTM en Masters geweest en geen autosport meer verder.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:03 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Graag, nog mensen van hier die naar Spa gaan?
(ik wel, woon in Belgie)
een beetje?quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:07 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee ik ben dit jaar bij DTM en Masters geweest en geen autosport meer verder.
en Spa is een beetje duur
een beetje erg duur![]()
zeg maar gerust extreem duurquote:
naja het eten en drinken is daar zo duur, maarja 3 euro voor een broodje unox op zandvoort was ook duur.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:29 schreef M.Melandri het volgende:
als je voor volgend jaar bestelt voor gp van belgie krijg je 35% korting www.belgium-grandprix.com
Helaas wel.quote:
165 vorig jaar....we zijn ook maar weer omgedraaid (goser die mee was zei van tevoren dat hij gelezen had dat het rond de 100 was voor alleen de race)quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Helaas wel.Je zit daar met gemak boven de ¤150 voor een kaartje. En dan heb je alleen nog maar de zondag.
En dan te bedenken dat ik in 2002 voor ¤125 een kaartje had voor een heel weekend in Hockenheim.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:51 schreef Riert het volgende:
[..]
165 vorig jaar....we zijn ook maar weer omgedraaid (goser die mee was zei van tevoren dat hij gelezen had dat het rond de 100 was voor alleen de race)
Een beetje heel erg duurquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:07 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee ik ben dit jaar bij DTM en Masters geweest en geen autosport meer verder.
en Spa is een beetje duur
een beetje erg duur![]()
Niet iedereen wil een schandknaap zijn JPM01 !quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:03 schreef JPM01 het volgende:
ik was voor hongarije vorig jaar 0,0 euro kwijtincl vliegreis en hotel
moest alleen het eten en drinken zelf betalen, maar das super goedkoop in hongarije en waar zaten wij, recht voor de pitboxen![]()
ik heb er hard voor gewerktquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:25 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Niet iedereen wil een schandknaap zijn JPM01 !![]()
A good race for some cheap sex..
Thanks!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Schumacher vs. DeLaRosa
Schumacher schuift de Parabolica uit
Speciaal voor Hans
Enjoy![]()
Weer bedankt voor de filmpjesquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Schumacher vs. DeLaRosa
Speciaal voor Hans
Enjoy![]()
Verzoek de goden nou niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks!!![]()
Mooie filmpjes ook, vooral het filmpje waar het snelheidsverschil tussen de McLaren van Pedro en de Ferrari van Schumacher duidelijk zichtbaar is.Ik ben ook blij om te zien dat BMW het goed doet, nu BAR nog even. Met een beetje geluk finishen de Renaults buiten de top 4, en als Kimi wint dan zou dat de spanning van het kampioenschap echt goed doen.
Wel jammer dat de McLarens op dit circuit vaak kapot gaan, dus ik hoop echt dat de Mercedes motor het kan volhouden.
dank u wel, en DLR zit gewoon met schumi te dollenquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Schumacher vs. DeLaRosa
Speciaal voor Hans
Enjoy![]()
Mees-ter-lijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Schumacher vs. DeLaRosa
Speciaal voor Hans
Enjoy![]()
2x in 1 topic....quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
tvp...
Bedankt voor die filmpjes!quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Schumacher vs. DeLaRosa
Speciaal voor Hans
Enjoy![]()
goedemorgenquote:Op zaterdag 3 september 2005 09:09 schreef TeazNutz het volgende:
Goedemorgen,
Ik heb er veel zin in, ware het niet dat het hier (brussel) 27graden gaat worden en ik dus wat leuks MOET gaan doen. Dus zal zodra ik thuis kom ttekst moeten kijken.
Of iemand die af en toe even een emailtje wilt sturen naar me met tussenstanden etc?![]()
![]()
![]()
zowaar de Renaults gaan meer rondjes rijden dan 1quote:
Bronquote:Pizzonia vervangt Heidfeld
Antonio Pizzonia zal Nick Heidfeld voor de rest van het Italiaanse Grand Prix-weekend vervangen. De Braziliaan vervangt Heidfeld omdat de Duitser last van hoofdpijn heeft. Vorige week tijdens het testen in Monza vloog hij nog hard van de baan.
"Nick heeft zware hoofdpijn en wilde liever niet racen," vertelde een Williams woordvoerder F1Racing.nl. Voor Pizzonia betekent dit zijn eerste optreden van het seizoen. Hij is in totaal alweer de 25ste coureur die dit seizoen in actie komt. Naast de coureurs die in Melbourne op de traditionele groepsfoto stonden kwamen ook De la Rosa, Wurz, Liuzzi en Doornbos al eens in actie tijdens een Grand Prix.
het viel me niet eens op tijdens de livetimgquote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:53 schreef JPM01 het volgende:
[..]
het viel me niet eens op tijdens de livetimg![]()
quote:
BBCquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:39 schreef -Hans- het volgende:
Waar heb je dat gelezen dan?
&*(#$^#&*$#)*$)# ik zet net de Duitse RTL aan en daar hebben ze het over de zilver pijlen en betrouwbaarheid, nou dat is weer lekker.quote:
Waarom moest je nou gelijk krijgenquote:Wel jammer dat de McLarens op dit circuit vaak kapot gaan, dus ik hoop echt dat de Mercedes motor het kan volhouden.
Dieper dan dit kunnen ze bijna niet zinkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:55 schreef Take_A_Picture het volgende:
YOU'VE GOT TO BE KIDDING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dang!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat nieuws, en die stomme eikel met z'n stomme belspelletje (bij welk team zit Barrichello, Minardi, Ferrari of McLaren??? HMMMMM MOEILIJK!!!) maakt mn dag meteen al grrrrrr!!!!!
Klote is dit! naja, als hij dan maar niet stuk gaat tijdens de race.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Waarom moest je nou gelijk krijgen
Dat is waar, maar nou kan ie weer aan een inhaalrace beginnenquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klote is dit! naja, liever als hij dan maar niet stuk gaat tijdens de race.
Gelukkig is de snelheid van de McLarens erg goed, maar het zal erg lastig worden voor Kimi om de race te winnen. Alles behalve gunstig dit.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is waar, maar nou kan ie weer aan een inhaalrace beginnen
Dan maar hopen dat Alonso het slecht gaat doen in de race en Kimi in ieder geval het podium haalt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig is de snelheid van de McLarens erg goed, maar het zal erg lastig worden voor Kimi om de race te winnen. Alles behalve gunstig dit.
Mee eens.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat Alonso het slecht gaat doen in de race en Kimi in ieder geval het podium haalt.
Was denk ik toch wel te verwachten op Monza.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:28 schreef -Hans- het volgende:
omg ze sturen de Ferrari's lekker licht op pad.
Zekerss.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Was denk ik toch wel te verwachten op Monza.
Eerst maar afwachten wat hij volgend seizoen doetquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik moet toch een keer mijn hotmail adres aan passen
(zie profiel)
Coulthard is best oudquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hahahaha! Ach Coulthard is best lief.
Inderdaad, wacht maar even volgend seizoen af.... straks komt het helemaal goed met hem en RBR en dan heb je je iieehhmeeladres niet meer!
Dat maakt het inderdaad extra wrang.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:48 schreef -Hans- het volgende:
Mijn hemel ! toch P1. (jammer van die klote motor)
Ik hoop het wel. En Alonso mag van mij wel uitvallenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Top 6 lekker dicht bij mekaar: dat zal wel weer 's een heerlijke race kunnen worden!
ff off-topic: hoe laat voetbalt Nederlands elftal vanavond?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:54 schreef ElmarO het volgende:
En hier nog de volledige uitslag van de kwalificatie.
[afbeelding]
Mwah, als je ziet dat Kimi 0.4 sec sneller is dan alles wat geen Mercedes rijdt kan hij voor de pitstops al Alonso in z'n staart kijken, zeker als hij een beetje goeie start heeft. Inhalen op snelheid kan prima, kijk maar naar De La Rosa/Schumi bij de training.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:05 schreef Googolplexian het volgende:
Dat wordt Alonso ophouden voor Montoya (of onder druk zetten als íe er achter komt te zitten) tot Kimi weer top 3 rijdt. Ik zie wel een 1-2-tje voor McLaren gebeuren.
Alonso zal zich nu helemaal niet druk hoeven te maken. Hij kan gewoon rustig zijn tempo rijden. Kimi staat behoorlijk onder druk nu.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mwah, als je ziet dat Kimi 0.4 sec sneller is dan alles wat geen Mercedes rijdt kan hij voor de pitstops al Alonso in z'n staart kijken, zeker als hij een beetje goeie start heeft. Inhalen op snelheid kan prima, kijk maar naar De La Rosa/Schumi bij de training.
Dan nog ff wat langer doorrijden bij de eerste stop, zoals gebruikelijk, en dan hoeft Montoya alleen nog wat trubbels te hebben bij z'n tweede stop en alles is weer normaal. Hoewel Montoya ook weer een Jordan kan opzoeken
Ik hoorde de naam vallen, maar lette effe niet op.quote:
Dat hij Fisichella weleens kon gaan vervangen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:12 schreef sooty het volgende:
[..]
Ik hoorde de naam vallen, maar lette effe niet op.
Wat zei Olav hierover ?
Volkomen terecht, Fisico valt tot op heden weer zwaar tegen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat hij Fisichella weleens kon gaan vervangen.
op dit circuit gaat ophouden heel moeilijk want als montoya steeds wat vroeger voor de chicane remt zet alonso er hem een keer naast en als je bij parabolika gaat zitten blokken dan heeft hij alonso in de slipstream zitten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:24 schreef Radegast het volgende:
Kimi gaat 'em winnen. Montoya houdt Alonso op tot aan de eerste pitstops en daarna slaat Kimi toe.
Tijd voor de eerste één-twee voor McLaren van 2005.
Thanks.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat hij Fisichella weleens kon gaan vervangen.
Sato stond toch achter alonso op bij de start... oooowwww dan hoeven die gelen dat niet te doen...quote:Op zondag 4 september 2005 01:50 schreef Take_A_Picture het volgende:
jaaaaa maaaaaar (hoewel ik blij ben met JPM op pole!!!) alleeeeeen omdat Kimi motor moest wisselen he... anders had ie alsnog 2e gestart morgen
Go Juan Pablo!! (en natuurlijk: GO KIMI! GO MONTEIRO, beuk Alonso eraf!)
En weer bedankt voor de filmpjesquote:Op zondag 4 september 2005 10:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Om de sfeer er al vast in te brengen
Kimi Pole
JPM kwalificatie
Alonso kwalificatie
Button kwalificatie
Schumie kwalificatie
Barrichello kwalificatie
Fisico kwalificatie
Robert kwalificatie
Enjoy!![]()
Als Kimi een beetje opschiet ,quote:Op zondag 4 september 2005 12:10 schreef APK het volgende:
Voor vanmiddag: Montoya voor Raikkonen @ 1.70
[afbeelding]
Als Kimi een beetje opschiet ragt Sato hem van de baan.quote:Op zondag 4 september 2005 13:15 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Als Kimi een beetje opschiet ,
krijgt Monty stalorders hoor
Over die fucking Victor nog niet te spreken, wat een schijnvertoning is dat. TV net aangezet, van mij mogen ze wel beginnen..quote:Op zondag 4 september 2005 13:53 schreef Giem het volgende:
Aaaarrggg die ras nicht weer met zijn belspel...
Op RTL Deutschland was net anders AllesandroZanardi aan het uitleggen hoe hij nu nog kan autorijden, met z'n speciale stuurtjequote:Op zondag 4 september 2005 13:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Over die fucking Victor nog niet te spreken, wat een schijnvertoning is dat. TV net aangezet, van mij mogen ze wel beginnen..
heb ik helaas moeten missen.quote:Op zondag 4 september 2005 13:56 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Op RTL Deutschland was net anders AllesandroZanardi aan het uitleggen hoe hij nu nog kan autorijden, met z'n speciale stuurtje
Zou me niks verbazen als Kimi inderdaad wint.quote:Op zondag 4 september 2005 13:57 schreef -Hans- het volgende:
Zie je wel!!! Kimi schijnt loodzwaar te zijn, mark my words die gaat stunten vandaag!1
Hahah das ook goed.. alleen jammer dat er geen 1-2 voor mclaren is.. maar wel veel leuke voor het kampioenschapquote:Op zondag 4 september 2005 13:57 schreef TheGHunter het volgende:
Montoya crasht met Alonso in de 1e bocht en Raikkonen wint met Schumi op P2
zou cool zijn!quote:Op zondag 4 september 2005 13:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als Kimi inderdaad wint.
you wishquote:Op zondag 4 september 2005 14:13 schreef VoreG het volgende:
ze gaan harder voordat ze ploffen
Beetje jammer inderdaadquote:Op zondag 4 september 2005 14:17 schreef TheGHunter het volgende:
Die Mol maakt zich elke race belachelijker, de achtervleugel van Ralf Schumacher, terwijl ze net de hele tijd Trulli in beeld hebben en een achtershot nemen vanaf die auto naar Michael
Zijn we gewend toch de laatste jarenquote:
Ik zie liever talentvolle rijders dan betalende coureurs. En Red Bull kan een boel kosten verdelen over beide teams.quote:Op zondag 4 september 2005 14:22 schreef TheGHunter het volgende:
Red Bull gaat de F1 totaal verpesten met hun 2 teamstrategie. Je gaat toch geen juniorteam inzetten in de koningsklasse van de racerij
idd belachelijk, ze hebben daar echt geld over ofzo. 4 van de 20 wagens van 1 team, brrrrrrquote:Op zondag 4 september 2005 14:22 schreef TheGHunter het volgende:
Red Bull gaat de F1 totaal verpesten met hun 2 teamstrategie. Je gaat toch geen juniorteam inzetten in de koningsklasse van de racerij
Is net wat langzamer dan Fisichella.quote:Op zondag 4 september 2005 14:25 schreef -Hans- het volgende:
Kimi nu inderdaad een stuk sneller, bijna een volle seconde..
Nu net wat sneller, hij komt eindelijk op snelheid!quote:Op zondag 4 september 2005 14:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is net wat langzamer dan Fisichella.
Yup. En nu veel pitstops van coureurs die voor hem rijden.quote:Op zondag 4 september 2005 14:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nu net wat sneller, hij komt eindelijk op snelheid!
Talentvolle rijders zeker, maar je moet niet in de Formule 1 een soort kraamkamer gaan maken voor jong talent. Daar zijn andere raceklasses voor. Eerst zorgen dat je een goed palmares hebt opgebouwd, en dan als beloning voor je goede prestaties mag je je meten met de beste coureurs van de wereld. ZO hoort de F1 te zijn, niet zoals het nu gaat.( en gaat worden)quote:Op zondag 4 september 2005 14:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zie liever talentvolle rijders dan betalende coureurs. En Red Bull kan een boel kosten verdelen over beide teams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |