Dat klopt maar dan zou je eventueel wat meer info in de OP kunnen zetten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:06 schreef M.Melandri het volgende:
als er toch geen monza topic is kun j heir tenminste discusieeren over de gp van italie
Inderdaad. Misschien wel handig om de titel van de andere poging te nemen. Lijkt me dat mensen naar zoiets zoeken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:13 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja boeien.. als er niemand zin heeft om een OP te maken dan mag er niet over de GP gepraat worden? Wat een gelul.
die titel bedoelde ikquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:20 schreef ElmarO het volgende:
Ik had ook al een topic gemaakt. Had deze niet gezien
deze me dunkt, maar verander de titel alleen evenquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:22 schreef M.Melandri het volgende:
welek gaan we nu gebruiken?????????
motoren niet opblazen noem jij mazzel?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:27 schreef Giem het volgende:
Mmm renault mag van mij nu heeeeeeeeell veel rondjes rijden hoor... als die bakken maar stuk gaan in de race.. maar dat hoop ik al een paar races en het gebeurd maar niet... Ze hebben daar altijd mazzel..
ook nog inderdaad, belachelijk dat dat gebeurd isquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:27 schreef M.Melandri het volgende:
ik denk ook dat het heel rustig gaat zijn met vaste rijder want ze hebben laatst ook al 3 dagen getest op monza.
Nee... maar dat altijd iedereen en alles voor hun uitvalt dat noem ik mazzel..quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:28 schreef Riert het volgende:
[..]
motoren niet opblazen noem jij mazzel?
En ze zullen nu helemaal voor betrouwbaarheid gaan bij Alonso. Hij kon dacht ik in alle races derde worden en hengelt ie alsnog de titel binnen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:29 schreef Giem het volgende:
[..]
Nee... maar dat altijd iedereen en alles voor hun uitvalt dat noem ik mazzel..
E alonso heeft al regelmatig met een stukke motor gereden hoor... die het dan telken net uithoud tot het eind..
Heb een titelverandering aangevraagd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:23 schreef Riert het volgende:
[..]
deze me dunkt, maar verander de titel alleen even
Ja het wordt dus saai... gewoon een beetje rond rijden en de boel heel houden.. ze zijn sneller dan de rest dus daar rijden ze toch wel voor en langzamer dan mclaren dus worden ze presies 3 elke keer en zo zal hij net WK worden.. erg saai..quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En ze zullen nu helemaal voor betrouwbaarheid gaan bij Alonso. Hij kon dacht ik in alle races derde worden en hengelt ie alsnog de titel binnen.
Tenzij Montoya een "stuurfout" maakt natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:36 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja het wordt dus saai... gewoon een beetje rond rijden en de boel heel houden.. ze zijn sneller dan de rest dus daar rijden ze toch wel voor en langzamer dan mclaren dus worden ze presies 3 elke keer en zo zal hij net WK worden.. erg saai..
Zou niet verkeerd zijn, maar rijmt niet hiermeequote:Op vrijdag 2 september 2005 12:09 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Tenzij Montoya een "stuurfout" maakt natuurlijk.
" it was a raceaccident. I'm very sorry voor Alonso"![]()
Kijk, daar is de 1e afleiding al...... En je trapt erin.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:17 schreef Riert het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn, maar rijmt niet hiermee
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=96757
Vakantie toch of zo.. of net terug... zo iets was hetquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:20 schreef mitt het volgende:
Topictitel aangepast en hier gewoon verder.
Waar is onze gebruikelijke topicopener eigenlijk
Geloof ik niet. Mailde hij jou niet terug dan dat je overal net moet doen of je dat artikel geloofde?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:19 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Kijk, daar is de 1e afleiding al...... En je trapt erin.
Ik heb montoya gemaild (heb zijn email adres namelijk)
Nieuwe testcoureur van Minardi.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:17 schreef TeazNutz het volgende:
TOCCACELO?? Wie is dat dan ?
Die sneller is dan Doornbos.........quote:Nieuwe testcoureur van Minardi.
We zullen zienquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:18 schreef TeazNutz het volgende:
Die sneller is dan Doornbos.........
En Albers nog snellerquote:
Record van Montoya is 367kmphquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:29 schreef TeazNutz het volgende:
De la Rose haalde net ff 361KM/uur
De tering...
Letterlijk geparkeerd (evt motorprobleem) of eraf gestuiterd?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:29 schreef ElmarO het volgende:
En Schumacher heeft hem naast de baan geparkeerd.
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:31 schreef Riert het volgende:
[..]
Letterlijk geparkeerd (evt motorprobleem) of eraf gestuiterd?
Hier heeft ie hem al afgemaakt. Dus ik denk dat de timing bij jou vast staat.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:31 schreef Googolplexian het volgende:
Record is in handen van Montoya met 372.2 km/h
En ik begrijp niet waarom Doornbos al 5 minuten over sector3 doet
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:33 schreef ElmarO het volgende:
Hier heeft ie hem al afgemaakt. Dus ik denk dat de timing bij jou vast staa.
conclusie..?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:36 schreef M.Melandri het volgende:
schumi stop
was in hongarije ook zo en toen pakte hij pole
http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P7612_0_1_0quote:Michael Schumacher: "Het Formule 1 moet goedkoper worden om nieuwe teams te motiveren zich aan te sluiten bij het Formule 1.
Op dit moment hebben we maar 10 teams, vroeger hadden we er meer.
Als het te duur is geworden wil dat zeggen dat er iets mis is."
BAR is in de 2e vt wel is vaker wat langzamer dan in de 1e vtquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:46 schreef Riert het volgende:
BAR is wel droevig te nomen
jammer..quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:47 schreef M.Melandri het volgende:
schumi is er in de parabolika vanaf gegaan
gelukkig geen motor kapot
En niet zo'n beetje ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:56 schreef TeazNutz het volgende:
Daar komt Zonta nog ff een rondkje aanbeuken, wat gaat die fuckin hard zeg
Die 0.380 op Montoya word groter denk ik
die rijdt in italiequote:Op vrijdag 2 september 2005 14:18 schreef TeazNutz het volgende:
Mclaren 1,2 & 3.
![]()
Eens kijken wat renault gaat/kan doen
[..]
Die sneller is dan Doornbos.........
Graag, nog mensen van hier die naar Spa gaan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:01 schreef JPM01 het volgende:
[..]
die rijdt in italie![]()
maar sorry ben door vakantie en prive omstandigheden niet aan toe gekomen, zondag maak ik die wel voor belgie![]()
nee ik ben dit jaar bij DTM en Masters geweest en geen autosport meer verder.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:03 schreef TeazNutz het volgende:
[..]
Graag, nog mensen van hier die naar Spa gaan?
(ik wel, woon in Belgie)
een beetje?quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:07 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee ik ben dit jaar bij DTM en Masters geweest en geen autosport meer verder.
en Spa is een beetje duur
een beetje erg duur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |