Zo intens irritant is dat.quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:46 schreef Isabeau het volgende:
Lieske lult idd alleen maar over Lieske en is ook het type mens dat als je iets vertelt ze direct inhaakt met een "Oh, dat had ik ook een keer...!" of woorden van gelijke strekking.
Maar dan toch niet doen... wat een eigenwijsquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:56 schreef Isabeau het volgende:
Tanja vertelt nu dat ze idd naar bed moet van BB als ze 's avonds naar de dbk gaat.
hmz.... daar moeten we dan maar eens achter gaan komenquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:58 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
* Tamaartje is niet zo lief als ze lijkt
![]()
tssss ophouden jijquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:59 schreef fantastrick het volgende:
[..]
hmz.... daar moeten we dan maar eens achter gaan komen
Er is helemaal niks mis met weegschalenquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:57 schreef milagro het volgende:
[..]
[...knip...]
Oh ik hoor dat Ingrid een Weegschaal is![]()
Vandaar dus
Zou dat ook de reden zijn dat zo beetje alle vrouwen (behalve Nathalie) op Lieske hebben gestemd? De reden van Tanja even uitgezonderd?quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:46 schreef Isabeau het volgende:
Lieske lult idd alleen maar over Lieske en is ook het type mens dat als je iets vertelt ze direct inhaakt met een "Oh, dat had ik ook een keer...!" of woorden van gelijke strekking.
wel, duh , het zijn de bikkelsquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:00 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met weegschalen
Dat was inderdaad mijn idee erachter. En als je dan ook de lulsmoes van Tanja hoort weet je genoegquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat er bij de vrouwen ook een soort oerinstinct "ze trekt de aandacht van alle mannen" bij zit.![]()
Wha? Wie met wie?quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:03 schreef la.femme.nikita het volgende:
DAMN ze hebben de camara's niet verplaatst toen ze voor de ruit de camaraman gingen fucken
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat er bij de vrouwen ook een soort oerinstinct "ze trekt de aandacht van alle mannen" bij zit.![]()
* CocaColaLight does the happy dance, "Ik ben ook een bikkel"quote:
Ik zou het veel enger vinden om naast Chantal te gaan slapen. Of iets op te eten wat Rob had gekookt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:58 schreef la.femme.nikita het volgende:
hihi.. ze hebben het over het griezellen van de camaramannen achter de blinde spiegels!!!
dat ze 't snachts ook eng vinden
Kijk, als je als vrouw kritiek hebt op een vrouw, zeggen mannen al snel dat dat is omdat je jaloers bent, dus het is altijd lastig kritiek leveren op je sexegenoten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:01 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Zou dat ook de reden zijn dat zo beetje alle vrouwen (behalve Nathalie) op Lieske hebben gestemd? De reden van Tanja even uitgezonderd?Volgens mij heeft ze van de mannen weinig/geen stemmen gehad. Ben het er overigens wel mee eens, daar niet van.
Ik ga ook maar eens even wat actie ondernemenquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:08 schreef la.femme.nikita het volgende:
aangezien er toch niets gebeurd (alle cam's op slapen),
ga ik even douchen (op mijn vrije vrijdag)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |