Mislukt. BB wilde ze straffen door ze een opdracht te geven die onmogelijk was.quote:Op vrijdag 2 september 2005 07:52 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Maar is de opdracht dan gehaald of mislukt?
Maarree.... ze zijn toch door BB van de fiets getrokken? Of heb ik iets verkeerd begrepen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 07:57 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Mislukt, maar het is nog ff de vraag of dat financieel wat uitmaakt aangezien ze waarschijnlijk een alternatieve opdracht krijgen in een enveloppe ofzo.
Nog niet geslapen.quote:Maar als er niet meer wordt gefietst, wat zijn Roel, Chantal en Ingrid dan vroeg wakker! Of hebben ze nog niet geslapen?
Wat een muts, ze lult zo tyfusveel dat zij met stip op irritatielijst stijgt. Dodelijk vermoeiend klepwijf.quote:Vannacht had ze het erover dat er onder de kijkers vast heel wat mannen verliefd op haar zouden worden. Iets met 'voor het uitzoeken' als ze eruit kwam
Niet echt. Ik was er vannacht niet, maar ik heb begrepen dat Ingrid wegviel door de blessure en men op een begeven moment toen de irritatie en crisis toesloeg vannacht de muziek heeft aangezet in de speakers, en toen is er een feestje ontstaan. Men zou inzien dat het niet mogelijk was.quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:00 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Maarree.... ze zijn toch door BB van de fiets getrokken? Of heb ik iets verkeerd begrepen?
hmz... zo toch maar eens met mijn collegae gaan praten over wat ik gemist hebquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:02 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Niet echt. Ik was er vannacht niet, maar ik heb begrepen dat Ingrid wegviel door de blessure en men op een begeven moment toen de irritatie en crisis toesloeg vannacht de muziek heeft aangezet in de speakers, en toen is er een feestje ontstaan. Men zou inzien dat het niet mogelijk was.
Menno is ook in de dbk geweest ofzo en heeft wat boodschappen overgebracht.
Menno was wezen vragen of ze wat dames mochten inruilen voor wat heren want anders zou het nooit lukken. Hij was zelf ook al kapot. Tijd gezeten in de BDK, uiteindelijk Hummie erbij.. die heeft hem uitgelegd waarom ze deze opdracht hadden gekregen (als straf en om bij zichzelf te rade te gaan). Ze beaamt dat het een onmogelijke opdracht is en laat de conclusie aan Menno over... Hij gaat naar de anderen om hun ook te laten inzien dat het onmogelijk is.. en terwijl hij daar mee bezig is zet BB luide salsamuziek op. En toen zijn ze allemaal afgestapt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:00 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Maarree.... ze zijn toch door BB van de fiets getrokken? Of heb ik iets verkeerd begrepen?
Je hebt vast 's nachts de BB versie van Conspiracy Theory niet meegekeken hèquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:08 schreef fantastrick het volgende:
Als straf waarvoor?
Vannacht mocht ik gelukkig een keer fijn slapen... gelukkig geen schermen staren voor mij de afgelopen nachtquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt vast 's nachts de BB versie van Conspiracy Theory niet meegekeken hè![]()
Omdat ze allemaal komplotten achter de weekopdracht zaten te bedenken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:08 schreef fantastrick het volgende:
Als straf waarvoor?
mja.. ach... dit konden we verwachten hequote:Op vrijdag 2 september 2005 08:14 schreef Rica het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal komplotten achter de weekopdracht zaten te bedenken.
"BB was zich rotgeschrokken" aldus Menno (zal Hummie wel gezed hebben)
Ze vertrouwenden Ralph zijn inspanning bijvoorbeeld niet terwijl ze hem juist hadden moeten prijzen en aanmoedigen. Zoiets.
Lijkt me ook dat het zoiets is geweest.quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:12 schreef teamlead het volgende:
Mogguh...
Als ik het nou goed begrepen heb, heeft Menno na een bezoek aan de dagboekkamer tegen de medebewoners verteld dat BB vond dat ze moesten stoppen met fietsen?
Hoeveel zal Menno nu verdiend hebben?
Dat vroegen de andere bewoners hem ook al. "Wat heb je ervoor gehad?" Wel met een knipoog maar ondertussen zijn ze allemaal zo wantrouwend als de pest.quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:12 schreef teamlead het volgende:
Hoeveel zal Menno nu verdiend hebben?
komt eraan, let maar opquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:16 schreef Isabeau het volgende:
Ingrid en Chantal weer uit bed, maar BB zet er geen geluid onder
nope. Weet ik uit ervaring. Als je echt wil stoppen dan maakt het geen ruk uit of er wel of niet iemand voor je zit te roken. Maar je moet het zelf echt willen. Wil je het niet genoeg, probeer het dan niets eens..quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat zowel Ingrid als Chantal niet echt slim zijn door vlak voor Tanja's neus te gaan zitten roken. Volgens mij is het verdomde moeilijk om te stoppen als iedereen om je heen rookt.
Is wel de beste manier, hoor, meteen in het diepe.quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat zowel Ingrid als Chantal niet echt slim zijn door vlak voor Tanja's neus te gaan zitten roken. Volgens mij is het verdomde moeilijk om te stoppen als iedereen om je heen rookt.
Ze zijn inderdaad gestopt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Is wel de beste manier, hoor, meteen in het diepe.
Maar ik zou sowieso niet roken in het gezelschap van een zwangere vrouw.
Maaaaaaaar jaaaa.
Fietsen ze nog, of zijn ze opgehouden toch na Menno's DBLK bezoek met verzoek?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:34 schreef milagro het volgende:
Goedemorgen trouwens, ik heb zowaar 5 uur geslapen, goed, hè
Geeft niks meid, ben ook nog steeds fan van drquote:
Het wordt tijd voor een beetje actie in de tent...quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:41 schreef Isabeau het volgende:
Echt interessant is het gesprek Chantal, Ingrid, Tanja niet. Zal dat komen omdat Tanja erbij zit?
Tanja staat een beetje buiten de hele groep he? Maar niet zo vreemd voor iemand die 7 maanden zwanger is.quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:41 schreef Isabeau het volgende:
Echt interessant is het gesprek Chantal, Ingrid, Tanja niet. Zal dat komen omdat Tanja erbij zit?
......................................quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:49 schreef Isabeau het volgende:
We krijgen nu een reclamefilmpje van Activia te horen van Tanja
En dat bijna helemaal in de geest van dat spul "ik weet niet hoevaak ik naar het toilet ging, maar na het nemen van Activia werd dat heel regelmatig" Ze neemt het ook voor de babydan heeft het minder kans op allergieën....en met het roken hef je al die positieve werking weer snel op. goed zo meid! Jij begrijpt het tenminste
Morgen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:50 schreef Tamaartje het volgende:
Goedemorgenik ben er ook weer {moest eigenlijk werken maar ben ziek
)
Vind het fijn dat ze gestopt zijn... werd een beetje gek van dat fietsen..
Hoop op een nieuwe (leuke/spannende) opdracht
Hope soquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:51 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Morgen...
ze zullen wel gestraft worden vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |