nope. Weet ik uit ervaring. Als je echt wil stoppen dan maakt het geen ruk uit of er wel of niet iemand voor je zit te roken. Maar je moet het zelf echt willen. Wil je het niet genoeg, probeer het dan niets eens..quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat zowel Ingrid als Chantal niet echt slim zijn door vlak voor Tanja's neus te gaan zitten roken. Volgens mij is het verdomde moeilijk om te stoppen als iedereen om je heen rookt.
Is wel de beste manier, hoor, meteen in het diepe.quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat zowel Ingrid als Chantal niet echt slim zijn door vlak voor Tanja's neus te gaan zitten roken. Volgens mij is het verdomde moeilijk om te stoppen als iedereen om je heen rookt.
Ze zijn inderdaad gestopt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Is wel de beste manier, hoor, meteen in het diepe.
Maar ik zou sowieso niet roken in het gezelschap van een zwangere vrouw.
Maaaaaaaar jaaaa.
Fietsen ze nog, of zijn ze opgehouden toch na Menno's DBLK bezoek met verzoek?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:34 schreef milagro het volgende:
Goedemorgen trouwens, ik heb zowaar 5 uur geslapen, goed, hè
Geeft niks meid, ben ook nog steeds fan van drquote:
Het wordt tijd voor een beetje actie in de tent...quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:41 schreef Isabeau het volgende:
Echt interessant is het gesprek Chantal, Ingrid, Tanja niet. Zal dat komen omdat Tanja erbij zit?
Tanja staat een beetje buiten de hele groep he? Maar niet zo vreemd voor iemand die 7 maanden zwanger is.quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:41 schreef Isabeau het volgende:
Echt interessant is het gesprek Chantal, Ingrid, Tanja niet. Zal dat komen omdat Tanja erbij zit?
......................................quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:49 schreef Isabeau het volgende:
We krijgen nu een reclamefilmpje van Activia te horen van Tanja
En dat bijna helemaal in de geest van dat spul "ik weet niet hoevaak ik naar het toilet ging, maar na het nemen van Activia werd dat heel regelmatig" Ze neemt het ook voor de babydan heeft het minder kans op allergieën....en met het roken hef je al die positieve werking weer snel op. goed zo meid! Jij begrijpt het tenminste
Morgen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:50 schreef Tamaartje het volgende:
Goedemorgenik ben er ook weer {moest eigenlijk werken maar ben ziek
)
Vind het fijn dat ze gestopt zijn... werd een beetje gek van dat fietsen..
Hoop op een nieuwe (leuke/spannende) opdracht
Hope soquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:51 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Morgen...
ze zullen wel gestraft worden vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |