Maar wie is nu Lambik? En wie is Jeromekke?quote:Op vrijdag 2 september 2005 04:10 schreef Day het volgende:
waarschijnlijk zullen de mannen hier het niet met me eens zijn, maar ik vind Dido net Tante Sidonia.
Tanja heeft haar ex en familie gezien.quote:Op vrijdag 2 september 2005 04:06 schreef Day het volgende:
Ze loopt zo nu en dan door het beeld.
Maar eigenlijk kan de vraag ook zij: waarom negeert zij iedereen?
De bewoners onder invloed van alcohol kan inderdaad ook leuke beelden opleveren. Het einde van het fietsopdracht(/strafquote:Op vrijdag 2 september 2005 04:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Hmmm zo bekeken heb je misschien wel een beetje gelijk.
Ben iig blij dat het stomme gefiets is afgelopen. En dat ploegje de komende dagen echt kapot zien gaan was ook niet leuk geweest om naar te kijken. Nu een paar dagen relaxed. Morgen een luxe pakket met wat te zuipen.
Valt wel mee denk ik. Zeker voor Chantal.quote:Op vrijdag 2 september 2005 04:12 schreef svann het volgende:
Tanja heeft haar ex en familie gezien.
Dat is in haar geval even wat heftiger, gezien de hele voorgeschiedenis.
Vooral als je hoogzwanger bent komen dat soort emotionele dingen veel harder aan.
De anderen zijn nu even teveel met zichzelf (en de onmogelijke opdracht) bezig om dat op te merken.
Ja inderdaad, volgens mij heeft Menno zojuist 50.000 euro verdiend!quote:Op vrijdag 2 september 2005 04:17 schreef Day het volgende:
Menno weet het leuk te brengen, maar ik toch vertrouw ik hem niet
Trustequote:Op vrijdag 2 september 2005 04:13 schreef BBscanner het volgende:
[..]
De bewoners onder invloed van alcohol kan inderdaad ook leuke beelden opleveren. Het einde van het fietsopdracht(/straf) geeft de streamers ook wat rust....ga zo ook maar is naar mijn bed!
Morgen weer kijken Doeg![]()
Da's waar, die ziet wel veel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 04:14 schreef Stali. het volgende:
Valt wel mee denk ik. Zeker voor Chantal.
weet ik niet, normaal volg ik het niet snachtsquote:Op vrijdag 2 september 2005 05:52 schreef LuukBes het volgende:
Gaan ze ooit naar bed dan ?:)
Speculatie in de jacuzzi over de nomatie's : wie heeft wie gestemd. Men denkt Linda op Ralph.
Hij had vroegah buisjes in zijn oren en toen is eentje niet goed dichtgegaan en nu heeft ie een gaatje in een van zijn trommelvliezen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 06:03 schreef LuukBes het volgende:
omdat ie kennelijk niet alleen een Bloody Anus heeft, maar ook iets aan zijn oor dat niet onder water mag.
Nee gelukkig is dat afgelopen. Die hometrainers kunnen bij het grofvuil.quote:Op vrijdag 2 september 2005 07:44 schreef fantastrick het volgende:
Wie zitten er nou in bad? Wordt er nog gefietst?
Maar is de opdracht dan gehaald of mislukt?quote:Op vrijdag 2 september 2005 07:49 schreef LuukBes het volgende:
Het fietsen is gestopt onder goedkeuring of stimulans van BB.
Vannacht had ze het erover dat er onder de kijkers vast heel wat mannen verliefd op haar zouden worden. Iets met 'voor het uitzoeken' als ze eruit kwam.quote:Op vrijdag 2 september 2005 07:49 schreef LuukBes het volgende:
Chantal hadden gehoopt dat de ware erbij zat, maar ze zijn daarin teleurgesteld (duuhuhhh).
dus....quote:Op vrijdag 2 september 2005 07:55 schreef Rica het volgende:
[..]
Vannacht had ze het erover dat er onder de kijkers vast heel wat mannen verliefd op haar zouden worden. Iets met 'voor het uitzoeken' als ze eruit kwam.![]()
Chantal en Ingrid niet iig. Roel is wel in de slaapkamer geweest maar dat zal hooguit 2 uurtjes slaap ofzo zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2005 07:56 schreef Marrije het volgende:
Maar als er niet meer wordt gefietst, wat zijn Roel, Chantal en Ingrid dan vroeg wakker! Of hebben ze nog niet geslapen?
Mislukt, maar het is nog ff de vraag of dat financieel wat uitmaakt aangezien ze waarschijnlijk een alternatieve opdracht krijgen in een enveloppe ofzo.quote:Maar is de opdracht dan gehaald of mislukt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |