Sorryquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:49 schreef Rica het volgende:
Eerst een kwartier wachten tot iemand einderlijk een nieuw deel opent. Moet hij weer een halve seconde eerder zijn.
Ze braken toen ze muziek hoorden, denk ikquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:49 schreef Stereotomy het volgende:
Maareh, ik was bezig verslag te typen: waarom zijn ze nou gestopt met fietsen en krijgen ze nog geld ervoor?
Nee ik zat ook te wachten. Nou dan de ik het maar.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:49 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
SorryIk dacht dat niemand het meer ging doen
Nee Menno is in de dagboekkamer 'omgepraat' er maar gewoon mee te stoppen. Ze zouden het toch niet redden en zich helemaal kapot fietsen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:49 schreef Stereotomy het volgende:
Maareh, ik was bezig verslag te typen: waarom zijn ze nou gestopt met fietsen en krijgen ze nog geld ervoor?
haha ja deze muziek moeten ze vaker draaien.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:53 schreef HAL9000S het volgende:
Ik blijf maar naar het kontje kijken van Lieske![]()
Wantrouwend (met control freak Misses Fletcher Conspiracy Chantal voorop)..quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee Menno is in de dagboekkamer 'omgepraat' er maar gewoon mee te stoppen. Ze zouden het toch niet redden en zich helemaal kapot fietsen.
Uitleg BB: Het was een straf omdat ze de afgelopen week zo wantrouwend tegen elkaar waren terwijl ze elkaar juist hadden moeten steunen. Slappe uitleg volgens de meesten (imo ook).
Afkicken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:53 schreef BBscanner het volgende:
Joost gaat toch nog fietsen....Josti het lampje is toch al uit!![]()
Cam4!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
haha ja deze muziek moeten ze vaker draaien.
inderdaad, ik ook nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:54 schreef Day het volgende:
Muziek is wel tof van BB.
Ik zou het nog geen 24 uur in dat huis volhouden, zonder muziek!
Mjah.. het is de BB van de geheimen maar ze mogen niet openlijk speculeren?quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:56 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wantrouwend (met control freak Misses Fletcher Conspiracy Chantal voorop)..
.imo heeft BB gelijk
Als dit zo was doorgegaan had je kans gehad dat er mischien 3 of 4 inelkaar waren geklapt ( en het huis hadden verlaten) van zowel continu fysieke en psychische stress.. dat had voor BB en ons ook niet leuk meer geweest. Dit was voor BB de enige oplossing om dit te doorbreken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:58 schreef Rica het volgende:
[..]
Mjah.. het is de BB van de geheimen maar ze mogen niet openlijk speculeren?
(geen grap)quote:Op vrijdag 2 september 2005 04:05 schreef Day het volgende:
Waarom negeert iedereen Tanja?
Tanja hoefde niet te fietsenquote:Op vrijdag 2 september 2005 04:05 schreef Day het volgende:
Waarom negeert iedereen Tanja?
Hmmm zo bekeken heb je misschien wel een beetje gelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 04:02 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Als dit zo was doorgegaan had je kans gehad dat er mischien 3 of 4 inelkaar waren geklapt ( en het huis hadden verlaten) van zowel continu fysieke en psychische stress.. dat had voor BB en ons ook niet leuk meer geweest. Dit was voor BB de enige oplossing om dit te doorbreken.
Ze loopt zo nu en dan door het beeld.quote:Op vrijdag 2 september 2005 04:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
(geen grap)
Waar is die dan nu?
Tanja zit er mentaal doorheen. Maar of dat thuis beter voor haar wordt? Professionele hulp heeft ze nodig.quote:Op vrijdag 2 september 2005 04:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ze loopt zo nu en dan door het beeld.
Maar eigenlijk kan de vraag ook zij: waarom negeert zij iedereen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |