Zo intens irritant is dat.quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:46 schreef Isabeau het volgende:
Lieske lult idd alleen maar over Lieske en is ook het type mens dat als je iets vertelt ze direct inhaakt met een "Oh, dat had ik ook een keer...!" of woorden van gelijke strekking.
Maar dan toch niet doen... wat een eigenwijsquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:56 schreef Isabeau het volgende:
Tanja vertelt nu dat ze idd naar bed moet van BB als ze 's avonds naar de dbk gaat.
hmz.... daar moeten we dan maar eens achter gaan komenquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:58 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
* Tamaartje is niet zo lief als ze lijkt
![]()
tssss ophouden jijquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:59 schreef fantastrick het volgende:
[..]
hmz.... daar moeten we dan maar eens achter gaan komen
Er is helemaal niks mis met weegschalenquote:Op vrijdag 2 september 2005 08:57 schreef milagro het volgende:
[..]
[...knip...]
Oh ik hoor dat Ingrid een Weegschaal is![]()
Vandaar dus
Zou dat ook de reden zijn dat zo beetje alle vrouwen (behalve Nathalie) op Lieske hebben gestemd? De reden van Tanja even uitgezonderd?quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:46 schreef Isabeau het volgende:
Lieske lult idd alleen maar over Lieske en is ook het type mens dat als je iets vertelt ze direct inhaakt met een "Oh, dat had ik ook een keer...!" of woorden van gelijke strekking.
wel, duh , het zijn de bikkelsquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:00 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met weegschalen
Dat was inderdaad mijn idee erachter. En als je dan ook de lulsmoes van Tanja hoort weet je genoegquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat er bij de vrouwen ook een soort oerinstinct "ze trekt de aandacht van alle mannen" bij zit.![]()
Wha? Wie met wie?quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:03 schreef la.femme.nikita het volgende:
DAMN ze hebben de camara's niet verplaatst toen ze voor de ruit de camaraman gingen fucken
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat er bij de vrouwen ook een soort oerinstinct "ze trekt de aandacht van alle mannen" bij zit.![]()
* CocaColaLight does the happy dance, "Ik ben ook een bikkel"quote:
Ik zou het veel enger vinden om naast Chantal te gaan slapen. Of iets op te eten wat Rob had gekookt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:58 schreef la.femme.nikita het volgende:
hihi.. ze hebben het over het griezellen van de camaramannen achter de blinde spiegels!!!
dat ze 't snachts ook eng vinden
Kijk, als je als vrouw kritiek hebt op een vrouw, zeggen mannen al snel dat dat is omdat je jaloers bent, dus het is altijd lastig kritiek leveren op je sexegenoten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:01 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Zou dat ook de reden zijn dat zo beetje alle vrouwen (behalve Nathalie) op Lieske hebben gestemd? De reden van Tanja even uitgezonderd?Volgens mij heeft ze van de mannen weinig/geen stemmen gehad. Ben het er overigens wel mee eens, daar niet van.
Ik ga ook maar eens even wat actie ondernemenquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:08 schreef la.femme.nikita het volgende:
aangezien er toch niets gebeurd (alle cam's op slapen),
ga ik even douchen (op mijn vrije vrijdag)![]()
Doe ons dan een plezier en zet die cam aanquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:08 schreef la.femme.nikita het volgende:
aangezien er toch niets gebeurd (alle cam's op slapen),
ga ik even douchen (op mijn vrije vrijdag)![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:09 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Doe ons dan een plezier en zet die cam aan![]()
Dat doet Dido ook, en toch zal die minder antipathie opwekken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:02 schreef Isabeau het volgende:
Dido laat niet het achterste van haar tong zien, Lieske is daar het kwadraat van. Hoef toch niet te beginnen over het schaamhaargesprek met Rikkert?quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat doet Dido ook, en toch zal die minder antipathie opwekken.
Ws omdat Dido toch ook veel aandacht aan vrouwen geeft.
willen we het weten?quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:15 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dido laat niet het achterste van haar tong zien, Lieske is daar het kwadraat van. Hoef toch niet te beginnen over het schaamhaargesprek met Rikkert?![]()
Rikkertquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:15 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dido laat niet het achterste van haar tong zien, Lieske is daar het kwadraat van. Hoef toch niet te beginnen over het schaamhaargesprek met Rikkert?![]()
Lieske begon te vragen of Rikkert zijn schaamhaar bijhield en vice versa. En daar werd dus op verder geborduurd. Zoiets dergelijks zou Dido nooit vragen, en mannen houden wel van dat praatquote:
Dido is ws gewend dat ze weinig voor de aandacht van mannen hoeft te doen. Ze krijgt het en dus valt haar weinig te verwijten. Of Lieske nu zo actief bij alle mannen in de smaak probeert te vallen weet ik niet maar zo kan het best ervaren worden. Weet nog niet of dit dan doorslaggevend is voor de nominaties. Denk eerder een lichte irritatie omdat ze zo uitgesproken "ik" gericht is.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:11 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat doet Dido ook, en toch zal die minder antipathie opwekken.
Ws omdat Dido toch ook veel aandacht aan vrouwen geeft.
Ze kwam ook helemaal tot rust in het huis zei ze, in tegenstelling tot thuis.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:21 schreef milagro het volgende:
Wat mij trouwens zo verwonderde van die moeder van Tanja, ze zei dat Tanja thuis niet goed voor zichzelf zorgde en dat ze daarom blij was dat ze in het BB huis zat, genoeg te eten en veel aandacht.
Nou ben ik zelf moeder, en dus een hele grote meid, maar als ik om wat voor reden dan ook, ziek, karakter, niet in staat zou zijn om goed voor mezelf te zorgen, terwijl ik dus zwanger ben, zou mijn moeder dus desnoods iedere dag als een Tafeltje Dekje gaan fungeren, koken voor me en huis aan kant, en veel TLC.
Ik snap nu van wie Tanja het heeft, dat prioriteiten probleempje.
Ze slapen nu inderdaadquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:21 schreef Sassefras het volgende:
heeft er iemand zin en tijd om te gaan streamen?? (In het streamverslag topic..)
dan kan is stiekem op het werk lezen wat er gebeurd. Dit topic gaat nml veel te snel..
Of slaapt iedereen in het Huis?
Alvast heel erg bedankt als iemand de moeite wil nemen!!
Zie direct waar Rob slaaptquote:
Dat verandert nog wel denk ik als iedereen zich begint te realiseren hoe of wat. Ik vond Rikkepik wel erg boos kijken tijdens de live uitzending...quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:20 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar wat mij opviel is dat iedereen nog relatief lief en aardig was tegen Lieske na gisteravond.
Idd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:19 schreef Rica het volgende:
[..]
Dido is ws gewend dat ze weinig voor de aandacht van mannen hoeft te doen. Ze krijgt het en dus valt haar weinig te verwijten. Of Lieske nu zo actief bij alle mannen in de smaak probeert te vallen weet ik niet maar zo kan het best ervaren worden. Weet nog niet of dit dan doorslaggevend is voor de nominaties. Denk eerder een lichte irritatie omdat ze zo uitgesproken "ik" gericht is.
Ze is dus onzeker. Ze wil overal bevestiging op hebben. Op alles wat ze doet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Idd.
Lieske probeert in de smaak te vallen op een wanhopige manier, en toevallig lukt dat, om obvious reasons, bij mannen het beste.
Ik denk dat het zo werkt, ze is geen femme fatale of zo, maar dodelijk onzeker en heeft chronisch bevestiging nodig lijkt wel, en waar haal je dat als je een leuk lijfje hebt het makkelijkst?
Dus, daaaaaaarom![]()
Dat nonstop over zichzelf lullen is geen egocentrisme, maar ook bevestiging zoeken.
Een permanente peiling van alles wat ze doet of gedaan heeft.
Leeftijd de oorzaak?quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:29 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Ze is dus onzeker. Ze wil overal bevestiging op hebben. Op alles wat ze doet.
Tijd voor het psycho-analyse topicquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Idd.
Lieske probeert in de smaak te vallen op een wanhopige manier, en toevallig lukt dat, om obvious reasons, bij mannen het beste.
Ik denk dat het zo werkt, ze is geen femme fatale of zo, maar dodelijk onzeker en heeft chronisch bevestiging nodig lijkt wel, en waar haal je dat als je een leuk lijfje hebt het makkelijkst?
Dus, daaaaaaarom![]()
Dat nonstop over zichzelf lullen is geen egocentrisme, maar ook bevestiging zoeken.
Een permanente peiling van alles wat ze doet of gedaan heeft.
Voor onzekere mensen is (op den duur) geen plek in het BB huis... Ik denk dat ze als eerste afvalt... Bij de vrouwen was ze toch al niet favoriet en ik denk dat de heren zich ook wel voor schut gezet voelen na dat geldgedoe van haar...quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:29 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Ze is dus onzeker. Ze wil overal bevestiging op hebben. Op alles wat ze doet.
Nee... Er zijn ook oudere mensen die met alles bevestigd moeten worden...quote:
Ach daarna wordt ze, zoals idd hier al eerder gesteld, vast gevraagd door verschillende bladen om te poseren. Met dat geld kan ze zeker wel haar studie gaan bekostigenquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:31 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Voor onzekere mensen is (op den duur) geen plek in het BB huis... Ik denk dat ze als eerste afvalt... Bij de vrouwen was ze toch al niet favoriet en ik denk dat de heren zich ook wel voor schut gezet voelen na dat geldgedoe van haar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |