hmmm ik heb jou nog maar zelden iets zinnigs horen zeggen over muziek (of iig over de muziek die ik leuk vind... apart is dat) dus echt serieus nemen kan ik het nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:31 schreef Kletz het volgende:
Maar ok >
Self Esteem - The Kids Aren't Alright
Staring At The Sun - Gone Away
Maar kom op.
Self Esteem hebben we al lang gehad. Te veel gehoord (hij is zeker mooi, maar die hype is al afgelopen.)
The Kids Aren't Alright - 1 van de nummers waarmee ze cash wilde innen. Leuk nummer maar daar is alles meegezegt
Staring At The Sun is het beste nummer van Americana. Die intro en opbouw is toch zo standaard punk haha, maar die riffjes die opbouw, das precies wat een goed punknummer moet hebben. De snelheid is dan ook super vet en hoor je tegenwoordig maar weinig van ze) Dit nummer is mijn nummer 1 van dit lijstje.
Gone Away tja weer zo'n 13 in een dozijn nummer om cash te innen vind ik.
haha ag het is maar hoe zinnig het jij vindquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmm ik heb jou nog maar zelden iets zinnigs horen zeggen over muziek (of iig over de muziek die ik leuk vind... apart is dat) dus echt serieus nemen kan ik het niet
Is ook. Maar heb gewoon moeite met die shit die ze hedendaags maken dan vroeger. Incognito smash en self titled zijn zo vet! Maar ja ik ben dan ook van de oude gardequote:Op elk album van Offspring zijn wel nummers te vinden die net zo snel zijn. ze maken er niet zo heel veel maar dat viel vroeger ook wel mee.
Incognito??quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:59 schreef Kletz het volgende:
[..]
haha ag het is maar hoe zinnig het jij vindik heb gewoon mijn mening en daar wijk ik niet van af.
[..]
Is ook. Maar heb gewoon moeite met die shit die ze hedendaags maken dan vroeger. Incognito smash en self titled zijn zo vet! Maar ja ik ben dan ook van de oude garde
haha jup ik zat met incognito in mijn hoofd oeps sorry. ignition it isquote:
De tekst..quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:03 schreef Ixnay het volgende:
Tussenstand:
Self Esteem - The Kids Aren't Alright 6-7
Staring At The Sun - Gone Away 6-7
Waarom altijd Gone Away? Heb nooit begrepen wat daar nou goed aan is.
Staring at the Sun is ook een erg gaaf nummer inderdaad, maar je moet toch keuzes maken. Gone Away heeft voor mij een grotere betekenis omdat ik een speciaal iemand verloren had in de periode dat ik die cd luisterde. Het gaat dus niet alleen om het nummer zelf maar ook het gevoel wat je erbij krijgt vind ikquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:13 schreef Ixnay het volgende:
Staring At The Sun heeft een veel betere tekst imo. Ik ken weinig nummers met zo'n geniale tekst.
En dan heb ik het nog niet gehad over het nummer zelf.
true truequote:Op vrijdag 2 september 2005 11:59 schreef Kletz het volgende:
[..]
haha ag het is maar hoe zinnig het jij vindik heb gewoon mijn mening en daar wijk ik niet van af.
[..]
Ohw ik ben ook nog redelijk van de oude garde. Tenminste... als je mensen die fan geworden zijn met de tijd van Smash als oude garde rekent. Persoonlijk vind ik het nieuwe werk ook super goed. Ik ben blij dat er geen 10 nummers als Hit That op een cd staan. Maar 1tje kan ik prima mee leven. OK nu heb je ook nog Hangover en Spare me op die cd staan. Maar ik ervaar ze niet als vervelend. Ik vind het wel een welkome afwisseling.quote:Is ook. Maar heb gewoon moeite met die shit die ze hedendaags maken dan vroeger. Incognito smash en self titled zijn zo vet! Maar ja ik ben dan ook van de oude garde
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:49 schreef Ixnay het volgende:
Ik zou ook wel een NOFX Tournament willen houden.
Maar zullen daar genoeg mensen aan meedoen?
omg, waarom wel offspring maar niet nofx??quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:49 schreef Ixnay het volgende:
Ik zou ook wel een NOFX Tournament willen houden.
Maar zullen daar genoeg mensen aan meedoen?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:20 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
self esteem moet trouwens ook de finale in
quote:
Zou het opvallen als binnen 10 minuten Shedfire00 tot en met Shedfire83 allemaal gaan posten?quote:Op zondag 4 september 2005 18:59 schreef knox_ het volgende:
je zou bijna een kloon aan gaan maken om de doorslag te geven
Self Esteem is niet van Americana hoor.quote:Op maandag 5 september 2005 00:20 schreef ErikT het volgende:
Self Esteem & Gone Away
2 nummers van AmericanaLekker Offspring.
Gone away toch ook niet? of ben ik nou gekquote:Op maandag 5 september 2005 09:56 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Self Esteem is niet van Americana hoor.![]()
smashquote:Op maandag 5 september 2005 10:16 schreef Kletz het volgende:
volgende keer een platen toernooi i.p.v. een nummer wedstrijd
idd lijkt me duidelijk. Wel DE plaat waarmee ze bekend zijn geworden, maar ja dat neemt niet weg dat dat de beste plaat is die ze gemaakt hebben.quote:
Ik ken die hele plaat uit mn hoofd, zo vaak heb ik hem geluistertquote:Op maandag 5 september 2005 10:31 schreef Kletz het volgende:
[..]
idd lijkt me duidelijk. Wel DE plaat waarmee ze bekend zijn geworden, maar ja dat neemt niet weg dat dat de beste plaat is die ze gemaakt hebben.
Smash, Genocide en It'll Be a Long Time zijn de veste nummers!
Maar ok back ontopic. sorry.
ik denk dat iedereen dat wel kentquote:Op maandag 5 september 2005 10:34 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ik ken die hele plaat uit mn hoofd, zo vaak heb ik hem geluistertBad Habit had van mij in de finale mogen komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |