quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:20 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
self esteem moet trouwens ook de finale in
quote:
Zou het opvallen als binnen 10 minuten Shedfire00 tot en met Shedfire83 allemaal gaan posten?quote:Op zondag 4 september 2005 18:59 schreef knox_ het volgende:
je zou bijna een kloon aan gaan maken om de doorslag te geven
Self Esteem is niet van Americana hoor.quote:Op maandag 5 september 2005 00:20 schreef ErikT het volgende:
Self Esteem & Gone Away
2 nummers van AmericanaLekker Offspring.
Gone away toch ook niet? of ben ik nou gekquote:Op maandag 5 september 2005 09:56 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Self Esteem is niet van Americana hoor.![]()
smashquote:Op maandag 5 september 2005 10:16 schreef Kletz het volgende:
volgende keer een platen toernooi i.p.v. een nummer wedstrijd
idd lijkt me duidelijk. Wel DE plaat waarmee ze bekend zijn geworden, maar ja dat neemt niet weg dat dat de beste plaat is die ze gemaakt hebben.quote:
Ik ken die hele plaat uit mn hoofd, zo vaak heb ik hem geluistertquote:Op maandag 5 september 2005 10:31 schreef Kletz het volgende:
[..]
idd lijkt me duidelijk. Wel DE plaat waarmee ze bekend zijn geworden, maar ja dat neemt niet weg dat dat de beste plaat is die ze gemaakt hebben.
Smash, Genocide en It'll Be a Long Time zijn de veste nummers!
Maar ok back ontopic. sorry.
ik denk dat iedereen dat wel kentquote:Op maandag 5 september 2005 10:34 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ik ken die hele plaat uit mn hoofd, zo vaak heb ik hem geluistertBad Habit had van mij in de finale mogen komen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |