abonnement Unibet Coolblue
pi_30660260
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 11:53 schreef Phoenixjuh het volgende:
Hmmm, zoiets had ik een keertje aan. Maar dat was van het merk Daniele Alessandrini. Paste alleen niet :s
Op de site van Daniele Alessandrini gezocht + google maar kon niks vinden wat er iets van weg ha d
pi_30661951
Ik zoek een leren jas(je). Hij moet van glad leder zijn, strak model. Het valt echter niet mee om iets leuks te vinden. Ik woon in Utrecht en ben in een paar zaken geweest, namelijk in de Choorstraat, op Vredenburg en tegenover de Mediamarkt in Hoog Catharijne.

Wat me opviel was dat de leerbusiness blijkbaar een branche op zich is want ik trof overal een ontzettende slijmverkoper aan die ging zeggen hoe geweldig mij zijn producten wel niet stonden. Al die zaakjes leken erg op elkaar hoe ze met klanten omgingen enzo. Bovendien werd overal het accent nogal op prijs gelegd. Uiteraard een heel nobel streven, echter ik ben niet in de 1e plaats op zoek naar een goedkope jas, maar naar een coole jas. Ik koop zo'n jack voor langer dan 1 jaar dus het mag best wat kosten.

Ik denk dus dat ik een beetje de verkeerde zaken bezoek ofzo. Weet iemand waar ze mooie leren jassen hebben en waar ze zich dus niet op het koopje volk richten? Het mag ook wel in een andere stad zijn.

Het jasje wat die jongen aanheeft na een paar minuten vind ik heel mooi:
http://www.6pack.tv/Default.asp?cid=10&pag=11&log=204&cont=viewLog

[ Bericht 3% gewijzigd door smvs op 17-09-2005 13:46:14 ]
pi_30670599
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 11:21 schreef benenjerryijs het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik zoek deze jas of iets wat er op lijk

ps. sorry voor de grote platen, maar dan is het beter te zien
G-star heeft wel zulk soort jassen, misschien is deze zelfs wel van G-star.

Weet iemand verkoopadressen van Adidas Y-3 omgeving Den Haag? Ik heb wel al op de site gekeken, maar misschien zijn er wel meer winkels die 't verkopen.
La mode se démode, le style jamais.
pi_30680343
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 12:02 schreef benenjerryijs het volgende:

[..]

Op de site van Daniele Alessandrini gezocht + google maar kon niks vinden wat er iets van weg ha d
Het was ook een zomercollectie, maar ik heb zelf ook via internet opgezocht, maar kon het ook niet vinden. Ach ja, dan maar een ander toch.
pi_30683022
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:49 schreef Seauphie het volgende:

[..]

G-star heeft wel zulk soort jassen, misschien is deze zelfs wel van G-star.

Weet iemand verkoopadressen van Adidas Y-3 omgeving Den Haag? Ik heb wel al op de site gekeken, maar misschien zijn er wel meer winkels die 't verkopen.
Tis helaas geen G-star.. vind op de site van g-star ook niks wat er uberhaupt op lijkt
pi_30692276
quote:
Op woensdag 7 september 2005 16:09 schreef Scarface_ het volgende:
[afbeelding]
Heeft iemand dit jackje al bij de H&M geizen? Het is van de nieuwe winter collectie
Hoe moet je eigenlijk de nieuwe wintercollectie bekijken bij http://www.hm.com Ik kom er echt niet uit
pi_30698187
waar kan je shits halen met bv

de M van de Mc alleen dan staat er marijana, im lovin it

of ipv Heineken Heneuken ?
  zondag 18 september 2005 @ 20:16:17 #58
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_30706105
Weet iemand waar ik Converse tactical boots kan vinden? (of iets wat er op lijkt)

Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_30706534
Ik ben op zoek naar longsleeve t-shirts met muts, van dunne stof dus zodat je ze goed ergens onder andere t-shirts kan dragen. Iemand die mij kan helpen?
  vrijdag 30 september 2005 @ 15:40:31 #60
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31061439
Schop!

Dit topic wordt blijkbaar niet zo vaak meer gelezen, maar toch ff proberen.
Ik ben op zoek naar een zwarte colltrui van JC Rags (deze)

Nou heb ik in Eindhoven alle winkels die JC Rags hebben al geprobeerd, maar nergens hebben ze hem, wie weet waar ik hem wel kan krijgen of ligt ie gewoon nog niet in de winkel?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_31078143
Ik vraag me af of Chippy nog bestaat/verkocht wordt. Toen ik 12 was vond ik dat altijd een erg leuk merk en ik heb er toen een jas van gehad.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31078651
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:40 schreef Molluck het volgende:
Schop!

Dit topic wordt blijkbaar niet zo vaak meer gelezen, maar toch ff proberen.
Ik ben op zoek naar een zwarte colltrui van JC Rags (deze)

Nou heb ik in Eindhoven alle winkels die JC Rags hebben al geprobeerd, maar nergens hebben ze hem, wie weet waar ik hem wel kan krijgen of ligt ie gewoon nog niet in de winkel?
Ik denk dat even naar de D.E.P.T. winkel moet, helaas niet in Eindhoven maar wel in Breda en Den Bosch..
pi_31079508
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 09:20 schreef So_Addictive het volgende:

[..]

Ik denk dat even naar de D.E.P.T. winkel moet, helaas niet in Eindhoven maar wel in Breda en Den Bosch..
Wordt er in de DEPT Winkels ook JC RAGS verkocht dan?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:28:46 #64
100623 The_Mich
Vakmanschap door meesterschap!
pi_31080371
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:40 schreef Molluck het volgende:
Schop!

Dit topic wordt blijkbaar niet zo vaak meer gelezen, maar toch ff proberen.
Ik ben op zoek naar een zwarte colltrui van JC Rags (deze)

Nou heb ik in Eindhoven alle winkels die JC Rags hebben al geprobeerd, maar nergens hebben ze hem, wie weet waar ik hem wel kan krijgen of ligt ie gewoon nog niet in de winkel?
Anders bel je even naar de importeurs van JC Rags....Want (als ik me niet vergis) staat er op de site een produktcode bij....Dus die mensen hebben dat zo voor je opgezocht...Succes1
When I was praying to myself, I suddenly realised: I am God!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:45:16 #65
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31080826
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 10:46 schreef Phoenixjuh het volgende:

[..]

Wordt er in de DEPT Winkels ook JC RAGS verkocht dan?
Ja

en So_Addictive: dat was ik inderdaad ook van plan, maar ik heb in het weekend weinig tijd, dus dat zal dan in de herfstvakantie worden...ik had gehoopt in de tussentijd wat dichter bij huis te vinden
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_31086119
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 10:46 schreef Phoenixjuh het volgende:

[..]

Wordt er in de DEPT Winkels ook JC RAGS verkocht dan?
Jij bent zeker nog nooit in een D.E.P.T. winkel geweest ...

Het antwoord: Ja er wordt heel veel JC Rags verkocht .
pi_31086415
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:01 schreef So_Addictive het volgende:

[..]

Jij bent zeker nog nooit in een D.E.P.T. winkel geweest ...

Het antwoord: Ja er wordt heel veel JC Rags verkocht .
Nou DEPT is de vrouwenlijn, en meestal als ik voor de deur staat lijkt het ook een vrouwenwinkel, dus nooit naar binnen geweest. Maar zal volgende keer even naar binnen gaan, JC Rags zijn wel leuke kleding, heb d'r ook een paar.
pi_31093587
J.C. Rags is de herencollectie van D.E.P.T.

Oja, ik heb vorige maand een coltrui van J.C. Rags gekocht bij de Bijenkorf in Den Haag...?
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 21:04:49 #69
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_31096617
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:30 schreef Casparovvv het volgende:
J.C. Rags is de herencollectie van D.E.P.T.

Oja, ik heb vorige maand een coltrui van J.C. Rags gekocht bij de Bijenkorf in Den Haag...?
Bij de Bijenkorf? Hmnn, bij de Bijenkorf in Eindhoven hebben ze hem niet
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  woensdag 5 oktober 2005 @ 17:51:11 #70
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_31209910
ik zoek een paar schoenen van puma, ze lijken wel wat op converse all stars.
ze lagen bij de perry sport in haarlem maar daar hadden ze me maat niet meer, ik kan helaas geen plaatje vinden en in de perry sport groningen hebben ze ze niet :S
pi_31263067
Ik zoek een winkel in Nederland, het liefst dicht bij Rotterdam, die Rocawear kleding verkoopt. Ik ben namelijk opzoek naar een sweater die Spacekees draagt in zn video 'ik wil een meisje', die grijze met alleen het linkerarm blauw. Gister zag ik hem ook met die trui op The Box in een of ander programma met partysquad.
pi_31270874
ik ben op zoek naar een jas die er ongeveer zo uit ziet, maar dan in een andere kleur (geen zwart)
esprit verkoopt ze helaas alleen in het zwart..

pi_31277463
Ik zoek een paar zwarte lacoste schoenen in Arnhem. Iemand?
It's a casual life...
pi_31278688
Ik zoek geen kledingstuk,maar een juweel, meer bepaald het kruisje van Sarah Michelle Geller uit de film van Cruel Intentions.
  zondag 9 oktober 2005 @ 10:37:29 #75
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_31303456
Ik heb op school een jongen gezien met een rood shirt waarop een lap tekst stond als in:

fuck me fuck you
fuck love fuck war
fuck power (blablabla)
fuck fuck me

etc.

Enig idee waar je zoiets kunt halen?
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')