jammer dat je zelfs niet eens grappig bent, houd je nou maar bezig met allerlei irrationele prut als dit, dan betrapt niemand je. Je ongelijk is bewezen, daar kan je blijkbaar niet tegen, je gaat niet meer in op de inhoud, op argumenten, maar je reageert irrationeel en asociaal. Nu zet ik er 'n punt achter want dit zielige gezeik van jou is te laag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:42 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Jij denkt? Ik dacht nog dat je niet kunt denken.
Ja daar had ik al in gekeken, maar daar stond niet echt wat leuks bij vond ik. Maar ik zal daar dan nog eens een cross post plaatsenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mischien zie je wat leuks in Het grote winterjassentopic
Nu het steeds kouder begint te worden zoek ik een college-style cardigan/ sweater met capuchon, om onder een colbertje te dragen. Wie weet leuke (goedkope) merken/ winkels?
Ja blijf maar weg, schuil maar in een hoekje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:11 schreef squatt3r het volgende:
[..]
jammer dat je zelfs niet eens grappig bent, houd je nou maar bezig met allerlei irrationele prut als dit, dan betrapt niemand je. Je ongelijk is bewezen, daar kan je blijkbaar niet tegen, je gaat niet meer in op de inhoud, op argumenten, maar je reageert irrationeel en asociaal. Nu zet ik er 'n punt achter want dit zielige gezeik van jou is te laag.
Volgens mij heeft seventyfive die kicks. Maar je kan ze voor de zekerheid even een mailtje sturen of bellen. Check www.seventyfive.nlquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:29 schreef MotionMan0 het volgende:
[afbeelding]
ik zoek deze supreme vans, heeft iemand een idee waar ik deze kan kopen? of via internet bestellen?(ergens in europa). I NEEEED THEM, het zijn immers de mooiste schoenen ooit gemaakt
bedanktquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Volgens mij heeft seventyfive die kicks. Maar je kan ze voor de zekerheid even een mailtje sturen of bellen. Check www.seventyfive.nl
die zijn wel gruw jaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:16 schreef Spade het volgende:
Iemand enig idee waar ik de Dassler/Van Slobbe Puma's kan kopen in Nederland? Ik vond namelijk na wat zoekwerk mit Google deze leiPe schoenen. Alleen kwam ik alleen maar Japanse sites tegen waar ze op stonden. Iemand enig idee óf deze schoenen wel in Nederland te koop zijn en zoja waar ergens. (BTW: ik kom uit omgeving Eindhovendegekstûh)
[afbeelding]
met rits heb ik hem laatst in het wit gekocht bij de H&M, 2 tientjes. ze hadden hem ook in het grijs, ook zonder ritsquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:02 schreef Molluck het volgende:
Ik zoek nog een standaard vest met capuchon in het grijs...zonder bedrukking ofzo, gewoon basic
Ok bedankt!quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:17 schreef Whoho het volgende:
[..]
met rits heb ik hem laatst in het wit gekocht bij de H&M, 2 tientjes. ze hadden hem ook in het grijs, ook zonder rits
ik zoek zelf zo'n soort 'truitje'
[afbeelding]
iemand tips?
Bij de We hebben ze op het moment truien/shirts met zo'n motiefquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:17 schreef Whoho het volgende:
[afbeelding]
iemand tips?
Stingquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:17 schreef Whoho het volgende:
[..]
[afbeelding]
iemand tips?
Ga gewoon naar de Boutique, lui varkenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:05 schreef JaWi het volgende:
Waar verkopen ze (op waarschijnlijk de boutique na) lacoste schoenen?
Van alle personen hier was jij de enige die niet hoefde te antwoordenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:16 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de Boutique, lui varken![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Van alle personen hier was jij de enige die niet hoefde te antwoorden.
over al als ik me niet vergis, open32 iig, esprit heeft ze ook.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:17 schreef Whoho het volgende:
[..]
met rits heb ik hem laatst in het wit gekocht bij de H&M, 2 tientjes. ze hadden hem ook in het grijs, ook zonder rits
[afbeelding]
iemand tips?
Burberry of hoe je het ook schrijftquote:Op maandag 12 september 2005 08:08 schreef gfo het volgende:
[..]
Wss in pc hooftstraat bij de winkel 3 deuren naast shoebaloo (wete naam ff zo nie) aan linker kant als je voor shoebaloo staat.
Wie wete waar je in rotterdam of in breda dit petje kan halen?
[afbeelding]
[afbeelding]
die LQS hebben ze toch bij de invito?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:27 schreef Coconut het volgende:
Heeft iemand deze kleur (cognac) laarzen van Le coq sportif ergens gespot?
[afbeelding]
Shoebalaloe in Amsterdam heeft zequote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:16 schreef Spade het volgende:
Iemand enig idee waar ik de Dassler/Van Slobbe Puma's kan kopen in Nederland? Ik vond namelijk na wat zoekwerk mit Google deze leiPe schoenen. Alleen kwam ik alleen maar Japanse sites tegen waar ze op stonden. Iemand enig idee óf deze schoenen wel in Nederland te koop zijn en zoja waar ergens. (BTW: ik kom uit omgeving Eindhovendegekstûh)
[afbeelding]
quote:Op zondag 13 november 2005 17:28 schreef steve2003 het volgende:
ik zoek ook een sjaal, maar dan het liefst eentje die overal bij past
Derenzoquote:Op zondag 23 oktober 2005 19:25 schreef Samonsuke het volgende:
ik zat vanochtend te zappen en toen zag ik bij "de kids top 20" yes-r samen met lorenzo (die neger) ofzoiets zitten. Die lorenzo had een t-shirt aan met een parodie op de "jesus is my homeboy" tshirts, deze was met een afbeelding van tupac en daar stond onder "tupac is my homeboy". Hij was verder in dezelfde stijl als het jesus is my homeboy tshirt. Weet iemand waar je die tupac versie kan kopen? Zo ziet die van Jezus er uit: [afbeelding].
Is dat niet gewoon zelfgemaakt?quote:Op zondag 13 november 2005 20:27 schreef diesel82 het volgende:
Ik zoek een zwart shirt, met een beetje in "voetbalstijl" de naam van een dj erop, bv pavo, zany of luna. En dan daaronder een nummer. Heb m al eens voorbij zien komen hier op fok, maar kan m niet meer vinden
in het centrum zijn ze vast te vindenquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:54 schreef Adrian het volgende:
Ik ben op zoek naar polo's van LaCoste.
Aangezien ik zaterdag naar Eindhoven ga, weet er iemand daar een winkel?
Granvillequote:Op dinsdag 15 november 2005 11:54 schreef Adrian het volgende:
Ik ben op zoek naar polo's van LaCoste.
Aangezien ik zaterdag naar Eindhoven ga, weet er iemand daar een winkel?
quote:Heren
Small (b = 50 x h = 70 cm)
Medium (b = 53 x h = 75 cm)
Large (b = 55 x h = 75 cm)
X-Large (b = 60 x h = 76 cm)
XX-Large (b = 53 x h = 81 cm)
X-Large, anders zit ie zo krap!quote:Op woensdag 16 november 2005 17:17 schreef Ewaldus het volgende:
ik vind deze vraag niet echt de moeite waard voor een nieuw topic, maar ik wil dus een t-shirt op internet kopen (PartySquad).
Ik meet een shirt op vanmij zelf en die zit goed en kom op: 57 breed en 68 hoog (cm).
Welke maat moet ik nemen?
[..]
ik zou denk ik large doen, shirts rekken vaak nog wat op in de wasquote:Op woensdag 16 november 2005 17:17 schreef Ewaldus het volgende:
ik vind deze vraag niet echt de moeite waard voor een nieuw topic, maar ik wil dus een t-shirt op internet kopen (PartySquad).
Ik meet een shirt op vanmij zelf en die zit goed en kom op: 57 breed en 68 hoog (cm).
Welke maat moet ik nemen?
[..]
Dat mensen nog steeds die Lacoste sneakers halenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:44 schreef Smaakpolitie het volgende:
Ik wil die witte Lacoste sneakers nog ff halen, hoe veel zijn die?
![]()
Broekman Utrecht, pullovers met blousenquote:Op zaterdag 19 november 2005 01:37 schreef steve2003 het volgende:
ik ben nog steeds op zoek naar een winkel waar ze een hoop sjalen verkopen... iemand?
wat ik ook zoek zijn pull overs, het liefst die verkocht worden in combinatie met overhemden... iemand winkels waar dit alles te vinden is?
bijenkorf amsterdam zag ik laatst wel veel van dat soortquote:Op donderdag 10 november 2005 17:27 schreef Coconut het volgende:
Heeft iemand deze kleur (cognac) laarzen van Le coq sportif ergens gespot?
[afbeelding]
shirtshop.nl kun je ze zo laten drukken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:08 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Ik zag laatst iemand in de stad en die had een T-Shirt aan met de opdruk 'Slikken kreng, het is geen accuzuur' Ik heb al lopen speuren op internet, maar niks kunnen vinden.
America Today heb ik ook wel zoiets gezien.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:25 schreef Molluck het volgende:
Ik zag laatst iemand met een gestreepte longsleeve, donkerblauw met wit/heel lichtblauw...
Het zag er vrij standaard uit, H&M of Jack&Jones ofzo? Ik ben vergeten te vragen waar hij hem vandaag had
Nog een tweede en laatste pogingquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:43 schreef defender het volgende:
Ik weet niet of hier een centraal topic voor is, maar ik post het hier maar. Ik zag pas iemand lopen met een soort armband-horloge, waarop een lichtkrant balkje zat. Je zag om en om de tijd en een tekst voorbij scrollen. Wie weet waar deze te koop is ? Ik kan hem tot nu toe nergens vinden.
Alvast bedankt !
Ik zag bij de Fossil Store iets dergelijks, maar het is niet echt wat jij zoekt. Ik denk, ik reply toch maar ff want het is al de tweede keer, maar het voldoet niet helemaal aan de beschrijvingquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:31 schreef defender het volgende:
[..]
Nog een tweede en laatste pogingWil m zo graag vinden !
iemand die dus weet waar ik zoiets kan kopen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:56 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
shirtshop.nl kun je ze zo laten drukken.
ik zoek overigens zo'n retro muts.![]()
[afbeelding]
Niet zomaar in een winkel denk ik... Probeer het eens bij een legerdump. Of anders via eBay of iets.quote:Op maandag 28 november 2005 15:00 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
iemand die dus weet waar ik zoiets kan kopen?
Een kennis van mij is inkoper bij een of ander Zweeds bedrijf voor bedrijfskleding in extreme bedrijfstakken zoals de olieindustrie. Heeft exact deze mutsen kunnen bestellenquote:Op maandag 28 november 2005 15:00 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
iemand die dus weet waar ik zoiets kan kopen?
gevondenquote:Op donderdag 1 december 2005 21:34 schreef gtsmrt het volgende:
Weet iemand een winkel in/rond eindhoven/helmond waar ze axcent of scandinavia horloges verkopen?
www.axcent.se
Gewoon bij de V&Dquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:56 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
shirtshop.nl kun je ze zo laten drukken.
ik zoek overigens zo'n retro muts.![]()
[afbeelding]
http://www.namebelt.nl/site/index/quote:Op zondag 4 december 2005 14:21 schreef Springsteen27 het volgende:
Ik ben op zoek naar een zaak die riemen maakt zoals afgebeeld op onderstaande foto...met je eigen naam erop dus!
Het schijnt bij redelijk wat zaken te kunnen, maar ik ben er nog geen tegen gekomen. Dus als iemand raad weet...dan is die raad van harte welkom!
[afbeelding]
Wauw!! Echt super bedankt...bestelling is reeds onderwegquote:
Bij de H&M ... maar wel bij de vrouwen accesoires kijkenquote:Op maandag 5 december 2005 23:16 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[afbeelding]
Het haarbandje dus... iemand?
http://www.factoryfacts.nl/ (zoekterm: the factory + amersfoort)quote:Op donderdag 8 december 2005 13:47 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek geen kledingstuk maar de website van de keldingzaak the Factory. Omdat het zo'n standaard naam is is het lastig te googlen. Ze zitten 3x in amsterdam en 1x in amersfoort.
alvast bedankt.
Die hebben ze bij de meeste herenwinkels wel, Jack&Jones, WE, H&Mquote:Op donderdag 8 december 2005 12:37 schreef Scarface_ het volgende:
Waar vind ik kralenkettingen voor mannen?
Je kunt ze ook bij sportzaken kopen, Puma bijvoorbeeld heeft ze in een verpakking met verschillende kleuren.quote:
Naar mijn weten hangt er 1 in het donkerblauw bij de score in Utrecht...quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:45 schreef musicvideocode het volgende:
Weet iemand waar ik die broek kan kopen op het linkerplaatje die zwarte broek??
Leuke broeken maar geloof me is een heel dure kleding lijn!quote:Op zondag 11 december 2005 15:46 schreef Rad3oN het volgende:
[..]
Naar mijn weten hangt er 1 in het donkerblauw bij de score in Utrecht...
http://www.freshcotton.com/quote:Op zondag 11 december 2005 22:13 schreef femmerink het volgende:
Weet iemand toevallig een Nederlandse online shop die Paul Frank truien verkoopt? Ik wil er namelijk nog 1tje bij kopen en geen zin om weer helemaal de stad in te gaan.
de Only heeft soms lengte 36.. misschien kun je daar eens kijkenquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:25 schreef nectarientje het volgende:
ik zoek winkels waar ze extra lange broeken (dames) verkopen.. De miss Etam en de promiss hebben me helaas niet kunnen helpen (wel goede lengte, niet de broek die ik zoek)
Ik zoek een wat nettere broek die dus lang genoeg is. Nog meer zaken met extra lengte?
En voor mij dan die shirtjes rechtsquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:45 schreef musicvideocode het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand waar ik die broek kan kopen op het linkerplaatje die zwarte broek??
quote:Op maandag 12 december 2005 17:56 schreef mic_forever het volgende:
H&M
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |