quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:18 schreef Rtificial het volgende:
Mooie jas, die Ralph Lauren. Erg mooi.
Gebruik je die als winterjas? Die heeft een hele foute stof als het gaat sneeuwen hoor!quote:
Ja, ik zag hem al heel lang in het collectionbook staan, maar de jassencollectie staat nu ook 'gewoon' op de site: http://www.d-e-p-t.com/en/men_view.php?SID=20050&PID=109111&MID=100101&CID=232quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:10 schreef Steve.Porter het volgende:
vet, die eerste jas van JC Rags
Heb er 2, deze voor als het niet sneeuwt / hard regent. Andere gebruik ik als het hard regent en sneeuwt. Zal deze denk ik 90% van de tijd dragen ofzow ^^quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:05 schreef Molluck het volgende:
[..]
Gebruik je die als winterjas? Die heeft een hele foute stof als het gaat sneeuwen hoor!
Ik denk dat die nog moet komen, wacht een paar weken/maanden totdat het winterseizoen echt begint, ik vind deze ook heel gaaf...quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:39 schreef Blaxje het volgende:
Mensen, wie weet waar ik deze jas van G-Star kan krijgen:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:02 schreef berent het volgende:
[afbeelding]
Cashmere met Goretex:
[afbeelding]
Comme de Carcons X The North Face:
[afbeelding]
[afbeelding]
En natuurlijk Burton:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi mooi mooi, wat heeft die gekost? Betwijfel alleen of die wel zo warm zal zijn...quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:43 schreef IllI het volgende:
[afbeelding]
Ralph Lauren jas gekocht afgelopen zomer (uiteraard voor de winter) in US
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |