Ze gaan morgen trouwenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:01 schreef Killer_Mom het volgende:
gefeliciteerd, hoeveel jaar?
dat vraag ik ook, hoeveel jaarquote:
Owquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:06 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dat vraag ik ook, hoeveel jaar......
quote:Op vrijdag 2 september 2005 07:51 schreef Klonk het volgende:
ik werd om half 5 vanmorgen bijna opgevreten door Pien, ze heeft scherpe tandjes en de vinger van het baasje die moet dood
pak een dun stokje ofzo, vinden ze te gek en ze kunnen niet krabbenquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:58 schreef Klonk het volgende:
m'n arm en hand zien er ondertussen uit als een kruising tussen een junk en een goth in moeilijkheden
ook heerlijk allemaal van die vage geluiden in de woonkamer dat je denkt van waar is ze nu weer mee bezigquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:22 schreef Spindizzy het volgende:
Ooohja! Toiletrollen moeten DOOD!DOOD!DOOD! Is een universele kittenregel
da's goed nieuws Inkiequote:Op vrijdag 2 september 2005 12:04 schreef inkie1010 het volgende:
Hihi die miauwerds!!
Nieuws over Tijgertje: Het gaat heel goed met hem! Hij was al ontsnapt uit de bench en kon zelfs alweer aardig lopen!!!
Geweldige foto'squote:Op vrijdag 2 september 2005 13:33 schreef Nonneke het volgende:
Was bezig op zolder met wat dozen, en toen had Pipo ook een doosje gevonden![]()
[afbeelding]![]()
Met Stinkerd heb ik vanmorgen geoefend voor het Put Stuff On Your Cat topicdie schaar zit in het tasje hoor
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:31 schreef Spindizzy het volgende:Wat een dotjes. Die ene heet Pim toch? En die andere? En kom je volgende keer ook op de meet?
Ja, van boven naar beneden, Fa Shi (zwart), Sylver (bruin/zwart), Pim (bruin), en wil best een keer op een meeting komen met de hondjes, maar dan komt mn moeder (BeejEm) ook mee, want ze zijn nogal bang uitgevallen naar alles wat beweegd, en hou ze dan egnie in mn eentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zullen we dan eerlijk ruilen ? jij die van mij, en ik Casper en Smek![]()
ach luisteren luisteren.....als je zegt HIER !! en ze rennen weg, is dat luisteren ??quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:36 schreef Spindizzy het volgende:
Oja, die namen wist ik wel. Zijn de jouwe verder wel netjes opgevoed? Dan wil ik misschien wel een puberpupje ruilen voor 1 die goed kan luisteren
Nog gefeliciteerd trouwensquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:40 schreef Spindizzy het volgende:
Zo ja dan is Casper eigenlijk best goed in luisteren
ja schildpadjes in een vijver is echt super leuk ! in de winter zitten ze binnen in aquaria's, al zijn we nu opzoek naar een vijverbak zodat we een binnenvijver voor ze kunnen maken voor de wintermaanden, dan hoeven ze ook niet uit elkaarquote:
Niet eens ?? Heb een boel diertjes hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:30 schreef kissa het volgende:
Nonneke, ik wist helemaal niet dat jij honden hebt![]()
Wat een leukerds.![]()
als ik het geld en de ruimte toch eens hadquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:44 schreef Uhmmie het volgende:
nonneke: ooit gedacht een dierentuin te openen?
ik krijg altijd commentaar dat ik te veel beesten heb.. maar volgens mij valt het reuzemee
alsin.. 2 katten, 2 vogelspinnen en 2 baardagamen....
en hopelijk binnekort nog een agaampje erbij ook \o/
(maar die dingen zijn belachelijk geprijst.. dus weet nog niet hoe ik dat ga doen)
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:26 schreef rena het volgende:
De ideale smoes om onder wandelen uit te komen en schaapjes te kijken, een nieuwe hondencursus![]()
[afbeelding]
Eerst doe je alsof je echt echt echt moet!
[afbeelding]
Vervolgens doe je alsof je klaar bent, maar het nog niet zeker weet...
[afbeelding]
En dan besluit je om je baasje te foppen en toch nog maar een tijdje zo te blijven zitten![]()
En nog een van het boeffie zijn voorkant![]()
[afbeelding]
Zijn wij zo saai danquote:
d;r zijn speciale broekjes voor loopse hondjesquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:49 schreef Tinkerbell het volgende:
Iemand ervaring met bloed van een witte muur halen (met latex erop)?
Ayla is zo loops dat bloedspetters in het rond zwaaien (net als je je huis hebt schoon gemaakt natuurlijk ook nog es). Nog ff en ik trek d'r een broekje aan![]()
Wat liefquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:32 schreef Tinkerbell het volgende:
PS: Mijn vriendin kwam vanochtend een bosje rozen brengen. Twee donkerrode rozen voor mij en Havoc, een roze voor Ayla, vier oranje voor Solo, Lotje, Tardis en Piper en één lieve gele voor 'de grote onbekende'
Wat ontzettend lief!quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:32 schreef Tinkerbell het volgende:
PS: Mijn vriendin kwam vanochtend een bosje rozen brengen. Twee donkerrode rozen voor mij en Havoc, een roze voor Ayla, vier oranje voor Solo, Lotje, Tardis en Piper en één lieve gele voor 'de grote onbekende'
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:32 schreef Tinkerbell het volgende:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:24 schreef inkie1010 het volgende:
Bluezz wat een ontzettend coole schoenen!!!!! Prachtige foto's ook!
Nogmaals B&G heeeeel veel geluk samen!!!
quote:Op zondag 4 september 2005 13:45 schreef Bluezz het volgende:
Rena, er zijn meerdere mensen in mijn omgeving ziek/verkouden, eerst heb je een kwakkel natte zomer en dan ineens erg warm, onzebinnen- thermostaten kunnen dat niet aan volgens mij
Dat heb je niet!quote:Op maandag 5 september 2005 14:09 schreef Spindizzy het volgende:
Misschien heb ik hem wel veel te veel en te lang laten lopen toen hij nog piepklein was. Of hem te lang het verkeerde voer gegeven.
quote:Op maandag 5 september 2005 15:22 schreef jolene het volgende:
Ik heb Miss-D even een mailtje gestuurd met een plaatje
Zegt mevrouw 'jemoetjenietschuldigvoelenoverdingenwaarjeniksaankandoen' (weet je nog)quote:Op maandag 5 september 2005 15:30 schreef Spindizzy het volgende:
Ja maar... maar... Als ik me niet kan aanstellen en me schuldig kan voelen is er toch ook niks aan? Mijn moeder is katholiek, schuldgevoelens zitten me in het bloed.
Jij bent de minst aanstellerige aanstellert in de geschiedenis van aanstellertsquote:
Ja, met tuin.quote:Op maandag 5 september 2005 15:49 schreef Spindizzy het volgende:
Lekker hoor. Heb je ook zeker wel een tuin erbij?
Yup, zoiets jaquote:Op maandag 5 september 2005 17:07 schreef Uhmmie het volgende:
das toch zo'n soort van afscheiding die een vervelende toon geeft als het beestje door de "afscheiding" loopt
je ziet hier verder niets van.. alleen poes hoort het op het moment dat hij er over heen wil
quote:Op zondag 4 september 2005 22:50 schreef Bluezz het volgende:
Die weg Rena, lijkt erg veel op Lakerveld, bij Lexmond
je bent niet de enige hoorquote:Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef Nonneke het volgende:
zow ik ga mn flesje ijswater uit de vriezer toveren en fijn een stukje slapen
Slaap Lekker Mooie Dromen voor straks mensjes![]()
morgen lading zakdoekken mee, ben vannacht verkouden geworden, echt belachelijk buiten pleuren de mussen dood van het dak van de hitte en ik wordt verkouden![]()
![]()
ja iedereen wordt weer ziek ofzoquote:Op dinsdag 6 september 2005 07:22 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
je bent niet de enige hoor
en buiten verkouden heb ik me gistermiddag bijna ziekgemeld omdat mijn maag zulke rare rondjes aan het draaien was dat ik continu het gevoel had dat er, one way or the other, gewoon iets uit MOEST
gelukkig alles binnen gebleven.. en thuis ging het alweer stukje beter
dus zo tochmaar weer gewoon werken
tis ook erg warm op kantoor.. misschien dat het daarvan komt
Waarom kan een kat niet? Woon je te klein? Dikkequote:Op dinsdag 6 september 2005 02:30 schreef Troeta het volgende:
Wou dat ik katten kon nemen, die gaan als het goed gaat niet zo snel dood, ik hecht me zo erg aan m'n beestjes.
Ja, weet ik ook wel, maar tis mijn gevoel, misschien dom, maar ik vind dat echt van die martelwerktuigenquote:Op maandag 5 september 2005 17:37 schreef Uhmmie het volgende:
nouja.. als hij toch de tuin niet uit gaat.. heeft ie nergens last van
Wat sneuquote:Op dinsdag 6 september 2005 02:30 schreef Troeta het volgende:
Hmm, Meneer Rat is dood, hij heeft vanmiddag een hartstilstand gekregen.
hmm dat zuigt.. weet sinds kort ook wat het isquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:59 schreef Klonk het volgende:
leuk, gisteravond een paniek aanval gehad, zit nu bij te komen onder het genot van een oxazepammetje
Ja maar het is ook verrekte irritant als dingen zomaar opeens anders gaan dan normaalquote:
Kluiffiesquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:12 schreef Syrena het volgende:
En als iemand nog iets weet om het excessief knagen van een Beagle van 7 mnd tegen te gaan: graag!
De kans dat ik daar uberhaupt nog posten ga is vrijwel nihil. Stelletje kutwijven.quote:Op maandag 5 september 2005 15:37 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Jij bent de minst aanstellerige aanstellert in de geschiedenis van aanstellertsAnders zou je wel wat meer posten in Ziek Zwak En Misselijk Zwangerschap en Geboorte
Expres toegevoegd omdat je anders zou schrikkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:40 schreef Spindizzy het volgende:
Hoezo? Er is toch niks?
Oh, je hebt wat toegevoegd... *opgelucht*
Schrik me het lazerus
Soms tijdelijk en dan begint het weerquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:45 schreef Spindizzy het volgende:
Nou, dan moet je hier maar lekker mutsen
Is de misselijkheid al wat minder?
je hebt straks nog iets anders heel kleins dat ook verzorgt moet worden hequote:Op dinsdag 6 september 2005 22:49 schreef Tinkerbell het volgende:
Als ik Pien zie zou ik zo weer een katje willen erbij
(doemaarnietink)
Ik ben gewoon over iedereen weer heengedenderd met m'n knaagOzziequote:Op dinsdag 6 september 2005 22:56 schreef Tinkerbell het volgende:
Das waar Uhmmie
Oh ik moet nog over zoveel dingen hier wat zeggen, Klonk een kussie, en Syrena een kussie, en Jolene gefeli en Inkie gefeli en Troeta een kussie en Rena beterschappie en dan bennnik nogdehelftvergeten
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:14 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
KluiffiesGewoon ordinair een heleboel kluiffies in huis halen. Honden kluiven en knagen tot ze anderhalf - twee jaar zijn achter elkaar door. Daarna wordt het wel wat minder geloof ik (bij Cas wel in ieder geval). Smek kluift rustig echt uren achter elkaar door en ik heb dan ook overal in huis kluiven en flossies liggen voor hem.
2 seconden. Ik zweer het je, TWEE hele seconden! Toen sleurde hij een tak mee naar binnen, alsof ie wilde zeggen: hebben ze dat niet in deze smaak?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:23 schreef Spindizzy het volgende:
Ozzie
Is een Nylabone niet wat voor Oz?
Nee, dat nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:37 schreef Spindizzy het volgende:
Hoef je ook niet bang te zijn dat Saar je bloemkooltjes opgraaft en opvreet
Smek leeft zich altijd helemaal uit op zijn flos. Keihard schudden met zijn kop (DOOD!DOOD!DOOD! JE MOET DOOD STOMME FLOS!quote:Op woensdag 7 september 2005 09:15 schreef Auticia het volgende:
Binnen speelt hij graag met zijn kong, treatball of floss, vooral met die laatste kan hij zich zo uitsloven.
en bedanktquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:39 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
De kans dat ik daar uberhaupt nog posten ga is vrijwel nihil. Stelletje kutwijven.
dag 2 na een paniekaanval is voor mij altijd de ergste, dag 1 kan m'n vriendin er altijd bij zijn, goeie baas die het weet en d'r altijd vrij geeft, dag 2 ben ik alleen thuis en zit nog lichtelijk verdoofd om me heen te kijken, schrikkend van de domste dingenquote:Op woensdag 7 september 2005 09:15 schreef Auticia het volgende:
Ik lees trouwens dat ik gezegend ben met een hond in de puberteit die niet sloopt! (Hoewel Spike wat ouder is nu).
Hji heeft alleen de tuin verbouwd, maar de meubels etc zijn allemaal nog heel. Buiten sloopt hij vooral alle planten, hij heeft 2 keer een kabel doorgeknaagd en een paar kuilen gegraven.
Verder liggen er buiten een boel bullepezen en een floss-touwen. Binnen speelt hij graag met zijn kong, treatball of floss, vooral met die laatste kan hij zich zo uitsloven.
Nonneke, al wat opgeknapt? Klonk, jij ook weer een beetje bekomen?
Ik heb het niet over jou en bedoelde niet het Z&G-topic. Wel het mod-topic met dat kinderachtige gedoe over die foto. Sorry, maar ik walg van dat gebash van 1 persoon. En dat zijn volwassen vrouwen. Ik kom niet meer meepraten, mijn grens is wat dat betreft bereikt nu. Bashen van 1 persoon hebben we al eerder gezien in OUD. Ik vind het niet kunnen. Het is gedrag waarvan je niet zou willen dat jouw kind dat op het schoolplein overkomt, namelijk pesten. Het eruit pikken van 1 persoon en maar gaaaaan. En nu is het die, maar morgen ben jij het. Klaar, uit, over wat mij betreft. Of het moet echt eens hard aangepakt worden.quote:
Geeft niks is alleen maar goed.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:56 schreef Tinkerbell het volgende:
Ja Jolene, als ik de kans krijg doe ik tegenwoordig een middagdutje
quote:Op woensdag 7 september 2005 11:13 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou en bedoelde niet het Z&G-topic. Wel het mod-topic met dat kinderachtige gedoe over die foto. Sorry, maar ik walg van dat gebash van 1 persoon. En dat zijn volwassen vrouwen. Ik kom niet meer meepraten, mijn grens is wat dat betreft bereikt nu. Bashen van 1 persoon hebben we al eerder gezien in OUD. Ik vind het niet kunnen. Het is gedrag waarvan je niet zou willen dat jouw kind dat op het schoolplein overkomt, namelijk pesten. Het eruit pikken van 1 persoon en maar gaaaaan. En nu is het die, maar morgen ben jij het. Klaar, uit, over wat mij betreft. Of het moet echt eens hard aangepakt worden.
moraalriddertjequote:Op woensdag 7 september 2005 11:13 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou en bedoelde niet het Z&G-topic. Wel het mod-topic met dat kinderachtige gedoe over die foto. Sorry, maar ik walg van dat gebash van 1 persoon. En dat zijn volwassen vrouwen. Ik kom niet meer meepraten, mijn grens is wat dat betreft bereikt nu. Bashen van 1 persoon hebben we al eerder gezien in OUD. Ik vind het niet kunnen. Het is gedrag waarvan je niet zou willen dat jouw kind dat op het schoolplein overkomt, namelijk pesten. Het eruit pikken van 1 persoon en maar gaaaaan. En nu is het die, maar morgen ben jij het. Klaar, uit, over wat mij betreft. Of het moet echt eens hard aangepakt worden.
Je hebt Pientjequote:Op woensdag 7 september 2005 11:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
dag 2 na een paniekaanval is voor mij altijd de ergste, dag 1 kan m'n vriendin er altijd bij zijn, goeie baas die het weet en d'r altijd vrij geeft, dag 2 ben ik alleen thuis en zit nog lichtelijk verdoofd om me heen te kijken, schrikkend van de domste dingen![]()
hmm ik ben online hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 11:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
dag 2 na een paniekaanval is voor mij altijd de ergste, dag 1 kan m'n vriendin er altijd bij zijn, goeie baas die het weet en d'r altijd vrij geeft, dag 2 ben ik alleen thuis en zit nog lichtelijk verdoofd om me heen te kijken, schrikkend van de domste dingen![]()
ja maarquote:Op woensdag 7 september 2005 11:27 schreef Spindizzy het volgende:
Ja maar juffrouw... Hij begon hoor
En dan word ik onaardig genoemd
Moeten er om 15.40 uur zijn en hij moet onder narcose voor de foto. Daarom mag hij dus ook niet eten. Daarna waarschijnlijk ook niet om te voorkomen dat hij misselijk wordt. Tenminste, dat was bij mijn katten zo toen ze onder zeil moesten voor de castratie. Die knapten heel hard op na de narcose dus die zaten vrij snel al weer lekker te bikken. ik hoop dat het met Smekje ook zo zal zijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:29 schreef Tinkerbell het volgende:
Hoe laat moet je met Smek daar eigenlijk zijn Spin? En mag ie daarna wel eten?
En hoe doen ze dat eigenlijk, binden ze hem vast voor zo'n foto?
wel springenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Smekkebek
Ik ga voor Carlijn een ren halen, denk ik. Konijnen kunnen normaalgesproken niet klimmen, toch?
niet klagen dat ie spuugt dan he *grin*quote:Op woensdag 7 september 2005 11:37 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ga morgen wel een lekker stuk kip voor hem halen en hem helemaal volproppen met koek en snoep...
1.20 is dat. Maar volgens mij kon ons konijn vroeger thuis wel klimmen, en ik weet niet of dat gebruikelijk is.... springen ben ik niet zo bang voor bij ons luie mokkeltjequote:Op woensdag 7 september 2005 11:48 schreef jolene het volgende:
Hoe hoog bedoel je Miss_D.
Het gevaarte van mijn broertje kan het wel, wel met wat omwegen maar hij komt er wel.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
1.20 is dat. Maar volgens mij kon ons konijn vroeger thuis wel klimmen, en ik weet niet of dat gebruikelijk is.... springen ben ik niet zo bang voor bij ons luie mokkeltje
ze is al wakker geworden, uitgebreid gapen en uitrekkend kwam ze me in de weg lopen bij de afwas, en ik heb er maar 5 keer uit de kastjes van het aanrecht hoeven plukkenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:34 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Wakker maken!
Dat haalt ze straks wel weer in. Doe maar ff joh
huilen?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:27 schreef Auticia het volgende:
Loeien jullie honden weleens, qua geluid een beetje richting weerwolf of koe?.
Ik weet niet wat ik hoor.
.
Dan hou ik maar mijn mond over schema's ritmes en hoe het hoortquote:Op woensdag 7 september 2005 13:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben eigenlijk gemaakt voor middagdutjes, maar helaas is het Nederlandse schema daar niet echt op ingericht en neem ik zelf ook vaak de tijd niet![]()
doen die van mij ook altijdquote:Op woensdag 7 september 2005 12:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
en ik heb er maar 5 keer uit de kastjes van het aanrecht hoeven plukken![]()
Mja, ik heb geen idee eigenlijk wat het is?quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:57 schreef Spindizzy het volgende:
Casper loeit soms als we buiten lopen en er komen meerdere ambulances of brandweerwagens met gillende sirenes langs. Dan gaat hij meedoen
ik zou me kapot schrikken als ie dat binnen zou doenquote:Op woensdag 7 september 2005 13:57 schreef Spindizzy het volgende:
Casper loeit soms als we buiten lopen en er komen meerdere ambulances of brandweerwagens met gillende sirenes langs. Dan gaat hij meedoen
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan hou ik maar mijn mond over schema's ritmes en hoe het hoort![]()
Dan trek je die er toch uitquote:Op woensdag 7 september 2005 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar serieus, wil ik eens een dutje doen, telefoon, of de deurbel, of of of...
I wishquote:Op woensdag 7 september 2005 09:15 schreef Auticia het volgende:
Nonneke, al wat opgeknapt?
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:27 schreef Auticia het volgende:
Loeien jullie honden weleens, qua geluid een beetje richting weerwolf of koe?.
Ik weet niet wat ik hoor.
.
ja en dan op de bank ofzo zitten en dan hoor je heeeeeeeeeeeel in de verte gemauw..... waar komt dat vandaanquote:Op woensdag 7 september 2005 14:33 schreef Spindizzy het volgende:
Hier wordt af en toe ook wel 's een kat per ongeluk opgesloten. Moeten ze maar niet zo sneaky ergens naar binnen glippen hoor![]()
Daar gaatie met gemak overheen als je pech hebtquote:Op woensdag 7 september 2005 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
1.20 is dat. Maar volgens mij kon ons konijn vroeger thuis wel klimmen, en ik weet niet of dat gebruikelijk is.... springen ben ik niet zo bang voor bij ons luie mokkeltje
Bommel komt ook wel eens naast je zitten, wat ik dan niet door heb en dan gaat die eikel blaffen, binnenkort krijg ik echt nog eens een hartverzakkingquote:Op woensdag 7 september 2005 14:23 schreef Spindizzy het volgende:
Och, we schrikken ons regelmatig het heen en weer omdat hij begint te blaffen naar iets dat alleen hij buiten hoort
Hij is moe. Hij heeft de hele dag nog niet geslapen. Omdat ik zo nerveus was bleef hij een beetje bij me op schoot hangen de hele dag.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 7 september 2005 17:10 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik lach Smek eigenlijk altijd uit
Ja briefjes liggen al klaar om de bussen in gedaan te worden, maja opt moment zijn we dus allebei ziekquote:Op woensdag 7 september 2005 17:30 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Djeez Nonneke, wat denkt dat mens wel ! Kun jij geen briefjes in de bus doen bij de buurt dat je kat een speciaal dieet heeft en absoluut niet gevoerd mag worden of zoiets ?![]()
Mijn schoonmoeder was bij me want die heeft ons gebracht met de auto en ik heb stiekum ook wel heel erg rot gedaan over dit soort nestjes en de mensen die er een pupje uit kopenquote:Op woensdag 7 september 2005 17:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees in je link dat het erfelijk isMoet meteen denken aan die fokkers van smekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |