Ze gaan morgen trouwenquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:01 schreef Killer_Mom het volgende:
gefeliciteerd, hoeveel jaar?
dat vraag ik ook, hoeveel jaarquote:
Owquote:Op vrijdag 2 september 2005 01:06 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dat vraag ik ook, hoeveel jaar......
quote:Op vrijdag 2 september 2005 07:51 schreef Klonk het volgende:
ik werd om half 5 vanmorgen bijna opgevreten door Pien, ze heeft scherpe tandjes en de vinger van het baasje die moet dood
pak een dun stokje ofzo, vinden ze te gek en ze kunnen niet krabbenquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:58 schreef Klonk het volgende:
m'n arm en hand zien er ondertussen uit als een kruising tussen een junk en een goth in moeilijkheden
ook heerlijk allemaal van die vage geluiden in de woonkamer dat je denkt van waar is ze nu weer mee bezigquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:22 schreef Spindizzy het volgende:
Ooohja! Toiletrollen moeten DOOD!DOOD!DOOD! Is een universele kittenregel
da's goed nieuws Inkiequote:Op vrijdag 2 september 2005 12:04 schreef inkie1010 het volgende:
Hihi die miauwerds!!
Nieuws over Tijgertje: Het gaat heel goed met hem! Hij was al ontsnapt uit de bench en kon zelfs alweer aardig lopen!!!
Geweldige foto'squote:Op vrijdag 2 september 2005 13:33 schreef Nonneke het volgende:
Was bezig op zolder met wat dozen, en toen had Pipo ook een doosje gevonden![]()
[afbeelding]![]()
Met Stinkerd heb ik vanmorgen geoefend voor het Put Stuff On Your Cat topicdie schaar zit in het tasje hoor
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:31 schreef Spindizzy het volgende:Wat een dotjes. Die ene heet Pim toch? En die andere? En kom je volgende keer ook op de meet?
Ja, van boven naar beneden, Fa Shi (zwart), Sylver (bruin/zwart), Pim (bruin), en wil best een keer op een meeting komen met de hondjes, maar dan komt mn moeder (BeejEm) ook mee, want ze zijn nogal bang uitgevallen naar alles wat beweegd, en hou ze dan egnie in mn eentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zullen we dan eerlijk ruilen ? jij die van mij, en ik Casper en Smek![]()
ach luisteren luisteren.....als je zegt HIER !! en ze rennen weg, is dat luisteren ??quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:36 schreef Spindizzy het volgende:
Oja, die namen wist ik wel. Zijn de jouwe verder wel netjes opgevoed? Dan wil ik misschien wel een puberpupje ruilen voor 1 die goed kan luisteren
Nog gefeliciteerd trouwensquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:40 schreef Spindizzy het volgende:
Zo ja dan is Casper eigenlijk best goed in luisteren
ja schildpadjes in een vijver is echt super leuk ! in de winter zitten ze binnen in aquaria's, al zijn we nu opzoek naar een vijverbak zodat we een binnenvijver voor ze kunnen maken voor de wintermaanden, dan hoeven ze ook niet uit elkaarquote:
Niet eens ?? Heb een boel diertjes hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:30 schreef kissa het volgende:
Nonneke, ik wist helemaal niet dat jij honden hebt![]()
Wat een leukerds.![]()
als ik het geld en de ruimte toch eens hadquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:44 schreef Uhmmie het volgende:
nonneke: ooit gedacht een dierentuin te openen?
ik krijg altijd commentaar dat ik te veel beesten heb.. maar volgens mij valt het reuzemee
alsin.. 2 katten, 2 vogelspinnen en 2 baardagamen....
en hopelijk binnekort nog een agaampje erbij ook \o/
(maar die dingen zijn belachelijk geprijst.. dus weet nog niet hoe ik dat ga doen)
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:26 schreef rena het volgende:
De ideale smoes om onder wandelen uit te komen en schaapjes te kijken, een nieuwe hondencursus![]()
[afbeelding]
Eerst doe je alsof je echt echt echt moet!
[afbeelding]
Vervolgens doe je alsof je klaar bent, maar het nog niet zeker weet...
[afbeelding]
En dan besluit je om je baasje te foppen en toch nog maar een tijdje zo te blijven zitten![]()
En nog een van het boeffie zijn voorkant![]()
[afbeelding]
Zijn wij zo saai danquote:
d;r zijn speciale broekjes voor loopse hondjesquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:49 schreef Tinkerbell het volgende:
Iemand ervaring met bloed van een witte muur halen (met latex erop)?
Ayla is zo loops dat bloedspetters in het rond zwaaien (net als je je huis hebt schoon gemaakt natuurlijk ook nog es). Nog ff en ik trek d'r een broekje aan![]()
Wat liefquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:32 schreef Tinkerbell het volgende:
PS: Mijn vriendin kwam vanochtend een bosje rozen brengen. Twee donkerrode rozen voor mij en Havoc, een roze voor Ayla, vier oranje voor Solo, Lotje, Tardis en Piper en één lieve gele voor 'de grote onbekende'
Wat ontzettend lief!quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:32 schreef Tinkerbell het volgende:
PS: Mijn vriendin kwam vanochtend een bosje rozen brengen. Twee donkerrode rozen voor mij en Havoc, een roze voor Ayla, vier oranje voor Solo, Lotje, Tardis en Piper en één lieve gele voor 'de grote onbekende'
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:32 schreef Tinkerbell het volgende:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:24 schreef inkie1010 het volgende:
Bluezz wat een ontzettend coole schoenen!!!!! Prachtige foto's ook!
Nogmaals B&G heeeeel veel geluk samen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |