Hij is wel eerlijk maar Tanja zat er niet bij toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:23 schreef LuQas het volgende:
Rikkert net in de groep: ' Ik heb Tanja genomineerd, en daar heb ik razend veel spijt van'
De dochter van Rob bedoel je.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:23 schreef smurfzilla het volgende:
Er zit me toch een lekker ding achter die moeder van Tanja...![]()
Ze gaan anders over twee maanden wel iets uit de kut van Tanja halen.quote:Ik durf te wedden dat BB nóóit iets kuts ( ) met Tanja uit gaat halen.
Jawel, en ze maakte een gebaar van ' het maakt niet uit'quote:Op donderdag 1 september 2005 21:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij is wel eerlijk maar Tanja zat er niet bij toch?
Ze moet bevallenquote:Op donderdag 1 september 2005 21:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik durf te wedden dat BB nóóit iets kuts () met Tanja uit gaat halen.
Dat is toch verboden te zeggen? Of geldt dat niet omdat het een proefnominatie was?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:23 schreef LuQas het volgende:
Rikkert net in de groep: ' Ik heb Tanja genomineerd, en daar heb ik razend veel spijt van'
Oh dat heb ik even gemist...quote:Op donderdag 1 september 2005 21:24 schreef LuQas het volgende:
[..]
Jawel, en ze maakte een gebaar van ' het maakt niet uit'
Alleen het geluid op TV is beterquote:Op donderdag 1 september 2005 21:27 schreef Blue Thunder het volgende:
kom op talpa... jullie mogen weer.. dit kunnen we ook streamend volgen hoor
Ik sta 100% achter je.. en zet hem op! ... ja... euh... Zet hem op !! hahaquote:Op donderdag 1 september 2005 21:27 schreef eborn het volgende:
Wat zei die vriend nou? Het eerste kreeg ik even niet mee
Naja, rikkert is niet knap maar een spook....quote:Op donderdag 1 september 2005 21:27 schreef Isabeau het volgende:
Rikkert lijkt zich ook lullig te voelen dat Lieske het aan hem heeft verteld. Of zie ik spoken?
Ja dat idee heb ik ookquote:Op donderdag 1 september 2005 21:27 schreef Isabeau het volgende:
Rikkert lijkt zich ook lullig te voelen dat Lieske het aan hem heeft verteld. Of zie ik spoken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |