Ik was aan het werkquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:17 schreef Oom_Agent het volgende:
damn, straks wordt de schade op jullie verhaalt van het ontruimen van een of ander station. Dit topic is de bewijslast.
Goed dat je het zegt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:17 schreef Oom_Agent het volgende:
damn, straks wordt de schade op jullie verhaalt van het ontruimen van een of ander station. Dit topic is de bewijslast.
Smiegt, ik dacht heel even dat je echt jett was.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:52 schreef the_legend_killer het volgende:
nog een dik uur !
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:56 schreef onderjas het volgende:
[..]
Smiegt, ik dacht heel even dat je echt jett was.
Wat een puberale ectie zeg. En maak kritiek op andere hebben. Je kan het wel zien als aandacht vragen, maar dat kan ook wel op een andere manier. Dat je zegt dat er toch geen echte sportas ontploft omdat een voorbereiding voor een echte aanslag veel langer duurt dan jouw ''ludieke actie'' laat wel zien dat je er weining over hebt nagedacht. Ooit bedacht dat een terrorist eerder is begonnen met voorbereiden dan jij? Er kan elke dag wat ontpoffen.quote:
Mensen die op dit forum dus ook rondlopenquote:Op zondag 11 september 2005 04:08 schreef Sessy het volgende:
onzin dat 't voorbereiden langer duurt. Je kunt in minder dan een dag tijd (niet op zondag, mits alle winkels open zijn) een leuk bommetje maken.
Je hoeft er niet een hele bus mee op te blazen namelijk. Een paar gewonden, zelfs lichtgewonden, veroorzaken al voldoende paniek in Nederland om het hele avondnieuws te halen. Ze zijn niet op onze uitroeiing uit (nog niet althans), allerlei psychopate fundamentalisten, ze willen voorlopig alleen paniek en aandacht. Daartoe volstaat een in een paar uur gemaakt bommetje al. Ideeen daarvoor doe je op in de bibliotheek ahv electronica- en scheikundeboeken of internet. Dat vergt weinig voorbereiding. Een gestoorde tiener die er niet om geeft als hij straks 10 jaar in de bak bij bubba zit kan dat al.
pffgt.quote:Op zondag 11 september 2005 08:15 schreef Casparovvv het volgende:
Ben ik medeplichtig als ik in dit topic reageer?
btw, ik ga wel schrikken als een van jullie gekken écht een sporttas geplaatst heeft die het nieuws haalt
Oh, dus een onderzoek heeft aangetoond dat privacy een tegenstelling is van veiligheid, en dat we nu wel veiliheid willen, dús dat we even onze privacy te geef doen?quote:Welingelichte kringen in Den Haag bevestigen dat onderzoek, dat bijna is afgerond, heeft aangetoond de bevolking hieraan behoefte heeft.
Ik zal fotos schieten met een flinke camera, om aan te tonen dat iets pas beveiligd is als je op elke persoon 1 agent zetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |