quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:02 schreef MikeyMo het volgende:
Ik krijg verdomme het idee dat jij aandelen in Eyeworks hebt ofzo
Wie is heppie-de-peppie-reclame !quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:07 schreef MikeyMo het volgende:
Nok dan eens met die heppie-de-peppie-reclame... echt overdreven iets aanprijzen is ook weer overdreven
dat is nou net het probleemquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wie is heppie-de-peppie-reclame !
![]()
Ik post wat ik wil.
wat ga je hier ook schrijven?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Dus bemoei je niet met mij,ik zal het hier ook schrijven![]()
het kan aan mij liggen, maar je slaat wartaal uitquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
dan moet je mij met rust laten ja![]()
ik verplicht jou?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat heb jij tegen mij !
Jij verplicht mij om hier niet te posten over homo's of over wie dan ook.
Ik stuur een E-mail naar fok-forum.
Yvonne ziet je al aankomenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat heb jij tegen mij !
Jij verplicht mij om hier niet te posten over homo's of over wie dan ook.
Ik stuur een E-mail naar fok-forum.
Maakt ze eindelijk eens een leuk topic aanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:39 schreef Wexqer het volgende:
[..]
Yvonne ziet je al aankomenWil je dan ff een apart topic aanmaken,en daar die mail in posten? Laat ons ook meegenieten
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Maakt ze eindelijk eens een leuk topic aan

wat wil je, het lijdend voorwerp is "Peter van der Horst" ...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kan iedereen even ophouden met.... hoe zal in het omschrijven..... tja..... zeiken?
De firma dankt u. [afbeelding]
Nee. Anders zou mn blaas knappenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kan iedereen even ophouden met.... hoe zal in het omschrijven..... tja..... zeiken?
De firma dankt u. [afbeelding]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben al 2x geweest bij Pulse
Echt leuk..en Peter was vrijdag nog jarig ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |