Ik ben keurig naar mijn werk gegaan, ik ben onschuldigquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
en daarna ook nog 's in 1 keer klaargemaakt![]()
![]()
![]()
Ik kook spruitjes wel altijd voor het wokken. 4-5 minuutjes ongeveer.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil spruitjes gaan wokken, met een boemboe.
zou ik ze van tevoren even moeten koken, of hoeft dat niet?
Ja, en doe dat vooral in een studentenhuis zonder brandapperatuurquote:Op donderdag 15 december 2005 16:21 schreef SiGNe het volgende:
Gooi maar eens een CD 3-5 seconden in een magnetron, krijg je leuke bliksems te zien
Dat heeft dus niets te maken met een combi-magnetron als je alleen de ovenfunctie gebruikt, dat kan prima.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:45 schreef the_disheaver het volgende:
metaal weerkaatst de golven terug, waardoor de straling niet het eten bereikt, maar wel de magnetron (en het stralingselement waardoor deze oververhit kan worden.
Artikelen zonder scherpe uiteinden mogen wel wel.
Het fijne weet ik er ook niet van (wel dat je echt geen aluminiumfolie erin mag leggen!) dus gooi er alleen dingen in die of erbij zaten of die speciaal ervoor zijn gemaakt.
Tomaten kapje eraf en uithollen.quote:Op maandag 26 december 2005 15:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil gevulde tomaten maken, maar heb eigenlijk weinig in huis
]tomaat, uiteraard, ui, ontbijt/katen spek, komkommer, aardappel, mayo, makreel filets in tomatensaus [ofzo, klein blikje vis in tomatensaus, veel meer niet eigenlijk
wie kan me iets leuks vertellen, of kan ik het maar beter voor gezien houden?
]zoiets zat ik ook te denken, maar dan nog met de kaas in kleine stukjes.quote:Op maandag 26 december 2005 15:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tomaten kapje eraf en uithollen.
In een schaaltje het vruchtvlees, de mayo,spek in hele kleine stukjes, ui in kleine stukjes ook erdoor.
Peper en zout erdoor, goed mengen en terugscheppen in de tomaten.
Zoiets?
en dat in die tomaat douwen?quote:Op maandag 26 december 2005 15:46 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat dacht je van de aardappels in blokjes snijeden, koken en aflaten koelen
Ui heel fijn snijden net als het ontbijtspek.
Aardappels, spek en ui mengen met mayo en op smaak brengen met wat zout peper en eventueel parikapoeder. Je zo er ook nog een appeltje in kunnen verwerken.
Zou ook nog kunnen.quote:Op maandag 26 december 2005 15:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
en dat in die tomaat douwen?
zou ook nog kunnen ja
Ja maar met die mix die ik met die aardappels beschreef kun je ook je tomaat vullen.quote:Op maandag 26 december 2005 15:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
]ik zocht een combi om tomaat mee te vullen , dus ja..
Oude kaas kan er idd ook goed bijquote:Op maandag 26 december 2005 16:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo, prutje gemaakt met ui, hele oude kaas, tomaatingewanden, ontbijtspek, mayo, peper, zout, kerrie, en wa knoflook.
smaakte wel ok [ ff proeven he]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |