Goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:24 schreef rashudo het volgende:
mierezeikers waren het lekkerst
doet me ook denken aan de yogho yogho reclames.. ongeveer uit dezelfde tijd.. toen telekids er nog was..
mega blubber power racequote:
Watis er mis met k3?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Jump en draai en he's so fast
Harry Harry you're the best
Cow and Chicken![]()
Wat een heerlijke tijd was dat toch![]()
Wat hebben die kids van nu daarvoor terug?
Zakjes vetarme nepchips (Spudz), drinken mee naar school waar je vooral geen tanderosie van krijgt
, Talpa
, K3, Japanse vecht-tekenfilms, de duurste computergames....
Vond ik het vroeger toch veel leuker
Ome Henk was en is beterquote:
Die snoepjes ken ik nietquote:
Wat is er beter dan 1 zak pindarotsjes?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat is er beter dan 1 zak pindarotsjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Ren and Stimpy?quote:Op zondag 4 september 2005 05:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ball!
- Foooooooood
Ball!
- Foooooooood
Nee...quote:Op zondag 4 september 2005 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ren and Stimpy?(een jeugdcrisis heeft
)
Ik wil mijn meeuwenflatsen weer terug!
Iemand al reacties van de fabrikant gehad?![]()
Stiekem wist ik het welquote:
quote:Op maandag 5 september 2005 02:01 schreef oi het volgende:
ooooeeeh! Wat een lekkere snoepjes waren dat! Een jaar of 10 geleden. Kan me nog goed herrinneren dat ik samen met m'n vriend die snoepjes ging halen bij Jamin. Volgens mij zijn ze al heel lang niet meer te krijgen in Nederland. Maar wat waren die namen leuk
door die vulgaire namen smaakten ze ook extra lekker
Deed 'ie vorige keer ook nietquote:Op maandag 5 september 2005 01:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Stiekem wist ik het wel![]()
Gezellig slowen in SC saampies? Dan gaan we hier niet teveel off-opic, anders moet Martijn morgen alles weer deleten.
Trusten!quote:Op maandag 5 september 2005 02:02 schreef oi het volgende:
de tyfus... editten, quoten... het lijkt allemaal op elkaar. Bier enzo... weltruste
Meeuwenflatsen waren zout geloof ik.quote:Op maandag 5 september 2005 22:25 schreef Hik het volgende:
Welke waren nou die lekkere zoute?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |