Ze zijn gelovig, maar dat hoor je niet echt in de teksten vind ik. Ze spelen ook een beetje met dat imago, getuige het artwork. Bijzonder, beetje Talma / Spinvis maar dan weer anders.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:49 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik heb even wat dingen over ATCOED gelezen, maar moet ik het zien als een Nederlandstalige variant op 16 horsepower of iets dergelijks?
For The Birds, dat is hun beste.quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:53 schreef Mar10Segovia het volgende:
Wie heeft er nog tips omtrent The Frames?
Ik ken alleen Burn The Maps en die is erg aardig. Wat zijn nog meer goede platen?
Vind je? Ik ben niet echt een liefhebber van The Frames maar ik vind "Fitzcarraldo" dan nog het best te behappen....quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
For The Birds, dat is hun beste.
Het is niet zozeer een single-filie, het is meer een manier om meer muziek te beluisteren en beoordelen dan ik normaal gesproken kan doen met de beschikbare tijd. Ik ben ook maar een mens, en alhoewel het allemaal leuk en aardig is dat elke drie posts in dit topic een ander album wordt aangeraden, je zoekt toch naar aanknopingspunten en referentiekaders om te zien of het iets is voor mijzelf. Als die niet direct voor handen zijn, dan beluister ik over het algemeen de singles, om te kijken of die mij weten te 'vatten' of niet.quote:
Kijk, dat zijn interessante referenties. Ik zal eens gaan luisteren bij de Plato. Daar zal hij vast wel staan.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ze zijn gelovig, maar dat hoor je niet echt in de teksten vind ik. Ze spelen ook een beetje met dat imago, getuige het artwork. Bijzonder, beetje Talma / Spinvis maar dan weer anders.
Ik ben te dronken om serieus te reageren, maar je hebt groot gelijk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:21 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het is niet zozeer een single-filie, het is meer een manier om meer muziek te beluisteren en beoordelen dan ik normaal gesproken kan doen met de beschikbare tijd. Ik ben ook maar een mens, en alhoewel het allemaal leuk en aardig is dat elke drie posts in dit topic een ander album wordt aangeraden, je zoekt toch naar aanknopingspunten en referentiekaders om te zien of het iets is voor mijzelf. Als die niet direct voor handen zijn, dan beluister ik over het algemeen de singles, om te kijken of die mij weten te 'vatten' of niet.
Het is gewoon de oeroude sampletruuk, niks meer, niks minder.
Nee, wat heb ik gemist?quote:Op maandag 5 september 2005 14:42 schreef Love Mae King het volgende:
Iemand toevallig She'd Indeed geluisterd gister op Kink FM? Het Indie-uurtje op Kink FM?
Alle Kink-playlists staan online gelukkig:quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | 1. Solea - Underneath 2. Death From Above 1979 - Romantic Rights 3. Bodar And The Bellboys - Holding On 4. Hot Hot Heat - Bandages 5. Shades Apart - Stranger By The Day 6. Robocop Kraus - In Fact You're Just Fiction 7. An Angle - Green Water 8. Pixies - Debaser 9. Sensefield - Save Yourself 10. Sons And Daughters - Dance Me In 11. Hockey Night - For Guys Eyes Only 12. The Postal Service - Such Great Hights 13. Go Betty Go - You Want It All 14. Franz Ferdinand - Do You Want To |
Nou geachte Tonks, vertel er eens wat meer over.quote:Op maandag 5 september 2005 16:13 schreef tonks het volgende:
Kennen jullie "Harry and the Potters" ?echt supervet
De Dans Le Rock DJ's hebben deze aflevering medesamengesteld, en waren te gast in de studioquote:Op maandag 5 september 2005 15:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Alle Kink-playlists staan online gelukkig:
[ code verwijderd ]
Wel een okay playlist, ben verder wel benieuwd naar Hockey Night, Go Betty Go, Robocop Kraus, Bodar and the Bellboys en An Angle, die ken ik in ieder geval niet.
Ze zingen dus harry potter liedjes en hier kun je de liedjes horen.. titels zoals 'save ginny weasley' en 'Wizard chess' en ze hebben ook een cd 'Voldemort can't stop the rock'quote:Op maandag 5 september 2005 16:36 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Nou geachte Tonks, vertel er eens wat meer over.![]()
Ik ga het morgen wel even luisteren. Want ik heb nu de nieuwe Coparck opstaan. Ja ook ik ben gezwicht na alle positieve verhalen en het is inderdaad leuk.quote:Op maandag 5 september 2005 16:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Ze zingen dus harry potter liedjes en hier kun je de liedjes horen.. titels zoals 'save ginny weasley' en 'Wizard chess' en ze hebben ook een cd 'Voldemort can't stop the rock'
Volgens hun website zijn de heren op dit moment druk bezig met nieuwe songs!quote:Op maandag 5 september 2005 14:55 schreef keijz het volgende:
Ik zit weer eens naar The Shins te luisteren, goeie muziek is dat zeg! komt er eigelijk nog eens een nieuw album van ze uit?
ik ook!quote:
die chutes too narrow cd was wel erg geweldig ja!quote:Op maandag 5 september 2005 14:55 schreef keijz het volgende:
Ik zit weer eens naar The Shins te luisteren, goeie muziek is dat zeg! komt er eigelijk nog eens een nieuw album van ze uit?
Als je echt wil gaan... In Brussel is het optreden nog niet uitverkocht (10 nov, Hallen van Schaarbeek). Ik zie dat je in Sittard woont, dus dit is misschien nog niet zo'n gek idee.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:07 schreef Evertje het volgende:
[..]
wil eigenlijk ook naar Bloc Party, maar is uitverkocht enzo.
Ja, begin om 20u.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:31 schreef Z het volgende:
Is dat een avondconcert van Sufjan Stevens? De laatste twee keer dat hij in de Paradiso speelde was dat op zondagmiddag en dan kan ik altijd zo lastig. Ben overigens erg benieuwd hoe dat is, Sufjan live!
Daar ga ik als het goed is ook heen. Ik krijg als het goed is vandaag m'n kaartjequote:Op woensdag 7 september 2005 14:34 schreef Z het volgende:
Hij speelt Do 27 okt in de Paradiso, daar ga ik dan maar eens heen.
Ja klopt. Maar ik heb geen zin om er alleen naar toe te gaan. Had iemand gevraagd maar die zit meer in het noorden van het land, Brussel dus geen optie. Jammergenoeg. Heb ze gelukkig al op Werchter gezien, dus dat vergoed watquote:Op woensdag 7 september 2005 14:24 schreef de_man_in_beige het volgende:
[..]
Als je echt wil gaan... In Brussel is het optreden nog niet uitverkocht (10 nov, Hallen van Schaarbeek). Ik zie dat je in Sittard woont, dus dit is misschien nog niet zo'n gek idee.
De release is vervroegd denk ik:quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:45 schreef methodmich het volgende:
ATCOED komt pas 26 september uit volgens de bio hoor....
via een niet nader te noemen programma wat ik uiteraard nooit gebruik om muziek binnen te halen had ik m zo gevonden... staat nu in de wacht, maar denk dat ik m volgende week wel binnen heb.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:17 schreef Z het volgende:
Hebben jullie al iets van de Serena-Maneesh gehoord? Pitchfork was enthousiast, ik kon er (natuurlijk) niets van vinden, obscuur Noors bandje, maar dan toch eindelijk wel iets gevonden en klinkt wel goed.
Hoe is het duet met Spinvis eigenlijk? Drukt Spinvis er erg zijn stimpel op of is het meer Spinvis die een beetje meedoet zoals bij *ril* dat nummer van Claudie de Breij *ril*quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
Dat is dan weer minder, kan ik weer mijn reviewdatum aanpassen. Anders Munich maar laten mailen door Pluisje.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Hij doet een tweede stem en zingt zijn eigen tekst tussendoor. Maar ik verwijs je naar de toekomstige review.
http://www.pitchforkmedia.com/tracks/05-08-26.shtmlquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:17 schreef Z het volgende:
Hebben jullie al iets van de Serena-Maneesh gehoord? Pitchfork was enthousiast, ik kon er (natuurlijk) niets van vinden, obscuur Noors bandje, maar dan toch eindelijk wel iets gevonden en klinkt wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |