Heeft Zwolle een gemeentehuis?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:29 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Voor het gemeentehuis ?
Ik heb er niks van gehoord ... ik zal straks even buiten kijken, gemeentehuis is voor me deur
Ah cool. Ik ga kijken of ik Fok!kers ziequote:Op donderdag 1 september 2005 18:29 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Voor het gemeentehuis ?
Ik heb er niks van gehoord ... ik zal straks even buiten kijken, gemeentehuis is voor me deur
das iig makkelijk kijken:Pquote:Op donderdag 1 september 2005 18:29 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Voor het gemeentehuis ?
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:31 schreef brainster het volgende:
Goedeavond dames, heren...
Wie is hier de pedofiel?
Was die hier ook dan ?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:30 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ah cool. Ik ga kijken of ik Fok!kers zie![]()
Was je naar Racoon geweest enzo?
jaquote:Op donderdag 1 september 2005 18:32 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Was die hier ook dan ?
Ben er toch niet zo gek van ...
Ja Racoon, Lange Frans & Baas B en Beefquote:Op donderdag 1 september 2005 18:32 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Was die hier ook dan ?
Ben er toch niet zo gek van ...
heyquote:Op donderdag 1 september 2005 18:31 schreef brainster het volgende:
Goedeavond dames, heren...
Die komen blijkbaar élke week, want vorige week waren ze er ook volgens jou...quote:Op donderdag 1 september 2005 18:33 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja Racoon, Lange Frans & Baas B en Beef![]()
Nee, baas B werd overgoten met bier door iemand uit publiek, Lange frans disste die gast vet mooiquote:Op donderdag 1 september 2005 18:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die komen blijkbaar élke week, want vorige week waren ze er ook volgens jou...
Ik hoorde trouwens dat Lange Frans 21cm werd uitgefloten omdat hij iets negatiefs over Opgezwolle zei?
Net uit raam gekeken vanaf ons dak ... niks op het kerkplein dus ook niks voor het gemeentehuis ... er lopen niet eens mensenquote:Op donderdag 1 september 2005 18:33 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ja Racoon, Lange Frans & Baas B en Beef![]()
wtf jo...nouja ik moet toch eerst naar de Media markt , PSP checken, kijk daarna wel evenquote:Op donderdag 1 september 2005 18:37 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Net uit raam gekeken vanaf ons dak ... niks op het kerkplein dus ook niks voor het gemeentehuis ... er lopen niet eens mensen
Oh, okay...slechte bron dus, mijn vader.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:37 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee, baas B werd overgoten met bier door iemand uit publiek, Lange frans disste die gast vet mooi![]()
Nee ik bedoelde niet deze week, vandaag komt er iemand anders
Ga je die 'uitchecken' of kopenquote:Op donderdag 1 september 2005 18:38 schreef Chanandler het volgende:
[..]
wtf jo...nouja ik moet toch eerst naar de Media markt , PSP checken, kijk daarna wel even![]()
Ook nog geen soundchecks gehoord ... alhoewel dat meestal rond 20.00 begint ... hoelaat zou dat optreden moeten beginnen ?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:38 schreef Chanandler het volgende:
[..]
wtf jo...nouja ik moet toch eerst naar de Media markt , PSP checken, kijk daarna wel even![]()
Vandaag ckecken, specs ophalen enzo als ze die hebben want ik moet mijn vader nog overtuigen. Maar als ie niet dat niet is koop ik hem morgen alsnog dus, Yayquote:
20:00 zou het beginnenquote:Op donderdag 1 september 2005 18:39 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Ook nog geen soundchecks gehoord ... alhoewel dat meestal rond 20.00 begint ... hoelaat zou dat optreden moeten beginnen ?
Wellicht is het op de turfmarkt of gasthuisplein :/
M'n hamburgers liggen net op de BBQ ... maar ik kan wel uit het raam zwaaien en schreeuwen als je op het kerkplein gaat staan (dicht bij de fontein)quote:Op donderdag 1 september 2005 18:39 schreef B_BOY het volgende:
als alle fokkers nu eens voor het gemeentehuis gaan staan is er een mini-meet:D
Cool ga ik doen, ik ga heel hard MODDERFOKKER roepenquote:Op donderdag 1 september 2005 18:40 schreef PaRaR het volgende:
[..]
M'n hamburgers liggen net op de BBQ ... maar ik kan wel uit het raam zwaaien en schreeuwen als je op het kerkplein gaat staan (dicht bij de fontein)
voordeel van zwolle, veel nerds bij elkaarquote:Op donderdag 1 september 2005 18:41 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Cool ga ik doen, ik ga heel hard MODDERFOKKER roepen![]()
Gezeligquote:Op donderdag 1 september 2005 18:41 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Cool ga ik doen, ik ga heel hard MODDERFOKKER roepen![]()
Ik heb opeens hongerquote:Op donderdag 1 september 2005 18:40 schreef PaRaR het volgende:
[..]
M'n hamburgers liggen net op de BBQ ...
Weetje hoeveel vet er zit in 1 hamburger ?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:40 schreef PaRaR het volgende:
[..]
M'n hamburgers liggen net op de BBQ ... maar ik kan wel uit het raam zwaaien en schreeuwen als je op het kerkplein gaat staan (dicht bij de fontein)
Die missie herinner ik me niet. Vliegen in een Hydra is chill. Rustlers zuigen. Ik wil Vigilante doen met die Hydra. Of even een Apache regelen... Maar 100% met de flightschool lukt me echt nietquote:Op donderdag 1 september 2005 17:49 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n missie dat moet je auto's van die boot heisen en dan komen er slechte mannetjes he
Ik had eerst niet in de gaten dat je uit de kraan kon om ze neer te schieten dus is zat met die magneet te klooien de heletijdContainers op ze gooien en hun eigen auto enzo
![]()
![]()
M.a.w. er is altijd wel een manier waarop het wel lukt
[..]
Dan moet je dat dus lerenToch wel flightschool gedaan enzo he?
![]()
*plakt mond dicht met tape*quote:Op donderdag 1 september 2005 18:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Weetje hoeveel vet er zit in 1 hamburger ?
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:49 schreef -Trinity- het volgende:
Vliegen in een Hydra is chill.
Hahaquote:
Weet je hoeveel nicotine!?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:58 schreef B_BOY het volgende:
en ik ga een sigaretje roken.
iemand roept: weet je hoeveel teer der inzit.
ehm ff op het pakje kijken hoor 10mg
ik alleen het 1e uur niet, maar het 4e en 5e wel vrij dat word dus duidelijk terras-uurtje.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:09 schreef Eix het volgende:
Ben er weer (ff), morgen lekker eerste twee uur geen les.![]()
Had vandaag twee terras uurtjes.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:10 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik alleen het 1e uur niet, maar het 4e en 5e wel vrij dat word dus duidelijk terras-uurtje.
wrom moet je dan op sgool blijven?quote:Op donderdag 1 september 2005 19:12 schreef Eix het volgende:
[..]
Had vandaag twee terras uurtjes.
Alleen zat er een les tussen, dus moest op school blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |