Opeten, ik heb hongerquote:Op donderdag 1 september 2005 17:42 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ga je hem opeten of in iemands gezicht gooien?![]()

Dan ga je daar mensen op straat in elkaar slaanquote:Op donderdag 1 september 2005 17:45 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ik ben gestresst door San Andreas?.

Dat voldoet niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:46 schreef taart het volgende:
[..]
Dan ga je daar mensen op straat in elkaar slaan![]()

= beetje raarquote:Op donderdag 1 september 2005 17:36 schreef MaRySe het volgende:
http://www.savefile.com/files/6079382

Dat ken ik. Mannetje fireproof gemaakt, eindelijk net aan die laatste missie bijna volbracht, stort mijn autootje van een heuvel en raak ik Sweet kwijt.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:45 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ik ben gestresst door San Andreas?.

Je hebt ook zo'n missie dat moet je auto's van die boot heisen en dan komen er slechte mannetjes hequote:Op donderdag 1 september 2005 17:47 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dat ken ik. Mannetje fireproof gemaakt, eindelijk net aan die laatste missie bijna volbracht, stort mijn autootje van een heuvel en raak ik Sweet kwijt.
Dan moet je dat dus lerenquote:Op donderdag 1 september 2005 17:48 schreef Snqqpy het volgende:
Ik kan niet vliegen godverdomme, laat me..

Je moet verder ook geen mening hebben ... vinden ze ook erg leukquote:Op donderdag 1 september 2005 17:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
je moet lief zijn dat vinden de vrouwtjes leuk.

egt waar?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:51 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Je moet verder ook geen mening hebben ... vinden ze ook erg leuk

Ook goeiemorgenquote:Op donderdag 1 september 2005 17:52 schreef Imberr het volgende:
heey wacht es ffik ken die Parar gozer helemaal nog niet
hoii PaRaR, ik ben Imberr![]()

imber is er weerquote:Op donderdag 1 september 2005 17:52 schreef Imberr het volgende:

Wees gerust, ik ken hier toch verder niemand ...quote:Op donderdag 1 september 2005 17:52 schreef Imberr het volgende:

Oke vandaarquote:Op donderdag 1 september 2005 17:53 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
de TT?
Het ging over kleine meisjes en grote jongens in vorige deeltje![]()

Toch wel bij de Intertoys zoals aangeraden he?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oke vandaar![]()
Ik heb vandaag piraten verkleed spullen gekocht voor mijn zeerovers show![]()
Ik ken ook niemand en ik klets me toch een eind wegquote:Op donderdag 1 september 2005 17:55 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Wees gerust, ik ken hier toch verder niemand ...
Leuk je te ontmoeten Imberr, ik ben PaRaR

Nee bij de costuum winkelquote:Op donderdag 1 september 2005 17:56 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Toch wel bij de Intertoys zoals aangeraden he?

maak een foto en show die shit man.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oke vandaar![]()
Ik heb vandaag piraten verkleed spullen gekocht voor mijn zeerovers show![]()

quote:Op donderdag 1 september 2005 17:56 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Toch wel bij de Intertoys zoals aangeraden he?
[..]
Ik ken ook niemand en ik klets me toch een eind weg![]()
![]()

Doe maar jaquote:Op donderdag 1 september 2005 17:59 schreef B_BOY het volgende:
[..]
maak een foto en show die shit man.
Je sig doet t nietquote:

HOI DKquote:Op donderdag 1 september 2005 18:02 schreef Dark_Killah het volgende:
Goeieavond ofzo.

je kent mijquote:Op donderdag 1 september 2005 17:56 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik ken ook niemand en ik klets me toch een eind weg![]()
![]()
wiezo??quote:

Na Woensdag moet je effe op www.landstede.nl kijkenquote:Op donderdag 1 september 2005 17:59 schreef B_BOY het volgende:
[..]
maak een foto en show die shit man.

Wie is DIE-HARD nou weer?quote:

quote:Op donderdag 1 september 2005 18:09 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik ben al bijna je hartsvriendin he?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |