is alleen maar valua pack in NLquote:Op donderdag 1 september 2005 16:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
[..]
Dat had wel even in 1 reactie gekund he?![]()
![]()
![]()
![]()
@ spenky: Mooi ding hoor!Kameraad van me wil er ook een aanschaffen maar twijfelt aangezien het nogal een grote uitgave is. Heb je de standaard versie of die met value pack? Was vanmiddag nog even bij de Mediamarkt aan het kijken voor een digitale videocamera toen ik de PSP ook zag liggen. Veel ouders met kinderen en Turken liepen er mee.
![]()
K Had even mn vrienden gestuurd om er eentje te halenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:55 schreef Jaguarized het volgende:
. Veel ouders met kinderen en Turken liepen er mee.![]()
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 1 september 2005 17:01 schreef Jaguarized het volgende:
Heeft iemand btw dat album van John Mayer getiteld Heavier Things al? Dat nummer van Clarity staat er ook op. De intro van Clarity werd ook gebruikt als background nummer bij de introductie van Talpa met Beau en Linda. Supergoed album!
Als je 100% flightschool hebt krijg je als ik het goed heb die grote helicopter. Die Apache staat volgens mij sowieso al geparkeerd op het dak van het huis links van het 1e safehouse, waar je dus opslaat, in je hood.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:01 schreef -Trinity- het volgende:
En ook weer dit deeltje staat in de wiki.
Van mij mag het wel ophouden met regenen. En morgen ook, dan mag ik weer een uurtje of 2 fietsen, in de regen is het altijd stukken minder aangenaam. Ik heb een fireproof CJ
. Firefighter missies zijn makkelijk! In Vigilante ben ik minder goed. Krijg je een Apache als je 100% flightschool hebt? En een hovercraft bij 100% boatschool? Bij alleen zilver krijg je naast de boatschool een Squalo
.
Vanavond poolen. Poolende vrouwen 14.gif
Ik kon toen de PSP met valuepack bestellen voor 200 euro incl. porto vanuit Australië. Goedkoop?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:00 schreef spenky het volgende:
[..]
is alleen maar valua pack in NL
en tis zeker een aanrader![]()
01 - John Mayer - Heavier Things - Clarity.mp3 7.93 Mquote:Op donderdag 1 september 2005 17:05 schreef Boeman het volgende:
@Jag: Is dat dat album met 'your body is a wonderland' erop?
jup, maar misschien andere regio code enzo... vonnut veiliger om gewoon hier te kopen...!quote:Op donderdag 1 september 2005 17:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kon toen de PSP met valuepack bestellen voor 200 euro incl. porto vanuit Australië. Goedkoop?
Het is dezelfde als hier, ook PAL, omdat Australië ook PAL is.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:06 schreef spenky het volgende:
[..]
jup, maar misschien andere regio code enzo... vonnut veiliger om gewoon hier te kopen...!
Nope.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:05 schreef Boeman het volgende:
@Jag: Is dat dat album met 'your body is a wonderland' erop?
hmmz, tja eige risico... dan... als je dode pixels ofzo heb... maar natuurlijk wel goedkoopquote:Op donderdag 1 september 2005 17:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is dezelfde als hier, ook PAL, omdat Australië ook PAL is.
[..]
Nope.
Is dat een subtiele hint?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:14 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel een virusje sturen hoormoet je even op msn komen
Lees:toevoegen
Freiss jongen, ik heb voor jou mn beestje geroosterd. Dat wou je toch?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:18 schreef freiss het volgende:
GVD!, de hele week is het mooi weer en heb ik altijd mijn jas bij me. Dus ik dacht ik neem me jas niet mee, mocht ik 13 kilometer door de stromende regen fietsen
Regen? Waar? Zonnetje hier.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:18 schreef freiss het volgende:
GVD!, de hele week is het mooi weer en heb ik altijd mijn jas bij me. Dus ik dacht ik neem me jas niet mee, mocht ik 13 kilometer door de stromende regen fietsen
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:24 schreef PaRaR het volgende:
Tis hier ook niet al te mooi weer ... wel redelijk droog(tot nu toe) ...
We gaan vanavond wel barbequen
taartquote:Op donderdag 1 september 2005 17:32 schreef B_BOY het volgende:
wies bac0-boy? en wat was zijn oude account??
met jou avatar moet ik elke keer aan jaquarized denken. ook zo'n springend beestquote:
Jij toch? BBOY = toch Baco BOY?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:32 schreef B_BOY het volgende:
wies bac0-boy? en wat was zijn oude account??
Mais Non.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij toch? BBOY = toch Baco BOY?
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |