Ik snap niet eens wat we moeten radenquote:Op donderdag 1 september 2005 01:16 schreef PaRaR het volgende:
laatste ?
Ooh wel op de eerste zie je er nog al brak uit maar dat zou te voor de hand liggend zijn.quote:
m'n haar is geknipt, niet m'n hoofd;)quote:Op donderdag 1 september 2005 01:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh wel op de eerste zie je er nog al brak uit maar dat zou te voor de hand liggend zijn.
Dus ik denk de laatste want daar sta je het mooiste op
Haha maar je haar ziet er daar ook best vaag uitquote:Op donderdag 1 september 2005 01:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
m'n haar is geknipt, niet m'n hoofd;)
ja tis de laatste
Pijn is fijn...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:34 schreef MaRySe het volgende:
verdulle neen! niks gewonnen
au ik heb auuuuu in mijn buik![]()
Ik slaap in me boxer maarja dat doet ik eigenlijk altijdquote:Op donderdag 1 september 2005 01:38 schreef MaRySe het volgende:
neen. ik doe alleen likken.
het is hier zo vochtig, ik slaap in bikini
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik slaap in me boxer maarja dat doet ik eigenlijk altijd![]()
(Good People)quote:Op donderdag 1 september 2005 01:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Doei Maryse
Luister ik effe de nieuwe van Jack Johnson![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Doei Maryse
Luister ik effe de nieuwe van Nickelback![]()
You are sickquote:Op donderdag 1 september 2005 01:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
jaja, slapen, dat zeg je nou wel maar ik geloof er helemaal niks van, volgens mij zit je gewoon te vingerverven...
trustenquote:Op donderdag 1 september 2005 01:50 schreef PaRaR het volgende:
Anyways ... Ik ben pitten ... hoop jullie nog eens te spreken
oi
Ey toch nog een ander persoonquote:
na dergelijke chantagequote:Op donderdag 1 september 2005 01:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey toch nog een ander persoon![]()
quote:
ja maar ik moet wegquote:Op donderdag 1 september 2005 01:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ach je bent er
Alles goed ?
Naja slaap lekkerquote:
Achja ik ga zo ook maar idd .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |