Landstede....quote:Op donderdag 1 september 2005 18:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Na Woensdag moet je effe op www.landstede.nl kijken![]()
I know :/quote:Op donderdag 1 september 2005 18:03 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Doe maar ja
[..]
Je sig doet t niet![]()
Dan wil ik ook wel een werkende zien he...
![]()
Zaterdag, hoer.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mo ! hoe was het bij je tante ?
Denk je dat ik haar msn hebquote:
met alle plezier.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:13 schreef PaRaR het volgende:
[..]
I know :/
Host heeft problemen zo te zien ... ff wachten
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Denk je dat ik haar msn heb![]()
Heb je d'r weer voor slet uitgescholden? Of was dat iemand anders?
Ooh zaterdag hehequote:Op donderdag 1 september 2005 18:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zaterdag, hoer.
En bedankt dat je het ff zegt, moest nog tegen mijn moeder zeggen, dat haar andere zoon niet mee gaat.![]()
haha grappig, daar moet ik binnenkort ook heen om te basketballen tegen Landstedequote:
Gewoon een ROCquote:Op donderdag 1 september 2005 18:12 schreef B_BOY het volgende:
ken ik niet wat voor sgool is dat?
Landstede maakt jullie in.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:15 schreef Boeman het volgende:
[..]
haha grappig, daar moet ik binnenkort ook heen om te basketballen tegen Landstede![]()
Wel als ik mee doequote:
Nu heb je nog 3 mensen in je lijst?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:16 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik zei toch ik alle Br33z4h's in me lijst zou uitroeien![]()
Dat heb ik ook es gedaan.... 3 maanden later zat mijn hele lijst er weer vol mee.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:16 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik zei toch ik alle Br33z4h's in me lijst zou uitroeien![]()
dusja, dan winnen wijquote:Op donderdag 1 september 2005 18:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wel als ik mee doe![]()
Maarja dat doe ik niet enzo![]()
Ja nu welquote:
bij mij staan er veel aziatische sletjes in die mij dus massaal toevoegenquote:Op donderdag 1 september 2005 18:18 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook es gedaan.... 3 maanden later zat mijn hele lijst er weer vol mee.
das tog niet erg das juist lol hebbe.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:18 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook es gedaan.... 3 maanden later zat mijn hele lijst er weer vol mee.
Landstedequote:
Hoe de fuck kom je daar nou weer aanquote:Op donderdag 1 september 2005 18:20 schreef Boeman het volgende:
[..]
bij mij staan er veel aziatische sletjes in die mij dus massaal toevoegen
Ja, voor jouw soort wel.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:21 schreef B_BOY het volgende:
[..]
das tog niet erg das juist lol hebbe.
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:21 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Landstede![]()
![]()
Oh wacht, Landstede![]()
![]()
![]()
Het regent opeens in Zwolle?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:21 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Landstede![]()
![]()
Oh wacht, Landstede![]()
![]()
![]()
Ja verdomme. En ik ga zometeen naar dat concertquote:
mond op mond reclame zekerquote:Op donderdag 1 september 2005 18:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom je daar nou weer aan![]()
KII HOU VAN JE, JE KOTM UIT ZWOLLE, DAT FOKCIING TE GEK MAN, JE ROELEERT DIK DE PAN UIT, JE WEET TOCH, ZWIOLLE AAN DE MACHT, ZWOLLE WORDT DE HOOFDDASSTRAD VAN NEDERLANDS, WANT DATT VERDOENEN WE!!!!!!quote:Op donderdag 1 september 2005 18:25 schreef PaRaR het volgende:
Hoor ik daar mijn stadje!?
Weet jij iets van DJ chuckie + Ali B af vanavond? Voor het gemeente huis..quote:Op donderdag 1 september 2005 18:25 schreef PaRaR het volgende:
Hoor ik daar mijn stadje!?
Volgens mij heb jij stiekem een AsianAvenue accountquote:Op donderdag 1 september 2005 18:27 schreef Boeman het volgende:
[..]
mond op mond reclame zeker
als je met ze praat lijk je wel heilig.
zo eerbiedig en alles is waar wat ik zeg (klopt ook,mrgoed) en grappig etc
en ze vertellen meteen wat hun ouders voor werk doen en wat hun sociale klasse is en dat ze met stokjes eten en inbindvoetjes hebben en van mao houden en dat er rijst in hun achtertuin groeit en dat ze zwart haar hebben (dat kon ik raden). Net alsof ik dat boeiend vind
dus dan gaat de block erop
Voor het gemeentehuis ?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:28 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Weet jij iets van DJ chuckie + Ali B af vanavond? Voor het gemeente huis..![]()
ook goedquote:Op donderdag 1 september 2005 18:28 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Redelijk goed, met jou dan ?
*nieuw hier zijn*
LEER TYPEN EN KAP MET DIE CAPS!!!quote:Op donderdag 1 september 2005 18:28 schreef -Mo- het volgende:
[..]
KII HOU VAN JE, JE KOTM UIT ZWOLLE, DAT FOKCIING TE GEK MAN, JE ROELEERT DIK DE PAN UIT, JE WEET TOCH, ZWIOLLE AAN DE MACHT, ZWOLLE WORDT DE HOOFDDASSTRAD VAN NEDERLANDS, WANT DATT VERDOENEN WE!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |