Daar meot je zijn vanavond hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 13:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, voor je het weet verdwaal ik in één of ander Utrechts getto.![]()
Ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 1 september 2005 13:46 schreef QyRoZ het volgende:
Het is hier weer es veel te leuk. Ik moet werken!
In het getto ben je straks al.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, voor je het weet verdwaal ik in één of ander Utrechts getto.![]()
Ja, maar ik wil er graag ook weer veilig weg daar ik niet van plan was om bij Twist in te trekken.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar meot je zijn vanavond hoor
Je was me voor!quote:Op donderdag 1 september 2005 13:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar meot je zijn vanavond hoor
we moeten wel aan de eieren voor de buren denken straxquote:
Vanavond even geen riots hier in de buurt graag!quote:Op donderdag 1 september 2005 13:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
we moeten wel aan de eieren voor de buren denken strax
Juist wel, je hebt vanavond voldoende hulp.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Vanavond even geen riots hier in de buurt graag!![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben er nietquote:Op donderdag 1 september 2005 13:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja maar daarna zijn jullie wegquote:Op donderdag 1 september 2005 13:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Juist wel, je hebt vanavond voldoende hulp.![]()
Ik kom met loeiharde rammstein gebeuk aanzetten, piepende banden, etc etc. And that is just the beginningquote:Op donderdag 1 september 2005 13:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem, wij hebben in ieder geval een leuke avond.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja maar daarna zijn jullie weg![]()
Je komt hier niet vaak genoeg meerquote:Op donderdag 1 september 2005 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ook niet.
waar het ook over gaat.
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je komt hier niet vaak genoeg meer
Maar ik denk dat Twist je vast in de gelegenheid wil stellen om QyRoZ vanavond te ontmoeten.quote:
die zouden dan wel eens van pas kunnen komen.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem, wij hebben in ieder geval een leuke avond.![]()
Zal ik mijn verzameling honkbalknuppels meenemen?![]()
Leuk, irl rellenquote:Op donderdag 1 september 2005 13:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
die zouden dan wel eens van pas kunnen komen.
Ik dus ook niet?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je komt hier niet vaak genoeg meer
Jij weet waar het over gaatquote:
Kom maar langsquote:
ik voel me toch een beetje buitengesloten.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar ik denk dat Twist je vast in de gelegenheid wil stellen om QyRoZ vanavond te ontmoeten.![]()
Doe alsof je Pheninnetje bent, die mocht wel komenquote:
Godt met een rokje aan?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe alsof je Pheninnetje bent, die mocht wel komen![]()
Blonde pruik?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe alsof je Pheninnetje bent, die mocht wel komen![]()
Zie je wel, je wilt niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik voel me toch een beetje buitengesloten.ik was hier gisteravond nog
![]()
maar ik kom morgen pas weer in utrecht![]()
IK HERHAAAL!!!quote:Op donderdag 1 september 2005 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, want ik ben bang voor jullie![]()
We zijn heel lief hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, ze weten toch niet hoe Pheninnetje eruit zietquote:Op donderdag 1 september 2005 14:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Blonde pruik?
Of donker?
Cupmaat?
En gaan we tongen dan?![]()
Dat is iedereen voor mijquote:Op donderdag 1 september 2005 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godlike is er niet hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe stoned je bentquote:
Meer of ik wel zin hebquote:Op donderdag 1 september 2005 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe stoned je bent
Maak dr ook maar eentje onder de rokquote:
Komt er gewoon onderuit hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 14:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Maak dr ook maar eentje onder de rok
erg kort rokje danquote:
cam aanwezigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |