er zijn hier bitches en bier!quote:op donderdag 1 september 2005 11:46 schreef wilwilwel het volgende:
titel is intressant nu de rest nog
de bitches zie ik, maar het bier vooralsnog niet.quote:
*kijkt naar het witbier van nixxx.....quote:op donderdag 1 september 2005 11:55 schreef plato1980 het volgende:
[..]
de bitches zie ik, maar het bier vooralsnog niet.![]()
witbier is voor watjes.quote:op donderdag 1 september 2005 11:56 schreef pheno het volgende:
[..]
*kijkt naar het witbier van nixxx.....
dat is er niet meer.. dat heeft zich magisch in een kater veranderdquote:op donderdag 1 september 2005 11:56 schreef pheno het volgende:
[..]
*kijkt naar het witbier van nixxx.....
nou een lekkere weihenstephaner hefeweizen..quote:
's avonds een man, 's morgens een man. en gezien de emancipatie.....quote:op donderdag 1 september 2005 11:59 schreef nixxx het volgende:
volgens mij moet mel toch vroeg beginnen morgen... zie dr post in hvjjn
nee, ik vind het niet lekker, doe mij maar een lekkere urquell.quote:op donderdag 1 september 2005 12:00 schreef pheno het volgende:
witbier voor watjes? echt niet. een grand cru is lekker
dat standaard hoegaarden is
bier is stom!quote:op donderdag 1 september 2005 12:01 schreef plato1980 het volgende:
[..]
nee, ik vind het niet lekker, doe mij maar een lekkere urquell.![]()
mensen met een relatie zijn veel stommer.quote:
wat hebben je waarde collega's je dan misdaan?quote:
jaloerse bitchquote:op donderdag 1 september 2005 12:03 schreef plato1980 het volgende:
[..]
mensen met een relatie zijn veel stommer.![]()
kut, weer vergeten dat dit singles niet is.![]()
hoe durf je te beweren dat ik jaloers ben op pheninnetje, ik wil helemaal geen relatie met jou.quote:
ik sta verdomme altijd voor ze klaar, wil altijd met ze ruilen als ze toevallig wat anders te doen hebben als ze moeten werken. en nu wil ik een keer ruilen en dan zijn ze ineens te moe omdat ze de hele week al vroege dienst hebben gedraaidquote:op donderdag 1 september 2005 12:03 schreef plato1980 het volgende:
[..]
wat hebben je waarde collega's je dan misdaan?
quote:op donderdag 1 september 2005 12:03 schreef plato1980 het volgende:
mensen met een relatie zijn veel stommer.![]()
kut, weer vergeten dat dit singles niet is.![]()
dat moest toch ook cc?quote:op donderdag 1 september 2005 12:04 schreef copycat het volgende:
[..]
deze gaat dan ook bijna net zo snel als singles, dus de vergissing is logisch!
en een goede donderdagmiddag, allen!
precies!quote:op donderdag 1 september 2005 12:04 schreef godlike02 het volgende:
bier is stom
hallo modbitchquote:op donderdag 1 september 2005 12:04 schreef copycat het volgende:
[..]
hoi blauwtjequote:op donderdag 1 september 2005 12:04 schreef copycat het volgende:
ja, dankzij frenkie hebben we nu twee van dit soort reeksen.quote:op donderdag 1 september 2005 12:04 schreef copycat het volgende:
[..]
vroegah.....quote:op donderdag 1 september 2005 12:06 schreef godlike02 het volgende:
wat is dat singles toch de hele tijd?
zit dat ook in r&p?
waarom denk je dat iedereen ineens hier zit?quote:op donderdag 1 september 2005 12:08 schreef copycat het volgende:
met deze blauwe modbitch gaat alles prima, dank!
gebeurt er nog iets leuks in de singles reeks? leuk genoeg om een blik mijnerzijds te rechtvaardigen?
nee, je denkt toch niet dat de single reeks leuk isquote:op donderdag 1 september 2005 12:08 schreef copycat het volgende:
gebeurt er nog iets leuks in de singles reeks? leuk genoeg om een blik mijnerzijds te rechtvaardigen?
niet echt, het gaat al 400 topics over min of meer dezelfde onderwerpen.quote:op donderdag 1 september 2005 12:08 schreef copycat het volgende:
lijkt me wel leuk een singles reeks in r&pquote:op donderdag 1 september 2005 12:10 schreef pheno het volgende:
het zit zo godt:
ooit begon hier iemand een single reeks topic, waar ze met stellingen moesten werken en waar het ten strengste verboden was te slowchatten.
dat gebeurde dus constant, dus mocht de reeks niet verder in r&p. vandaar dat we naar gc zijn verhuisdnu is er alsnog een sc topic in r&p gekomen, waar bijna dezelfde mensen in posten. al wordt het drukker, wat goed is
mooi, goedquote:op donderdag 1 september 2005 12:08 schreef copycat het volgende:
daar kom ik nooit..ik snap daar niets van en het zijn allemaal enge mensenquote:gebeurt er nog iets leuks in de singles reeks? leuk genoeg om een blik mijnerzijds te rechtvaardigen?
en deze sc is niet single-mindedquote:op donderdag 1 september 2005 12:10 schreef pheno het volgende:
nu is er alsnog een sc topic in r&p gekomen, waar bijna dezelfde mensen in posten. al wordt het drukker, wat goed is
dank jequote:op donderdag 1 september 2005 12:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
mooi, goed
[..]
daar kom ik nooit..ik snap daar niets van en het zijn allemaal enge mensen
oe! wie dan!?quote:op donderdag 1 september 2005 12:12 schreef copycat het volgende:
[..]
en deze sc is niet single-minded.
maar ik mis (groot woord!!!) wel een aantal frequente singles users...
how could youquote:op donderdag 1 september 2005 12:13 schreef godlike02 het volgende:
damn ik vergeet joey
quote:op donderdag 1 september 2005 12:15 schreef copycat het volgende:
godlike gaat door voor de koelkast.
is moonah aan het afkicken? volgens mij is ze gewoon weer hard aan het werkop het terras... net als ik.
nee, ik ook nietquote:op donderdag 1 september 2005 12:16 schreef godlike02 het volgende:
[..]
hij is er niet zo vaak meer![]()
maar ik zit ook niet veel in singles![]()
14.gifquote:op donderdag 1 september 2005 12:15 schreef copycat het volgende:
godlike gaat door voor de koelkast.
is moonah aan het afkicken? volgens mij is ze gewoon weer hard aan het werk... net als ik.
zoietsquote:op donderdag 1 september 2005 12:18 schreef godlike02 het volgende:
[..]
eens per 100 topics ben je er toch?
quote:op donderdag 1 september 2005 12:44 schreef nixxx het volgende:
broodjes liggen al in de oven...
de oven in? dat past niet, maar je kan wel een broodje krijgenquote:
scherp hoor nixxx, en dat met een kater...quote:op donderdag 1 september 2005 12:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
de oven in? dat past niet, maar je kan wel een broodje krijgen
quote:op donderdag 1 september 2005 13:01 schreef pheno het volgende:
nu maar hopen dat het leuk gevonden wordt, ik was als eerst bij christine le duc
quote:
quote:op donderdag 1 september 2005 13:01 schreef pheno het volgende:
nu maar hopen dat het leuk gevonden wordt, ik was als eerst bij christine le duc
jullie hebben nu hetzelfde?quote:
jij de accu, ik de tarzan mega deluxe met extra drilboorstand?quote:
ik koop er wel wat extra accessoires bij.quote:op donderdag 1 september 2005 13:17 schreef pheno het volgende:
[..]
jij de accu, ik de tarzan mega deluxe met extra drilboorstand?
de endeldarm perforator schijnt goed te zijnquote:op donderdag 1 september 2005 13:18 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ik koop er wel wat extra accessoires bij.![]()
bier is stomquote:op donderdag 1 september 2005 13:23 schreef qyroz het volgende:
bier. fijn!
bedankt voor de tip! ik ga zo wel even bij de blokker langs om er één te kopen.quote:op donderdag 1 september 2005 13:21 schreef pheno het volgende:
[..]
de endeldarm perforator schijnt goed te zijn![]()
"inpakken of hier gebruiken?"quote:op donderdag 1 september 2005 13:23 schreef plato1980 het volgende:
[..]
bedankt voor de tip! ik ga zo wel even bij de blokker langs om er één te kopen.![]()
"hoe werkt deze, kunt u het even voor doen?"quote:
"kan het cadeau geruild worden"?quote:op donderdag 1 september 2005 13:25 schreef pheno het volgende:
[..]
"hoe werkt deze, kunt u het even voor doen?"
ik ben hier de pinguinquote:
pas als je een pak kooptquote:
hoi mede pinguinquote:
is er tenminste iemand die gezellig is !quote:op donderdag 1 september 2005 13:32 schreef qyroz het volgende:
[..]
ik ben er, dus het is gezellig..
nee hoor al de hele dag kutquote:op donderdag 1 september 2005 13:34 schreef pheno het volgende:
ik heb het vermoeden dat het weer gaat omslaan.....
hier niet. nu wel.quote:
idem.quote:op donderdag 1 september 2005 13:34 schreef pheno het volgende:
ik heb het vermoeden dat het weer gaat omslaan.....
ik ben al naar buiten geweest, dus het mag zelfs regenen!quote:op donderdag 1 september 2005 13:37 schreef godlike02 het volgende:
[..]
kan ik je vertellen dat er wind en bewolking aankomt
geen regen
hier geen druppel gevallenquote:op donderdag 1 september 2005 13:39 schreef pheno het volgende:
[..]
ik ben al naar buiten geweest, dus het mag zelfs regenen!
het waait iig flink. oh, dat is de ventilator....even uitzetten, zo benauwd is het hier niet meer.quote:
tijd niet meer gezienquote:
die zit nog steeds in dat bootje.quote:
ha, arbeiter!quote:op donderdag 1 september 2005 14:06 schreef qyroz het volgende:
hoi!
niet hier een s-relquote:op donderdag 1 september 2005 14:07 schreef plato1980 het volgende:
[..]
die zit nog steeds in dat bootje.![]()
ben jij de broer van godlike?quote:op donderdag 1 september 2005 14:08 schreef godshand het volgende:
dit is een verzamelplaats van scholieren, studenten en werkelozen?
ik ben vanaf vandaag werkeloos dus ik pas er dan wel bij
hoi!quote:op donderdag 1 september 2005 14:08 schreef godshand het volgende:
ik heb wel een baan hoor. blijkbaar.quote:op donderdag 1 september 2005 14:08 schreef godshand het volgende:
je zou het bijna zeggenquote:op donderdag 1 september 2005 14:09 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ben jij de broer van godlike?
quote:
quote:
waggelen nog wel . . .quote:
dat zou echt verschrikkelijk zijn . . .quote:op donderdag 1 september 2005 15:36 schreef nixxx het volgende:
ja bah.. straks wordt het hier nog.. *ril* gezellig![]()
wel neequote:op donderdag 1 september 2005 16:21 schreef petitlapin het volgende:
eerst dacht ik dat ik scheel zag, maar nee, de singlemensen hebben nu ook dit topic gemonopoliseerd
ik ben niet singlequote:op donderdag 1 september 2005 16:21 schreef petitlapin het volgende:
eerst dacht ik dat ik scheel zag, maar nee, de singlemensen hebben nu ook dit topic gemonopoliseerd
het is een invasie . . .quote:op donderdag 1 september 2005 16:21 schreef petitlapin het volgende:
![]()
het regent singlesquote:op donderdag 1 september 2005 16:38 schreef copycat het volgende:
en het gaat spontaan regenen hier.
en de engeltjes moeten spontaan urinerenquote:
ook eerste jaar niet?quote:op donderdag 1 september 2005 16:51 schreef pheno het volgende:
ik heb nog geen talpa geziendus laat staan bb
maar bb heb ik dan ook daadwerkelijk nooit gezien
nopequote:
pheno, met jou kan ik pratenquote:op donderdag 1 september 2005 16:51 schreef pheno het volgende:
ik heb nog geen talpa geziendus laat staan bb
maar bb heb ik dan ook daadwerkelijk nooit gezien
ikke niet . . .quote:op donderdag 1 september 2005 22:02 schreef nixxx het volgende:
iedereen zit nu lekker bier te drinken bij twist .. en ik ga zo naar bed.. tenminste dat is de planning
feestje van ynske...quote:op vrijdag 2 september 2005 08:01 schreef thunderchild het volgende:
was die "grote meet" gisteren of zo ??![]()
![]()
hoop regelwerk en het was nog niet bekend of we gisteren naar de avondwake gingen of dat we naar de kerkmis zelf gingen, werd dus het laatste . . .quote:op vrijdag 2 september 2005 08:07 schreef melismay het volgende:
why nut eigenlijk?
ah ok, tja, dan wordt het lastig ja..quote:op vrijdag 2 september 2005 08:08 schreef thunderchild het volgende:
[..]
hoop regelwerk en het was nog niet bekend of we gisteren naar de avondwake gingen of dat we naar de kerkmis zelf gingen, werd dus het laatste . . .
quote:op vrijdag 2 september 2005 06:17 schreef melismay het volgende:
ow ja, pheno, als je nog 1 keer durft te zeggen dat je saai bent!
daar ben ik te oud voorquote:op vrijdag 2 september 2005 08:50 schreef godlike02 het volgende:
ns jongeren tour?
ik heb maar een siemens c55 telefoontje, die fotografeert nietquote:op vrijdag 2 september 2005 09:05 schreef godlike02 het volgende:
ze weten het nog niet?
dan wil ik foto´s!
jaquote:op vrijdag 2 september 2005 09:14 schreef godlike02 het volgende:
alleen op dat gebied?
bestaat ook neit meerquote:op vrijdag 2 september 2005 08:50 schreef godlike02 het volgende:
ns jongeren tour?
yup, pheno is cool!quote:op vrijdag 2 september 2005 09:14 schreef godlike02 het volgende:
alleen op dat gebied?
das nu zomertoer!quote:op vrijdag 2 september 2005 09:37 schreef godlike02 het volgende:
wat dan wel?
jij ook al!?quote:op vrijdag 2 september 2005 09:37 schreef godlike02 het volgende:
ik ben koud
dat ligt eraan wat je na die tijd gaat doenquote:op vrijdag 2 september 2005 09:35 schreef godlike02 het volgende:
same
ik stop om half 2 met werken
is dat leuk?
veel zeuren en schelden... heel prettig zo op de vroege ochtend.....quote:op vrijdag 2 september 2005 09:55 schreef godlike02 het volgende:
en melis wat was er lastig aan de klanten dna?
bordje neerzetten, ik ben moe en gevaarlijk, dus wees netjesquote:op vrijdag 2 september 2005 10:01 schreef melismay het volgende:
[..]
veel zeuren en schelden... heel prettig zo op de vroege ochtend.....
ja, das heel normaal dat je om half 7 uitgemaakt wordt voor kutwijfquote:op vrijdag 2 september 2005 10:07 schreef godlike02 het volgende:
schelden?
mogge nixxxiequote:op vrijdag 2 september 2005 10:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
bordje neerzetten, ik ben moe en gevaarlijk, dus wees netjes![]()
mogge
een beetjequote:op vrijdag 2 september 2005 10:16 schreef melismay het volgende:
mogge nixxxiehoe is het met u?
ik heb wel eens een geintje gemaakt over een bandje afdraaien, maar mijn baas vond het niet grappig
heb je gedaan dat ze je kut wijf noemen?quote:op vrijdag 2 september 2005 10:16 schreef melismay het volgende:
[..]
ja, das heel normaal dat je om half 7 uitgemaakt wordt voor kutwijf
hmmmm kee.....quote:op vrijdag 2 september 2005 10:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
een beetjeen
... maar eens koffie zetten.. jammer dat er niemand is om het mee te delen, dat zou veel fijner zijn
ik kon die man niet binnen 10 seconden de prijs van een jaarabonnement vertellen, terwijl wij ze niet eens kunnen maken, dus ik het echt niet wist...quote:op vrijdag 2 september 2005 10:19 schreef godlike02 het volgende:
[..]
heb je gedaan dat ze je kut wijf noemen?
laat die gast het zelf opzoeken op internetquote:op vrijdag 2 september 2005 10:22 schreef melismay het volgende:
[..]
ik kon die man niet binnen 10 seconden de prijs van een jaarabonnement vertellen, terwijl wij ze niet eens kunnen maken, dus ik het echt niet wist...
heb je uitslag gehad?quote:
soms kan dat heel snel gaan jaquote:op vrijdag 2 september 2005 10:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
laat die gast het zelf opzoeken op internet.. heb ik met mijn voordeeluren kaart ook gedaan. wel vaag, zou twee weken duren voor die klaar was, duurde maar twee dagen, lag gister al op de mat
quote:
slaap?quote:
waarvan?quote:op vrijdag 2 september 2005 11:17 schreef melismay het volgende:
beetje...
dat kwam alleen maar door die onzichtbare cola vlekquote:
nee.quote:op donderdag 1 september 2005 14:09 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ben jij de broer van godlike?
quote:op vrijdag 2 september 2005 11:42 schreef pheno het volgende:
[..]
dat kwam alleen maar door die onzichtbare cola vlek![]()
dus ik mag niet melden wat jij met die lege fles hebt gedaan?quote:op vrijdag 2 september 2005 11:48 schreef melismay het volgende:
[..]alles wat er gezegd en gedaan is moest tussen de 4 muren blijven!!!
nee, want liegen mag je ook nietquote:op vrijdag 2 september 2005 11:49 schreef pheno het volgende:
[..]
dus ik mag niet melden wat jij met die lege fles hebt gedaan?
pheno, mail es een verslagje danquote:op vrijdag 2 september 2005 11:48 schreef melismay het volgende:
[..]alles wat er gezegd en gedaan is moest tussen de 4 muren blijven!!!
dan had je maar meoten komenquote:
dan moet je maar op mijn weblog kijkenquote:
zo bijzonder was het nou ook weer nietquote:
helemaal geen ruk als je leven niet spannend isquote:op vrijdag 2 september 2005 11:56 schreef godshand het volgende:
wat heb je ook aan een weblog?
je bent saaiquote:op vrijdag 2 september 2005 12:13 schreef pheno het volgende:
[..]
helemaal geen ruk als je leven niet spannend is
nou moet je je zelf niet onderschattenquote:op vrijdag 2 september 2005 12:04 schreef melismay het volgende:
[..]
zo bijzonder was het nou ook weer niet
spannend makenquote:op vrijdag 2 september 2005 12:13 schreef pheno het volgende:
[..]
helemaal geen ruk als je leven niet spannend is
wat wil je horen dan?quote:op vrijdag 2 september 2005 12:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou moet je je zelf niet onderschatten
nee, ik heb wel betere dingen te doen dan een weblog bij te houdenquote:
pocket rocket!quote:
allesquote:
oe! ik zal vanmiddag een stukje bloggen... dan weet ik tenminste dat je de volgende keer wel komtquote:op vrijdag 2 september 2005 12:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
allesen fotos
nee hoor.. horen ove een feestje is lang zo leuk niet... krijg ik straks nog spijt dat ik er niet was
chantage!quote:op vrijdag 2 september 2005 12:26 schreef melismay het volgende:
[..]
oe! ik zal vanmiddag een stukje bloggen... dan weet ik tenminste dat je de volgende keer wel komt
msn spacesquote:
nooit gebruikt dat spaces... maar dat laatste snap ik wel.. teveel gekken overalquote:op vrijdag 2 september 2005 12:34 schreef melismay het volgende:
[..]
msn spaceshet is eigenlijk stom, maar ik weet niet of ik wel helemaal publiekelijk wil gaan enzo...daar moet ik nog maar eens over nadenken
die space werkt niet zoals ik het wil, kan geen foto's meer uploaden enzoquote:op vrijdag 2 september 2005 12:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
nooit gebruikt dat spaces... maar dat laatste snap ik wel.. teveel gekken overal
het was geen meetquote:op vrijdag 2 september 2005 12:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
foto's van de meet?
dat klinkt eng!quote:op vrijdag 2 september 2005 12:57 schreef nixxx het volgende:
kan je ook een eigen klein forumpje beheren.. dat moet wel mogelijk zijn geloof ik..
je hebt geloof ik wel sites die dat gratis aanbieden.. maar het fijne weet ik er niet van. een paar vrienden van me beheren ook een forumpje voor onze vriendengroep, maar die draait op hun eigen server ofzo..quote:op vrijdag 2 september 2005 12:58 schreef melismay het volgende:
dat klinkt eng!zoveel verstand heb ik er niet van
ja, zulke dingen zijn me te moeilijk,. moet eigenlijk gewoon zoiets als msn spaces hebben, maar dan niet van msn spaces... snappie?quote:op vrijdag 2 september 2005 13:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
je hebt geloof ik wel sites die dat gratis aanbieden.. maar het fijne weet ik er niet van. een paar vrienden van me beheren ook een forumpje voor onze vriendengroep, maar die draait op hun eigen server ofzo..
of je gaat bloggen per emailquote:op vrijdag 2 september 2005 13:02 schreef melismay het volgende:
ja, zulke dingen zijn me te moeilijk,. moet eigenlijk gewoon zoiets als msn spaces hebben, maar dan niet van msn spaces... snappie?
hahaha, zo interssant ben ik nou ook weer niet... wil mensen nog wel ergens de keus geven om het zelf op te zoeken ipv het op te dringenquote:op vrijdag 2 september 2005 13:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
of je gaat bloggen per emailde melismay nieuwsbrief
zit wat inquote:op vrijdag 2 september 2005 13:08 schreef melismay het volgende:
hahaha, zo interssant ben ik nou ook weer niet... wil mensen nog wel ergens de keus geven om het zelf op te zoeken ipv het op te dringen
die krijg je niet!quote:op vrijdag 2 september 2005 12:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
foto's van de meet?
dat laatste dan hequote:
quote:op vrijdag 2 september 2005 13:23 schreef melismay het volgende:
ik heb 1 van de feestgangers gesignaleerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |