dat kwam alleen maar door die onzichtbare cola vlekquote:
nee.quote:op donderdag 1 september 2005 14:09 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ben jij de broer van godlike?
quote:op vrijdag 2 september 2005 11:42 schreef pheno het volgende:
[..]
dat kwam alleen maar door die onzichtbare cola vlek![]()
dus ik mag niet melden wat jij met die lege fles hebt gedaan?quote:op vrijdag 2 september 2005 11:48 schreef melismay het volgende:
[..]alles wat er gezegd en gedaan is moest tussen de 4 muren blijven!!!
nee, want liegen mag je ook nietquote:op vrijdag 2 september 2005 11:49 schreef pheno het volgende:
[..]
dus ik mag niet melden wat jij met die lege fles hebt gedaan?
pheno, mail es een verslagje danquote:op vrijdag 2 september 2005 11:48 schreef melismay het volgende:
[..]alles wat er gezegd en gedaan is moest tussen de 4 muren blijven!!!
dan had je maar meoten komenquote:
dan moet je maar op mijn weblog kijkenquote:
zo bijzonder was het nou ook weer nietquote:
helemaal geen ruk als je leven niet spannend isquote:op vrijdag 2 september 2005 11:56 schreef godshand het volgende:
wat heb je ook aan een weblog?
je bent saaiquote:op vrijdag 2 september 2005 12:13 schreef pheno het volgende:
[..]
helemaal geen ruk als je leven niet spannend is
nou moet je je zelf niet onderschattenquote:op vrijdag 2 september 2005 12:04 schreef melismay het volgende:
[..]
zo bijzonder was het nou ook weer niet
spannend makenquote:op vrijdag 2 september 2005 12:13 schreef pheno het volgende:
[..]
helemaal geen ruk als je leven niet spannend is
wat wil je horen dan?quote:op vrijdag 2 september 2005 12:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou moet je je zelf niet onderschatten
nee, ik heb wel betere dingen te doen dan een weblog bij te houdenquote:
pocket rocket!quote:
allesquote:
oe! ik zal vanmiddag een stukje bloggen... dan weet ik tenminste dat je de volgende keer wel komtquote:op vrijdag 2 september 2005 12:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
allesen fotos
nee hoor.. horen ove een feestje is lang zo leuk niet... krijg ik straks nog spijt dat ik er niet was
chantage!quote:op vrijdag 2 september 2005 12:26 schreef melismay het volgende:
[..]
oe! ik zal vanmiddag een stukje bloggen... dan weet ik tenminste dat je de volgende keer wel komt
msn spacesquote:
nooit gebruikt dat spaces... maar dat laatste snap ik wel.. teveel gekken overalquote:op vrijdag 2 september 2005 12:34 schreef melismay het volgende:
[..]
msn spaceshet is eigenlijk stom, maar ik weet niet of ik wel helemaal publiekelijk wil gaan enzo...daar moet ik nog maar eens over nadenken
die space werkt niet zoals ik het wil, kan geen foto's meer uploaden enzoquote:op vrijdag 2 september 2005 12:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
nooit gebruikt dat spaces... maar dat laatste snap ik wel.. teveel gekken overal
het was geen meetquote:op vrijdag 2 september 2005 12:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
foto's van de meet?
dat klinkt eng!quote:op vrijdag 2 september 2005 12:57 schreef nixxx het volgende:
kan je ook een eigen klein forumpje beheren.. dat moet wel mogelijk zijn geloof ik..
je hebt geloof ik wel sites die dat gratis aanbieden.. maar het fijne weet ik er niet van. een paar vrienden van me beheren ook een forumpje voor onze vriendengroep, maar die draait op hun eigen server ofzo..quote:op vrijdag 2 september 2005 12:58 schreef melismay het volgende:
dat klinkt eng!zoveel verstand heb ik er niet van
ja, zulke dingen zijn me te moeilijk,. moet eigenlijk gewoon zoiets als msn spaces hebben, maar dan niet van msn spaces... snappie?quote:op vrijdag 2 september 2005 13:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
je hebt geloof ik wel sites die dat gratis aanbieden.. maar het fijne weet ik er niet van. een paar vrienden van me beheren ook een forumpje voor onze vriendengroep, maar die draait op hun eigen server ofzo..
of je gaat bloggen per emailquote:op vrijdag 2 september 2005 13:02 schreef melismay het volgende:
ja, zulke dingen zijn me te moeilijk,. moet eigenlijk gewoon zoiets als msn spaces hebben, maar dan niet van msn spaces... snappie?
hahaha, zo interssant ben ik nou ook weer niet... wil mensen nog wel ergens de keus geven om het zelf op te zoeken ipv het op te dringenquote:op vrijdag 2 september 2005 13:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
of je gaat bloggen per emailde melismay nieuwsbrief
zit wat inquote:op vrijdag 2 september 2005 13:08 schreef melismay het volgende:
hahaha, zo interssant ben ik nou ook weer niet... wil mensen nog wel ergens de keus geven om het zelf op te zoeken ipv het op te dringen
die krijg je niet!quote:op vrijdag 2 september 2005 12:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
foto's van de meet?
dat laatste dan hequote:
quote:op vrijdag 2 september 2005 13:23 schreef melismay het volgende:
ik heb 1 van de feestgangers gesignaleerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |