er zijn hier bitches en bier!quote:op donderdag 1 september 2005 11:46 schreef wilwilwel het volgende:
titel is intressant nu de rest nog
de bitches zie ik, maar het bier vooralsnog niet.quote:
*kijkt naar het witbier van nixxx.....quote:op donderdag 1 september 2005 11:55 schreef plato1980 het volgende:
[..]
de bitches zie ik, maar het bier vooralsnog niet.![]()
witbier is voor watjes.quote:op donderdag 1 september 2005 11:56 schreef pheno het volgende:
[..]
*kijkt naar het witbier van nixxx.....
dat is er niet meer.. dat heeft zich magisch in een kater veranderdquote:op donderdag 1 september 2005 11:56 schreef pheno het volgende:
[..]
*kijkt naar het witbier van nixxx.....
nou een lekkere weihenstephaner hefeweizen..quote:
's avonds een man, 's morgens een man. en gezien de emancipatie.....quote:op donderdag 1 september 2005 11:59 schreef nixxx het volgende:
volgens mij moet mel toch vroeg beginnen morgen... zie dr post in hvjjn
nee, ik vind het niet lekker, doe mij maar een lekkere urquell.quote:op donderdag 1 september 2005 12:00 schreef pheno het volgende:
witbier voor watjes? echt niet. een grand cru is lekker
dat standaard hoegaarden is
bier is stom!quote:op donderdag 1 september 2005 12:01 schreef plato1980 het volgende:
[..]
nee, ik vind het niet lekker, doe mij maar een lekkere urquell.![]()
mensen met een relatie zijn veel stommer.quote:
wat hebben je waarde collega's je dan misdaan?quote:
jaloerse bitchquote:op donderdag 1 september 2005 12:03 schreef plato1980 het volgende:
[..]
mensen met een relatie zijn veel stommer.![]()
kut, weer vergeten dat dit singles niet is.![]()
hoe durf je te beweren dat ik jaloers ben op pheninnetje, ik wil helemaal geen relatie met jou.quote:
ik sta verdomme altijd voor ze klaar, wil altijd met ze ruilen als ze toevallig wat anders te doen hebben als ze moeten werken. en nu wil ik een keer ruilen en dan zijn ze ineens te moe omdat ze de hele week al vroege dienst hebben gedraaidquote:op donderdag 1 september 2005 12:03 schreef plato1980 het volgende:
[..]
wat hebben je waarde collega's je dan misdaan?
quote:op donderdag 1 september 2005 12:03 schreef plato1980 het volgende:
mensen met een relatie zijn veel stommer.![]()
kut, weer vergeten dat dit singles niet is.![]()
dat moest toch ook cc?quote:op donderdag 1 september 2005 12:04 schreef copycat het volgende:
[..]
deze gaat dan ook bijna net zo snel als singles, dus de vergissing is logisch!
en een goede donderdagmiddag, allen!
precies!quote:op donderdag 1 september 2005 12:04 schreef godlike02 het volgende:
bier is stom
hallo modbitchquote:op donderdag 1 september 2005 12:04 schreef copycat het volgende:
[..]
hoi blauwtjequote:op donderdag 1 september 2005 12:04 schreef copycat het volgende:
ja, dankzij frenkie hebben we nu twee van dit soort reeksen.quote:op donderdag 1 september 2005 12:04 schreef copycat het volgende:
[..]
vroegah.....quote:op donderdag 1 september 2005 12:06 schreef godlike02 het volgende:
wat is dat singles toch de hele tijd?
zit dat ook in r&p?
waarom denk je dat iedereen ineens hier zit?quote:op donderdag 1 september 2005 12:08 schreef copycat het volgende:
met deze blauwe modbitch gaat alles prima, dank!
gebeurt er nog iets leuks in de singles reeks? leuk genoeg om een blik mijnerzijds te rechtvaardigen?
nee, je denkt toch niet dat de single reeks leuk isquote:op donderdag 1 september 2005 12:08 schreef copycat het volgende:
gebeurt er nog iets leuks in de singles reeks? leuk genoeg om een blik mijnerzijds te rechtvaardigen?
niet echt, het gaat al 400 topics over min of meer dezelfde onderwerpen.quote:op donderdag 1 september 2005 12:08 schreef copycat het volgende:
lijkt me wel leuk een singles reeks in r&pquote:op donderdag 1 september 2005 12:10 schreef pheno het volgende:
het zit zo godt:
ooit begon hier iemand een single reeks topic, waar ze met stellingen moesten werken en waar het ten strengste verboden was te slowchatten.
dat gebeurde dus constant, dus mocht de reeks niet verder in r&p. vandaar dat we naar gc zijn verhuisdnu is er alsnog een sc topic in r&p gekomen, waar bijna dezelfde mensen in posten. al wordt het drukker, wat goed is
mooi, goedquote:op donderdag 1 september 2005 12:08 schreef copycat het volgende:
daar kom ik nooit..ik snap daar niets van en het zijn allemaal enge mensenquote:gebeurt er nog iets leuks in de singles reeks? leuk genoeg om een blik mijnerzijds te rechtvaardigen?
en deze sc is niet single-mindedquote:op donderdag 1 september 2005 12:10 schreef pheno het volgende:
nu is er alsnog een sc topic in r&p gekomen, waar bijna dezelfde mensen in posten. al wordt het drukker, wat goed is
dank jequote:op donderdag 1 september 2005 12:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
mooi, goed
[..]
daar kom ik nooit..ik snap daar niets van en het zijn allemaal enge mensen
oe! wie dan!?quote:op donderdag 1 september 2005 12:12 schreef copycat het volgende:
[..]
en deze sc is niet single-minded.
maar ik mis (groot woord!!!) wel een aantal frequente singles users...
how could youquote:op donderdag 1 september 2005 12:13 schreef godlike02 het volgende:
damn ik vergeet joey
quote:op donderdag 1 september 2005 12:15 schreef copycat het volgende:
godlike gaat door voor de koelkast.
is moonah aan het afkicken? volgens mij is ze gewoon weer hard aan het werkop het terras... net als ik.
nee, ik ook nietquote:op donderdag 1 september 2005 12:16 schreef godlike02 het volgende:
[..]
hij is er niet zo vaak meer![]()
maar ik zit ook niet veel in singles![]()
14.gifquote:op donderdag 1 september 2005 12:15 schreef copycat het volgende:
godlike gaat door voor de koelkast.
is moonah aan het afkicken? volgens mij is ze gewoon weer hard aan het werk... net als ik.
zoietsquote:op donderdag 1 september 2005 12:18 schreef godlike02 het volgende:
[..]
eens per 100 topics ben je er toch?
quote:op donderdag 1 september 2005 12:44 schreef nixxx het volgende:
broodjes liggen al in de oven...
de oven in? dat past niet, maar je kan wel een broodje krijgenquote:
scherp hoor nixxx, en dat met een kater...quote:op donderdag 1 september 2005 12:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
de oven in? dat past niet, maar je kan wel een broodje krijgen
quote:op donderdag 1 september 2005 13:01 schreef pheno het volgende:
nu maar hopen dat het leuk gevonden wordt, ik was als eerst bij christine le duc
quote:
quote:op donderdag 1 september 2005 13:01 schreef pheno het volgende:
nu maar hopen dat het leuk gevonden wordt, ik was als eerst bij christine le duc
jullie hebben nu hetzelfde?quote:
jij de accu, ik de tarzan mega deluxe met extra drilboorstand?quote:
ik koop er wel wat extra accessoires bij.quote:op donderdag 1 september 2005 13:17 schreef pheno het volgende:
[..]
jij de accu, ik de tarzan mega deluxe met extra drilboorstand?
de endeldarm perforator schijnt goed te zijnquote:op donderdag 1 september 2005 13:18 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ik koop er wel wat extra accessoires bij.![]()
bier is stomquote:op donderdag 1 september 2005 13:23 schreef qyroz het volgende:
bier. fijn!
bedankt voor de tip! ik ga zo wel even bij de blokker langs om er één te kopen.quote:op donderdag 1 september 2005 13:21 schreef pheno het volgende:
[..]
de endeldarm perforator schijnt goed te zijn![]()
"inpakken of hier gebruiken?"quote:op donderdag 1 september 2005 13:23 schreef plato1980 het volgende:
[..]
bedankt voor de tip! ik ga zo wel even bij de blokker langs om er één te kopen.![]()
"hoe werkt deze, kunt u het even voor doen?"quote:
"kan het cadeau geruild worden"?quote:op donderdag 1 september 2005 13:25 schreef pheno het volgende:
[..]
"hoe werkt deze, kunt u het even voor doen?"
ik ben hier de pinguinquote:
pas als je een pak kooptquote:
hoi mede pinguinquote:
is er tenminste iemand die gezellig is !quote:op donderdag 1 september 2005 13:32 schreef qyroz het volgende:
[..]
ik ben er, dus het is gezellig..
nee hoor al de hele dag kutquote:op donderdag 1 september 2005 13:34 schreef pheno het volgende:
ik heb het vermoeden dat het weer gaat omslaan.....
hier niet. nu wel.quote:
idem.quote:op donderdag 1 september 2005 13:34 schreef pheno het volgende:
ik heb het vermoeden dat het weer gaat omslaan.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |