abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30228178
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:20 schreef miss_sly het volgende:
Hetzelfde gaat op voor borsten of gewicht als het om vrouwen gaat. Het zijn zo van die uiterlijkheden die eigenlijk onbelangrijk zouden moeten zijn.
Vind ik toch wel een fractie anders, borsten of gewicht. Tenzij je verslingerd bent aan russisch neuken, zijn borsten erg leuk om mee te spelen, maar de maat is daarbij niet bepalend voor het functioneren. Je kunt net zo goed met kleine als met grote borsten spelen... Er zitten altijd tepels op en zelfs een cup A is prima te kneden...

De maat van een lul is, uit ervaring, wél bepalend voor het gevoel tijdens de seks. Vervelend voor de heren met een "kleine", maar het is nou eenmaal zo (te groot moet ik ook niet, trouwens, stoot tegen mijn baarmoedermond aan en dat is pijnlijk). De uiterlijke kant van de kleine van mijn ex vond ik echt het minst storend...
pi_30228778
Ik heb een tijdje geleden zoiets meegemaakt...

Voordat ik zijn piemel echt te zien kreeg voelde ik al wel dat het erg minimaal is, maargoed ik bleef hoop houden.. Ik had het nooit van mezelf verwacht, maar het was zooo'n ontzettende afknapper!! Ik KON het gewoon niet... Als ik m vasthield verdween hij bijna in mijn hand, pijpen leek me onmogelijk, laat staan dat ik nog zin had om daadwerkelijk met hem naar bed te gaan.

Ik heb gezegd dat ik misselijk was (we hadden een feestje gehad) en ben gaan slapen
pi_30228985
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:03 schreef Ezmeetje het volgende:
Ik heb een tijdje geleden zoiets meegemaakt...

Voordat ik zijn piemel echt te zien kreeg voelde ik al wel dat het erg minimaal is, maargoed ik bleef hoop houden.. Ik had het nooit van mezelf verwacht, maar het was zooo'n ontzettende afknapper!! Ik KON het gewoon niet... Als ik m vasthield verdween hij bijna in mijn hand, pijpen leek me onmogelijk, laat staan dat ik nog zin had om daadwerkelijk met hem naar bed te gaan.

Ik heb gezegd dat ik misselijk was (we hadden een feestje gehad) en ben gaan slapen
Ah, best zielig eigenlijk

Ik hoop voor die jongen dat je het een beetje subtiel hebt gedaan
  zaterdag 3 september 2005 @ 15:17:57 #104
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_30230594
quote:
Het zijn zo van die uiterlijkheden die eigenlijk onbelangrijk zouden moeten zijn.
Hoezo zouden die eigenschappen onbelangrijk moeten zijn? Omdat de maatschappij dat wil?
Ik ben het best wel met je eens dat het echt niet altijd om het uiterlijk draait hoor, maar "zou moeten" vind ik echt onzin.

De natuurlijk wil gewoon lekker vlees. Dat werkt bij alle dieren zo.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_30231079
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 09:54 schreef FuifDuif het volgende:
Mannen overdrijven in dit soort discussies altijd. En zoals iemand die zei een pik van 16cm te hebben, sorry hoor, maar dat is boven gemiddeld. Het is onvoorstelbaar zielig hoe sommige mannen zelfs op een anoniem internetforum nog hun eer proberen veilig te stellen of door op te scheppen over hun eigen lengte of door een 'kleine' belachelijk te maken (suggererende dat ze groot geschapen zijn, maar dat in werkelijkheid natuurlijk helemaal niet per definitie hoeven zijn).
Ik neem aan dat je hiermee mij bedoelt? Maar rond de 15 cm is toch echt het gemiddelde, en eerder aan de kleine kant.
In mijn jeugd heb ik ook een tijd gehad(net zoals elke man) dat ik vond dat ik een kleintje had, ook met betrekking tot de omvang.
Maar geen enkele man durft eerlijk de lengte te zeggen, allemaal tellen ze er een paar cm bij op.
Ik heb met een 16 cm helemaal geen grote, maar volgens de statistieken is dit ook niet nodig. 80% van de vrouwen kan geen orgasme krijgen door enkel de vagina te stimuleren.
Ook het voordeel van een niet al te dikke lul is, dat ik mijn vrouw ook anaal mag nemen

Lees je hier op het forum, ja, dan heb ik een kleintje.

Dit zal voor de man altijd een moeilijk onderwerp blijven. Let maar op wanneer een man een vibrator voor zijn partner gaat kopen, bijna altijd komt ie met een groot geval thuis, maar wanneer zij zelf er eentje gaat kopen, komt ze met een kleinere thuis, die heerlijk kan trillen tegen haar klitje.

Ben blij met wat je hebt. Je kan ook heerlijke sex hebben zonder zelfs te penetreren. Geweoon een kwestie van kreatief zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door patrickt35 op 03-09-2005 15:46:04 ]
pi_30231632
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:35 schreef innovative het volgende:

[..]

Vind ik toch wel een fractie anders, borsten of gewicht. Tenzij je verslingerd bent aan russisch neuken, zijn borsten erg leuk om mee te spelen, maar de maat is daarbij niet bepalend voor het functioneren. Je kunt net zo goed met kleine als met grote borsten spelen... Er zitten altijd tepels op en zelfs een cup A is prima te kneden...

De maat van een lul is, uit ervaring, wél bepalend voor het gevoel tijdens de seks. Vervelend voor de heren met een "kleine", maar het is nou eenmaal zo (te groot moet ik ook niet, trouwens, stoot tegen mijn baarmoedermond aan en dat is pijnlijk). De uiterlijke kant van de kleine van mijn ex vond ik echt het minst storend...
Ik denk niet dat jij als vrouw voor een man kan bepalen in hoeverre de omvang van de borsten belangrijk is voor de seks. Dat is enkel een manier om de vrouw te verdedigen.
pi_30231640
quote:

[..]

Hetzelfde gaat op voor borsten of gewicht als het om vrouwen gaat. Het zijn zo van die uiterlijkheden die eigenlijk onbelangrijk zouden moeten zijn.
Hiermee sla je de spijker op z'n kop.

Collega's van me lopen altijd te geilen op grote "tieten".
Zeg ik: gelukkig heeft mijn vrouw een D. Waarop gelijk het antwoord is: zeker, maar die is ook volslank.

Inderdaad, mijn vrouw heeft niet het ideale playboy figuur, maar wat willen mannen nu?
Maatje 36 met grote "tieten"? Dan kan je lang zoeken, want die zijn er weinig in de realiteit.

Kijk eerst eens naar het karakter van de vrouw. Met een goed gesprek kom je verder in een relatie, dan met een prachtig lichaam.

Mvg Patrick

ps: overigens is het voor mij wel makkelijker, aangezien ik op vollere vrouwen val.
pi_30231681
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 15:17 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Hoezo zouden die eigenschappen onbelangrijk moeten zijn? Omdat de maatschappij dat wil?
Ik ben het best wel met je eens dat het echt niet altijd om het uiterlijk draait hoor, maar "zou moeten" vind ik echt onzin.

De natuurlijk wil gewoon lekker vlees. Dat werkt bij alle dieren zo.
Tja, laten we eerst een afstappen van die simpele opvatting dat mensen dieren zijn.
pi_30231691
"Volslank."

Dat heet gewoon dik.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_30231711
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:03 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Tja, laten we eerst een afstappen van die simpele opvatting dat mensen dieren zijn.
Welke reden heb je daar dan voor? Zonder dat blijft het een krankzinnige aanname.
pi_30231746
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:12 schreef fatdog het volgende:
Ah, best zielig eigenlijk
Waarom is dat zielig? Misschien heeft zij zelf wel kleine borsten of andere afknappers. Het is heel eenvoudig trouwens om een vrouw terug te pakken wanneer ze laat weten dat ze afknapt op je formaat.
pi_30231765
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:04 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Welke reden heb je daar dan voor? Zonder dat blijft het een krankzinnige aanname.
Het is achterhaald. Mensen gebruiken het als rechtvaardiging voor dierlijk gedrag. Het is juist een krankzinnige aanname dat mensen dieren zouden zijn.
pi_30231775
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:05 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Waarom is dat zielig? Misschien heeft zij zelf wel kleine borsten of andere afknappers. Het is heel eenvoudig trouwens om een vrouw terug te pakken wanneer ze laat weten dat ze afknapt op je formaat.
Waarom zou je het een vrouw kwalijk nemen als ze afknapt op wat dan ook? Jij hebt maar gewoon te accepteren wat ze vindt, net zoals andersom.
pi_30231797
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:06 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Waarom zou je het een vrouw kwalijk nemen als ze afknapt op wat dan ook? Jij hebt maar gewoon te accepteren wat ze vindt, net zoals andersom.
Precies, dus in zo'n geval vind ook ik wel iets wat ze zal moeten accepteren .
pi_30231800
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:35 schreef innovative het volgende:

[..]

Er zitten altijd tepels op en zelfs een cup A is prima te kneden...
Dit is natuurlijk ook niet helemaal waar.
Ik denk niet dat je je lul heerlijk kwijt kunt tussen een cup A, of je moet eerst haar borstkas inslaan.

Maar dit is ook niet het belangrijkste, je moet elkaar gewoon nemen zoals je bent. Wil je een vrouw met grotere borsten, zoek je gewoon verder.
Maar is dit nu allemaal echt zo belangrijk?
pi_30231806
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:06 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Het is achterhaald. Mensen gebruiken het als rechtvaardiging voor dierlijk gedrag. Het is juist een krankzinnige aanname dat mensen dieren zouden zijn.
Het is geen rechtvaardiging voor dierlijk gedrag, het verklaart de talloze overeenkomsten tussen mensen en andere dieren. Bovendien ken ik geen goede reden om aan te nemen dat we planten zijn, of iets anders. Jij wel?
pi_30231824
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:07 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat jij haar borsten te klein vindt?

Tja, als jij dat echt belangrijk vindt. Mij boeit het niet. Een platte kont daarentegen...
  zaterdag 3 september 2005 @ 16:08:56 #118
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_30231846
Wat mij wel altijd weer opvalt, is dat de vrouwen zeggen;
"Het maakt niet uit een kleine, het kan op genoeg andere manieren, zo kan hij beter in bed zijn dan iemand met een grote die verder niks doet".
Maar als je nou uitgaat van gelijkwaardige sexueel gerichte mannen maar de een heeft een kleine waar je weinig van zult voelen en de ander is gemiddeld/groter geschapen,
kan ik hier dan uit concluderen dat ze toch liever een goeie sexpartner met een gemiddeld/groter lid dan iemand met een kleine?
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
pi_30231864
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:07 schreef patrickt35 het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk ook niet helemaal waar.
Ik denk niet dat je je lul heerlijk kwijt kunt tussen een cup A, of je moet eerst haar borstkas inslaan.
Hehe "of je moet eerst haar borstkas inslaan"... het komt er weer heerlijk uit .
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:07 schreef patrickt35 het volgende:
Maar dit is ook niet het belangrijkste, je moet elkaar gewoon nemen zoals je bent. Wil je een vrouw met grotere borsten, zoek je gewoon verder.
Maar is dit nu allemaal echt zo belangrijk?
Nee, uiteraard niet . Het valt mij altijd weer op dat mensen die in hun vrijgezellen- of zoekende periode zo hoog van de daken lopen te schreeuwen dat ze een meid willen die dat heeft en aan zus en zo voldoet, uiteindelijk terecht komen bij 'minder'. Het is vooral gewoon veel geblaas en stoer doen, maar uiteindelijk zoekt iedereen toch liefde en geborgenheid.
pi_30231866
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:07 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat klinkt heel naar, duifje
Je gaat dus zoeken naar iets om haar te kwetsen, omdat ze jou niet met opzet gekwetst heeft?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_30231867
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:08 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Wat mij wel altijd weer opvalt, is dat de vrouwen zeggen;
"Het maakt niet uit een kleine, het kan op genoeg andere manieren, zo kan hij beter in bed zijn dan iemand met een grote die verder niks doet".
Maar als je nou uitgaat van gelijkwaardige sexueel gerichte mannen maar de een heeft een kleine waar je weinig van zult voelen en de ander is gemiddeld/groter geschapen,
kan ik hier dan uit concluderen dat ze toch liever een goeie sexpartner met een gemiddeld/groter lid dan iemand met een kleine?
Dat lijkt me vanzelfsprekend.
pi_30231870
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:03 schreef heiden6 het volgende:
"Volslank."

Dat heet gewoon dik.
1.60 en 68 kg is volslank, en niet dik. Nu kijkt natuurlijk wel iedere man zijn vrouw door een roze bril.

En ach, lekker belangrijk wat een andere man van mijn vrouw vind. Ze mag er best wezen, en ze neukt heerlijk
pi_30231877
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:08 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat jij haar borsten te klein vindt?

Tja, als jij dat echt belangrijk vindt. Mij boeit het niet. Een platte kont daarentegen...
Ik vind dat niet belangrijk, maar in zo'n situatie zou ik het wel zeggen. Een oog om een oog, een tand om een tand.
pi_30231909
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:09 schreef patrickt35 het volgende:

[..]

1.60 en 68 kg is volslank, en niet dik. Nu kijkt natuurlijk wel iedere man zijn vrouw door een roze bril.

En ach, lekker belangrijk wat een andere man van mijn vrouw vind. Ze mag er best wezen, en ze neukt heerlijk
Het gaat mij er niet om wat je vriendin weegt hoor, het gaat me gewoon om de term die nergens op slaat. Zeg dat stevig, of mollig.
pi_30231940
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:07 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het is geen rechtvaardiging voor dierlijk gedrag, het verklaart de talloze overeenkomsten tussen mensen en andere dieren. Bovendien ken ik geen goede reden om aan te nemen dat we planten zijn, of iets anders. Jij wel?
De we overeenkomsten hebben met dieren zegt niet dat we dieren zijn. Alleen al het feit dat we de intellectuele mogelijkheid hebben om hier over na te denken en om door wil afstand te nemen van dat dierlijk gedrag, dat zegt mij al voldoende. Ik gedraag mij bijvoorbeeld (bewust) zo weinig mogelijk dierlijk. Die keuze kan ik maken, als mens, niet als dier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')