Alstuquote:The shipments are to start in the middle of September, the L2 will cost about 175-185 USD and the L6's price forms 200-210 USD.
Geen probleemquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:01 schreef Geqxon het volgende:
Sorry, ik maak zo anders wel een specs & foto-topic voor bovenstaande telefoon
Wat een apparaatquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:43 schreef blieblie het volgende:
Ik heb er ééntje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik blijf dit stiekum wel het gaafste onderdeel van de foon vinden.
(Was snachts aan het experimenteren met mijn digicam).
Ik heb em overigens gekocht puur opt design. Bellen & Smsen doettie prima en de rest boeit me weinig. Voor foto's gebruik ik mijn digicam wel, om te gamen mijn PC al die overbodige muk op telefoons tegenwoordig.
What else do we need.
En waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:20 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik heb het gevoel dat het toestel best brak is, brakker dan gemiddeld iig...
Idemquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:26 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op? [afbeelding].
Ik heb de v3 nu een aantal maanden en tot nu niets dan lof, er is nog geen krasje te zien en functioneert nog uitstekend....
Ik heb het gevoel dat jouw gevoel je in de steek laatquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:20 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik werk in een telefoonwinkel, en de V3 komt verreweg het meeste terugquote:Op zaterdag 17 september 2005 09:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jouw gevoel je in de steek laat
dan heb ik niets gezegdquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik werk in een telefoonwinkel, en de V3 komt verreweg het meeste terug
Speaker kapot, beeldscherm valt uit, hele toestel valt uit, software matige foutjes zoals het vastlopen van het menu...quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
dan heb ik niets gezegd![]()
Maar ik heb hem zelf ook..en hij voelt heel solide aan en absoluut niet fragiel..
Met wat voor soort klachten komt de gsm dan terug?
Heeft het er ook iets mee te maken of het een v3 black of een v3 silver is? want ik heb gehoord dat vooral de v3 silver veel software fouten bevat..maar omdat de v3 black later is uitgekomen die fouten er zijn uitgehaald..quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Speaker kapot, beeldscherm valt uit, hele toestel valt uit, software matige foutjes zoals het vastlopen van het menu...
Maargoed, jullie zijn gelukkig met dit toestel en de klanten die bij mij terugkwame hadden gewoon pech. Ik wil absoluut niet zeggen dat het een slecht toestel zit, want ik heb ook veel v3's verkocht aan mensen die niet zijn teruggekomen, maar het toestel is wat onstabieler dan een ander toestel..
Nu je het zegt ja, de meesten zijn zilver...quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heeft het er ook iets mee te maken of het een v3 black of een v3 silver is? want ik heb gehoord dat vooral de v3 silver veel software fouten bevat..maar omdat de v3 black later is uitgekomen die fouten er zijn uitgehaald..
* sjimz heeft de v3 black
Nee sorry, niets van gehoord..quote:en weet jij toevallig..of de telefoonsoftware zo te updaten is dat het kleurenscherm alle 260k kleuren gebruikt ipv 65k ?
voor zo ver ik weet is er geen prepaid pakket van..maar misschien weet iemand in een telefoonwinkel het?quote:Op maandag 19 september 2005 19:32 schreef Eland het volgende:
Weet iemand of deze telefoon er al is in een prepaid-pakket, of daar nog in komt? Ik ben m'n abonnement nu wel zat namelijk, en deze telefoon vind ik toch wel erg mooi. Simlockvrij kopen kan natuurlijk, maar dat is vaak duurder dan een prepaid-pakket, als dat er is.
Niet echt.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:57 schreef TimmyAsd het volgende:
Had je daar op willen wachten Cynix?
Ik zit er aan te denken om hem te nemen, maar ik neem hem absoluut niet als er maar 15 smsjes inkunnenquote:Ik kan maara 15 smsjes opslaan en dat zie ie al vol! Terwijl er iets van 5 mb ruimte...
Dat is onzin... kan je gewoon aanpassen in de instellingen.. Bij mij staan er momenteel ook zo'n 50 sms'jes in de inbox...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:52 schreef Allantois het volgende:
Iemand had het over:
[..]
Ik zit er aan te denken om hem te nemen, maar ik neem hem absoluut niet als er maar 15 smsjes inkunnen. Ik heb nu een brakke "absoluut niet aan te raden"-NEC unit en het enige positieve is dat hij 500 smsjes ongeveer kwijt kan.
Dat ga ik niet inleveren![]()
Die kun je dus niet uitzetten. Dat probleem heb ik ook op mijn v600. Ooit verbonden geweest met Bluetooth en nu wil dat icoontje echt niet meer weg.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:30 schreef ict-boy het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik op de v3 het icoontje "gegevensoverdracht"uit kan zetten.
Ik heb in de handleiding gezocht maar niets kunnen vinden.Bleutooth staat uit.
Ik had de Motorola MPX220 in het zwart, maar de V3 vind ik zilverkleurig ook wel mooier geloof ik.quote:Op maandag 26 september 2005 19:27 schreef mrcool het volgende:
Heb nu de v600! In maart volgend jaar verloopt mijn abbo en dan wil ik graag deze hebben, mits er dan op dat moment niets mooiers op de markt is. Ik wil hem overigens wel in het zilver hebben dan!
Waar gescoord? Vodafone Eindhoven zei dat ze alleen de zilveren deden. Nou wou ik die toch wel, maar liever kies ik zelf.quote:
Is het nog gelukt met de computermicrofoon van Blinky?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waar gescoord? Vodafone Eindhoven zei dat ze alleen de zilveren deden. Nou wou ik die toch wel, maar liever kies ik zelf.
Yep, ze heeft een hele mooie en professionele microfoon aangeschaft.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:43 schreef blieblie het volgende:
Is het nog gelukt met de computermicrofoon van Blinky?.
Misschien wel, maar op zich hoef ik niet per se weg bij Vodafone en eigenlijk vond ik die zilveren ook erg mooi. Zelfs áls ik had kunnen kiezen nam ik die misschien evengoed wel.quote:Hadden ze bij de Bel Company schuin tegenover de Vodafone shop in de buurt van de Kruidvat geen zwarte?
De bijgeleverde software installeren en updaten. Op de één of andere manier kan ik alleen . wav bestanden overzetten voor de ringtones, dus moet je de muziek ff bewerken voordat je het over kan zetten. Wavepad is een goed en makkelijk programma daarvoor. Foto's omzetten kan iedereen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:40 schreef ninja-mod het volgende:
Nu nog uit zien te vissen hoe ik ringtones, wallpapers etc kan verwisselen![]()
Ik heb de zwarte versie inmiddels een maand of vier, vijf en ik heb zelfs nog geen krasje. Erg lomperik-vriendelijk toestel. En ik ben niet voorzichtig met elektronica.quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:20 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat voor abo heb je dan? M'n pa informeerde ernaar maar moest dik bijlappen ( zelfs bij 2 jaar verlengen... )quote:Ik kreeg 'em gratis bij de verlenging van mijn abonnement.
Helaas nog niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:48 schreef Leintje het volgende:
weet iemand of die rose versie al verkrijgbaar is?
Het was inmiddels de tweede verlenging van twee jaar van mijn Orange abonnement. En volgens mij heb ik een 25 euro abonnement.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:43 schreef ninja-mod het volgende:
Wat voor abo heb je dan? M'n pa informeerde ernaar maar moest dik bijlappen ( zelfs bij 2 jaar verlengen... )
Ik zal vanavond een foto'tje uploaden. Foto's die ie maakt zijn tussen de 15 en de 50kb.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:37 schreef TehRockstar het volgende:
Heuj, ik vraag me af hoeveel fotos je kan maken met die 5 mb. En kan iemand misschien een fotootje uploaden zodat ik de kwaliteit kan zien?
Kun je die met zo'n USB-kabeltje naar je PC overhevelen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:48 schreef blieblie het volgende:
Ik zal vanavond een foto'tje uploaden. Foto's die ie maakt zijn tussen de 15 en de 50kb.
Ow vergetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:45 schreef TehRockstar het volgende:
Al geupload?
Geen idee hoe het op de V3 moet maar je kunt de volgende instellingen gebruiken:quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:48 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik zal vanavond een foto'tje uploaden. Foto's die ie maakt zijn tussen de 15 en de 50kb.
Iemand enig idee hoe ik MMS enzo instel op de V3? Ik zit bij Orange...
Bron?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:30 schreef TimmyAsd het volgende:
Trouwens, Orange komt als het goed is met de V3 als prepaid-pakket. Kost dan 180 euro
Hoe heb je dat zover gekregen!??quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:54 schreef blieblie het volgende:
Ik heb momenteel 56 smsjes in mijn inbox staan.
En 9 in mijn outbox.
Dus...
*verkapte ik ben populair post*
je kan hem krijgen bij The Phone House krijgenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:48 schreef Leintje het volgende:
weet iemand of die rose versie al verkrijgbaar is?
Bij mij duurde dat geen half uur hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 11:01 schreef Divel het volgende:
Heb hem zojuist binnen gehad en aangesloten met de bijgeleverde CD op m' n PC. Iemand enig idee hoe lang het initialiseren duurtHij hangt er al een half uurtje aan zonder zichtbaar resultaat.
![]()
Lijkt mij dat je er niks fout aan kunt doen. Van de GSM naar een USB poort....![]()
Dat is toevallig, ik ook. Tele2 ook.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:18 schreef Mea.Culpa het volgende:
Help! Ik heb dat ding sinds gisteren (tele2 SIMLOCKVRIJ!!) echt super!
Hoe is de URL vd site waar ik de amerikaanse versie 3.25 kan downloaden? Ik kan deze nergens vinden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:43 schreef ninja-mod het volgende:
De software is goed gaar iig ; ik kreeg een cd met versie 3.11 .
Die update keurig naar 3.2x maar die update weigert vervolgens te installen![]()
Op internet de Amerikaanse 3.25 versie gedownload , als een zonnetje.
Daarmee kun je ook mp3 ringtones erop zetten.
Heb jij een zwarte of zilveren gehad ?quote:Op donderdag 3 november 2005 16:18 schreef Mea.Culpa het volgende:
Help! Ik heb dat ding sinds gisteren (tele2 SIMLOCKVRIJ!!) echt super! Maar, nu snap ik 't bluetooth niet helemaal. Als ik iets naar iemand wil verzenden moet ik een pass intypen, maar welke? En waar kan ik dat veranderen? Ik heb nog nooit een telefoon met bluetooth gehad, vandaar deze vraag! Help!
in het telefoonboek op de naam gaan staan, dan op de middelste knop (boven het rondje) -> bewerken -> ....MEER.... -> telefoonnummer -> tadaaaquote:Op woensdag 16 november 2005 22:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ohja, dat met die 2 nummers bij 1 contactpersoon, daar ben ik nog steeds niet uit. Nu zal ik wel achterlijk zijn, ofzo, of blind, maar het lukt me echt niet. Iemand?
Nou nee, niet dus. Als ik dat doe, heb ik die persoon gewoon 2 keer in de lijst staan, 1 keer basis en 1 keer mobiel. Dat had ik natuurlijk al geprobeerd.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:10 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
in het telefoonboek op de naam gaan staan, dan op de middelste knop (boven het rondje) -> bewerken -> ....MEER.... -> telefoonnummer -> tadaaa
Succes
Ik ben geen barbie!quote:
tele 2 is super de super kut...telefoon wel mooiquote:Op donderdag 17 november 2005 13:12 schreef Patrick1986 het volgende:
Ik heb hem 3 november bij Tele2 besteld. Ik heb hem nog niet binnen
Wel heb ik al een brief gehad met telefoonnummer en pin+puk code
Was bij mij ook inderdaad. Een of twee dagen nadien.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Na die codes heb je de telefoon waarschijnlijk snel binnen. Bij mij was dat al de dag erna.
Bekend probleem idd. Nou ja, onhandigheidje.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tot nu toe is dat gedoe met het telefoonboek ook het enige nadeel dat ik heb kunnen ontdekken t.o.v. vorige toestellen (Samsung E800, Siemens M50). Nou ja, daar leer ik wel mee leven.
Een klein gedeelte wel, de rest gewoon op de telefoon, ik heb maar 1 mp3'tje erop en een paar foto's, nog ruim 3000kb vrij. (mp3tje beetje ingekort, je tel gaat toch niet 3 minuten lang afquote:Op donderdag 17 november 2005 17:40 schreef Cynix ® het volgende:
Het toestel heeft maar 5Mb geheugen en daar gaan de eventuele MP3-ringtones ook nog af, dus hoe kan dat dan?
Sla je die SMS-jes niet gewoon op de SIM-kaart op?
Ik hoop het. Vandaag stopte er wel een koerier voor de deur maar hij reed weer wegquote:Op donderdag 17 november 2005 13:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Na die codes heb je de telefoon waarschijnlijk snel binnen. Bij mij was dat al de dag erna.
Wat is er zo kut aan Tele2?quote:Op donderdag 17 november 2005 17:07 schreef Leintje het volgende:
[..]
tele 2 is super de super kut...telefoon wel mooi
Je zit op het telfort netwerk....daar heb je weinig tot geen bereik.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat is er zo kut aan Tele2?
Hoe doe je dat want ik kan er echt maar 15 inquote:Op donderdag 17 november 2005 17:38 schreef McFarmer het volgende:
Iemand had wat gepost in dit topic dat hij/zij maar 15 smsjes in de inbox kon.. Ik heb er nu bijna 90 in en ook iets van 60 in mn outbox, de geheugenmeter kleurt alleen de eerste twee blokjes in. Dus er kunnen wel degelijk meer smsjes in..
Ik heb tot nu toe overal prima bereik met Telfort.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:39 schreef Leintje het volgende:
[..]
Je zit op het telfort netwerk....daar heb je weinig tot geen bereik.
Heb er niks aan veranderd ofzo, staan er nu 121 in totaal in, 4 hokjes vol..quote:Op donderdag 17 november 2005 22:39 schreef Leintje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat want ik kan er echt maar 15 in
waar zie je die hokjes dan!?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:26 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Heb er niks aan veranderd ofzo, staan er nu 121 in totaal in, 4 hokjes vol..
omdat je dan een sim only abonnement af kan sluiten en je dan uiteindelijk minder geld kwijt bent dan als je met een abonnement zou doenquote:Op donderdag 17 november 2005 17:32 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom kopen als je hem bijna overal gratis krijgt?
Bij mij duurde het even eer ik kon sms-en omdat mijn nummer nog moest worden overgezet. Is dat bij jou misschien ook het geval?quote:Op zondag 20 november 2005 17:35 schreef Patrick1986 het volgende:
Als ik een SMS verstuur dan krijg ik het bericht: Verzenden niet mogelijk.
Raar.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:04 schreef Gh0stbust3r het volgende:
Ik kan ook maar 15 smsjes opslaan in mijn inbox
Volgens mij heeft dat te maken met je simkaart...quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Raar.
Ik heb niets aan de instellingen veranderd en heb nog volop ruimte over.
Die van mij is vandaag keihard op de grond geflikkerd, ik dacht dat ik hem ín mijn zak stopte maar het was er dus naast (:')) en hij viel zo op de betonnen vloer van onze schuur. Geen krasje, geen storing oid.. Hij is wel stevig geloof ikquote:Op woensdag 23 november 2005 01:27 schreef Dizer het volgende:
Een Ex-collega van mij die heeft hem en elke keer als ik dat ding in mijn handen had, was ik bang dat ie uitelkaar ging vallen. Mooi apparaatje, maar ik heb het gevoel dat ie te fragil is... weet het niet...
Beterquote:Op woensdag 23 november 2005 01:29 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Die van mij is vandaag keihard op de grond geflikkerd, ik dacht dat ik hem ín mijn zak stopte maar het was er dus naast (:')) en hij viel zo op de betonnen vloer van onze schuur. Geen krasje, geen storing oid.. Hij is wel stevig geloof ik![]()
Die van mijn pa had ook geluk, hij wist hem vanaf de zolder helemaal naar beneden te laten vallenquote:
Heb ik ook een keer gedaan. Ik was boos en gooide mijn telefoon (mijn voormalige Nokia... heeft zoveel pijn geleden) opde grond... niet bij natedenken dat ik op mijn zolderkamer geen deur heb... viel van twee trappen en lag in 5 stukjes... klik en alles deed het weerquote:Op woensdag 23 november 2005 01:33 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Die van mijn pa had ook geluk, hij wist hem vanaf de zolder helemaal naar beneden te laten vallen![]()
Het is er de dag voor blijkbaar...quote:Op woensdag 23 november 2005 01:29 schreef McFarmer het volgende:
Die van mij is vandaag keihard op de grond geflikkerd, ik dacht dat ik hem ín mijn zak stopte maar het was er dus naast (:')) en hij viel zo op de betonnen vloer van onze schuur. Geen krasje, geen storing oid.. Hij is wel stevig geloof ik![]()
Volgens mij denkt iedereen, omdat de telefoon zo licht is, dat ie ook snel kapot gaat.. Genoeg bewijs hier dat dat niet zo isquote:Op woensdag 23 november 2005 08:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is er de dag voor blijkbaar...
Vanochtend sloeg ik mijn dekbed op... was alleen vergeten dat mijn telefoon op bed lag. Die maakte dus een snoekduik van een paar meter om op de houten vloer te vallen.
Geen krasje, geen short circuit... nog steeds piekfijn.
ik hoop dat ik die van mij wel een beetje op tijd krijg....dit wachten duur me te lang.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:39 schreef Xanthe het volgende:
Lees dat een aantal mensen geluk heeft bij zijn abbo met tele2. Hebben hier 2 pakketten besteld op 18 oktober , 1e is binnen en werkt sinds 15 november 2e pakket kregen we begin vorige week al de codes van en het nummer word donderdag overgezet maar nog niets binnen. Kreeg een brief dat er problemen waren met de leverancier en dat het pakket uiterlijk 3 december binnen moest zijn. Krijg nu 1 maand abbo gratis vanwege de overlast (niet bereikbaar zijn vanaf donderdag tot aankomst telefoon en simkaart). Ook hier bij het 1e pakket geen rembours betaald. En super telefoon.
Dat kun je officieel niet veranderen. Daar heb je een apart programma voor nodig. Ik heb het net verwijderd, anders had ik het even kunnen plaatsen, maar kijk maar es op:quote:Op donderdag 24 november 2005 23:42 schreef ook_gek het volgende:
mensen help![]()
Ik heb als je mijn klepje open doet dat kut logo van vodafone in dat schermpje aan de voorkant
Ik wil daar dus gewoon iets anders zien. Hoe kan je dat nou verranderen?
Ik kan het nergens vinden
Inbox: 6quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:50 schreef McFarmer het volgende:
Berichten > Menuknopje > Geheugenmeter
Inbox: 66
Outbox: 56
Berichtgeheugen: - [x] [x] [x] [x] [ ] [ ] +
Zo is het nu bij mij.
Er staan btw ook heel wat meer foto's op nu, rond de 80(allemaal 640x480, 50-60 kb groot)
Hier ongeveer hetzelfde: 44 in, 15 uit en twee blokjes geheugenmeter...quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:33 schreef Copycat het volgende:
In heb ik er 34 in, 23 uit en drie blokjes geheugenmeter.
Tele2.
Vandaag binnen gekregenquote:Op donderdag 24 november 2005 18:25 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik hoop dat ik die van mij wel een beetje op tijd krijg....dit wachten duur me te lang.
Ik heb hem wel pas op 20 november besteld.
Nadeel: de prijs. Ik schat dat de V3i in het begin zo'n 300 euro duurder wordt dan de V3. En mensen die niet zoveel geheugen nodig hebben, die betalen dat dus niet.quote:Op zondag 27 november 2005 13:37 schreef deejaylethal het volgende:
Je moet gewoon even w88 op de nieuwe RaZR. Deze heeft meer geheugen en een betere camera, zoals een anders op dit topic ook al te melden had. Het standaard geheugen van de V3i is 8,5 MB, en dit is uit te breiden met o.a. MicroSD. Dit is naar mijn mening een grote verbetering, al pleit ik voor standaard iets van 100 MB geheugen. Zo kan je lekker een paar MP3's erop zetten om als ringtone te gebruiken en m zelfs als USB stick gebruiken. Voor muziek heb ik mijn iPod, dus daar heb ik geen telefoon voor nodig. Ikzelf heb nu de E330 van Samsung. Deze heb ik vooral op het uiterlijk gekocht. Het grootste nadeel van deze telefoon is de connectivity: Die is er namelijk niet... :-S
Nog ff w88 dus iedereen op de nieuwe V3
hoelang heb je erop moeten wachten?quote:Op maandag 28 november 2005 10:10 schreef Inorbit het volgende:
TVP
en vraagje heeft er al iemand nieuwe thema's op zijn Moto kunnen zetten.
ik ben eigenaar van een zwarte Razr via de Tele2 aanbieding
[afbeelding]
als het maar wat donker is worden de foto's vrij gaar vind ik, en er zit geen flitser op, dus alleen in de zomer kan je mooie foto's maken, maar daar hebben meer telefoons last van
Jazeker. Dit is vooral voor thema's, en om bijvoorbeeld mappen te maken op je telefoon.quote:Op maandag 28 november 2005 15:22 schreef Inorbit het volgende:
is dat wat anders als p2kman?
Maak eens een foto van je toestel, ben die roze nog nergens tegen gekomenquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:54 schreef Lotte. het volgende:
Ik heb de roze! Gekregen bij een Hi-abonnement.
Ik ben er zoho blij mee, wat een schatje!
de roze:quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:25 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Maak eens een foto van je toestel, ben die roze nog nergens tegen gekomen![]()
Die foto hierboven dusquote:Op dinsdag 29 november 2005 08:25 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Maak eens een foto van je toestel, ben die roze nog nergens tegen gekomen![]()
Kreeg er alle accessoires bij.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:31 schreef Xanthe het volgende:
Even een vraagje voor degene die het pakket van tele2 heeft. Kregen jullie hem met conector (dat kleine tussen stukje voor de oplader) en tasje of zonder deze artikelen?
Aanvullende vraag ; wanneer besteld en wanneer ontvangen?quote:
Je vergeet het schermschoonmakertje!quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:42 schreef Copycat het volgende:
Dat lijkt me inderdaad ook een beetje vreemd.
Volgens mij heb ik alles de eerste week van november ontvangen: telefoon, oplader, handsfree oorsetje, connector, cd met downloadstuf (wat ik nog steeds moet doen) en een oerlelijk draagtasje.
Ja, dat zat er ook bij... weet ik eindelijk waar dat dingetje voor is.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:15 schreef sjimz het volgende:
een vierkant kussentje...met op de voorkant een motorola logo
Dat was dat vierkantje kussentje dusquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:03 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Je vergeet het schermschoonmakertje!Fantastisch ding is dat.
Dat dacht ik ook inderdaad... Weet niet eens zeker of ik dat kussentje wel bewaard heb, of dat ik het al heb weggegooid.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:54 schreef McFarmer het volgende:
Dat was dat vierkantje kussentje dusdacht dat het gewoon een (lelijk) hangertje was
![]()
Jij kan er zeker maar 15 in? Bij sommige kunnen er meer dan 100 in (bij mij) en bij anderen maar 15..quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:05 schreef Chaosma het volgende:
Iemand enig idee hoe ik het geheugen van de berichten dus de inbox en outbox kan vergroten?
ik heb dat probleem dus ook, maar een klein aantal smsjes. maar na de melding van 'geheugen is vol' kon ik nog wel wat smsjes ontvangen, ik weet niet tot in hoeverre dat doorgaat. maar iemand een idee hoe je dit kunt veranderen?quote:Ik heb nu een aantal sms'jes verstuurd en mogen ontvangen met de Motorola.. en nu staan er in totaal 22 berichten in mijn telefoon en hij begint nu al te zeuren 'geheugen is vol'.. ik dacht juist dat de moderne telefoons vol met smsjes gestuwd konden worden?
ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik stelde een tijd geleden een soortgelijke vraag aan T-Mobile.. hier mijn antwoordquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
Dat orange V3-Pre-Paid pakket hé, daar zal wel een sim-lock op zitten, maar zal zo'n telefoon wel metOrange abbonement simkaarten werken?
maar tegenwoordig is een simlock laten verwijderen zo gebeurt toch?quote:U vraagt ons of u uw T-Mobile Abonnee SIM-kaart kunt gebruiken in een nieuw T-Mobile PrePaid-toestel. Dit kunnen wij u niet garanderen, omdat sommige PrePaid-toestellen zijn voorzien van een Product-lock. Deze zorgt ervoor dat u het toestel alleen kunt gebruiken in combinatie met een T-Mobile PrePaid SIM-kaart.
is zo, maar dit zou me weer een tientje besparen!quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:04 schreef fretclick het volgende:
maar tegenwoordig is een simlock laten verwijderen zo gebeurt toch?
Klinkt bekend. In het begin had ik er ook last van, soms al bij 12 smsjes. Ik heb er nu 20 in staan, geen idee waar het aan ligt maar het is voor mij al een record..quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:18 schreef fretclick het volgende:
[..]
ik heb dat probleem dus ook, maar een klein aantal smsjes. maar na de melding van 'geheugen is vol' kon ik nog wel wat smsjes ontvangen, ik weet niet tot in hoeverre dat doorgaat. maar iemand een idee hoe je dit kunt veranderen?![]()
kgeloof het niet, of je moet een bluethooth stick aanschaffenquote:Op woensdag 30 november 2005 11:41 schreef fretclick het volgende:
maar niemand heeft een truucje om het geheugen van je inbox te vergroten? Ik heb namelijk nog zat vrije ruimte over, ik heb pas 475kb gebruikt en dat komt grotendeels door mijn ringtone
weet niet of dat zo iets. Ik had op mijn nokia ruim 200SMSJES toen ik dat simkaartje over zette in mijn razr begon het meteen te piepen van ruimte voor smsjes vol.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:24 schreef fretclick het volgende:
volgens mij is het wel mogelijk. je slaat nu je smsjes op, op je simkaart.. maar die heeft een erg klein geheugen, het moet ook mogelijk zijn ze direct op je telefoon op te slaan. Tenminste dat hoop ik hehe..![]()
ik ga op onderzoek uit
omdat ik even under cover was. Ik werk voor de AIVDquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waarom zie ik de laatst post in dit topic, van ook_gek, niet?
Edit: nu wel, daarnet was de vijfde pagina er bij mij nog niet.
Ja dat hoor ik ook. Als je je oor houd zoals je normaal belt hoor je ook een piep (zonder dat je belt btw).quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En hebben jullie dat ook. Als je gewoon het klepje open doet en je oor tegen de nummertjes aan houd dat je hem dan hoort zoemen? Okal doet de telefoon HELEMAAL niks![]()
Ik ook. Zo'n 1.500 inmiddels al. Alleen niet op de V3. Wel op de MPX200quote:Op maandag 5 december 2005 09:07 schreef Mea.Culpa het volgende:
Ik heb geen probleem met smsjes. Ik kan oneindig opslaan.
ik heb de telefoon 20 november besteld, ik heb nog geen brief gekregen, nog geen telefoon, helemaal niksquote:Op maandag 5 december 2005 17:28 schreef Zapper het volgende:
Heb afgelopen week deze telefoon bij Tele2 besteld, hoeveel dagen duurt het voordat ie binnen is, iemand enig idee?
zojuist een emailtje gestuurdquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:25 schreef Xanthe het volgende:
Als je nog niets gehoord hebt zou ik maar eens bellen of je bestelling nog wel in het systeem zit.
Met de razr? Stop jij je simkaart eens voor de gein in een andere telefoon en kijk eens of je smsjes er op staan. Het enige wat ik me kan bedenken is dat het geheugen van mijn simkaart extreem klein is. Mijn simkaart is namelijk al eeuwen oudquote:Op maandag 5 december 2005 09:07 schreef Mea.Culpa het volgende:
Ik heb geen probleem met smsjes. Ik kan oneindig opslaan.
*pakt oude nokia 3310, stopt simkaart erin*quote:Op woensdag 7 december 2005 08:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Met de razr? Stop jij je simkaart eens voor de gein in een andere telefoon en kijk eens of je smsjes er op staan. Het enige wat ik me kan bedenken is dat het geheugen van mijn simkaart extreem klein is. Mijn simkaart is namelijk al eeuwen oud![]()
Ik heb overgens vodafone
Laat, maar het is al gelukt, heb een ander language pack erin geflasht. Smsjes moet je veranderen met behulp van een seem edit en ze dan op laten slaan in je telefoon i.p.v. je simkaart dan kunnen er veel meer in. www.motomodders.netquote:Op woensdag 7 december 2005 20:56 schreef ook_gek het volgende:
kan je niet bij taal gewoon NL selecteren dan![]()
EN HOE KRIJG IK MEER SMSJES IN MIJN MOBIEL
Dat ziet er bagger moeilijk uit man progje om seem mee te editenquote:Op woensdag 7 december 2005 21:43 schreef pandabeer het volgende:
[..]
Laat, maar het is al gelukt, heb een ander language pack erin geflasht. Smsjes moet je veranderen met behulp van een seem edit en ze dan op laten slaan in je telefoon i.p.v. je simkaart dan kunnen er veel meer in. www.motomodders.net
Kan wel hoor bij hunquote:Op zondag 4 december 2005 01:03 schreef ninja-mod het volgende:
Het is dan wel een 2 jarig abo waarbij je overgebleven minuten niet kunt meenemen , een redelijk ruig start tarief dokt en bellen buiten het netwerk vrij duur is.
Dat mms en wap ook al niet kan bij hun vergeet ik effe...![]()
He geeft dat M tekentje nou gewoon blauw licht bij haar?quote:Op maandag 12 december 2005 23:43 schreef TimmyAsd het volgende:
De roze Motorola RAZR is nog maar net uit, maar eigenlijk is deze nu al weer 'uit'. Je bent pas echt 'hip' als je de gouden RAZR V3i (goldRAZR) hebt. Er zijn slechts 1.000 exemplaren van geproduceerd, die wereldwijd worden verkocht in de Dolce and Gabbana winkels.
De interface van de goldRAZR is aangepast aan Dolce and Gabbana. Hoeveel de gouden RAZR gaat kosten is nog niet bekend, maar je kan er natuurlijk op rekenen dat het niet weinig zal zijn.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een lelijk blingding!quote:Op maandag 12 december 2005 23:43 schreef TimmyAsd het volgende:
De interface van de goldRAZR is aangepast aan Dolce and Gabbana.
Nou, ik heb toevallig een uitmuntend smaakgevoel en een spiedend oog voor schone kunst.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:32 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind 'm ook niet echt mooi, maar het kan natuurlijk dat ik geen smaak heb en ware kunst niet weet te waarderen.
TSS hoe arrogant zeg om dat over je zelf te zeggenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, ik heb toevallig een uitmuntend smaakgevoel en een spiedend oog voor schone kunst.
Dit is kitch... D&G kitch![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:36 schreef ook_gek het volgende:
TSS hoe arrogant zeg om dat over je zelf te zeggen
Jij bent de juiste persoon om zo een telefoon te bezitten
nu kan iedereen je stomme fout zienquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
back atcha .
En dan heb je mijn stom slordigheidsfoutje ook nog gequote!
Terwijl ik zo snel editte...
![]()
Ja, nagel me maar aan de schandpaal!quote:
oke oke waar staat die fout dan haal ik hem wel. Ben zo dislectys als de pest dus k zie die fout nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, nagel me maar aan de schandpaal!
Maar toch vind ik het een lillik ding!
![]()
bling bling is tegenwoordig in tochquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:55 schreef Cynix ® het volgende:
Maar je hebt gelijk, het goudkleurige ding is eigenlijk kitch.
Toen ik mijn v3 binnen kreeg heb ik hem meteen geflasht met de nieuwste firmware en ik kan echt super veel smsjes opslaan. Je kan hem dus proberen te flashen of de seem te edit-en...quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:54 schreef seto het volgende:
ook_gek, jij dat probleem al opgelost met die smsjes? Ik zit er namelijk ook mee
waar heb je die nieuwe flash vandaan dan? Want dat seem verranderen vind ik iets wat te linkquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:45 schreef pandabeer het volgende:
[..]
Toen ik mijn v3 binnen kreeg heb ik hem meteen geflasht met de nieuwste firmware en ik kan echt super veel smsjes opslaan. Je kan hem dus proberen te flashen of de seem te edit-en...
Nee nog niet. Ook nog niet naar gekeken om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:54 schreef seto het volgende:
ook_gek, jij dat probleem al opgelost met die smsjes? Ik zit er namelijk ook mee
beter dan bij mij. Hier begint hij te piepen van te weinig geheugen bij 13 smsjesquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:58 schreef blieblie het volgende:
Mijn max aan smsjes zit trouwens op 70. Vind ik wel wat aan de weinige kant, maar ach...
www.motox.us Op die site staat volgens mij ook uitgelegd hoe et werkt. Anders wel op www.motomodders.netquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waar heb je die nieuwe flash vandaan dan? Want dat seem verranderen vind ik iets wat te link![]()
[..]
beschrijving had ik al gevonden maar vind ik net effe iets te link om die zeem te verranderenquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:30 schreef pandabeer het volgende:
[..]
www.motox.us Op die site staat volgens mij ook uitgelegd hoe et werkt. Anders wel op www.motomodders.net
Nee ik bedoelde da daar die nieuwe firmware staat waarmee je hem kan flashen, het gaat nu niet over die seem!quote:beschrijving had ik al gevonden maar vind ik net effe iets te link om die zeem te verranderen![]()
Kan je het even uitleggen? Het staat er niet echt duidelijk bij.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:53 schreef pandabeer het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde da daar die nieuwe firmware staat waarmee je hem kan flashen, het gaat nu niet over die seem!
Jij kunt filmen met de Motorola V3 Razr ???quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:16 schreef Eland het volgende:
Ik heb de telefoon inmiddels een maandje of 2-3 en ik kan er vanaf het begin af aan gewoon films van maken. Ik heb niets aan de firmware hoeven te veranderen.
Ja, wat is daar zo gek aan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:40 schreef Leintje het volgende:
[..]
Jij kunt filmen met de Motorola V3 Razr ???![]()
nou, die van mij kan dat niet, gezien de reacties van de anderen .. die van hen ook niet. Op zich is dat best raar ja.quote:
Nee die van mij is ook simlock vrij, dus dat is het nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:05 schreef Eland het volgende:
Ik denk dat dat komt omdat ik hem simlockvrij heb gekocht. Netwerkgebonden telefoons hebben nog al eens software waar mee is gerommeld..
Doet hij helemaal niks als je hem eraan koppelt? Wat staat er bij apparaatbeheer?? zo'n geel ! of helemaal niks?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:52 schreef bupatH het volgende:
Mijn computer herkent op een enkele wijze mijn telefoon,kan hem dus ook niet flashen zo :| iemand een idee ??
telefooninstellingen maar eens nalopen? als jij mij kunt vertellen waar ik dat kan vinden en veranderen zonder seem-editting of whatever krijg jij van mij een biertjequote:Op zaterdag 17 december 2005 13:36 schreef G3rtjuh het volgende:
de razr slaat de smsjes dus niet op de telefoon op, maar op de simkaart. Want die kunnen meestal maar 15 tot 20 berichten op slaan.
telefoon instellingen maar eens nalopen dus.
BTW, de v3i zou in december uit komen in Nederland, iemand al wat meer bekend over een datum?
nee daar staat niks, ook bij apparaatbeheer komt niks te staan, ik hoor alleen het geluidje wat je altijd hoort als je iets in een usb poort frotquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:07 schreef pandabeer het volgende:
[..]
Doet hij helemaal niks als je hem eraan koppelt? Wat staat er bij apparaatbeheer?? zo'n geel ! of helemaal niks?
@ Dwaashaas ---> www.motox.us
ja zit erquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:35 schreef ChRoNiC het volgende:
Weet iemand hier of er aan de zijkant van de Razor zo'n gaatje zit waar je zo'n sieraad geval doorheen kan doen? (cadeautje voor mn vriendin)
vanavond leuk feestje in sillyquote:
Nog niet bekend. Kom je anders ookquote:
Je moet bij Monsterpacks beetje naar beneden scrollen en dan deze nemen:quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:57 schreef ook_gek het volgende:
kan iemand niet een link naar de juiste flash zetten waar mee je meer smsjes kan opslaan?
En liefst gewoon met NL taal. Ik zoek me rot maar er staan er zo veel dat ik geen idee heb welke ik moet hebben.
Dus graag iemand een directe link naar de juiste hier zetten als dat mogelijk is.
Daar ga ik wel uit komen als het goed isquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:46 schreef pandabeer het volgende:
[..]
Je moet bij Monsterpacks beetje naar beneden scrollen en dan deze nemen:
S/W Version: R374_G_0E.42.0CR.shx
Flex Version: SE8615MBXXH1121
New Bootloader: BOOT0826
Language Pack: 0039
Video Recording: Capable
Stock Moto/Unlocked
[13.7 MB]
[Uploaded.Oct.26.05]
Dit is volgens mij de goede! Ik ben echter nergens voor aansprakelijkmaar hoe wil je em gaan flashen, weet je al hoe dat moet?
Wie gaat dit als eerst proberenquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:46 schreef pandabeer het volgende:
[..]
Stock Moto/Unlocked
[13.7 MB]
[Uploaded.Oct.26.05]
Dit is volgens mij de goede! Ik ben echter nergens voor aansprakelijkmaar hoe wil je em gaan flashen, weet je al hoe dat moet?
Jijquote:
Vast wel kan je alleen niet vertellen hoe, heb et zelf namelijk niet gedaan. Maar hoe wil je em nou gaan flashen dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:45 schreef ook_gek het volgende:
kan je een back up maken van de ouwe?
mail hem me andersquote:Op zondag 18 december 2005 11:22 schreef pandabeer het volgende:
Ik heb multiflasflex maar dat is geen software die vrij te downloaden is, dus dan mag ik et er hier niet over hebben. Het is onderdeel van Motorola PST (try google!)
Word je sms geheugen niet groter met dat flashen dan?quote:Op zondag 18 december 2005 14:41 schreef bupatH het volgende:
Ik heb em gisteren geflahsed met een monsterpackis goed gegaan. nu alleen nog dat sms geheugen vergroten maar hoe dat moet ? :|
topquote:Op zondag 18 december 2005 14:52 schreef bupatH het volgende:
niet dat ik weet, heb nu wel video enzoweet iemand nog wat leuke skins/themes btw ?? ik ben nu btw pst aant uppen
pst ->
http://www.megaupload.com/?d=XMB9N9OJ
quote:Op zondag 18 december 2005 15:10 schreef bupatH het volgende:
als iemand nu nog ff uit kan zitten hoe het precies zit met dat sms geheugen ben ik ook gelukkig
+ ben ik nog opzoek naar leuke (strakke) themes
hierquote:Op woensdag 7 december 2005 23:32 schreef ook_gek het volgende:
http://www.motomodders.net/Default.aspx?tabid=55&view=topic&forumid=12&postid=1673
en hier de uitleg hoe je dat moet doen....
http://www.motox.us/motox101/seem_editing.htm
Morgen effe kabeltje van me werk mee nemen en maar eens kijken of me dat gaat lukken![]()
Hahah ik ook nietquote:Op zondag 18 december 2005 15:30 schreef bupatH het volgende:
Dat had ik al gezien maar dat volg ik ff niet
ik ga het straks even proberenquote:Op zondag 18 december 2005 15:53 schreef bupatH het volgende:
Dan snappen we het samen niet![]()
![]()
Is de flash al gelukt btw ??
Bij mij branden er nu btw ook lichtjes enzo als je gebeld wordt :d![]()
http://www.motox.info/showthread.php?t=101
En het was effe zoeken in het spaans maar de taal gevonden en nu staat hij op nederlands en het werkt perfect moet ik zeggenquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:46 schreef pandabeer het volgende:
[..]
Stock Moto/Unlocked
[13.7 MB]
[Uploaded.Oct.26.05]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |