Heeft het er ook iets mee te maken of het een v3 black of een v3 silver is? want ik heb gehoord dat vooral de v3 silver veel software fouten bevat..maar omdat de v3 black later is uitgekomen die fouten er zijn uitgehaald..quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Speaker kapot, beeldscherm valt uit, hele toestel valt uit, software matige foutjes zoals het vastlopen van het menu...
Maargoed, jullie zijn gelukkig met dit toestel en de klanten die bij mij terugkwame hadden gewoon pech. Ik wil absoluut niet zeggen dat het een slecht toestel zit, want ik heb ook veel v3's verkocht aan mensen die niet zijn teruggekomen, maar het toestel is wat onstabieler dan een ander toestel..
Nu je het zegt ja, de meesten zijn zilver...quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heeft het er ook iets mee te maken of het een v3 black of een v3 silver is? want ik heb gehoord dat vooral de v3 silver veel software fouten bevat..maar omdat de v3 black later is uitgekomen die fouten er zijn uitgehaald..
* sjimz heeft de v3 black
Nee sorry, niets van gehoord..quote:en weet jij toevallig..of de telefoonsoftware zo te updaten is dat het kleurenscherm alle 260k kleuren gebruikt ipv 65k ?
voor zo ver ik weet is er geen prepaid pakket van..maar misschien weet iemand in een telefoonwinkel het?quote:Op maandag 19 september 2005 19:32 schreef Eland het volgende:
Weet iemand of deze telefoon er al is in een prepaid-pakket, of daar nog in komt? Ik ben m'n abonnement nu wel zat namelijk, en deze telefoon vind ik toch wel erg mooi. Simlockvrij kopen kan natuurlijk, maar dat is vaak duurder dan een prepaid-pakket, als dat er is.
Niet echt.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:57 schreef TimmyAsd het volgende:
Had je daar op willen wachten Cynix?
Ik zit er aan te denken om hem te nemen, maar ik neem hem absoluut niet als er maar 15 smsjes inkunnenquote:Ik kan maara 15 smsjes opslaan en dat zie ie al vol! Terwijl er iets van 5 mb ruimte...
Dat is onzin... kan je gewoon aanpassen in de instellingen.. Bij mij staan er momenteel ook zo'n 50 sms'jes in de inbox...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:52 schreef Allantois het volgende:
Iemand had het over:
[..]
Ik zit er aan te denken om hem te nemen, maar ik neem hem absoluut niet als er maar 15 smsjes inkunnen. Ik heb nu een brakke "absoluut niet aan te raden"-NEC unit en het enige positieve is dat hij 500 smsjes ongeveer kwijt kan.
Dat ga ik niet inleveren![]()
Die kun je dus niet uitzetten. Dat probleem heb ik ook op mijn v600. Ooit verbonden geweest met Bluetooth en nu wil dat icoontje echt niet meer weg.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:30 schreef ict-boy het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik op de v3 het icoontje "gegevensoverdracht"uit kan zetten.
Ik heb in de handleiding gezocht maar niets kunnen vinden.Bleutooth staat uit.
Ik had de Motorola MPX220 in het zwart, maar de V3 vind ik zilverkleurig ook wel mooier geloof ik.quote:Op maandag 26 september 2005 19:27 schreef mrcool het volgende:
Heb nu de v600! In maart volgend jaar verloopt mijn abbo en dan wil ik graag deze hebben, mits er dan op dat moment niets mooiers op de markt is. Ik wil hem overigens wel in het zilver hebben dan!
Waar gescoord? Vodafone Eindhoven zei dat ze alleen de zilveren deden. Nou wou ik die toch wel, maar liever kies ik zelf.quote:
Is het nog gelukt met de computermicrofoon van Blinky?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waar gescoord? Vodafone Eindhoven zei dat ze alleen de zilveren deden. Nou wou ik die toch wel, maar liever kies ik zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |