En ik maar bang zijn dat er dit keer geen geflipten in zouden zitten.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
En als ze "relaxt" ligt te zonnen, dan houdt ze haar hoofd voortdurend zodanig dat ze het best kan verstaan wat er verderop gezegd wordt.![]()
Dat er mensen genomineerd staan is al drama genoeg, geloof mequote:Op donderdag 1 september 2005 01:14 schreef -Delta- het volgende:
Oh jammer, had eik wel zin in de eerste drama uitzending dat er iemand weg gaat/moet, want ze zijn natuurlijk zo aan elkaar gehecht na een weekje![]()
Zoals vandaag met Lieske of bedoel je morgenavond?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
Dat er mensen genomineerd staan is al drama genoeg, geloof me
hoeveel screenshots heb je nu al totaal gemaakt Scanman01 ??quote:Op donderdag 1 september 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat er mensen genomineerd staan is al drama genoeg, geloof me
Morgenavond zullen de nominaties wel bekend worden, dus ja... vanaf dat moment gaat het echt HEEL leuk worden in het huis, zonder twijfel. De genomineerden zullen alles in het werk stellen om uit te vissen wie hen genomineerd heeft. Dat wordt smullenquote:Op donderdag 1 september 2005 01:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zoals vandaag met Lieske of bedoel je morgenavond?
Foutje, vanavond![]()
Iets van 300 ofzoquote:Op donderdag 1 september 2005 01:19 schreef Zapje het volgende:
[..]
hoeveel screenshots heb je nu al totaal gemaakt Scanman01 ??
En dan te bedenken dat Chantal nog niet eens in de "ik spoor niet"-top 5 staat.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:16 schreef Rica het volgende:
[..]
En ik maar bang zijn dat er dit keer geen geflipten in zouden zitten.
Vandaag was ze zwaar onder invloed van Rob volgens mijquote:Op donderdag 1 september 2005 01:24 schreef LuukBes het volgende:
Ik vind het opvallend hoe Ingrid zich vandaag losgemaakt heeft van de dominantie en manipulatieve invloed van Menno die ie gisteren wel nog had.
Maar ze stijgt wel met een vette stip!quote:Op donderdag 1 september 2005 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Chantal nog niet eens in de "ik spoor niet"-top 5 staat.![]()
Vanaf het moment dat ie met Dido begon te klooien?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:24 schreef LuukBes het volgende:
Ik vind het opvallend hoe Ingrid zich vandaag losgemaakt heeft van de dominantie en manipulatieve invloed van Menno die ie gisteren wel nog had. Begon al 's morgens in de jacuzzi toen ie weer met theorien aankwam en ze zei "kophouden nou", en straks had ie nog een mini-conflictje met haar toen ze iets gooide (kut-kabouter zei ze tegen hem). De intimiteit is wat bekoeld tussen die 2 en Ingrid zei nu al ten overstaan van de groep dat hij doordraait met dat fietsen.
Het is wel iemand die met iedereen meegaat en meelult en vrij makkelijk beinvloedbaar is, en dan pas erna gaat nadenken.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaag was ze zwaar onder invloed van Rob volgens mij
Zeker.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ze stijgt wel met een vette stip!
Dat speelt ongewtijfeld onbewust mee, dat ie met iedereen flirt enzo. Vrouwen houden niet van players, aangezien iedereen wel eens de dupe ervan is geweest en dat altijd lekker gevoelig ligt.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:26 schreef AiaS het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ie met Dido begon te klooien?
Ik ook bijna...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker.
Evenals jij, als je Dido nog even blijft volgen en op de juiste momenten captures maakt.
Ik ga maffen.
Als hij haar maar niet om zijn been heeft gewonden.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaag was ze zwaar onder invloed van Rob volgens mij
Ikke niet...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:29 schreef Ireth het volgende:
Wie zit er ongelooflijk in mijn oor te hijgen?
Momenteel mijn "Ik spoor niet top 5"quote:Op donderdag 1 september 2005 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ze stijgt wel met een vette stip!
mennoquote:Op donderdag 1 september 2005 01:29 schreef Ireth het volgende:
Wie zit er ongelooflijk in mijn oor te hijgen?
Ik hou het op "voor iedereen en niemand in het bijzonder".quote:Op donderdag 1 september 2005 01:28 schreef eborn het volgende:
Waarom zou Menno nou zo ziten te fietsen?
1) Voor zichzelf
2) Voor zichzelf, omdat hij denkt dat de 'winnaar' 'iets' krijgt
3) Voor Dido
4) Omdat het een playertje is
Ik hou het nu nog even op 4
Die van mij:quote:Op donderdag 1 september 2005 01:29 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Momenteel mijn "Ik spoor niet top 5"1 Joost 2 Chantal 3 Ingrid 4 Rob 5 Menno
Joost is gewoon ontoerekeningsvatbaar die tel ik niets een meer mee.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:29 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Momenteel mijn "Ik spoor niet top 5"1 Joost 2 Chantal 3 Ingrid 4 Rob 5 Menno
Goeie, die hadden we ook nogquote:Op donderdag 1 september 2005 01:31 schreef bloodymary het volgende:
optie 5) omdat het een uitslover is.
Je hoopt voor z'n vriendin toch niet dat hij thuis ook altijd zo is. Of misschien vindt ze dat leukquote:Op donderdag 1 september 2005 01:32 schreef AiaS het volgende:
Joost is gewoon ontoerekeningsvatbaar die tel ik niets een meer mee.
De eerste aanwijzing kwam al toen hij volledig tot tranen geroerd Rob om de hals viel, die hij toen 1 dag kende, toen die weer terug in het huis kwam.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:34 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind Joost eigenlijk de enige normale......... hij heeft het alleen een beetje moeilijk met zijn ontluikende homosexualiteit.
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:36 schreef scanman01 het volgende:
Dido ligt met haar billen richting Roel en streelt er lichtjes overheen. Toeval of over nagedacht?
Scanman maakt notitie: Ingrid uit de top 10quote:Op donderdag 1 september 2005 01:38 schreef eborn het volgende:
Ingrid wil Wolter Kroes wel langs zien komen
"Kep de hele nacht zitten duimen!"
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:39 schreef Isabeau het volgende:
Er is een dildo vernoemd naar Dido....Een Tarzan
Zie daar het resultaat van je billen naar iemand toedraaien en er overheen strelen.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:40 schreef BBscanner het volgende:
Roel; "Van de nederlandse televisie vindt ik momenteel DIDO de leukste vrouw!"
quote:Op donderdag 1 september 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zie daar het resultaat van je billen naar iemand toedraaien en er overheen strelen.
Wat denk je als je ECHT geld hebt..... kun je lekker in zo'n oude MIG gaan vliegen.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Dat is VET man....
Ralph fietst in 3 en Menno in 1quote:Op donderdag 1 september 2005 01:51 schreef Jammie het volgende:
Vergelijk dat beentempo van Menno en Ralph...![]()
Ik denk dat Tanja genomineerd wordt, en het huis zal moeten verlaten.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk trouwens dat Ralph de klos is volgende week. Ligt niet zo goed bij de bewoners en volgens mij ook niet zo bij de kijkers.
Ik denk dat Tanja genomineerd wordt en BB ervoor zorgt dat zij niet het huis zal verlaten voor ze er twee kunnen wegsturen.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat Tanja genomineerd wordt, en het huis zal moeten verlaten.
Ik ook.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk trouwens dat Ralph de klos is volgende week.
Dit is inderdaad wel de makkelijkste optie voor de meeste bewoners, Ralph is tenslotte de maatenaaier t.o.v. Nathalie. Denk echter dat bij andere bewoners inmiddels is opgevallen dat Nathalie niet meer zo veel moeite heeft met de aanwezigheid van Ralph. Denk eerder dat Rob veel stemmen krijgt van de bewoners maar Ralph is een goede 2e.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk trouwens dat Ralph de klos is volgende week. Ligt niet zo goed bij de bewoners en volgens mij ook niet zo bij de kijkers.
Dat Lieske kennelijk Rikkerts eerste keuze is valt haar al zwaar tegen.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:04 schreef milagro het volgende:
Dido denkt volgens mij dat ze het over haar hebben
dido weet dat het over haar gaat... ze bloost helemaal....quote:Op donderdag 1 september 2005 02:04 schreef milagro het volgende:
Dido denkt volgens mij dat ze het over haar hebben
quote:Op donderdag 1 september 2005 02:05 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat Lieske kennelijk Rikkerts eerste keuze is valt haar al zwaar tegen.
quote:Op donderdag 1 september 2005 02:06 schreef agRESSIV-e het volgende:
ingrid fok menno weer... great!!!
Zo dat is er uit ........maar hij is wel eerlijk! ......nu die andere lafaard op die fietsquote:Op donderdag 1 september 2005 02:08 schreef ruby het volgende:
Zo zo, die Roel wil Dido naar de slaapkamer slepen en vervolgens er 3 maanden niet meer uitkomen.
Hoef je niet, Ralph, alleen je lul volgen is genoeg.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:09 schreef ruby het volgende:
Ralph kan op dit moment niet nadenken.
Nathalie nuecken OF anders een week noodrantsoenquote:Op donderdag 1 september 2005 02:10 schreef scanman01 het volgende:
"Zou jij het op Nathalie kunnen Menno?", vraagt Roel
"Ja, als het echt moet", antwoord Menno
Het schijnt zo (ik heb alleen geluid aan, geen beeld)quote:Op donderdag 1 september 2005 02:12 schreef Rica het volgende:
Ik miste het net even. Kreeg Dido nou een rooie kop door die opmerking van Roel?
Roerend eensch is.. zowieso een haantjequote:Op donderdag 1 september 2005 02:12 schreef milagro het volgende:
Ik weet zo zeker dat Menno een kleine pielemoos heeft, hè, veel te grote bek
quote:Op donderdag 1 september 2005 02:12 schreef milagro het volgende:
Chantal lijkt op Zwarte Piet en moet er ruim voor de intocht van Sinterklaas uit!quote:Op donderdag 1 september 2005 02:14 schreef AiaS het volgende:
Aaaaaaah Chantal neemt het initiatief en brengt het gesprek weer op het juiste onderwerp
quote:Op donderdag 1 september 2005 02:14 schreef milagro het volgende:
Ik vind Ingrid echt steeds leuker worden
Zoals ze Menno elke keer weer fokt
Whaha, ik ook, heerlijkquote:Op donderdag 1 september 2005 02:14 schreef milagro het volgende:
hahahaha, ingrid gaat maar door, ze zegt dat ze sex met menno heeft gehad.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:14 schreef milagro het volgende:
Ingrid mag dit gaan winnnen ...de grote underdogquote:Op donderdag 1 september 2005 02:16 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
hahahaha, ingrid gaat maar door, ze zegt dat ze sex met menno heeft gehad.
De underdog is ze zeker nietquote:Op donderdag 1 september 2005 02:17 schreef AiaS het volgende:
[..]
Ingrid mag dit gaan winnnen ...de grote underdog![]()
Zei hij dat over Lieske?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Lieske zit er voor mij in, zegt Menno. Hij zag Lieske bij John de Mol en schijnt te hebben gezegd "als zij erin zou zitten dan weet ikhet wel!"
Ik vind die rikkert een beetje psycho....quote:Op donderdag 1 september 2005 02:17 schreef agRESSIV-e het volgende:
ik zie menno nog wel een keer op de vuist gaan met een bewoner (m/v)
en verliezen ofcourse.
roel zit op de bank, ralph en menno fietsenquote:Op donderdag 1 september 2005 02:18 schreef -Delta- het volgende:
Die Roel die blijft maar fietsen, maar trapt wel 5 km/pu
en op drank.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:18 schreef Stereotomy het volgende:
Jongens
Als je gaat wippen in dit huis, is dat puur op uiterlijk
De gesprekken brengen verlangens in haar naar boven.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:19 schreef ruby het volgende:
Nee he, Ingrid heeft haar duim weer in haar mond. Pfffff, waar gaat dit heen?
Oh sorry, ik bedoel Ralph.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:19 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
roel zit op de bank, ralph en menno fietsen
Als die voorspellingen van jou uitkomenquote:Op donderdag 1 september 2005 02:19 schreef scanman01 het volgende:
Dido gaat ze allemaal nog wel afwerken om zo haar zelfvertrouwen nog wat omhoog te krikken, ALS dat nog mogelijk is.
Jawel!quote:Op donderdag 1 september 2005 02:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zei hij dat over Lieske?
Dat meen je niet![]()
![]()
![]()
Hij kan niet nadenken. Zo vind hij.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:19 schreef Isabeau het volgende:
Wat is Ralph stil hè
Ik zat net te denken "jesus hoe krijg je het voor elkaar om dagen achter 1 over niks te praten".quote:Op donderdag 1 september 2005 02:19 schreef Isabeau het volgende:
Wat is Ralph stil hè
ralph zeg niets.... hij denkt dat hij echt het meeste moet fietsenquote:Op donderdag 1 september 2005 02:19 schreef Isabeau het volgende:
Wat is Ralph stil hè
Valt me ook op ja... misschien is hij zijn zonden aan het overdenken?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:19 schreef Isabeau het volgende:
Wat is Ralph stil hè
Ralph kan niet denken.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Valt me ook op ja... misschien is hij zijn zonden aan het overdenken?
Mwah, ze moet zich wat meer laten zien danquote:Op donderdag 1 september 2005 02:22 schreef Tobbes het volgende:
Chantal is natuurlijk wel de Femme Fatale van het gezelschap.
Whisfull thinking.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:21 schreef Isabeau het volgende:
Chantal is per se van mening dat ze er iemand speciaal voor hara in hebben gezet (om te neuken of zo). Weer één van haar complotwaanideeën?
Maar je kunt het er wel op tochquote:
Als ie zijn bek maar houdtquote:Op donderdag 1 september 2005 02:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Maar je kunt het er wel op toch![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 02:24 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
en de andere penis is gewoon rielekst.
Dat heb ik met Roelquote:
wat dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:30 schreef HyperViper het volgende:
Wat Chantal zegt is dikke bullshit!
quote:Op donderdag 1 september 2005 02:32 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zulke gekke gezichten trekken we niet
drugs zijn stoer vind roel.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:33 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Het is juist NIET geil vertelde Dido! dus!
Die stoner kerel komt echt helemaal los trouwens
jawel, zeggen dat je komt en dan een enigzins vertrokken gezicht is geil, zei zij ookquote:Op donderdag 1 september 2005 02:33 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Het is juist NIET geil vertelde Dido! dus!
Die stoner kerel komt echt helemaal los trouwens
neehoor, rob zat echt slap te lullen. ff zwartmakertje was dat.quote:
ja DAT viel mij dus ook op, alsof de Livestream niet live is..quote:Op donderdag 1 september 2005 02:38 schreef JohnDope het volgende:
maargoed dat blow incident had ik 2 dagen geleden al gezien en was vandaag pas op tv...... net ook zeiden ze hoe laat het was, zei iemand 12 uur, en toen was het al dik na 1 uur....
Er wordt volgens mij goed geknipt en geplakt....
alle 4 tegelijk, maar er is niets meer te zien dan die groep nu, op alle streamsquote:Op donderdag 1 september 2005 02:38 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik wil niet 2 uitgeputte kerels zien?! Welke stream kijken jullie? Ik streamgate03?MSWMExt=.asf..
Dat is het goede woord ja. Nep. De eerste dagen leek hij me wel aardig. Nu mag ie wel weg.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:37 schreef MissHobje het volgende:
Kvind Menno steeds meer nep
ze weten de tijd toch niet in dat huis, ze raden de tijd, of kijken naar de klok op het bubbelbad maar die loopt achterquote:Op donderdag 1 september 2005 02:39 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
ja DAT viel mij dus ook op, alsof de Livestream niet live is..
Om z'n lichaam zo gruwelijk afgetraind te houdenquote:Op donderdag 1 september 2005 02:40 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Waarom wil die blonde penis zo per-se op die fiets blijven zitten?
volgens mij niet hoor.....quote:Op donderdag 1 september 2005 02:41 schreef milagro het volgende:
[..]
ze weten de tijd toch niet in dat huis, ze raden de tijd, of kijken naar de klok op het bubbelbad maar die loopt achter
Haar ex is haar ex omdat hij vreemd ging, dus ik denk toch van nietquote:Op donderdag 1 september 2005 02:41 schreef AiaS het volgende:
Oh Dido permiteert overspel ...interesting
dat moet voor zijn werk jah!quote:Op donderdag 1 september 2005 02:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Om z'n lichaam zo gruwelijk afgetraind te houden![]()
humm ok dat zal ik maar aannemen..... hoeveel dagen loopt de televisieuitzending achter op de internetuitzending?quote:
'Sex kom ik wel overheen' zei ze...quote:Op donderdag 1 september 2005 02:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Haar ex is haar ex omdat hij vreemd ging, dus ik denk toch van niet
Ze zei "sex ook wel" ... Haar ex had gewoon al een andere relatiequote:Op donderdag 1 september 2005 02:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Haar ex is haar ex omdat hij vreemd ging, dus ik denk toch van niet
Yeah right, alsof alle brandweermannen zo afgetraind zijn...quote:Op donderdag 1 september 2005 02:43 schreef agRESSIV-e het volgende:
dat moet voor zijn werk jah!
ralph is brandweerman. die hebben dat nodig
Meer op Rob, En beetje op Chris Zegers.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:44 schreef Greetings het volgende:
Die Ralph lijkt trouwens wel erg op Richard Witschge vind ik
nu? een dag , of 2 dagen, maar dat lopen ze ms nog wel in.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
humm ok dat zal ik maar aannemen..... hoeveel dagen loopt de televisieuitzending achter op de internetuitzending?
Drie ligt er bij mij bijna altijd standaard uit .quote:Op donderdag 1 september 2005 02:45 schreef JohnDope het volgende:
Over de kwaliteit van de streams ben ik overigens buitengewoon tevreden....
Naar mijn weten..... had ik zondag dat blow incident tussen roel en rob gezien op internet...... en dat zag ik vandaag pas op tv.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:46 schreef milagro het volgende:
[..]
nu? een dag , of 2 dagen, maar dat lopen ze ms nog wel in.
ze laten ook wel een enkel recent stukje zien, nu al.
Zet de betreffende opmerking er eens bij, je zit gewoon maar wat te blaten in dit topic.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:44 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wat is dat nou weer voor een kutopkmering van Menno. Verkapte kijk mij eens hard fietsen en zeg er alsjeblieft iets van want ik ben teringonzeker, opmerking. Pauper!
ik ben denk ik een minderejunkie.... ik kijk altijd maar op 1.... Wel relaxt voor momenten zoals nu als er toch niks meer op tv isquote:Op donderdag 1 september 2005 02:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Drie ligt er bij mij bijna altijd standaard uit .
En komt er eens een tiet in beeld schakelen ze snel over![]()
nou, nee hij ging vreemd met een vriendin uit de groep of zo.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:44 schreef AiaS het volgende:
[..]
Ze zei "sex ook wel" ... Haar ex had gewoon al een andere relatie
Ik vind het bijna zinloos om de tv uitzendingen te kijken, omdat het zo achterloopt.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:46 schreef milagro het volgende:
[..]
nu? een dag , of 2 dagen, maar dat lopen ze ms nog wel in.
ze laten ook wel een enkel recent stukje zien, nu al.
Niet zo miepen.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Zet de betreffende opmerking er eens bij, je zit gewoon maar wat te blaten in dit topic.
Totaal geen touw aan vast te knopen.
zucht, ze lopen dan soms ook wel eens 3 dagen achter, en soms 2 en soms 1 , ze lopen dus achter punt.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Naar mijn weten..... had ik zondag dat blow incident tussen roel en rob gezien op internet...... en dat zag ik vandaag pas op tv.
Scheermesjes hebben ze toch wel in huis neem ik aan.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:50 schreef Greetings het volgende:
Mogen de BB-bewoners ook af en toe naar de kapper trouwens? Dat haar van Roel gaat er anders over een week of 2 aardig raar uitzien denk ik
En het is beter te verstaanquote:Op donderdag 1 september 2005 02:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het bijna zinloos om de tv uitzendingen te kijken, omdat het zo achterloopt.
Maar ja, beetje groter beeld is ook wel fijn![]()
Hmm... ja dat is waar.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Scheermesjes hebben ze toch wel in huis neem ik aan.
voor de dagboekkamer gesprekjes moet je wel kijken, dan zie je de missies en zoquote:Op donderdag 1 september 2005 02:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het bijna zinloos om de tv uitzendingen te kijken, omdat het zo achterloopt.
Maar ja, beetje groter beeld is ook wel fijn![]()
Maar kan jij me misschien dan vertellen waar het op sloeg want ik zapte te laat in..... liesje maakte een grap naar rikkert toe of hij ook maandverband nodig had en toen kwam er nog een opmerking achter aan dat heel nederland hem nu wel moet kennen. Wat was er gebeurd dan met hem?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:50 schreef milagro het volgende:
[..]
zucht, ze lopen dan soms ook wel eens 3 dagen achter, en soms 2 en soms 1 , ze lopen dus achter punt.
Ja daarvoor moet ik dan toch telkens kijken...quote:Op donderdag 1 september 2005 02:51 schreef milagro het volgende:
voor de dagboekkamer gesprekjes moet je wel kijken, dan zie je de missies en zo
Ja over die missie's moest dat meisje van 19 nou die anderen gaan bestelen ?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:51 schreef milagro het volgende:
[..]
voor de dagboekkamer gesprekjes moet je wel kijken, dan zie je de missies en zo
hij heeft heel lang gefietst en blijkbaar last van aambeien of een scheurtje in den kringspier en hij had allemaal bloed in zijn onderbroek, dus...quote:Op donderdag 1 september 2005 02:52 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Maar kan jij me misschien dan vertellen waar het op sloeg want ik zapte te laat in..... liesje maakte een grap naar rikkert toe of hij ook maandverband nodig had en toen kwam er nog een opmerking achter aan dat heel nederland hem nu wel moet kennen. Wat was er gebeurd dan met hem?
Menno!quote:
Zit ik nou verkeerd als ik een BB1 herinner met verlopen kapsels van o.a Ruud?quote:Op donderdag 1 september 2005 02:51 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ik denk wel dat ze naar de kapper mogen. Anders is het ook niet meer leuk voor de mensen om naar te kijken.
haha ok dan..... ik vind rikkert sowieso een freak.... die koppen die hij soms trekt spreken boekdelen.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:54 schreef milagro het volgende:
[..]
hij heeft heel lang gefietst en blijkbaar last van aambeien of een scheurtje in den kringspier en hij had allemaal bloed in zijn onderbroek, dus...
5000 euro voor zichzelf en dan de groep op rantsoen of de groep luxe eten voor een week en zij zelf niets.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja over die missie's moest dat meisje van 19 nou die anderen gaan bestelen ?![]()
Dat is zijn hairstylequote:Op donderdag 1 september 2005 02:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zit ik nou verkeerd als ik een BB1 herinner met verlopen kapsels van o.a Ruud?
Of was dat gewoon z'n hairstyle![]()
Zou toch leuke beelden opleveren zijn als hij straks van die fiets afdondertquote:Op donderdag 1 september 2005 02:52 schreef milagro het volgende:
die Ralph moe tnu echt kappen, hoor, dit slaat nergens op
Rikkert is okay.quote:Op donderdag 1 september 2005 02:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
haha ok dan..... ik vind rikkert sowieso een freak.... die koppen die hij soms trekt spreken boekdelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |