En ik maar bang zijn dat er dit keer geen geflipten in zouden zitten.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
En als ze "relaxt" ligt te zonnen, dan houdt ze haar hoofd voortdurend zodanig dat ze het best kan verstaan wat er verderop gezegd wordt.![]()
Dat er mensen genomineerd staan is al drama genoeg, geloof mequote:Op donderdag 1 september 2005 01:14 schreef -Delta- het volgende:
Oh jammer, had eik wel zin in de eerste drama uitzending dat er iemand weg gaat/moet, want ze zijn natuurlijk zo aan elkaar gehecht na een weekje![]()
Zoals vandaag met Lieske of bedoel je morgenavond?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
Dat er mensen genomineerd staan is al drama genoeg, geloof me
hoeveel screenshots heb je nu al totaal gemaakt Scanman01 ??quote:Op donderdag 1 september 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat er mensen genomineerd staan is al drama genoeg, geloof me
Morgenavond zullen de nominaties wel bekend worden, dus ja... vanaf dat moment gaat het echt HEEL leuk worden in het huis, zonder twijfel. De genomineerden zullen alles in het werk stellen om uit te vissen wie hen genomineerd heeft. Dat wordt smullenquote:Op donderdag 1 september 2005 01:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zoals vandaag met Lieske of bedoel je morgenavond?
Foutje, vanavond![]()
Iets van 300 ofzoquote:Op donderdag 1 september 2005 01:19 schreef Zapje het volgende:
[..]
hoeveel screenshots heb je nu al totaal gemaakt Scanman01 ??
En dan te bedenken dat Chantal nog niet eens in de "ik spoor niet"-top 5 staat.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:16 schreef Rica het volgende:
[..]
En ik maar bang zijn dat er dit keer geen geflipten in zouden zitten.
Vandaag was ze zwaar onder invloed van Rob volgens mijquote:Op donderdag 1 september 2005 01:24 schreef LuukBes het volgende:
Ik vind het opvallend hoe Ingrid zich vandaag losgemaakt heeft van de dominantie en manipulatieve invloed van Menno die ie gisteren wel nog had.
Maar ze stijgt wel met een vette stip!quote:Op donderdag 1 september 2005 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Chantal nog niet eens in de "ik spoor niet"-top 5 staat.![]()
Vanaf het moment dat ie met Dido begon te klooien?quote:Op donderdag 1 september 2005 01:24 schreef LuukBes het volgende:
Ik vind het opvallend hoe Ingrid zich vandaag losgemaakt heeft van de dominantie en manipulatieve invloed van Menno die ie gisteren wel nog had. Begon al 's morgens in de jacuzzi toen ie weer met theorien aankwam en ze zei "kophouden nou", en straks had ie nog een mini-conflictje met haar toen ze iets gooide (kut-kabouter zei ze tegen hem). De intimiteit is wat bekoeld tussen die 2 en Ingrid zei nu al ten overstaan van de groep dat hij doordraait met dat fietsen.
Het is wel iemand die met iedereen meegaat en meelult en vrij makkelijk beinvloedbaar is, en dan pas erna gaat nadenken.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaag was ze zwaar onder invloed van Rob volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |