Je moet wat he als je geen fuck te doen hebt,..quote:Op donderdag 1 september 2005 11:31 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja leuk dat je in mn sig hebt gekeken
Ga jji ergens zomaar op die manier liggen???quote:Ofwel: met een langer rokje voorkom je dit soort situaties
Ja hoi. Net alsof ik zo een vadsige reet hebquote:Op donderdag 1 september 2005 11:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ben jij dit? Zo ja, wat walgelijk dat jij jezelf zo presenteert op dit forum.
Er staat toch geen sloerie op dr voorhoofd?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ben jij dit? Zo ja, wat walgelijk dat jij jezelf zo presenteert op dit forum.
Jij begrijpt hetquote:Op donderdag 1 september 2005 11:34 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Er staat toch geen sloerie op dr voorhoofd?![]()
En bovendien is dit geen forum voor userfoto's![]()
Leuk hoe je over je medemens praat.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:34 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja hoi. Net alsof ik zo een vadsige reet heb
Amen.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:37 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Leuk hoe je over je medemens praat.
Ja hoi. Hoe zouden wij dat moeten wetenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:34 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Jij begrijpt er echt helemaal niks van hequote:Op donderdag 1 september 2005 11:39 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar waar blijven nu jouw pikante foto's?
Nee gelukkig niet, hond.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:41 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Jij begrijpt er echt helemaal niks van he![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:43 schreef Tobbes het volgende:
[..]
God bestaat niet; je leven is zinloos.![]()
Daar heb ik een FB voorquote:Op donderdag 1 september 2005 11:39 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Daar heb ik een FB voorEn gelijk terug krabelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:39 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
maar de pagina zelf werkt welquote:Op donderdag 1 september 2005 01:13 schreef stijgende_ster het volgende:
Google zoeken
Eerste hit doet t niet.
nee hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 11:34 schreef MaRySe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:34 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ze vraagt er gewoon om op deze manier,..quote:Op donderdag 1 september 2005 13:36 schreef piet11957 het volgende:
Gewoonweg mooi, sensueel
en erotisch!!!
hiervan mag er meer zijn toch
![]()
![]()
[..]
mooi verwoord iddquote:Op donderdag 1 september 2005 13:36 schreef piet11957 het volgende:
Gewoonweg mooi, sensueel
en erotisch!!!
hiervan mag er meer zijn toch
![]()
![]()
[..]
Ik draag met regelmaat een kort rokje en niet om aandacht hoor, die heb ik zat van mijn vriend, omdat het leuk staat.quote:Op donderdag 1 september 2005 01:22 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Op de foto's wel ja, maar in het dagelijks leven is aandacht het enige wat ze willen.
Maar goed ik kijk ook stiekem![]()
Dat weten we nu wel,..quote:
zo dat gaat wel ver... doe dan niks erover aanquote:Op donderdag 1 september 2005 13:48 schreef MaRySe het volgende:
dan moet je ook niet op meer foto's vragen als er geen sprake is van meer
OT:
[afbeelding]
Dat is dan wel weer grappig
dat is een opdrukquote:Op donderdag 1 september 2005 13:50 schreef vamos1 het volgende:
[..]
zo dat gaat wel ver... doe dan niks erover aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |