wat dacht je van muziek, boeken, films, vakanties, school, studie .... maar nee, ze is zwanger en dan praten we alleen maar daarover ... pfffffftquote:Op donderdag 1 september 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, zoiets als: "Tanja, wat vindt je van het feit dat er zoveel zinloze kamervragen worden gesteld tegenwoordig?...
Maar nee hoor, niemand...
Ik doelde meer op haar verhouding met haar duimquote:Op donderdag 1 september 2005 00:02 schreef Coos het volgende:
[..]
En als dat dan op de stream te zien is verwacht ik wel en sms-alert van jou!!![]()
* Eens is *quote:Op donderdag 1 september 2005 00:04 schreef milagro het volgende:
[..]
wat dacht je van muziek, boeken, films, vakanties, school, studie .... maar nee, ze is zwanger en dan praten we alleen maar daarover ... pfffffft
Of juist iemand uitgaatquote:Op donderdag 1 september 2005 00:05 schreef Tamaartje het volgende:
Ik hoop echt dat er snel een nieuw iemand in komt.. dan veranderen er vast wel dingen
Alweer? Nog steedsquote:Op donderdag 1 september 2005 00:05 schreef Kokstra het volgende:
Zoals ik net zei: Jeeeeeezus, Ralph alweer op de fiets?! Hulde!
Ingrid heeft ook mooie sillyconen. Ik heb ze wel veel beroerder gezien.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:05 schreef CocaColaLight het volgende:
om iets positiefs te zeggen ingrid in een spijkerbroek = een lekkere kont
Tief op man, Menno gaat 4x zo snel en zit er dacht ik in totaal ook wel langer opquote:Op donderdag 1 september 2005 00:05 schreef clauwheee het volgende:
Komt Ralph ook nog es een keer van die fiets af?
AAAAAAAAAAARCHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 1 september 2005 00:03 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Als het lukt mag ze rob zijn stompje in der zwarte gat stoppen
Ja Rob eruit en bijv iemand zonder arm erin!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:05 schreef Tamaartje het volgende:
Ik hoop echt dat er snel een nieuw iemand in komt.. dan veranderen er vast wel dingen
Menno gaat nu echt wel hardquote:Op donderdag 1 september 2005 00:06 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Tief op man, Menno gaat 4x zo snel en zit er dacht ik in totaal ook wel langer op
Hoe lang kende ze de aanstaande vader voordat het raak was??? weekje of 6 ?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:07 schreef Maurisico het volgende:
haha, Tanja over haar bevruchter: 'kom niet meer bij hem over de vloer, teveel vrouwen. Teveel vrouwen, waarvan ik denk , wat ben jij een slet zeg..." Euuh Tanja??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |