Waarom zal je die niet winnen?quote:Op woensdag 7 september 2005 11:51 schreef Carpento het volgende:
w00t
Wij krijgen op 12 september de day itself een 'avond' / 'feestje' met betrekking tot de winkelwedstrijd. Ben benieuwd. Alleen die afdelingsreis zuivel zullen we dit jaar wel niet meer halen![]()
Wat betreft PC's, bij ons zijn deze week twee TFT schermen (17" jaja) afgeleverd, leek me niet eens echte noodzaak, maargoed.
Enne, ijsthee moet je opdrinken, niet op de vloer gooien. Neem daarvoor grote flessen shampoo ofzo, dat ruikt nog lekker ook
(wel een beetje uitkijken met de schrobmachine voor je een schuimparty hebt)
Ik was er gisteravond mee bezig. Tot de stroom uitviel die de netwerkkaart van mijn server mee nam. Ben nog aan het prutsen thuis dus.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:04 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Op 23 december 2004 hadden wij eigenlijk 31 kassa's nodig gehad om de klantenstroom fatsoenlijk te kunnen verwerken. Op de gemiddelde zaterdagmiddag hebben wij er ook standaard 16 of 17 open, dus het is me een raadsel waarom het er straks minder worden. Wel een kanttekening: we krijgen van die 180graden scanners, die aan bijna alle kanten van een artikel de streepjescode kunnen lezen. Het idee zal wel zijn dat de kassa-afhandeling daardoor sneller gaat.
Trouwens, Sherman, heb je al iets gedaan met die filialenlijst die ik je gestuurd heb?
Word tijd dat we volgende week een kraak gaan zetten om die TFT schermpjes mee te nemen.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:51 schreef Carpento het volgende:
w00t
Wij krijgen op 12 september de day itself een 'avond' / 'feestje' met betrekking tot de winkelwedstrijd. Ben benieuwd. Alleen die afdelingsreis zuivel zullen we dit jaar wel niet meer halen![]()
Wat betreft PC's, bij ons zijn deze week twee TFT schermen (17" jaja) afgeleverd, leek me niet eens echte noodzaak, maargoed.
Enne, ijsthee moet je opdrinken, niet op de vloer gooien. Neem daarvoor grote flessen shampoo ofzo, dat ruikt nog lekker ook
Wij ook en dan ook nog elke zondag van 10-18quote:Op woensdag 7 september 2005 00:36 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wij 6 dagen per week van 0800-2200.
Hebben wij ook nodig. De monteur weigert hem nog goed te repareren omdat het type apparaat van ons niet meer ondersteund wordtquote:Op woensdag 7 september 2005 01:28 schreef febster het volgende:
We krijgen nieuwe emballageband (ding was al lang en breed versleten en piepte om de haverklap)
Dat probeer ik er al tijden door te krijgen maar niemand wil me gelovenquote:en 3 nieuwe pc's(we hadden ik meen pentium 66's ofzo, Winkelweb was al mega traag
)
Omdat ik nu op de zuivel werk.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:59 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Waarom zal je die niet winnen?
Beide mag bij ons ook wel gebeuren eigenlijk.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:38 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Hebben wij ook nodig. De monteur weigert hem nog goed te repareren omdat het type apparaat van ons niet meer ondersteund wordt![]()
Maar vanaf 1 januari 2006 komen er nieuwe PET flessen, dus moeten we wel een nieuwe automaat hebben.
Maar die gaat wel zo'n 25.000 euro kosten zag ik. Toch niet normaal, zo'n bedrag![]()
[..]
Dat probeer ik er al tijden door te krijgen maar niemand wil me geloven![]()
Mijn AH is ma-wo en zaterdag van 8-20 uur open, donderdag en vrijdag van 8-21 en zondag zijn we dicht. Heel incidenteel zijn we ook weleens op zondag open.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:51 schreef Clauw het volgende:
Hoe zijn jullie openingstijden??
Bij ons elke dag van 08.00 tot 22.00 en zaterdag van 08.00 tot 20.00 !
Wij hebben en bizarre dingen verkocht, complete pc's, monitors, golfballen en tennisballen , like wtf?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:42 schreef SHERMAN het volgende:
Oh wat ik heb gehoord krijgen wij binnenkort ook nieuwe pc's.
In de eerste week dat de jumbo er was merkten we het echt. Nu na een paar maanden zitten we weer bijna op het oude omzetniveau.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:04 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hebben jullie veel last van die nieuwe Jumbo daar??
Ik ook? Ik ook?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:23 schreef Agiath het volgende:
Word ik nu ook toegevoegt aan de OP?
als Sherman (luie donder !) even opschiet wel jaquote:Op woensdag 7 september 2005 17:23 schreef Agiath het volgende:
Word ik nu ook toegevoegt aan de OP?
Wij ook neiwue embalage bandquote:Op woensdag 7 september 2005 01:28 schreef febster het volgende:
We krijgen nieuwe emballageband (ding was al lang en breed versleten en piepte om de haverklap) en 3 nieuwe pc's
(we hadden ik meen pentium 66's ofzo, Winkelweb was al mega traag
)
Update: Carpento gaat de nieuwe lijst verzorgen, en is tevens bezig met de OP van deel 4, als u zo vriendelijk wilt zijn nog even geen deel 4 te openenquote:Op woensdag 7 september 2005 17:57 schreef Carpento het volgende:
[..]
als Sherman (luie donder !) even opschiet wel ja![]()
Je weet het he.!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:57 schreef Carpento het volgende:
[..]
als Sherman (luie donder !) even opschiet wel ja![]()
Doe jij het maar even ja. Ik heb zowaar een leven gekregen. 8)quote:Op woensdag 7 september 2005 19:47 schreef Carpento het volgende:
[..]
Update: Carpento gaat de nieuwe lijst verzorgen, en is tevens bezig met de OP van deel 4, als u zo vriendelijk wilt zijn nog even geen deel 4 te openen
Alweer een wijf dame aan de haak geslagen?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Doe jij het maar even ja. Ik heb zowaar een leven gekregen. 8)
Heb ik de tijd niet eens voor.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alweer een wijf dame aan de haak geslagen?
Nou, waai not?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:55 schreef firecow het volgende:
Hey zijn er eigenlijk mensen hier die zo'n HBO studie volgen via appie ?? Want ze willen graag dat ik verder ga leren in hbo om als verkoop mangageraan de slag te gaan
Maar zit er erg te twijfelen of ik het wel of niet wil.... dan ben ik 25 ofzo en VM, beetje jong niet
Kost mij verder niks en ga er zo i zo al 3 euro op voor uit tijdens de studie
Je bent toch niet rechtsomkeert gegaan en opeens op mannelijke mensen gevallen?quote:
Neuh, half 5 thuis. Internet naar de klote dus net dat gefixt.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent toch niet rechtsomkeert gegaan en opeens op mannelijke mensen gevallen?
300 reacties + de op is = 301.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:57 schreef Weemz het volgende:
Hoeveel posts passen er in dan?
301quote:Op woensdag 7 september 2005 19:57 schreef Weemz het volgende:
Hoeveel posts passen er in dan?
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:58 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Neuh, half 5 thuis. Internet naar de klote dus net dat gefixt.
Vandaar dat ik er nu pas ben.
En er zijn wel leuke meiden in beeld ja.
Sowieso bij de ah 2 op houdbaar.quote:
AH2 is bagger kleinquote:Op woensdag 7 september 2005 20:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Sowieso bij de ah 2 op houdbaar.
Ik ben een 3.quote:
Nienke en Moo.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:09 schreef Carpento het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat er (bij de AH) 2 leuke meiden op HB lopen
Ik ga daar maar eventjes niet op iihiin!!!!! dat weet Sher ook welquote:Op woensdag 7 september 2005 20:09 schreef Carpento het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat er (bij de AH) 2 leuke meiden op HB lopen
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga daar maar eventjes niet op iihiin!!!!! dat weet Sher ook wel![]()
Wat dacht je van olijfolie. Da's pas lachenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:51 schreef Carpento het volgende:
Frituurvet doet het ook goed bij een schrobmachine.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:26 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Wat dacht je van olijfolie. Da's pas lachen![]()
Of een put azijnquote:Op woensdag 7 september 2005 21:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Frituurvet doet het ook goed bij een schrobmachine.
of wijn/portquote:Op woensdag 7 september 2005 21:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Frituurvet doet het ook goed bij een schrobmachine.
Chauffers kunnen extreem goed omgaan met wijn.quote:
heb wel eens een doos Moët op zien vallen van de laadtruckquote:Op woensdag 7 september 2005 21:51 schreef SHERMAN het volgende:
Of met puddingen.
Zaterdag nog een stuk of 8 colli kapot gegaan.
Rolly met Cola schijnt het ook goed te doen.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
heb wel eens een doos Moët op zien vallen van de laadtruck
of AH kattenvoer wat meteen openscheurt, of bij vers die kutbakjes met bramen en andere troepquote:Op woensdag 7 september 2005 21:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Rolly met Cola schijnt het ook goed te doen.
Heerlijke rotzooi allemaal.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
of AH kattenvoer wat meteen openscheurt, of bij vers die kutbakjes met bramen en andere troep
of eigeel wat onder de stelling van de eieren komtquote:
Ok, ik was dus een keer de vulling van houdbaar aan het splitsen, alleen had ik de kar nogal brak gestapeld. En toen ging ik een doos olijfolie er nog boven opzettenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:02 schreef Carpento het volgende:
OMFG, Het grote 'Schets hier het grootste drama m.b.t. het kapotvallen van producten in je AH-winkel-topic'
Bij mij anders niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:02 schreef Carpento het volgende:
OMFG, Het grote 'Schets hier het grootste drama m.b.t. het kapotvallen van producten in je AH-winkel-topic'
Azijn, of goed zure wijn krijg je ook wel braakneigingen van.
Overigens liet een collega wel eens zo'n fles groentesmoothie van de bovenste plank op het koelingsrooster stuiteren, bleef mooi heel
Niks. Sta nooit op deli.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:41 schreef Weemz het volgende:
Stel je voor:
1) Je laat op de deli een pakje net gesneden vleeswaren vallen en hij komt met het schaaltje onder
2) Je laat op de deli een stuk vlees vallen met papier er nog om (salami enzo)
3) Je laat kaas of vlees vallen zonder papier of wat dan ook...
wat doe je?
1) Lieve klanten laten proevenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:41 schreef Weemz het volgende:
Stel je voor:
1) Je laat op de deli een pakje net gesneden vleeswaren vallen en hij komt met het schaaltje onder
2) Je laat op de deli een stuk vlees vallen met papier er nog om (salami enzo)
3) Je laat kaas of vlees vallen zonder papier of wat dan ook...
wat doe je?
Net nog, zo'n pak Pandan-rijst, iemand pakte net de bovenkant terwijl aan de onderkant een fabrieksfoutje zaquote:Op woensdag 7 september 2005 22:02 schreef Carpento het volgende:
Azijn, of goed zure wijn krijg je ook wel braakneigingen van.
Overigens liet een collega wel eens zo'n fles groentesmoothie van de bovenste plank op het koelingsrooster stuiteren, bleef mooi heel
Hij heeft gewoon smaak.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:09 schreef Carpento het volgende:
Zeg dat
Hoe kan het zo groeien zonder wortel te schieten...
(aangenomen door Frits wss)
Ik begin maandag, als je iets wilt weten vraag maar via mail of in dit topicquote:Op woensdag 7 september 2005 19:55 schreef firecow het volgende:
Hey zijn er eigenlijk mensen hier die zo'n HBO studie volgen via appie ?? Want ze willen graag dat ik verder ga leren in hbo om als verkoop mangageraan de slag te gaan
Maar zit er erg te twijfelen of ik het wel of niet wil.... dan ben ik 25 ofzo en VM, beetje jong niet
Kost mij verder niks en ga er zo i zo al 3 euro op voor uit tijdens de studie
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:28 schreef Carpento het volgende:
* gaat zo misschien nog wel even bij Sherman kijken.
Hehe, zal ik mn digicam meenemen![]()
Doe maar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:28 schreef Carpento het volgende:
* gaat zo misschien nog wel even bij Sherman kijken.
Hehe, zal ik mn digicam meenemen![]()
*fluistert*quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:32 schreef SHERMAN het volgende:
Wat komt er komende week dan?
wat een domme actiequote:Op zaterdag 10 september 2005 00:32 schreef febster het volgende:
Themaweken van de komende week vallen me beetje tegen...
Henk nog steeds SM bij jullie?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef TomR het volgende:
hier nog een medewerker, AH XL Arnhem (1397), afdeling houdbaar
jupquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:01 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Henk nog steeds SM bij jullie?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:45 schreef SHERMAN het volgende:
Ja ik ben te lui om in MOMO en winkelweb te kijken.
Bedankt dus.
Overigens ben ik meer geintresseerd in de Mulimedia weken.
dus we moeten hem ff dichttrappenquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:26 schreef Carpento het volgende:
Tis iets te vroeg officieel maar we hebben een Deel 4: [CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [ Deel 4 ]
Ik wilde even perse de OP maken omdat ik vanaf nu ook de lijstjes beheer, en morgen heb ik geen tijd, en tegen de tijd dat ik weer internet heb zit ik bij dinnetje en daar heb ik die lijstjes dan weer niet bij de hand...
Zo nog even om een slotje zeuren voor deeltje drie, maar laten we in Deel 4 verder gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |