Update: Carpento gaat de nieuwe lijst verzorgen, en is tevens bezig met de OP van deel 4, als u zo vriendelijk wilt zijn nog even geen deel 4 te openenquote:Op woensdag 7 september 2005 17:57 schreef Carpento het volgende:
[..]
als Sherman (luie donder !) even opschiet wel ja![]()
Je weet het he.!quote:Op woensdag 7 september 2005 17:57 schreef Carpento het volgende:
[..]
als Sherman (luie donder !) even opschiet wel ja![]()
Doe jij het maar even ja. Ik heb zowaar een leven gekregen. 8)quote:Op woensdag 7 september 2005 19:47 schreef Carpento het volgende:
[..]
Update: Carpento gaat de nieuwe lijst verzorgen, en is tevens bezig met de OP van deel 4, als u zo vriendelijk wilt zijn nog even geen deel 4 te openen
Alweer een wijf dame aan de haak geslagen?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Doe jij het maar even ja. Ik heb zowaar een leven gekregen. 8)
Heb ik de tijd niet eens voor.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alweer een wijf dame aan de haak geslagen?
Nou, waai not?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:55 schreef firecow het volgende:
Hey zijn er eigenlijk mensen hier die zo'n HBO studie volgen via appie ?? Want ze willen graag dat ik verder ga leren in hbo om als verkoop mangageraan de slag te gaan
Maar zit er erg te twijfelen of ik het wel of niet wil.... dan ben ik 25 ofzo en VM, beetje jong niet
Kost mij verder niks en ga er zo i zo al 3 euro op voor uit tijdens de studie
Je bent toch niet rechtsomkeert gegaan en opeens op mannelijke mensen gevallen?quote:
Neuh, half 5 thuis. Internet naar de klote dus net dat gefixt.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent toch niet rechtsomkeert gegaan en opeens op mannelijke mensen gevallen?
300 reacties + de op is = 301.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:57 schreef Weemz het volgende:
Hoeveel posts passen er in dan?
301quote:Op woensdag 7 september 2005 19:57 schreef Weemz het volgende:
Hoeveel posts passen er in dan?
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:58 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Neuh, half 5 thuis. Internet naar de klote dus net dat gefixt.
Vandaar dat ik er nu pas ben.
En er zijn wel leuke meiden in beeld ja.
Sowieso bij de ah 2 op houdbaar.quote:
AH2 is bagger kleinquote:Op woensdag 7 september 2005 20:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Sowieso bij de ah 2 op houdbaar.
Ik ben een 3.quote:
Nienke en Moo.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:09 schreef Carpento het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat er (bij de AH) 2 leuke meiden op HB lopen
Ik ga daar maar eventjes niet op iihiin!!!!! dat weet Sher ook welquote:Op woensdag 7 september 2005 20:09 schreef Carpento het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat er (bij de AH) 2 leuke meiden op HB lopen
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga daar maar eventjes niet op iihiin!!!!! dat weet Sher ook wel![]()
Wat dacht je van olijfolie. Da's pas lachenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:51 schreef Carpento het volgende:
Enne, ijsthee moet je opdrinken, niet op de vloer gooien. Neem daarvoor grote flessen shampoo ofzo, dat ruikt nog lekker ook
(wel een beetje uitkijken met de schrobmachine voor je een schuimparty hebt)
Frituurvet doet het ook goed bij een schrobmachine.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:26 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Wat dacht je van olijfolie. Da's pas lachen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |