Ik begin maandag, als je iets wilt weten vraag maar via mail of in dit topicquote:Op woensdag 7 september 2005 19:55 schreef firecow het volgende:
Hey zijn er eigenlijk mensen hier die zo'n HBO studie volgen via appie ?? Want ze willen graag dat ik verder ga leren in hbo om als verkoop mangageraan de slag te gaan
Maar zit er erg te twijfelen of ik het wel of niet wil.... dan ben ik 25 ofzo en VM, beetje jong niet
Kost mij verder niks en ga er zo i zo al 3 euro op voor uit tijdens de studie
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:28 schreef Carpento het volgende:
* gaat zo misschien nog wel even bij Sherman kijken.
Hehe, zal ik mn digicam meenemen![]()
Doe maar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:28 schreef Carpento het volgende:
* gaat zo misschien nog wel even bij Sherman kijken.
Hehe, zal ik mn digicam meenemen![]()
*fluistert*quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:32 schreef SHERMAN het volgende:
Wat komt er komende week dan?
wat een domme actiequote:Op zaterdag 10 september 2005 00:32 schreef febster het volgende:
Themaweken van de komende week vallen me beetje tegen...
Henk nog steeds SM bij jullie?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef TomR het volgende:
hier nog een medewerker, AH XL Arnhem (1397), afdeling houdbaar
jupquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:01 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Henk nog steeds SM bij jullie?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:45 schreef SHERMAN het volgende:
Ja ik ben te lui om in MOMO en winkelweb te kijken.
Bedankt dus.
Overigens ben ik meer geintresseerd in de Mulimedia weken.
dus we moeten hem ff dichttrappenquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:26 schreef Carpento het volgende:
Tis iets te vroeg officieel maar we hebben een Deel 4: [CENTRAAL] AH-medewerkers-topic [ Deel 4 ]
Ik wilde even perse de OP maken omdat ik vanaf nu ook de lijstjes beheer, en morgen heb ik geen tijd, en tegen de tijd dat ik weer internet heb zit ik bij dinnetje en daar heb ik die lijstjes dan weer niet bij de hand...
Zo nog even om een slotje zeuren voor deeltje drie, maar laten we in Deel 4 verder gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |