Dude, dat maakt toch niks uit, als iemand die je drie jaar kent zomaar dood gaat zou jij ook zo reagerenquote:Op donderdag 1 september 2005 20:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een overdreven gedoe met die muziek![]()
het is Yasmin maar.
Niet een gtst oudgediende die verdient zo iets maar Yasmin niet![]()
Wat ik bedoel is die achtergrond muziek.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, dat maakt toch niks uit, als iemand die je drie jaar kent zomaar dood gaat zou jij ook zo reageren!!!
Gejatte grap, pb.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:11 schreef pberends het volgende:
Stefano: "De crematie voor vandaag zit erop... morgen en overmorgen worden haar borsten gedaan"
Ik plaats graag gejatte grappen in GTST-concept.quote:
Ik maak ze liever zelf.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik plaats graag gejatte grappen in GTST-concept.
Lik toch m'n tampeloeres.quote:
Ach, Yasmin was tenminste al gecremeerd voordat ze dood gingquote:Op donderdag 1 september 2005 20:11 schreef pberends het volgende:
Yasmin zit toch pas een paar maanden in de serie?
Overigens zou een crematie van Yasmin veel leuker zijn:
Stefano: "De crematie voor vandaag zit erop... morgen en overmorgen worden haar borsten gedaan"
Maar Nina zegt teminste dingen die waar zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:16 schreef babette21 het volgende:
zo! en wie wil nu nog beweren dat Nina niet op Marieke lijkt?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |