Yasmin komt iig in een soort soap-faimiliegraf:quote:Op donderdag 1 september 2005 20:33 schreef JohnDDD het volgende:
Die begraafplaats lijkt wel een soort Burgers Zoo!
De rol van alle GTSTers is op. Of wilde je zeggen dat er nog potentie is voor Ludo, Janine, Sjors, Jef, Barbara, Robert, etc.?quote:Op donderdag 1 september 2005 20:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik hoop dat Stefano gst nu trouwens wel verlaat.
De rol is op. en dan moet je stoppen
quote:Op donderdag 1 september 2005 20:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik hoop dat Stefano gst nu trouwens wel verlaat.
De rol is op. en dan moet je stoppen
Welke ontvoering?quote:Op donderdag 1 september 2005 20:42 schreef pberends het volgende:
Weet Sjors NOG niet alles... dat Martine het masterbrein achter de ontvoering is.
Tsja dat is wel waar maar Robert Laura Jef en Harmsen zijn decor meubels en anders hou je alleen Nick overquote:Op donderdag 1 september 2005 20:41 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
De rol van alle GTSTers is op. Of wilde je zeggen dat er nog potentie is voor Ludo, Janine, Sjors, Jef, Barbara, Robert, etc.?
Hehe oh jaquote:
Doe mij Chris Jolles ook maar, alhoewel ik deze wel een kans geef.quote:
Of Sjors kan erg snel rennen.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:48 schreef DaMart het volgende:
Ik wist niet dat Janine aan de andere kant van de deur van de hotelkamer van Ludo woonde![]()
De ouders van "Dennis" hadden eerder een kind verloren. Met dit kind dreigde hetzelfde te gebeuren...guus heeft toen geloof ik uit voorzorg dennis omgewisseld met een gezonde babyquote:Op donderdag 1 september 2005 20:45 schreef pberends het volgende:
Ik heb het volgens mij al eens eerder gevraagd, maar waarom is Dennis en Arnie bewust verwisseld? Ik snap de logica niet.
Ging Arnie bijna dood dan bij zijn geboorte?quote:Op donderdag 1 september 2005 20:51 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
De ouders van "Dennis" hadden eerder een kind verloren. Met dit kind dreigde hetzelfde te gebeuren...guus heeft toen geloof ik uit voorzorg dennis omgewisseld met een gezonde baby
Wat een onzin zegquote:Op donderdag 1 september 2005 20:51 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
De ouders van "Dennis" hadden eerder een kind verloren. Met dit kind dreigde hetzelfde te gebeuren...guus heeft toen geloof ik uit voorzorg dennis omgewisseld met een gezonde baby
Maar een zweetsok van Ray is toch genoegquote:Op donderdag 1 september 2005 21:01 schreef JohnDDD het volgende:
chloroform natuurlijk
Heb je het wel gezien vandaagquote:Op donderdag 1 september 2005 21:05 schreef Bupatih het volgende:
Waarom is Ray weg?
Ja.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb je het wel gezien vandaag![]()
Ooh Ray zit in een klooster om tot rust te komenquote:Op donderdag 1 september 2005 21:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
Maar de afgelopen maanden niet.
met een enigszins gestoorde non [zie verhaaltjes volgende week]quote:Op donderdag 1 september 2005 21:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ooh Ray zit in een klooster om tot rust te komen![]()
Mooi staaltje van schuld afschuiven.quote:
Das inderdaad wel zo. Stefano is schuldig aan haar dood, maar Ludo krijgt de schuldquote:Op donderdag 1 september 2005 21:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Mooi staaltje van schuld afschuiven.
Joseline Tophoffquote:Op donderdag 1 september 2005 21:17 schreef Nano het volgende:
Heette Dian Alberts niet Maxime Tophoff?![]()
ik geloof dat je hier de enige bent die dat sentimentele gejank serieus hebt kunnen nemen?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:15 schreef Dizer het volgende:
Mooi stuk tussen Ludo en Stefano. Ik vond het echt een mooie begrafenis.
Ik vind het zielig voor Stefano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |